فروش لانس سمپاش

فروش لانس سمپاش

لانس سمپاش چیست؟

فروش لانس سمپاش ، سمپاشی از فرآیندهای مرسوم در گلخانه محسوب می شود. که در باغ‌ها و هر مکانی است که گل و گیاه وجود داشته باشد صورت می گیرد. مقاوم کردن گیاهان که توسط فرآیند سمپاشی صورت می گیرد  ، بسیار تاثیر گذار می باشد. با این تفاسیر، این فرآیند باید به درستی انجام شود. تا نتیجه نهایی به درستی صورت گیرد. از مسائلی که میزان تاثیر سمپاشی را تعیین می کند. وجود لانس سمپاشی مناسب برای سمپاشی می باشد. از آن جایی که دستگاه‌ های سمپاشی قابلیت سمپاشی از شلنگ را ندارند. لانس ‌ها یکی از قطعات مهم  در فرآیند سمپاشی به شمار می روند.

به بخش انتهای شیلنگ سمپاش که به تانکر متصل می شود. و وظیفه انتقال سم و کود را از تانکر به درختان برعهده دارد. لانس سمپاش می گویند. سم پاشی و محلول پاشی درختان یکی از فعالیت های باغبانی است. که سالانه چندین بار در هر باغ و زمین کشاورزی انجام می شود. از روشهای مختلفی برای سمپاشی استفاده می شود. تکنیک های جدید شامل استفاده از سمپاش های باغی است. این نوع سمپاش ها با حرکت دادن تراکتور بین باغها ، ترکیب فشار پمپ سمپاش و باد تولید شده. توسط سمپاش ، محلول را به درختان می رسانند. اما این روش در بسیاری از مناطق قابل استفاده نیست. بنابراین ، باغداران از پمپ های اسپری ، شیلنگ و لانس سمپاش برای اسپری استفاده می کنند.

فروش لانس سمپاش

در روش سمپاشی با شیلنگ، استفاده از لانس سمپاشی مناسب و با کیفیت باعث صرفه جویی در زمان و میزان محلول مورد استفاده می گردد. جت لانس ساخت ایران، به عنوان یکی از محصولات با کیفیت و قابل اطمینان در بازار محسوب می شود. این لانس سمپاشی با استفاده از بهترین مواد اولیه و با تکنولوژی ایتالیایی تولید می گردد. از این لانس می توان برای انواع سمپاش های فرغونی، سمپاش های زنبه ای و حتی سمپاش های تراکتوری استفاده نمود.

اجزای مختلف لانس سمپاش

سمپاش لانس از چندین قسمت تشکیل شده است و یک میله خالی نیست. دستگیره ها ، پایه های برنجی ، دستگیره های پلاستیکی مرکزی ، لوله برنجی و پیچ از قطعات مختلف سمپاش لانس است. هر یک از این قطعات عملکردی دارند. به عنوان مثال دسته به عنوان تنظیم کننده فشار عمل می کند. و می توانید با یک لمس از سمپاش لانس استفاده کرده. و شدت سم پاشیده شده را تنظیم کنید. دسته وسط برای این است که فرد هنگام پاشش سمپاش را به خوبی نگه دارد. و پیچ ها بسته شوند. لوله لانس سموم ، کودها یا سایر مواد را از داخل مخزن به خارج منتقل می کند و مواد را به بیرون هدایت می کند.

انواع سمپاش لانس

انواع مختلفی از لانس وجود دارد و این ویژگی های مختلف این دستگاه ها باعث شده است. تا آنها هر نوع نیاز را برآورده کنند. و در هر شرایطی یک قسمت اساسی از فرآیند پاشش هستند.

قابلیت نصب

ویژگی‌ های لانس سمپاش که از کیفیت بالا برخوردار است  این می باشد. که توانایی نصب روی سمپاش‌های مختلف را داشته باشد. ضمن اینکه این موضوع در مورد همه لانس‌ ها صدق نمی‌ کند.

جنس

در مورد لانس سمپاش یک دسته بندی مشترک جنسیتی وجود دارد. سمپاش ها معمولاً از فلز و پلاستیک ساخته می شوند. و هر یک از این دو ماده ویژگی های خاص خود را دارند. به عنوان مثال ، سمپاش استیل لانس از دوام بیشتری برخوردار است. و در برابر رطوبت یا سایر عوامل محیطی مانند آب و هوای مختلف عملکرد بهتری دارد. معمولاً دوام این نوع لانس سمپاش بیشتر از لانس پلاستیکی است. و از این رو قیمت آن گران تر است.

اندازه

عامل دیگر لانس سمپاش اندازه آن است. اندازه یکی از پرکاربردترین مشخصات لانس  سمپاش است. و اگر تقریباً این دستگاه را در نظر دارید ، اولین سوالی که نمایندگی شما از شما می پرسد. اندازه مناسب لانس است. اندازه های مختلف لانس با توجه به سایز محیطی که قصد پاشش آن را دارید تعیین می شود. و همچنین به تراکم گل و گیاه یا محصولاتی که قصد سمپاشی آن را دارید بستگی دارد.


توانایی بارگیری

ویژگی دیگر سمپاش با کیفیت لانس قابلیت نصب آن بر روی سمپاش های مختلف است. البته این در مورد تمام لانس ها صدق نمی کند.

فروش لانس سمپاش

کاربرد لانس در سمپاش

محافظت صحیح از میوه های باغات، محصولات کشاورزی و سایر گیاهان از مواردی است که در صنعت کشاورزی بسیار اهمیت دارد. چرا که با کوچکترین آسیب به این محصولات کشاورزی ، بخش اعظمی از منابع غذایی انسانی و حیوانی از میان خواهد رفت. امروزه روش های گوناگونی برای نگه داری و ارتقای کیفیت محصولات به وجود آمده است. یکی از این روش ها که مربوط به از بین بردن آفات، حشرات ، علف های هرز و بیماری های گیاهی می باشد، سم پاشی است. سمپاشی با توجه به نوع سم، وسعت محل مورد نظر، از انواع مختلفی از سم پاشی استفاده می کنند.

لانس سمپاش نیز قسمتی از دستگاه سمپاش است. که نوع و حالت اسپری شدن را تعیین می کند. لانس سمپاش در اندازه و شکل ظاهر انواع مختلفی دارد. طبق آمار از سموم سمپاشی، 30 الی50درصد از سمومی که در مبارزه با آفات به کار برده می شود. به دلیل استفاده نامناسب از سمپاش به هدر می رود. پس با توجه به محل مورد استفاده دستگاه سمپاش ، لانس با کیفیتی انتخاب کرد. تا سموم مایع را در مزارع به طور یکنواخت پخش کند. در مدل سمپاشی موتوری پشتی ، لانس کاربر دارد.

فروش لانس سمپاش

اما کاربرد لانس محدود به این مدل سم پاشی نمی شود. و در واقع سم پاش هایی مانند ؛ مدل تلمبه ای که بیشتر در باغات مورد استفاده قرار می گیرند. خروجی شان محدود به شیلنگ و لانس سمپاش می شود. لانس در کارواش به دلیل ایجاد فشار و سیستم بهینه کاربرد بالایی دارد. 25 درصد از سم پاشی مزارع به صورت سمپاشی زمینی انجام می شود. که سمپاش لانس دار رایج ترین مدل برای سمپاشی زمینی است.

برای اینکه محلول سم در دستگاه سم پاشی به صورت یکنواخت در مزارع و باغات پاشیده شود. و همین طور از قدرت موتور بنزینی سمپاش به صورت مطلوبی استفاده کنیم. باید از یک لانس سم پاشی مناسب و با کیفیت استفاده کنید. تا هنگام سمپاشی ، محلول سم هدر نرود و به صورت یکنواخت در همه قسمت های باغ و مزارع پاشیده شود. تا هرگونه آفتی را از بین ببرد قبل از اینکه آفت ها به محصولات کشاورزی خسارت وارد کنند.

دسته لانس سمپاش چیست؟

تفنگی کارواش این روزها دیگر همه با سمپاشی درخت دارند. در این رابطه می توان تعریف ساده  و قابل فهمی داشت که به این صورت است. کارواش به دستگاهی می گویند. که در جهت شستن و نظافت فضاهای مختلف خانگی و صنعتی پر کاربرد می باشند. در این صنعت برای پیشبرد کارها و انجام تمامی عملیات مربوط به نظافت،دسته لانس سم پاش به یک سری تجهیزات و امکانات ضروری و مناسب لازم می باشد. در واقع مهم ترین قسمت این دستگاه ، دسته لانس می باشد. که به واسطه یک عدد تفنگ یا گان به شیلنگ سمپاشی درخت اتصال می یابد.

لانس و نازل سمپاش زنبه ای

جنس دسته لانس سمپاش زنبه ای از جنس فلز ضد زنگ و مقاوم در برابر خوردگی می باشد. به طور معمول جنس این قطعه از برنج، استیل و سرامیک است و طول آن بین 30 تا 120 سانتیمتر است. البته بیشتر مواقع از لانس های با طول بین 50 تا 60 سانتیمتر مصرف می گردد. ضمن اینکه این لانس ها توانایی  تنظیم در جهت  پاشش محلول به صورت خطی یا پودری را دارند. نازل سمپاش نیز معمولا از جنس برنج  تولید می گردد.

ساختار لانس در دستگاه سمپاش

لانس به شیلنگ سمپاش متصل شده و شیلنگ به قسمت مخزن ، در واقع کلید ،ورود و خروج سم همین لانس است که قسمت تنظیم کننده در اختیار شماست. دستگیره تنظیم انتهای لانس که با شل و سفت کردن آن فشار پاشیدن سموم را تنظیم می کنید. و دیگری پیج برنجی سر نازل سمپاشی، هر چه این پیچ را شل کنید تا جایی که به صورت کامل باز شود. سم به صورت یک خط ممتد از لانس خارج می شود. و سم به صورت یک زاویه 140درجه پاشیده می شود.

 

جنس لانس سمپاش

1-پلاستیکی
2-استیل ( فلزی)

مزیت استفاده از لانس استیل

1-لانس استیل مقاومت بیشتری نسبت به لانس پلاستیکی دارد.
2-لانس استیل به راحتی کج و خم نمی شود.
3-لانس استیل در برابر رطوبت مقاومت زیادی از خود نشان می دهد و زنگ نمی زند.
4-برای کارهای طولانی مدت از لانس استیل استفاده می شود. زیرا راندمان کارآیی بالاتری دارد.

نکته قابل توجه ؛

قیمت لانس استیل از لانس پلاستیکی بیشتر است. و در ضمن وزن ، لانس استیل نسبت به لانس پلاستیکی بیشتر است. درست است که لانس استیل ، قیمت بالاتری نسبت به لانس پلاستیکی دارد. ولی از کیفیت و کارآیی خوبی برخوردار هست. و برای کسانی که به دنبال یک لانس سمپاش با کیفیت هستند. لانس استیل می تواند انتخاب خوبی باشد. اگر سمپاش شما خراب شد ،از تعمیر لانس سمپاش خودداری کنید. به این دلیل که لانس از اجزای مهم دستگاه سمپاش است. اگر خراب شود کار سمپاش به درستی انجام نمی گیرد. از آنجایی که سمپاش ها باید کالیبره باشند و یکی از تجهیزات اصلی در کالیبره شدن سمپاش ، لانس است . توصیه می شود که به جای تعمیر لانس خراب ،آن را تعویض کنید.

انواع لانس سمپاش ، در اندازه های متفاوت

1-لانس سمپاش 50سانتی متر
2-لانس سمپاش 60سانتی متر
3-لانس سمپاش 80سانتی متر
4-لانس سمپاش 90سانتی متر
5-لانس سمپاش 130سانتی متر

فروش لانس سمپاش
این لانس ها در اندازه های متفاوتی که هستند ،بیشترین فروش را نسبت به دیگر لانس های موجود در بازار دارند. به عنوان مثال ؛ از لانس سمپاش 130 سانتی متری برای سمپاش فرغونی و کارهای بزرگ کشاورزی استفاده می شود. و از لانس سمپاشی 60سانتی متری برای لانس سمپاش دستی استفاده می شود. نکته ی مهمی که باید به آن توجه داشت ، این است که اگر لانس سمپاش شما استاندارد نباشد، میزان سمی که استفاده می کنید افزایش خواهد یافت. و هرچه لانس کیفیت بهتری داشته باشد. در مصرف سم صرفه جویی می شود. چرا که قطرات سم به وسیله لانس به صورت کامل پودری شده. و به همین خاطر ، نه تنها سم کمتری مصرف می شود. بلکه قطرات سم ، سطح برگ را پوشش داده و اصول سمپاشی بهتر رعایت می شود.


انواع لانس با توجه به شکل و ظاهر

1-لانس سمپاش سرصاف

این نوع لانس سمپاش با شکل و ظاهر صاف بیشترین فروش را در بین لانس های دیگر دارد. لانس سمپاش سر صاف، به صورت اورجینال روی بیشتر سمپاش های از جمله سمپاش شارژی کوله ای قرار گرفته. و هم نوع پلاستیکی دارد. و هم نوع استیل، که نوع استیل آن پرفروش تر است.


2-لانس سمپاش تفنگی

به این دلیل به آن تفنگی گفته می شود ؛ که مانند تفنگ بوده. و در قسمت انتهایی آن یک دستگیره تفنگی وجود دارد. که برای سمپاشی یک اهرم مانند ، که ماشه تفنگ بر آن طراحی شده است . تا به راحتی بتوانید هر زمان که نیاز است عملیات سمپاشی را شروع و با رها کردن ماشه ، سمپاشی قطع شود. این نمونه لانس سمپاشی برای سمپاشی طولانی مدت استفاده می شود. و در ضمن قیمت بالاتری نسبت به دیگر لانس ها دارد که به آن ، گان سمپاش گفته می شود.

3-لانس سمپاش سرکج

لانس سمپاش سر کج از نظر ظاهر به لانس سمپاش سر صاف شبیه است. ولی در قسمت سر لانس، یک زاویه و انحنای کجی است به این خاطر به آن لانس سمپاش سر کج گفته می شود. لانس سمپاش سرکج بیشتر برای درختان بلندتر مناسب تر است. و به دلیل وجود انحنا، قسمت های بیشتری را می توان با آن سمپاشی کرد.

بهترین لانس سمپاشی

در روش سمپاشی با شیلنگ ،استفاده از لانس سمپاشی مناسب و با کیفیت باعث صرفه جویی در زمان و میزان محلول مورد استفاده می گردد. جنس لانس سمپاشی با استفاده از تکنولوژی ایتالیایی و بهترین مواد اولیه ساخته شده است. از این لانس ها می توان برای انواع سمپاش های فرغونی، سمپاش های تراکتوری استفاده نمود. جنس این لانس ها ، برنجی و استیل که زنگ نمی زند. و چون در اندازه های مختلفی است می توان در موقعیت های مختلف ، با توجه به اندازه آن ،از آن استفاده کرد. در واقع این محصول کیفیت خوبی دارد. و همچنین به علت با کیفیت بودنش ، فروش بالایی نیز دارد.

بررسی فنی و تخصصی لانس سمپاش

لانس ها در مدل هایی از جمله  ساده ، برنجی ، تلسکوپی ، کارواشی و تفنگی را تولید می گردند. ضمن اینکه  طول دسته آن ها برای سم پاشی نقاط مختلف می تواند بین 35 -60 – 90 سانتیمتر متغیر باشد.
همچنین لازم به ذکر است که در زمان انتخاب می بایست به میزان فشار و آبدهی آن دقت نمود. تا مناسب  با سم پاش حداکثر کارایی را حاصل شود. لانس هایی از جنس استیل و چدن طبیعتا مقاومت و کیفیت بالا تری را نسبت به نوع پلاستیکی آن از خود به نمایش می گذارد.
گاها برخی از لانس ها توانایی دارند که نازل کاربرد آن را تعویض کنند.

فروش لانس سمپاش
نازل سمپاش مهم ترین بخش یک سم پاش محسوب می گردد. نازل بر اساس نوع انرژی که به آن وارد می گردد. داری تقسیم بندی متفاوتی می باشد:

نازل هیدرولیکی

  • گازی
  • چرخشی
  • جنبشی
  • حرارتی
  • الکتریکی

 

نازل در اصل با شکل منافذ خود قطر قطرات را مشخص می نماید.  که به این صورت ترتیب در استفاده نازل را نشان می دهد.کاربرد اصلی یک لانس سمپاش در انجام عملیات محلول پاشی می باشد.توصیه می کنیم در زمان خرید ، یک لانس با کیفیت، با طول مناسب و شیلنگ مقاوم در برابر مواد شیمیایی تهیه نمایید. لانس سمپاش در جهت مقاومت در برابر سایش و فشار زیاد باید از استحکام بالایی برخوردار باشد

سخن پایانی

امروزه تجهیزات زیاد و متنوعی برای رسیدگی به امور تجهیزات کشاورزی و باغبانی ایجاد شده است. که به باغبانان و کشاورزان کمک شایانی نموده. و به عبارتی کار آن ها را راحت تر می نماید. سمپاش یکی از مهم ترین تجهیزات برای انجام کارهای کشاورزی و باغبانی می باشد. که باید در هر زمین کشاورزی یا هر باغ وجود داشته باشد. در نهایت می تواند انواع سمپاش ها و لانس سمپاش را  از فروشگاه اینترنتی توان موتور تهیه فرمایید.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ: 09131540297

اینستاگرام:  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، قیمت تیلر .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد، تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی .

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد

شیر فشار شکن ، فروش  چمن زن ، فروش علفزن ، فروش الکتروموتور سه فاز، فروش لانس سمپاش  .

فروش الکترو پمپ ، گیربکس کشاورزی ، الکترو موتور ، هواکش صنعتی ، کفکش توان تک ، قطعات کفکش توان تک ، شیر فشار شکن ، فروش شلنگ های خرطومی ، تیلر کولتیواتور ، فروش ادوات کشاورزی ،  توان موتور ، اره موتوری  .

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟