پمپ‌ کارواش‌ صنعتی | خرید کارواش صنعتی 09131540297

پمپ‌ کارواش‌ صنعتی

پمپ‌کارواش‌صنعتی

پمپ‌ کارواش‌ صنعتی یکی از وسیله‌های پر کاربرد برای بشر است. که می‌تواند پیشرفت روز به روز ما انسان‌ها را نشان دهد.  زیرا شستن و جرم‌گیری وسایل و ماشین‌ها را برای ما بسیار آسان‌تر کرده. به طوری در عرض ۱۰ الی ۱۵ دقیقه کار را به اتمام می رساند. و در بعضی مواقع هم اصلا لازم نیست از خانه خارج شوید. و می‌توانید از کارواش خانگی خود بهره بگیرید.

پمپ کارواش برتولینی استفاده از پمپ‌کارواش‌صنعتی می‌تواند صرفه جویی خوبی هم در زمان و هم در مصرف وسایل و مواد دیگر باشد. پس انتخاب خوبی برای تمیز نگه داشتن خانه و وسایل خانه است

انواع پمپ‌ کارواش‌ صنعتی

دو دسته‌ی اصلی پمپ‌ها شامل پمپ جابه‌جایی مثبت و پمپ سانتریفیوژ است. که در دسته‌ی اول پمپ پیستونی و دنده‌ای و دیافراگمی و دوزینگ پمپ و پمپ پریتالتیک و لوب پمپ و منو پمپ و پمپ بشکه کش پمپ مگنتی و شیمیایی و ….قرار گرفته‌اند.

و پمپ‌های سانتریفیوژ شامل پمپ‌های لجن کش و خانگی و کف کش و صنعتی و اب و فاضلاب و خود مکش وسانتریفیوژافقی و عمودی و  پمپ چند طبقه شناور و …..هستند

یکی از انواع پمپ‌کارواش‌صنعتی پمپ پیستونی می‌باشد. که با رفت و برگشت پیستونی درون سلیندر اب را با فشار و سرعت بیشتری به داخل دستگاه می‌راند. فشار خروجی این پمپ‌کارواش‌صنعتی گاها به ۱۰۰تا۱۰۰۰ بار می‌رسد. که به همین دلیل به ان پمپ‌ پیستونی فشار قوی هم گفته می‌شود.

در بازار انواع مختلفی از پمپ پیستونی تولید و عرضه می‌شود. که شامل نوع معمولی یا پمپ پیستونی اب و پمپ پیستونی سم پاش و پمپ پیستونی مه‌ پاش وپمپ کارواش و یا پمپ کارواش برتولینی و پمپ‌کارواش‌صنعتی و استنلس استیل و پمپ دو دور یا دور متغیر هستند.

منظور از پمپ کارواش کارواش اب گرم یا سرد و یا الکتریکی وبنزینی و دیزلی است. و فشار خروجی اب در کارواش خانگی از ۷۰تا۱۷۰ بار و در کارواش صنعتی ۲۰۰ بار است. متعلقات پمپ شامل گیج فشار سنج و شیر فشار شکن و گان و لانس و آکومولاتور و و همچنین فیلتر پمپ پیستونی می‌باشد. جنس بدنه با توجه به کارکرد و شرکت تولیدی انواع مختلفی همچون استیل یا برنز دارند. و اجزای آن هم شامل پیستون و سلیندر و صفحه‌ی زاویه‌گیر و صفحه‌ی شیار دار و محور متحرک و کنترل کننده‌ی پیستون است.

دستگاه پمپ‌ کارواش‌ صنعتی چیست؟

امروزه دستگاه های مدرن نظافت صنعتی مانند اسکرابرها و کارواش های صنعتی به موجب کارایی و عملکرد بسیار بالایی که دارند. توانسته اند جایگزین بسیار مناسبی برای متدهای قدیمی نظافت شده. و مزایای بی شماری را فراهم آورند.کارواش عمدتا در انواع محیط های مختلف صنعتی از این نوع دستگاه ها به ویژه کارواش های صنعتی، به طور وسیع و گسترده ای استفاده می شود. نظافت انواع سطوح هموار و غیر هموار، رفع آلاینده های تجهیزات و قطعات، عملیات های سنگین نظافتی از جمله اقداماتی است که توسط این گونه تجهیزات مدرن صنعتی انجام می شود.

معرفی پمپ‌ کارواش‌ صنعتی

در یک تعریف ساده به یک ابزار توانمند و مکانیزه گفته می شود. که به واسطه پاشش آب تحت فشار بالا، موجبات جدا نمودن آسان انواع آلودگی ها را از سطوح مختلف فراهم می آورد. به طور معمول این دستگاه در مدل های متنوع با فشار کاری مابین ۱۰۰ الی ۳۰۰۰ بار در دقیقه و تجهیزات و قطعات گوناگون طراحی و تولید می شود.

از آنجایی که استفاده از آب شهری به دلیل داشتن فشار کم پاشش، هم عملکرد بسیار پایینی در نظافت و شست و شو دارد. و هم اینکه زمان بسیار طولانی را صرف شستن می کند. لذا استفاده از و مدل های مختلف آن، موجبات نظافت بهینه و برخورداری از سرعت و قدرت پاک کنندگی در زمان کوتاه تری را فراهم می آورد.

از مدل ها و اندازه های گوناگون این دستگاه، با نام های واترجت صنعتی و شوینده پرفشار صنعتی در بازار موجود می باشد. عملکرد تمامی انواع مدل های آن به این صورت می باشد که جریان آب پاشش شده توسط دستگاه، رابطه میان آلاینده ها و سطوح را سست کرده. و با فشار بسیار بالا، جرم و آلودگی ها را به طرز اثربخشی از سطوح جدا می سازد.

به جرات می توان گفت استفاده و بهره مندی از دستگاه کارواش ، به کاربری مشخصی محدود نمی شود. و تقریبا در نظافت تمامی محیط های مختلف به کار برده می شود. تنها کافی است به یک منبع آب خروجی متصل شود. آنگاه با تولید خروجی بسیار پرفشار، با راندمان کاری بسیار بالا نظافت و شست و شوی محیط را برعهده می گیرد.

انواع پمپ‌ کارواش‌ صنعتی بر اساس کارکرد

یکی از تجهیزات کارواش صنعتی کارآمد است که در زدودن هر نوع جرم و آلاینده ای بر روی سطح اجسام، نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. این نوع دستگاه صنعتی، در برابر انواع شوک های الکتریکی بسیار مقاوم بوده. و ساده ترین راه های نظافت سریع را در اختیار کاربران قرار می دهد. عمدتا کارواش را بر اساس پارامترهای مختلفی تقسیم بندی می کنند. که یکی از آن ها از لحاظ نوع کارکرد می باشد.

رده کاربردی این نوع دستگاه های نظافتی با توجه به محدوده فشار عملیاتی دستگاه، قابلیت و توانایی آن در عملیات های مختلف و همچنین شرایط کاری مختلف تعیین می شود. عمدتا دستگاه ها در مقایسه با کارواش های صنعتی خانگی از فشار کاری بالاتری برخوردار بوده. و برای مدت زمان بیشتری به کار برده می شوند.

انواع پمپ‌ کارواش‌ صنعتی بر اساس دمای خروجی

اگر بخواهیم انواع را بر اساس دمای خروجی تقسیم بندی کنیم می توانیم آن ها را به دو دسته کارواش آب گرم و کارواش صنعتی آب سرد طبقه بندی کنیم. کارواش آب سرد بدون آنکه تغییری در دمای آب ورودی ایجاد کند باعث افزایش فشار آب شده. و آن را با جریان فشار بسیار زیاد بر روی سطوح پاشش می کند. این نوع کارواش توانایی بسیار بالایی در جرم زدایی و نظافت سطوح مختلف مانند: نمای ساختمان، کف پارکینگ، استخر و ماشین آلات صنعتی دارد. و و نتیجه مطلوب و با کیفیتی را به کاربران خود اهدا می کند.

کارواش آب گرم از لحاظ عملکرد شباهت بسیار زیادی به کارواش صنعتی آب سرد دارد. با این تفاوت که این دستگاه مجهز به یک سیستم آب گرم نیز می باشد. که این سیستم می تواند دمای آب خروجی را افزایش دهد. به عبارت ساده تر کارواش آب گرم نه تنها قابلیت پاشش آب سرد را دارا می باشد. بلکه امکان ارائه جریان پرفشار آب در دمای بسیار بالا را نیز فراهم می کند.

مزایای استفاده از پمپ‌ کارواش‌ صنعتی

اگر بخواهیم درباره پروسه مزایای استفاده از توضیح دهیم لازم است به مواردی از جمله لوازم کارواش صنعتی

  • قابلیت تنظیم فشار دستگاه بنا به نیاز و نوع کاربرد
  • سازگاری با محیط زیست
  • صرفه جویی در مصرف آب
  • کاهش هزینه ها بالا
  • کاهش تعداد نیروی انسانی
  • افزایش راندمان و سرعت انجام عملیات
  • کیفیت بالای شست و شو
  • زدودن هر نوع آلودگی از سطوح مختلف
  • قابلیت حذف لایه های عمیق آلودگی
  • و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

اجزای تشکیل دهنده پمپ‌ کارواش‌ صنعتی

  • موتور
  • فیلتر آب ورودی
  • پمپ فشار قوی
  • شیلنگ فشار قوی
  • لنس ها
  • نازل ها

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ:

 09131540297

اینستاگرام:

  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش پمپ کشاورزی ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، نمایندگی شیمچه در یزد. فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی. لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، فروش سمپاش ، قیمت تیلر ، تیلر بنزینی ، فروش پیکور هاش رونیکس در یزد .

فروش الکتروپمپ ، فروش انواع موتور برق ، قیمت الکترو پمپ ، علف زن ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  فروش کفکش آبراه ،  الکتروپمپ کالمو ، دستگاه جوش رونیکس ، تاریخچه تجهیزات و ادوات کشاورزی ،  فروش الکتروموتور در یزد ، ابزارهای کاربردی کشاورزی .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، فروش عمده لوازم کشاورزی ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی. ادوات کشاورزی یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، فروش تیلر ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ ،  اسپلیت دیواری ، ست کنترل پنتاکس ایتالیایی ، ماشین آلات کشاورزی مهم‌ترین ادوات کشاورزی ، پمپ‌ کارواش‌ صنعتی ، مهم‌ترین لوازم کشاورزی .

فروش چکش تخریب ، دریل بتن کن حرفه ای ، فروش هواکش خانگی و صنعتی در یزد ، ابزار ادوات و تجهیزات کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی ، فروش تجهیزات آبیاری ، فروش اره برقی و بنزینی ، خرید شیر فشار شکن .

لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ،  ادوات و ماشین آلات کشاورزی ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش کارواش خانگی در یزد . کارواش خانگی چیست.خرید ادوات کشاورزی ، فروش پمپ آب پنتاکس در یزد Pentax ، فروشگاه ادوات کشاورزی ، فروش پمپ لجن کش در یزد ، توان موتور نمایندگی شیمجه یزد ، خرید بهترین ابزارآلات کشاورزی و باغبانی .

فروشگاه ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات و ادوات کشاورزی ، فروش انواع پمپ کفکش ، کفکش پنتاکس ، توان موتور ، اسپلیت دیواری استریم ، لجن کش و کف کش ، پمپ‌کارواش‌صنعتی .

کفکش فلوتردار توان تک ، قیمت کفکش فلوتردار توان تک ، تیلر بنزینی ، فروش کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک در یزد ،الکتروپمپ پنتاکس ایتالیایی قیمت ست کنترل براوو BRAVO .

غرفه اینترنتی فروشگاه اینترنتی توان موتور یزد

فروش موتور پمپ ، فروش الکتروپمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی ، کفکش آبراه ، فروش الکتروموتور ، قیمت الکتروموتور ، الکتروموتور دو سرعته ، تیلر کشاورزی ، خرید شیر فشار شکن .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

فروش کولر گازی Stream ، اسپلیت استریم ، نماینده فروش محصولات شیمجه در یزد . فروش تیلر کشاورزی ، خرید انواع تیلر و کولتیواتور ، مهم‌ترین ادوات کشاورزی ، فروش انواع موتور برق ، فروش اره برقی و بنزینی، فروش پیکور هاش رونیکس در یزد ، پمپ‌ کارواش‌ صنعتی .

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟