نماینده فروش محصولات شیمجه در یزد

نماینده فروش محصولات شیمچه

معرفی شرکت پمپ شیمجه

نماینده فروش محصولات شیمجه در یزد : گروه صنعتی پمپ شیمجه از سال 1984 در منطقه داکسی از شهر ژجیانگ چین ( مقر ساخت پمپ در چین ) تاسیس شد. حوزه اصلی فعالیت این شرکت طراحی و تولید پمپ های آب ، سیستم های تصفیه آب و تجهیزات کنترلی است.

محصولات این شرکت شامل 5 بخش اصلی از جمله پمپ های شناور ، سانتریفیوژ ، پمپ های چاهی ، موتور پمپ و پمپ های استنلس استیل می باشد. شرکت پمپ شیمجه دارای 6 واحد تولیدی و 10 شرکت زیر مجموعه است. و یکی از بزرگترین سازندگان پمپ در کشور چین محسوب می شود.

تمامی محصولات این شرکت مطابق با استاندارد های روز دنیا  ساخته می شوند. و دارای گواهینامه GS ، CE و UL می باشند. شرکت پمپ SHIMGE دارای یک واحد تحقیق و توسعه و آزمایشگاه بسیار بزرگ است. که تاکنون موفق به 125 ثبت اختراع در زمینه پمپ شده است. پمپ شیمجه علاوه بر چین در سراسر دنیا دارای نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش می باشد. و محصولات آن از طریق آنها عرضه می شود.

شما مشتریان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت پمپ شیمجه چین می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش توان موتور در تماس باشید.

نماینده فروش محصولات شیمجه در یزد

فرهنگ سازمانی SHIMGE

ارزش گرایی

تمام فعالیت های تجاری شرکت پمپ SHIMGE با هدف ایجاد ارزش برای مشتریان است. هر یک از کارکنان ارزش گرا هستند. و این شرکت یک سیستم مدیریت عملکرد ارزش ایجاد می کند.

نوآوری و خلاقیت

نوآوری در زمینه فنی و مدیریت به عنوان فلسفه اصلی در نظر گرفته شده است. و شرکت پمپ شیمجه امیدوار است تا آینده روشنی را با هدایت فناوری و مدیریت خلق کند. توسعه این شرکت بر نوآوری متکی است. و گروه شیمجه همواره در تلاش است. تا فرهنگ و ساز و کار مشوق در جهت نوآوری راه اندازی کند. مزیت های تحقیق و توسعه را ایجاد و حفظ کند. و همچنین سیستم مدیریت را بطور مداوم بهینه و راندمان عملیاتی را بهبود ببخشد.

نماینده فروش محصولات شیمجه در یزد

شنیدن صدای مشتری

پیشنهادات و انتقادات مشتری ، بازار ، فروشندگان و کارکنان داخلی برای یک شرکت بسیار مهم است. و شرکت پمپ SHIMGE معتقد است شنیدن آنها فرصتی برای پیشرفت می باشد.

موقعیت برد – برد

یک شرکت موفق باید با مشتریان مرتبط همکاری کند. و به دنبال ایجاد یک موقعیت برد – برد باشد. این مهم نیازمند تطابق با جامعه ، سازگاری با محیط زیست و صرفه جویی در منابع است.

نمایندگی پمپ شیمجه

شرکت پمپ شیمجه (SHIMGE) در سراسر جهان دارای نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش می باشد. محصولات این شرکت شامل انواع پمپ های آب خانگی ، شناور ، کف کش ، لجن کش ، سیرکولاتور خطی ، پمپ های طبقاتی و … از طریق این نمایندگی ها عرضه می شوند.

همچنین مصرف کنندگان محصولات SHIMGE خدمات پس از فروش اعم از قطعات یدکی و تعمیرات را می توانند از طریق آن ها تامین کنند. گروه صنعتی توان موتور نماینده محصولات شیمچه در یزد می باشد. و با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان با تجربه در زمینه سیستم های پمپاژ به عنوان نمایندگی انواع محصولات شیمجه در یزد آماده ارائه خدمات شامل مشاوره ، پیشنهاد قیمت ، تعمیر ، کاتالوگ و مشخصات فنی به مشتریان می باشد.

نماینده فروش محصولات شیمجه در یزد

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

فروش کولر گازی Stream ، اسپلیت استریم

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ:

 09131540297

اینستاگرام:

  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، نمایندگی شیمچه در یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، فروش سمپاش ، قیمت تیلر .

فروش الکتروپمپ ، قیمت الکترو پمپ ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  فروش کفکش آبراه ،  الکتروپمپ کالمو ، دستگاه جوش رونیکس ، تاریخچه تجهیزات و ادوات کشاورزی .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، فروش عمده لوازم کشاورزی ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ ،  اسپلیت دیواری.

فروش چکش تخریب ، دریل بتن کن حرفه ای

لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ،  ادوات و ماشین آلات کشاورزی ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش کارواش خانگی در یزد . کارواش خانگی چیست ، خرید ادوات کشاورزی ، فروش پمپ آب پنتاکس در یزد Pentax ، فروشگاه ادوات کشاورزی ، فروش پمپ لجن کش در یزد.

فروشگاه ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات و ادوات کشاورزی ، فروش انواع پمپ کفکش ، کفکش پنتاکس ، توان موتور ، اسپلیت دیواری استریم .

کفکش فلوتردار توان تک ، قیمت کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک در یزد ،الکتروپمپ پنتاکس ایتالیایی قیمت ست کنترل براوو BRAVO .

غرفه اینترنتی فروشگاه اینترنتی توان موتور یزد

فروش موتور پمپ ، فروش الکتروپمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی ، کفکش آبراه .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

فروش کولر گازی Stream ، اسپلیت استریم ، نماینده فروش محصولات شیمجه در یزد .

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟