فروش اره برقی و بنزینی  | اره زنجیری برقی و بنزینی

فروش اره برقی و بنزینی

فروش اره برقی و بنزینی  ، اره زنجیری برقی و بنزینی

اره زنجیری با نام هایی چون اره برقی ، اره موتوری و اره بنزینی شناخته می شود. این ابزار ابزاری مورد نیاز در باغبانی و کشاورزی می باشد. این ابزار به منظور برش و هرسکاری و ساخت الوار و منبت کاری و … مورد استفاده قرار می گیرد. در نگاه کلی این ابزار متشکل از تیغه اره که، به دور ساطور ( عملکردی مشابه زنجیر دوچرخه ) می چرخد. موتور و پیشرانه دستگاه ( برقی ، بنزینی ) می باشد.

این ابزار یکی از پرخطرترین ابزارآلات نجاری و باغبانی با شمار می رود. در صورتی که نوع اره با کاری که میخواهیم انجام دهیم تناسب نداشته باشد. نسبت خطر استفاده از دستگاه نیز افزایش می یابد. به منظور افزایش ضریب ایمنی استفاده از دستگاه بهتر است از اقلام ایمنی نظیر کفش ایمنی ، کلاه ، عینک و دیگر اقلام ایمنی استفاده شود. استفاده از کفش مناسب کار سبب می شود. در هنگام برش کاری بیشترین تسلط بر روی برشکاری داشته. و عینک ایمنی سبب می شود خاک اره حاصل از برش کاری به درون چشم اپراتور نرود .

خرید اره زنجیری از توان موتور یزد

اره زنجیری چیست؟

این ابزار وسیله مورد استاده کشاورزان و چوب بران بوده. ولی امروزه استفاده های متنوعی حتی برای کارهای خانگی از آن نیز می شود. این اره انواع متنوع برقی و بنزینی دارد و دستگاه ی بسیار پرقدرت برای برش انواع الوار و تنه درختان ، چوب های قطور ، شاخه های کلفت در ختان و و… می باشد. که در امور جنگلداری و باغداری  و کشاورزی از آن استفاده  می شود .

عملکرد آن به این صورت است که با استفاده از پیشرانه برقی و یا بنزینی به منظور چرخاندن زنجیر برشی به دور ساطور و انجام عملیات برش عمل می کند. از آنجایی که هیچگونه محافظی ندارد.  به عنوان یکی از خطرناک ترین تجهزیات برش و کشاورزی به شمار می رود. از آنجایی که برای خرید این ابزار باید هزینه زیادی را متحمل شویم. لازم است نکات مهمی را در هنگام خرید مد نظر داشته باشیم.

به چه منظوری می خواهیم از این ابزار استفاده کنیم؟

در هنگام خرید اولین سوالی که باید از خود کنیم، این است که برای چه کاربری ای می خواهیم از این ابزار استفاده کنیم. در صورتی که هدف برش تنه هایی قطور می باشد. مدل های بنزینی انتخاب مناسبی می باشند. و همچنین در استفادده از این ابزار های در ارتفاع  و انجام هرسکاری ، مدل های بنزینی انتخاب درستی می باشند. و در صورتی که هدف برش شاخه های نازک بوده.  مدل های برقی انتخاب بهتری می باشند.

عموما مدل های برقی در مقایسه مدل های بنزینی قدرت پایین تری دارند. و قیمت مدل های برقی پایین تر می باشد.

طول قطری که می خواهیم برش دهیم چقدر است ؟

پارامتر دیگری که در هنگام خرید این محصول باید در نظر بگیریم طول ساطور دستگاه می باشد. ساطور یک صفحه فلزی که زنجیر به دور آن می چرخد. هر چه طول ساطور بلندتر شود ،  موتوری قوی تری نیاز می باشد. هر چه موتور قوی تر شود ( وات یا سی سی بالاتر ) . دستگاه سنگین تر می شود. سنگینی صرفا وزن دستگاه نبوده. و در اره های سنگین (Heavy duty ) نیازمند افراد حرفه ای تری در هنگام برش می باشد.

فروش اره برقی و بنزینی

به طور کلی ساطورهای بلند دارای موتور های قدرتمندتر ( عمدتا بنزینی ) هستند. همچنین به دلیل حفظ تعادل بیشتر نیازمند اپراتور متخصص نیز می باشد.

سطح کاری طول ساطور مناسب

کارهای سبک و آماتور ساطور ۳۵ سانتی متری

کارهای متوسط باغی و کشاورزی ساطور ۴۰ سانتی متری

برشکاری تنه و الوار    ساطور ۵۵ سانتی متری به بالا

محاسبه ساده تر طول ساطو مناسب با یک فرمول ساده به این صورت است که.  برای برشکاری تنه هر قطری که داشتیم طول ساطور را ۵ سانتی متر بلندتر انتخاب کنیم. این موضوع به این معنی نیست که با ساطور های بلند نمی توان تنه های قطور را برش دهیم. در آن حالت باید عملیات برش را دو مرتبه انجام داد.

فروش اره برقی و اره بنزینی

پیشرانه دستگاه ( برقی یا بنزینی )

مدل های بنزینی معمولا با موتورهای دو زمانه  ( بنزین ، روغن ) کار می کنند. سیستم استارت هندلی ، موتور هوا خنک و مخزن سوخت ۰٫۵ الی ۱ لیتری از ویژگی های عمومی این موتور ها می باشد. قدرت موتور های بنزینی با حجم موتور بیان می شود. هر چه این عدد بزرگتر باشد ، قدرت موتور بیشتر خواهد بود. به طور کلی توان اره های موتوری در بازه ۱٫۵ الی ۵ اسب بخار می باشد.

رابطه ی حجم موتور و قدرت موتور و وزن دستگاه و طول ساطور در یک راستا قرار می گیرد. به این صورت که هر چه طول ساطور بلندتر شود . موتور قوی تر . حجم موتور بیشتر .وزن دستگاه نیز بیشتر خواهد بود.

در برش های تنه های قطور بهترین انتخاب اره های بنزینی می باشند.

حجم کار       توان مورد نیاز موتور   حجم موتور

کوچک ۱٫۵ تا ۲٫۵ اسب بخار ۲۴ الی ۳۰ سی سی

متوسط ۲٫۵ تا ۳٫۷۵ اسب بخار   ۳۰ الی ۴۶ سی سی

بزرگ   ۴ تا ۵ اسب بخار   ۵۰ سی سی به بالا

فروش اره برقی و بنزینی

مدل های برقی خود به دو مدل شارژی و برقی تقسیم می شوند. در مقایسه با مدل های بنزینی ، مدل های برقی سازگار با محیط زیست بوده. و صدای کارکردشان به مراتب کمتر می باشد. ولی به لحاظ قدرت موتور مدل های برقی قدرت پایین تری دارند. و برای برشکاری های قطور ، انتخاب مناسبی نیستند.خرید اره برقی

این موضوع به معنی ناکارآمد بودن آنها نمی باشد. و فقط موضوع بحث اولویت انتخاب می باشد. مدل های برقی معمولا دارای توانی از ۲۰۰۰ الی ۲۵۰۰ وات می باشند. و با برق ۲۲۰ ولت شهری کار می کنند.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ:

 09131540297

اینستاگرام:

  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش پمپ کشاورزی ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، نمایندگی شیمچه در یزد. فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی. لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، فروش سمپاش ، قیمت تیلر ، تیلر بنزینی .

فروش الکتروپمپ ، فروش انواع موتور برق ، قیمت الکترو پمپ ، علف زن ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  فروش کفکش آبراه ،  الکتروپمپ کالمو ، دستگاه جوش رونیکس ، تاریخچه تجهیزات و ادوات کشاورزی ،  فروش الکتروموتور در یزد ، ابزارهای کاربردی کشاورزی .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، فروش عمده لوازم کشاورزی ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی. ادوات کشاورزی یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، فروش تیلر ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ ،  اسپلیت دیواری ، ست کنترل پنتاکس ایتالیایی ، ماشین آلات کشاورزی مهم‌ترین ادوات کشاورزی ، مهم‌ترین لوازم کشاورزی .

فروش چکش تخریب ، دریل بتن کن حرفه ای ، فروش هواکش خانگی و صنعتی در یزد ، ابزار ادوات و تجهیزات کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی ، فروش تجهیزات آبیاری ، فروش اره برقی و بنزینی .

لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ،  ادوات و ماشین آلات کشاورزی ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش کارواش خانگی در یزد . کارواش خانگی چیست.خرید ادوات کشاورزی ، فروش پمپ آب پنتاکس در یزد Pentax ، فروشگاه ادوات کشاورزی ، فروش پمپ لجن کش در یزد ، توان موتور نمایندگی شیمجه یزد ، خرید بهترین ابزارآلات کشاورزی و باغبانی .

فروشگاه ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات و ادوات کشاورزی ، فروش انواع پمپ کفکش ، کفکش پنتاکس ، توان موتور ، اسپلیت دیواری استریم ، لجن کش و کف کش .

کفکش فلوتردار توان تک ، قیمت کفکش فلوتردار توان تک ، تیلر بنزینی ، فروش کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک در یزد ،الکتروپمپ پنتاکس ایتالیایی قیمت ست کنترل براوو BRAVO .

غرفه اینترنتی فروشگاه اینترنتی توان موتور یزد

فروش موتور پمپ ، فروش الکتروپمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی ، کفکش آبراه ، فروش الکتروموتور ، قیمت الکتروموتور ، الکتروموتور دو سرعته ، تیلر کشاورزی .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

فروش کولر گازی Stream ، اسپلیت استریم ، نماینده فروش محصولات شیمجه در یزد . فروش تیلر کشاورزی ، خرید انواع تیلر و کولتیواتور ، مهم‌ترین ادوات کشاورزی ، فروش انواع موتور برق ، فروش اره برقی و بنزینی.

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟