کارواش رونیکس | فروش کارواش رونیکس

کارواش رونیکس

کارواش رونیکس ، فروش کارواش رونیکس

قبل از شروع به معرفی بهترین کارواش خانگی رونیکس این سوال مطرح است که اساسا واترجت یا کارواش چیست؟ و بهترین کارواش خانگی چطور دستگاهی است؟ به طور کلی کارواش به دستگاهی برقی، موتوری یا شارژی گفته می‌شود. که از یک طرف آب شهری و آب ورودی معمولی سرد و گرم را دریافت می‌کند. و بعد از طی کردن عملیاتی در درون ساختمان داخلی، آن را با فشار بالا و به صورت خطی و پودری به بیرون می‌راند.

این تعریف کلی و کار ساده یک کارواش است. که از آن برای شستن ماشین و خودرو، حیاط، خانه و پارکینگ، استخر و… استفاده می‌گردد. اما اکنون در بسیاری از این گروه دستگاه‌های شستشو، تنها این عملکرد ساده وجود ندارد. کارواش‌ها حالا با تنوع شکلی، قدرتی و امکاناتی بسیار زیادی ارائه می‌شوند. که فرایند پرفشار کردن آب خروجی حداقل توانایی آنها به حساب می‌آید.

پذیرش آب گرم، دینامی یا ذغالی بودن موتور، اضافه کردن مایع شوینده و حالت کف پاش، تغییر دادن انواع نازل و نحوه پاشش آب، داشتن پمپ مکش برای کشیدن آب ورودی از یک منبع ثابت، حرارت دادن به آب و… مواردی هستند. که حالا در بسیاری از کارواش‌ها و برندها دیده می‌شوند. که علاوه بر تنوع کاربری، باعث می‌شوند خریدار در انتخاب برند هم دچار تردید شود.

بررسی بهترین کارواش های خانگی رونیکس

یکی از کمپانی‌های ساخت و وارد کننده انواع کارواش خانگی و صنعتی، شرکت چینی رونیکس Ronix است. که نمایندگی رسمی آن در ایران بسیار فعال و پویا بوده. و جزو نام‌های با سابقه و شناخته شده در سراسر کشور محسوب می‌شود. کارواش های رونیکس اغلب میزان فروش قابل قبول و رضایت خوبی در بازار دارند. و بیشتر مشتریان از عملکرد این گروه محصولات Ronix راضی هستند. اما از آنجا که نه فقط در کل کارواش‌ها، که حتی در کارواش‌های رونیکس هم تعداد مختلفی از مدل‌ها با امکانات مختلف وجود دارند. قصد داریم در این مقاله به معرفی ده کارواش برتر رونیکس بپردازیم.

پیش از اشاره به مدلی خاص بهتر است بدانید که بازه توان و قدرت کارواش های برقی رونیکس بین 100 تا 200 بار ساخته می‌شود. و هر کدام بنا به قدرت خروجی، کاربرد خانگی و صنعتی دارند. طراحی و ساختار آنها بصورت ایستاده، خوابیده و کامپکت بوده. و در برخی مدل‌ها پمپ مکش هم وجود دارد. ضمن اینکه در قلب تپنده کارواش های رونیکس هم موتور ذغالی و هم موتور دینامی دیده می‌شود. و علاوه بر این مدل‌های برقی، شرکت رونیکس کارواش خانگی شارژی هم عرضه کرده. که در ادامه به معرفی مختصر آن هم خواهیم پرداخت.

1 – کارواش خانگی رونیکس 100 بار ذغالی مدل RP-U100

این مدل یکی از قدیمی ترین کارواش های رونیکس بوده. که ظاهری کاملا تیپیکال و مشابه بسیاری از کارواش های دیگر بازار را دارد. بدنه‌ای دو رنگ با امکان نصب تمام قطعات و وسایل روی آویزها از جمله نکات قابل توجه در این مدل است. اسمبل کردن و اتصال متعلقات مختلف کارواش RP-U100 رونیکس مثل دسته حمل و محفظه پشت دستگاه توسط پیچ به بدنه متصل شده. و 2 عدد آویز کناری نیز بدون پیچ روی بدنه قرار می‌گیرد. این کارواش شلنگ جمع کند ندارد. اما به راحتی می‌توان لنس و شلنگ را در هر 2 سمت آن و روی آویزها قرار داد. توان 1400 وات موتور یونیورسال (ذغالی) و حجم آب خروجی 6.5 لیتر در دقیقه قدرت مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

مزایا:

– قدرت پاشش بالا در کنار مصرف آب و مواد شوینده با میزان کم

– مجهز به لنس توربو و تفنگی بلند دارای کلید ضامن ماشه

– کاربردی برای مصارف خانگی مثل حیاط، تراس، خودرو و…

– شلنگ 5 متری فشار قوی و دارای مخزن مایع شوینده

معایب:

– میزان صدای بالا و عدم وجود قرقره شلنگ جمع کن

– افت فشار در زمان استفاده از کف پاش

– کیفیت متوسط کوپلینگ سر شلنگی و فیلتر آب

2 – کارواش خانگی رونیکس 100 بار دینامی مدل RP-0100C

دومین محصول پیشنهادی ما، نوعی از کارواش کامپکت رونیکس با طرحی جذاب و زیبا بوده. که مهمترین مشخصه آن طراحی جمع و جور با امکان نصب تمام ابزارها بر روی بدنه است. اندازه و سایز بدنه دستگاه برابر با 41x29x28 سانتی متر در کنار وزن سبک حدود 10 کیلوگرمی و حمل آسان از جمله نقاط قوت این کارواش رونیکس به حساب می‌آید. یک موتور القایی و دینامی 1400 وات در کنار ماکزیمم حجم پمپاژ آب تا 5.4 لیتر در دقیقه به علاوه نصب راحت قطعات جذابیت های استفاده از کارواش رونیکس RP-0100C را بالا می‌برد. سیستم اتو استاپ و محافظ گرمایی یا همان ترمو سوییچ که پاور موتور را در مواقع اضطراری قطع می‌کند، باعث بهبود عملکرد و راندمان دستگاه خواهد شد.

مزایا:

– طراحی کامپکت و جمع و جور با وزن پایین در کنار قدرت پاشش زیاد

– لوازم کامل اصلی و جانبی شامل شلنگ فشار قوی و کابل 5 متری، کوپلینگ و شیر یکطرفه، لانس تنظیم شونده و مخزن مواد شوینده

– ثبات در کار با لرزش و صدای کم

– عمر مفید طولانی قطعات داخلی و موتور دینامی کاملا مسی

– فناوری کوپلینگ اتصال سریع

– تفنگی ضامن دار جهت روشن نشدن و عدم پاشش آب ناخواسته

معایب:

– نداشتن چرخ حمل برای جابجایی حین کار و بدون بلند کردن

– بدون پمپ مکش

3 – کارواش خانگی رونیکس 140 بار ذغالی مدل RP-U141

مورد بعدی نوعی از کارواش ایستاده با قدرت 140 بار خروجی است. مدل RP-U141 ظاهری جذاب و جدید دارد که توان 1650 وات موتور یونیورسال آن در پاشش آب بسیار عالی عمل می‌کند. 2 مورد مهم دیگر، ارائه دستگاه با قرقره شلنگ جمع کن و وزن سبک حدود 7.5 کیلویی بوده. که با توجه به قدرت پاشش آن بسیار جالب توجه است. به طور قطع نمی‌توان گفت که این مدل برترین کارواش خانگی رونیکس نام می‌گیرد. اما وجود پیستون‌های موتور از نوع ضد زنگ که از جمع شدن آلودگی و گرد و غبار در نازل جلوگیری می‌کند. یکی از نکات مثبت آن است. ضمن اینکه فشار آب خروجی عالی در این کارواش رونیکس دستگاه را برای استفاده انواع کاربری صنعتی و سنگین آماده می‌کند. و از این نظر هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

مزایا:

– صدای مناسب و کم با توجه به میزان قدرت و پاشش آب

– دارای سیستم اتو استاپ موتور به منظور افزایش عمر مفید قطعات

– طراحی ایستاده با شلنگ جمع کن غلطکی روان و حمل آسان توسط چرخ های بزرگ

– ایده آل برای شستشوهای گسترده مثل باغ، حیاط، استخر، ویلا و…

– 2 عدد لانس قابل تنظیم و توربو با تفنگی ارگونومیک و بلند

معایب:

– شلنگ کوتاه نسبت به توان موتور و با توجه به کاربری وسیع کارواش

– کوپلینگ و فیلتر آب ساخته شده از جنس متوسط و معمولی

4 – کارواش خانگی رونیکس 100 بار دینامی مدل RP-0100

می‌توان گفت که این مدل کارواش رونیکس طراحی و ورژن ایستاده مدل قبلی یعنی کامپکت RP-0100C بوده. که البته از آن قدیمی‌تر است. در واقع ابتدا مدل 0100 ساخته شد که همان بدنه معروف دو رنگ رونیکس با موتور دینامی را داشته. و با توان 1400 وات امکان پاشش آب تا 6.8 لیتر در دقیقه را دارد. ابعاد بزرگ دستگاه برابر 47x28x35 سانتی متر بوده. و فانکشن پاور روی بدنه با یک کلید خاموش/روشن گردان بزرگ عمل می‌کند. این کارواش دارای چرخ‌های روان بوده و اگر چه به ظاهر و توان اسمی دارای فشار خروجی 100 بار است، اما توان شستشوی بالا خصوصا برای پاک سازی آلودگی‌ها در نقاط کور خودرو مثل زیر ماشین، زیر سپر و گلگیرها نظرات خریداران را به خود جلب کرده است.

مزایا:

– قدرت تمیزکنندکی بالا هم با آب و هم به کمک مخزن کف پاش

– موتور دینامی با طول عمر بالاتر، راندمان بهتر و صدای کم حین کار

– لنس با کیفیت قابل تنظیم و عملکرد عالی با تفنگی ارگونومیک

– بدنه مستحکم با اسمبل آسان قطعات و بدون نشتی

– مجهز به سیستم قطع کن حرارتی و خودکار توسط ماشه تفنگی

معایب:

– مکان و طراحی نامناسب ورودی و خروجی آب و مزاحمت برای چرخ هنگام جابجایی

– شلنگ آب و کابل برق نه چندان بلند با توجه به گستردگی استفاده

– بدون شلنگ جمع کن

5 – کارواش صنعتی رونیکس 180 بار دینامی مدل RP-0180

وقتی به فشارهای بالاتر از 140 بار و کارواش صنعتی می‌رسیم، پرفرمنس و کارکرد یک ابزار شستشو بسیار مهم خواهد بود. این موضوع در موتور 3000 واتی دینامی و القایی با حجم پاشش آب تا 9.2 لیتر در دقیقه در کارواش صنعتی رونیکس 180 بار مدل RP-0180 به خوبی مشاهده می‌شود. نکته مهم دیگر در این کارواش، داشتن فناوری تغذیه مواد شوینده بصورت داخلی است. بطوریکه مخزن پشت دستگاه قرار گرفته. و ترکیب مایع شوینده رقیق شده به داخل پمپ رفته و با آب ترکیب می‌شود.

اگر چه همچنان کابل برق قرار گرفته روی این مدل همان 5 متر همیشگی بوده. اما شلنگ فشار قوی بلندتر و 8 متری اکثر نیازهای کاربر را برطرف می‌کند. ضمن اینکه این محصول با 3 عدد نازل برای پاشش‌های متنوع ارائه می‌گردد.

مزایا:

– مناسب مصارف وسیع صنعتی و سنگین با امکان شستشوی عادی و یا با ماده شیمیایی شوینده

– خروجی پاشش زیاد و امکان کار مداوم در طولانی مدت

– دسترسی آسان به تمام نقاط و موقعیت های محل شستن به کمک شلنگ بلند 8 متری

– دارای شلنگ جمع کن قرقره ای با اهرم و استفاده آسان

– لوازم کامل جانبی به همراه 3 عدد نازل برای شستشوهای متنوع

معایب:

– کابل برق کوتاه با توجه به کاربری دستگاه

– وزن سنگین برای حمل و برداشتن از سطح زمین

– کیفیت معمولی بدنه دستگاه با توجه به قدرت خروجی

6 – کارواش صنعتی رونیکس 160 بار ذغالی مدل RP-U161

این مدل کارواش رونیکس یعنی U161 را شاید بتوان دستگاهی بهینه با مصرف کم آب و انرژی شناخت. خروجی آن در ماکزیمم حالت و کار ممتد با مصرف آب کم حدود 6 لیتر در دقیقه خواهد بود. که با توجه به قدرت 160 بار آن حکایت از راندمان خوب دستگاه دارد. هر چند که موتور ذغالی خریدار را شاید کمی از انتخاب این کارواش دلسرد و مردد می‌کند.

اما توان این انجین و محرک 2000 وات بوده. و خروجی قابل قبولی دارد. طراحی زیبای 2 رنگ، چرخ های قوی و تعبیه ورودی و خروجی آب در جلوی دستگاه به کاربر جهت نصب و جابجایی آسان آن کمک می‌کند. این مدل با توجه به قدرت خوب پخش آب، صدای بلندی نداشته. و از تکنولوژی محافظتی حرارتی و اتو استاپ بهره می‌برد.

مزایا:

– صدای مناسب با توجه به قدرت بالای خروجی کارواش

– مصرف فوق العاده پایین و بهینه آب شهری

– سیستم های قطع کن خودکار (اتو استاپ) و محافظت گرمایی یا ترمو سوییچ

– مجهز به شلنگ جمع کن و قد بلند بدنه برای حمل راحت به کمک دسته

– ورودی و خروجی آب هر دو در جلوی دستگاه برای کار راحت

معایب:

– موتور ذغالی یونیورسال معمولی

– سختی در استفاده در فضاهای تنگ و کوچک به دلیل تفنگی و لانس بلند

7 – کارواش صنعتی رونیکس 160 بار دینامی مدل RP-1160

مورد هفتم پیشنهادی در این لیست بهترین مدل کارواش خانگی رونیکس به نوعی برادر مدل قبلی است. کارواش رونیکس مدل RP-1160 با کاربری صنعتی و به لحاظ ظاهری تقریبا مشابه RP-U161 بوده. اما این مدل با موتور دینامی (القایی) عرضه می‌شود. این موتور قویتر از نسخه ذغالی کارواش صنعتی 160 بار قبلی بوده. و با قدرت 2200 وات عرضه می‌شود تا یکی از ضعف‌های آن برطرف شود.

ضمن اینکه میزان خروجی آب در مدل 1160 با تفاوتی محسوس به اندازه 7.2 لیتر در دقیقه است. سیستم تزریق کننده مایع شوینده داخلی که محفظه این ماده را در پشت دستگاه قرار داده. به کمک پمپ داخلی، کف شستشو را تولید می‌کند. ضمن اینکه 2 عدد لنس قابل تنظیم و لانس توربو بر روی دستگاه قرار داده شده. که قدرت پاک کنندگی آن را بالا می‌برد. این مدل برای شستن خودرو و ماشین، پارکینگ و حیاط بزرگ خانه و واحد تجاری و مسکونی، شستشوی دیوار، کف و … بسیار کاربردی و مناسب است.

مزایا:

– موتور دینامی با راندمان بهتر و طول عمر بیشتر

– قرقره و جمع کننده شلنگ روان به کمک دسته چرخان

– نازل های فولادی ضد زنگ و مقاوم در برابر استهلاک

– خروجی و پاشش قدرتمند برای استفاده در مصارف وسیع و بزرگ

– صدای کم و عالی با توجه به قدرت بالای کارواش

معایب:

– کابل برق و شلنگ فشار قوی کوتاه نسبت به قدرت دستگاه

– وزن زیاد و سختی در جابجایی هنگام بلند کردن از زمین

– عملکرد متوسط فشار خروجی هنگام استفاده از سیستم کف ساز

8 – کارواش خانگی رونیکس 140 بار دینامی مدل RP-0140

قدرت 140 بار در کارواش ها معمولا بین استفاده خانگی و صنعتی قرار دارد. به طوری که با توجه به قدرت خروجی موتور و پمپ می‌توان از این نوع کارواش‌ها استفاده دوگانه کرد. برای همین شاید بتوان گفت که دستگاه کارواش مدل RP-0140 رونیکس ابزاری کامل برای انواع مصارف و شستشوی وسایل شخصی، خانگی و یا عمومی است. طراحی جذاب و شیک ارگونومیک با دسته بلند، چرخ های بزرگ و مجهز به شلنگ جمع کن جابجایی و حمل آن را راحت کرده است. یک موتور دینامی با توان 1800 وات و امکان پاشش حجم 6.5 لیتر آب در دقیقه راندمان این کارواش را برای هر دو استفاده شستن ماشین سواری و یا پاک کنندگی در محیط و مساحت بالا مثل حیاط و فضاهای بیرونی فراهم می‌کند. ضمن اینکه سیستم شوینده داخلی به کمک ترکیب مایع کف ساز با آب در پمپ داخل دستگاه به کمک محفظه ماده شوینده کار گذاشته شده. در پشت بدنه نیز برای کاربر بسیار مفید خواهد بود.

مزایا:

– دارای لانس و تفنگی فشار قوی جهت پاشش طولانی مدت

– ثبات یکنواخت در کار و لرزش کم به همراه قدرت بالای موتور دینامی

– ورودی و خروجی آب در جلوی دستگاه و سیستم Quick Coupler

– مجهز به شلنگ جمع کن و بدنه و قطعات از بهترین مواد اولیه

– مصرف کم آب و مایع شوینده و دارای فناوری اتو استاپ و محافظت گرمایی

معایب:

– وزن زیاد 14.7 کیلوگرمی و سختی در حمل و جابجایی بعد از برداشتن از روی زمین

– طول شلنگ و کابل معمولی و کوتاه با توجه به قدرت خروجی موتور و کارواش

– ابعاد نسبتا بزرگ در مقایسه با کارواش های دیگر 140 بار

9 – کارواش چهار کاره رونیکس 130 بار ذغالی مدل RP-4100

از جمله محصولات و کارواش های جدید شرکت رونیکس این مدل یعنی یک دستگاه واتر جت چهار کاره (یا به عبارت دیگر 3 کاره) است. وجود 4 کاربری شستشو، دمنده، جارو برقی تر و خشک باعث شده. این مدل به کارواش چند کاره 3 در 1 هم شناخته شود. و به دلیل قدرت خروجی بالا یعنی 130 بار و توان موتور 1500 وات جزو بهترین کالاهای بازار لقب می‌گیرد. طراحی جمع و جور و شبیه به کوله پشتی با قابلیت حمل بسیار آسان توسط دسته فلزی و وزن سبک 9 کیلوگرمی از نقاط قوت این محصول است.

مدل RP-4100  رونیکس با لوازم کامل جانبی مثل 5 متر شلنگ فشار قوی، تفنگ آب، لوله خرطومی، مخزن مواد شوینده، سری اضافه و لانس ارائه شده و برای هر نیاز کاربر مفید خواهد بود. ماکزیمم حجم هوا در حالت دمندگی و مکش (وکیوم یا جارو برقی) برابر 1.4 متر مکعب در دقیقه بوده. و مخزن جمع کن ذرات آن ظرفیت 2 لیتری دارد. ضمن اینکه در کاربری کارواش، برابر با 8 لیتر در دقیقه جریان آب را بیرون می دهد.

مزایا:

– طراحی جدید و جذاب ارگونومیک و کامپکت با امکان نصب تمام قطعات روی بدنه

– حمل آسان به کمک دسته T فلزی و جابجایی راحت با چرخ ها

– چهار کاره برای دمندگی، جارو برقی تر و خشک و کارواش خانگی

– سیستم محافظت در برابر حرارت بیش از حد و عایق مقاوم در برابر رطوبت و گرد وخاک IPX5

– لوازم جانبی کامل و فیلتر هوای HEPA جهت جذب ذرات معلق در هوا

معایب:

– قدرت متوسط جاروبرقی و دمنده با مخزن نه چندان جا دار

10 – کارواش شارژی رونیکس 24.5 بار مدل 8930

تنها کارواش شارژی در خانواده رونیکس تا به امروز و زمان نوشتن این مطلب مدل 8930 است. ابزاری بسیار جمع و جور و کوچک با طراحی ارگونومیک و مناسب شستشوی لوازم کوچک و شخصی و استفاده مدیریت شده در فضاهای محدود که برای بسیاری از کاربران مفید خواهد بود. ابعاد این کارواش برابر 68x40x53 سانتی متر بوده. و با یک موتور درجه یک شارژی 20 ولت آب را تا فشار 24.5 بار خارج خواهد کرد. ماکزیمم حجم آب خروجی برابر با 2 لیتر در دقیقه بوده. و مهمترین نکته آن این است که به دلیل خاصیت مکشی از مخزن ثابت، می‌تواند به عنوان سمپاش هم استفاده شود. این کارواش شارژی رونیکس با 1 ساعت شارژ باتری فول انرژی خواهد داشت. و توانایی مکش آن تا 4 متر است. ضمن اینکه به همراه نازل های مختلف، 6 متر شلنگ، کیسه، لانس و تفنگی و مخزن مواد شوینده ارائه می‌شود.

مزایا:

– مناسب مناطق کم آب و مخصوص کاربران با میزان شستشوی کم و در فضاهای محدود و کم جا

– شارژ سریع با باتری 20 ولتی و بدون نیاز به کابل برق

– طراحی ارگونومیک با وزن بسیار سبک و دست گیری آسان و راحت

– امکان کار با تمام باتری های استاندارد رونیکس سری 89

– قابل استفاده به عنوان سم پاش به لطف توانایی مکش از مخزن ثابت

معایب:

– توان کم برای کار طولانی و یا حجم شستشوی بزرگ

– ارائه از شرکت سازنده با 1 عدد باتری و نیاز به تهیه باتری اضافه

بهترین کارواش خانگی رونیکس کدام است؟

در این مقاله با چند مورد از بررسی بهترین کارواش های رونیکس و 10 مدل از پر فروش ترین کارواش های رونیکس Ronix آشنا شدیم. به طور قطع نمی‌توان گفت که کدام مدل بهتر است. چرا که انتخاب هر دستگاه به نیاز و شرایط استفاده کاربر ربط دارد. اما با توجه به تجربیات فروش و استفاده خریداران می‌توان گفت که در هنگام خرید کارواش های رونیکس به طول کابل و شلنگ، وزن آن جهت جابجایی و میزان قدرت خروجی آب باید دقت کرد. بسیاری از متقاضیان و کاربران در کارواش های قوی و بالای 100 بار نیازمند شلنگ بلندتری هستند. و احتیاج دارند دستگاه به خوبی جابجا شود. در طرف مقابل برای برخی که قدرت پاشش و فشار آب بالا چندان نیاز نیست، کامپکت بودن، مصرف کمتر آب و راندمان مناسب خروجی آب در اولویت بالاتری قرار دارد.

برای همین با توجه به نکات و جزییات هر دستگاه کارواش رونیکس امکان انتخاب هر کدام وجود دارد. در این مطلب که در واقع راهنمای خرید بهترین کارواش رونیکس محسوب می شود. سعی کردیم اطلاعات سودمند درباره خرید کارواش رونیکس در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم.

در نتیجه شما می‌توانید برای خرید کارواش رونیکس در هر مدل و توانی با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا و ارائه گارانتی رسمی رونیکس و خرید از توان موتور یزد مراجعه کنید.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ:

 09131540297

اینستاگرام:

  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

فروش انواع علفزن در یزد ، ست کنترل دیجیتال ، الکتروپمپ ، فروش پمپ کشاورزی . فروش الکتروموتور ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، نمایندگی شیمچه در یزد. فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی. لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، فروش سمپاش ، قیمت تیلر ، تیلر بنزینی ، فروش پیکور هاش رونیکس در یزد ، قیمت کفکش ، خرید دریل شارژی ، فروش پمپ کفکش ، خرید پمپ آب کشاورزی ، خرید کفکش .

فروش الکتروپمپ ، خرید ماشین آلات کشاورزی ، فروش انواع موتور برق ، قیمت الکترو پمپ ، علف زن ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  فروش کفکش آبراه ،  الکتروپمپ کالمو ، دستگاه جوش رونیکس ، تاریخچه تجهیزات و ادوات کشاورزی ،  فروش الکتروموتور در یزد ، ابزارهای کاربردی کشاورزی ، فروش موتور پمپ  ، قیمت موتور برق جیانگ دانگ ، فروش موتور برق ایمر .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی ، خرید پیکور ، خرید بتن کن و دریل بتن کن ، فروش بوستر پمپ ، خرید انواع پمپ کفکش ، فروش لجن کش شیمجه در یزد ، پمپ کالمو .

ادوات کشاورزی در یزد ، قیمت کفکش ، فروش عمده لوازم کشاورزی . دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی. ادوات کشاورزی یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، فروش تیلر .

خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ ،  اسپلیت دیواری ، ست کنترل پنتاکس ایتالیایی ، ماشین آلات کشاورزی مهم‌ترین ادوات کشاورزی ، پمپ‌ کارواش‌ صنعتی ، مهم‌ترین لوازم کشاورزی . فروش ادوات و تجهیزات کشاورزی ، فروش پمپ آب کشاورزی و صنعتی.

قیمت کفکش انشی ، خرید کفکش انشی ، قیمت کفکش دراپ DROP ، فروش الکتروموتور . فروش فرز و مینی فرز .

فروش چکش تخریب ، دریل بتن کن حرفه ای ، فروش هواکش خانگی و صنعتی در یزد ، ابزار ادوات و تجهیزات کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی ، فروش تجهیزات آبیاری ، دیجیتال پمپ ، فروش اره برقی و بنزینی ، خرید شیر فشار شکن ، فروش عمده لوازم کشاورزی.

لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ،  ادوات و ماشین آلات کشاورزی ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش کارواش خانگی در یزد . کارواش خانگی چیست.خرید ادوات کشاورزی ، فروش پمپ آب پنتاکس در یزد Pentax ، فروشگاه ادوات کشاورزی . فروش پمپ لجن کش در یزد ، توان موتور نمایندگی شیمجه یزد ، خرید بهترین ابزارآلات کشاورزی و باغبانی ، فروش ابزار آلات رونیکس در یزد ، نمایندگی فروش ادوات کشاورزی .

فروشگاه ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات و ادوات کشاورزی ، فروش انواع پمپ کفکش ، کفکش پنتاکس ، توان موتور ، اسپلیت دیواری استریم ، لجن کش و کف کش ، پمپ‌کارواش‌صنعتی ، قیمت کفکش ، فروش پمپ کفکش ، خرید کفکش ، خرید انواع پمپ و بوستر پمپ ، پمپ آب لجن کش .

کفکش فلوتردار توان تک ، قیمت کفکش فلوتردار توان تک ، تیلر بنزینی ، فروش کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک در یزد ،الکتروپمپ پنتاکس ایتالیایی قیمت ست کنترل براوو BRAVO .

غرفه اینترنتی فروشگاه اینترنتی توان موتور یزد

فروش موتور پمپ ، فروش الکتروپمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی ، کفکش آبراه ، فروش الکتروموتور ، قیمت الکتروموتور ، الکتروموتور دو سرعته ، تیلر کشاورزی ، خرید شیر فشار شکن ،فروش ادوات و تجهیزات کشاورزی ، نمایندگی موتور برق در یزد .

قیمت کفکش انشی ، خرید کفکش انشی ، قیمت موتور برق جیانگ دانگ ، فروش گیربکس صنعتی .

فروش کولر گازی Stream ، پمپ مکنده ، اسپلیت استریم ، نماینده فروش محصولات شیمجه در یزد . فروش الکتروموتور ،  فروش تیلر کشاورزی ، خرید انواع تیلر و کولتیواتور ، مهم‌ترین ادوات کشاورزی ، فروش انواع موتور برق ، فروش اره برقی و بنزینی، فروش پیکور هاش رونیکس در یزد .

پمپ‌ کارواش‌ صنعتی ، موتور برق بنزینی ، موتور برق گازی ، پمپ تحت فشار ابارا ، موتور برق گازوئیلی . فروش ابزار آلات رونیکس در یزد ،فروش پمپ لجن کش ، خرید انواع هواکش خانگی و صنعتی ، فن تهویه ، اره بنزینی ، فروش موتور پمپ ، قیمت کفکش دراپ DROP ، فروش گیربکس صنعتی ، انواع پمپ آب خانگی ، فروش الکتروموتور ، خرید پیکور ، خرید بتن کن و دریل بتن کن ، فروش فرز و مینی فرز ،خرید انواع پمپ و فروش بوستر پمپ ، خرید اره موتوری ، خرید پمپ آب کشاورزی ، خرید انواع پمپ کفکش ، فروش عمده لوازم کشاورزی ، فروش سنگ فرز رونیکس ، خرید ابزارآلات کشاورزی ، خرید ماشین آلات کشاورزی ، فروش انواع علفزن در یزد ، فروش موتور برق ایمر ،  فروش لجن کش شیمجه در یزد، پمپ کالمو .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟