موتور برق بنزینی | موتور برق دیزلی | 09131540297

موتور برق بنزینی

تفاوت موتور برق بنزینی با دیزلی

تفاوت موتور برق بنزینی با دیزلی چیست؟ موتور برق بنزینی بخریم یا گازوئیلی؟ موتور برق یکی از تجهیزات ضروری در امور کشاورزی، صنعتی، ساختمانی و… است. بسیاری از افراد هنگام خرید این دستگاه نمی‌دانند بین موتور برق بنزینی یا گازوئیلی کدام را انتخاب کنند. این موضوع دغدغه بسیاری از افرادی است که قصد خرید موتور برق را دارند. حتی برخی به اشتباه تصور می کنند. که موتور برق‌های گازوئیلی (دیزلی) همان موتورهای کثیف و بدبوی قدیمی هستند.

این در حالی است که امروزه موتور برق‌های گازوئیلی نیز بسیار ایده آل و کارآمد طراحی شده‌اند. موتور برق بنزینی یا گازوئیلی هردو مزایا و قابلیت‌هایی دارند. که با دانستن آن‌ها می‌توانید مدل مناسب کارتان را انتخاب کنید.

اگر شما هم قصد خرید موتور برق دارید. و نمی‌دانید کدام مدل مناسب‌تر است این مقاله را از دست ندهید. ما در سایت توان موتور با مقایسه موتور برق‌های بنزینی و گازوئیلی، به شما کمک می‌کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

بازدهی سوخت موتور برق‌ بنزینی و گازوئیلی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای خرید موتور برق بنزینی یا گازوئیلی باید به آن توجه شود، راندمان سوخت موتور است. همان‌طور که می‌دانید قیمت بنزین بیشتر از قیمت گازوئیل می‌باشد. گرچه در سال‌های اخیر قیمت گازوئیل هم رشد کرده است. اما همچنان بنزین سوخت گران‌تری محسوب می‌شود. بنابراین اگر به دنبال یک موتور برق با سوخت ارزان هستید. موتور برق گازوئیلی گزینه مناسب‌تری است.

طول عمر موتور برق‌ بنزینی و گازوئیلی

موتوربرق‌های بنزینی نسبت به گازوئیلی، فشار بیشتری را برای تولید برق تحمل می‌کنند. یعنی موتور برق گازوئیلی برای تولید یک میزان برق مشخص، فشار کمتری به اجزای داخلی موتور خود وارد می‌کند. در نتیجه کمتر به تعمیر و تعویض قطعات نیاز دارد. به همین دلیل موتور برق‌های گازوئیلی نسبت به انواع بنزینی، طول عمر بیشتری دارند.

 

تعمیر و نگهداری از موتور برق‌ بنزینی یا گازوئیلی

تعمیر و نگهداری یکی از نکات مهم برای خرید ماشین آلات و دستگاه های مختلف از جمله موتور برق است. موتورهای گازوئیلی نسبت به بنزینی ساختار موتور ساده‌تری دارند.  به همین دلیل هم تعمیر و نگهداری آن‌ها کار چندان پیچیده و سختی نیست. به‌طور کلی هزینه نگهداری از موتور برق‌های دیزلی ارزان‌تر از انواع بنزینی است.

روشن شدن موتور برق بنزینی و گازوئیلی

موتور برق‌های بنزینی قابلیت استارت و روشن شدن در آب و هوای سرد را دارند. این در حالی است که موتور برق‌های گازوئیلی برای روشن شدن به یک منبع گرما نیازمند هستند. از طرفی روشن شدن موتور برق‌های بنزینی با استارت برقی، بسیار سریع‌تر و آسان‌تر از نوع دیزلی است.

قابل حمل بودن موتور برق بنزینی یا گازوئیلی

یکی از نکات مهم حین خرید موتور برق بنزینی یا گازوئیلی، قابلیت حمل آنان است. هر دو مدل قابل حمل هستند. و چندان تفاوتی با یکدیگر ندارند. البته از نظر وزنی موتور برق بنزینی نسبت به گازوئیلی سبک‌تر است. یکی از مزایای موتور برق‌های بنزینی این است. که مخزن بنزین آن‌ها می‌تواند هرجایی قرار گیرد.

تفاوت موتور برق بنزینی با دیزلی در میزان سروصدای موتور

موتور برق‌های گازوئیلی به دلیل نوع اشتعال سوخت‌شان، هنگام کار سروصدای زیادی ایجاد می‌کنند. بنابراین در محل‌هایی که میزان صدا نباید از حد خاصی زیادتر شود. موتور برق بنزینی انتخاب بهتری است.

امنیت سوخت موتور برق بنزینی و گازوئیلی

از دیگر نکاتی که هنگام خرید موتور برق بنزینی یا گازوئیلی مهم است. میزان امنیت سوخت آن است. بنزین از جمله سوخت‌هایی می‌باشد که به راحتی حتی با گرما مشتعل می‌شوند. اما دیزل یا گازوئیل سوخت باثبات‌تری است. و حتی به شعله آتش هم عکس العمل نشان نمی‌دهد.

بنابراین اگر ایمنی برای شما اهمیت زیادی دارد یا در محلی هستید که امکان اشتعال زیاد است. باید به سوخت موتور برق نیز دقت کنید.

آب خنک یا هوا خنک بودن موتور برق

ژنراتورها به‌طور معمول یا هوا خنک هستند یا آب خنک. مدل‌های آب خنک نسبت به هوا خنک قیمت بالاتری دارند. و برای حجم کاری کم و زمان‌هایی که جریان اصلی برق قطع شده است، مناسب هستند.

تفاوت موتور برق بنزینی با دیزلی در قیمت

یکی از فاکتورهای مهم هنگام انتخاب موتور برق بنزینی و گازوئیلی، قیمت است. همان‌طور که احتمالا حدس می‌زنید قیمت موتور برق‌های دیزلی بیشتر از مدل‌های بنزینی می‌باشد. البته توجه داشته باشید که گرچه قیمت موتور برق‌های دیزلی ۳۰ تا ۵۰ درصد بیشتر از موتور برق‌های بنزینی است. اما هزینه سوخت بنزین نیز تقریبا ۳ برابر گازوئیل می‌باشد.

در نهایت موتور برق بنزینی یا دیزلی کدام را بخریم؟

شاید بپرسید بالاخره کدام نوع موتور برق بهتر است؟ در پاسخ باید بگوییم که هم موتور برق دیزلی و هم موتور برق بنزینی بسیار کارآمد و مفید هستند. سعی کنید باتوجه به محیط کار، انتظارات خود از دستگاه و بودجه مالی از بین این دو مدل یکی را انتخاب کنید.

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که. در اغلب اوقات برای پروژه‌های بزرگ و صنعتی که در مقیاس بزرگ کار می‌کنند، از موتور برق‌های گازوئیلی استفاده می‌شود. و برای کارهای غیرصنعتی در حجم کم، موتور برق‌های بنزینی کاربرد دارند.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ:

 09131540297

اینستاگرام:

  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، فروش سمپاش ، قیمت تیلر .

فروش الکتروپمپ ، قیمت الکترو پمپ ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  فروش کفکش آبراه ،  الکتروپمپ کالمو ، دستگاه جوش رونیکس ، تاریخچه تجهیزات و ادوات کشاورزی .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، فروش عمده لوازم کشاورزی ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ.

فروش چکش تخریب ، دریل بتن کن حرفه ای

لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ،  ادوات و ماشین آلات کشاورزی ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش کارواش خانگی در یزد . کارواش خانگی چیست ، خرید ادوات کشاورزی ، فروش پمپ آب پنتاکس در یزد Pentax ، فروشگاه ادوات کشاورزی ، فروش پمپ لجن کش در یزد.

فروشگاه ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات و ادوات کشاورزی ، فروش انواع پمپ کفکش ، کفکش پنتاکس ، توان موتور.

کفکش فلوتردار توان تک ، قیمت کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک در یزد ،الکتروپمپ پنتاکس ایتالیایی قیمت ست کنترل براوو BRAVO .

غرفه اینترنتی فروشگاه اینترنتی توان موتور یزد

فروش موتور پمپ ، فروش الکتروپمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی ، کفکش آبراه .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟