لوازم کشاورزی در یزد | قیمت ادوات کشاورزی

لوازم کشاورزی در یزد

توان موتور مرکز فروش انواع لوازم کشاورزی در یزد. در این مقاله با برخی از ادوات کشاورز آشنا می شویم.

اره موتوری :

اره موتوری یا همان اره زنجیری یک دستگاه با قابلیت حمل می باشد. و شامل یک تیغ اره که یک زنجیر دندانه دار که این زنجیر هم روی نوار راهنمای قابل چرخش قرار می گیرد، شکل گرفته است.

اره زنجیری ها دارای انواع موتورهای بنزینی، الکتریکی و یا دیزلی می باشند. از اره موتوری یا زنجیری برای برش الوار و درختان مختلف استفاده می شود.

برگ جمع کن موتوری دمنده مکنده :

برگ جمع کن ها که به دمنده و مکنده نیز معروفند. برای جمع آوری برگ های ریخته شده روی زمین استفاده می شود. برگ جمع کن ها در دو نوع دمنده که هوارا با فشار زیاد به خارج هدایت می کنند. و مکنده که هوا را با فشار زیاد به داخل مکیده. و برگ های جمع شده را درون کیسه تعبیه شده می ریزند موجود هستند. همچنین دمنده مکنده موتوری در توان های متنوع از 1 اسب الی 5.5 اسب در بازار موجود می باشد.

تیلر : 

تیلر جزو ادواتی است که مسئولیت تبدیل خاک سفت زمین های زراعی به خاکی نرم و آماده برای کاشت محصولات را دارا می باشد. در واقع تیلر برای عملیات خاکورزی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه تیلرها در عرض های 80 الی 155 موجود هستند. بنابراین عملیات شخم زنی را در همین عرض ها و در عمقی بین 7 تا 40 سانتی متری انجام می دهند. تیلرها به لحاظ سوخت به دو دسته بنزینی و گازوئیلی تقسیم بندی می شوند. و شامل دنده سبک و دنده سنگین هستند.

لوازم کشاورزی در یزد ، قیمت ادوات کشاورزی

چاله کن : 

بعضی اوقات کشاورزان یا باغبانان برای کاشت درخت و محصولات خود نیاز به حفر گودال دارند. اما اینکه حفر گودال در قطر زیاد و عمق بالا باشد. نیاز به صرف انرژی و نیروی انسانی طاقت فرسا است.

به همین دلیل جای خالی چاله کن ها احساس شد. بنابراین ساخت چاله کن های مختلف از جمله بنزینی که با سوخت بنزین کار می کرد و یا چاله کن دستی و موتوری آغاز شد. کاربرد های چاله کن شامل، حفر چاله برای نصب میله و فنس کشی و یا کوددهی و کاشت نهال می باشد.

چمن زن : 

دستگاه چمن زن جزو ابزارهایی محسوب می شود. که به منظور کوتاه نمودن ساقه گیاهانی مثل چمن در اندازه مشخص کاربرد دارد. چمن زن دارای یک یا چند تیغه می باشد که تامین قدرت برای تیغه ها به 3 شکل مختلف صورت می گیرد.

  • با استفاده از نیروی دست باغبان
  • از طریق نیروی الکتریکی موتورهای برقی
  • از طریق موتورهای بنزینی

چوب خرد کن : 

چوب خرد کن دستگاهی است که برای تبدیل تنه درختان، برگ و سرشاخه ها به خاک اره، خرده های چوب و… مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه چوب خرد کن دارای مدلهای متنوع و گوناگونی است. که با در نظر گرفتن نیاز مصرف کنندگان تولید می شوند. از چوب خردکن ها برای بازیافت ضایعات گیاهی و باغی که برای به استفاده در آوردن مجدد آنها نیار به سرعت عمل و صرفه جویی در هزینه و زمان دارد به کار گرفته می شود. موارد استفاده بازیافت چوبی شامل، مرغداری ها، کودهای گیاهی، بستر کشت قارچ و… می باشد.

لوازم کشاورزی در یزد ، قیمت ادوات کشاورزی

دروگر :

دروگر در حقیقت عمل درو محصولات را در زمین های شیبدار و مسطح انجام می دهد. از دروگرها برای قطع علف های هرز و برداشت علف های خشک هم می توان استفاده کرد. طرز کار آنها بوسیله وارد نمودن نیروی ضربه ای و برشی به ساقه گیاهان است. با استفاده از دروگرها در هزینه های کارگری و زمان برداشت محصول صرفه جویی قابل توجهی می شود. محصولاتی مانند، برنج، گندم، جو، یونجه، گیاهان پاکوتاه و… را بوسیله دروگر می توان درو کرد. توان موتور در دروگرها از 5.5 اسب بخار تا 15 اسب بخار متغیر است.

پوست کن گردو : 

در جهان امروز شاهد تولید تجهیزات به روز و کارآمد در تمام زمینه ها هستیم. یکی از همین صنایع که ورود تجهیزات مدرن در آن سبب سهولت و سرعت بخشی در کارها شد صنعت کشاورزی می باشد. از جمله دستگاه مدرن و کارآمدی که می توانیم نام ببریم دستگاه گردو پوست کن است. این دستگاه علاوه بر پوست گردو برای پوست کنی انواع آجیل نیز مناسب می باشد. اجزای تشکیل دهنده پوست کن گردو شامل، رنگ استاتیک کوره ای، بدنه آهن، الکتروموتور تسمه ای، شاسی پروفیل و چرخ متحرک می باشد.

گردو شکن یا فندق شکن :

با توجه به اینکه شکستن پوست گردو و فندق یا هر نوع آجیل دیگر یک فرآیند سخت و زمان بر است. به همین دلیل دستگاه های گردو شکن یا فندق شکن تولید و روانه بازار گردید. این دستگاه ها در سایزهای مختلف وجود دارند و مناسب برای مصارفی مثل صنعتی، نیمه صنعتی و یا خانگی می باشند. مغز آماده شده بوسیله دستگاه گردو شکن یا فندق شکن بسیار با کیفیت، بهداشتی و با کمترین شکستگی یا ترک خوردگی است.

ردیف کار یا خطی کار :

دستگاه های ردیف کار یا خطی کار برای کاشت بذر با فاصله کم و روی یک خط مستقیم مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین با در نظر گرفتن میزان عمق کاشت خطی کارها را به دو دسته دیم و آبی کار تقسیم بندی می کنند. دستگاه های خطی کار با توجه به نوع کاشت محصولاتی مثل، کاشت لوبیا، سیر، نخود و… تولید گردیده اند.

روتیواتور :

روتیواتور یا تیلر دوار جزو ادواتی است که در زمین های کشاورزی به منظور شخم زنی مورد استفاده قرار می گیرد. روتیواتور سبب حفظ رطوبت خاک و در نتیجه جلوگیری از اتلاف بی رویه آب می شود. روتیواتور اگر برای زمین های کوچک استفاده شود. بر روی تیلر و اگر برای زمین های وسیع زراعی بخواهد به کار رود بر پشت تراکتور سوار می شود. و در آماده سازی زمین های کشاورزی ، از بین بردن علف های هرز، از بین بردن لارو های حشرات در خاک و … موثرند.

ریک یونجه یا ریک خورشیدی :

ریک یونجه میله های فنری می باشد که به شکل مورب قرار گرفته اند. و با استفاده از نیروی کششی تراکتور چرخیده و علوفه ها را از یک سمت جمع آوری کرده که در نتیجه به شکل ردیفی قرار می دهد. ریک خورشیدی یا ریک یونجه به دلیل اینکه هوا را در لابه لای علوفه به گردش در می آورد، مانع گندیدگی علوفه ها شده. و پروسه خشک شدن علوفه ها را تسهیل می بخشد.

سم پاش :

سم پاش یکی از وسیله هایی است که وظیفه اسپری نمودن مقدار مشخصی سم را به منظور از بین بردن انواع آفات محصولات در زمین های کشاورزی و باغات بر عهده دارد. از جمله انواع سم پاش می توان به سم پاش های دستی، شارژی، موتوری، پشتی موتوری، زنبه ای، پشت تراکتوری و… نام برد. سم پاش ها جدا از ایجاد سرعت در عملیات سم پاشی، سبب صرفه جویی در آن نیز می شوند.

لوازم کشاورزی در یزد ، قیمت ادوات کشاورزی

فوگر حرارتی :

اگر به دنبال از بین بردن آفات گیاهی مختلف برای محصولات خود هستید. یک راه حل آسان استفاده از پاشش سموم متنوع بوسیله سم پاش ها می باشد. و یکی از دستگاه هایی که به شما کمک می کند. از شر آفت های گیاهی مزاحم خلاص شوید. و شاهد باروری محصولات خود باشید، فوگر حرارتی یا مه پاش حرارتی است.

شمشاد زن :

از گذشته تا امروز بکار بردن شمشاد در کنار دیوارها و حفاظ ها به شکل وسیعی انجام می گیرد. در نتیجه کوتاه کردن و نظم بخشیدن به شمشادها نیز یک امر مهم تلقی می شود. پس به همین دلیل و با توجه به نیاز سرعت بخشیدن در امر کوتاه نمودن شمشادها از دستگاه شمشاد زن استفاده می شود. شمشاد زن ها در دونوع دستی و شمشاد زن موتوری موجود هستند. برای کارهای کم وسعت از شمشاد زن دستی و برای کارهای در حجم وسیع از شمشاد زن موتوری یا برقی استفاده می شود.

شیکر درخت گردو :

به علت اینکه برداشت محصولاتی مثل، گردو، بادام، پسته و… خطرات زیادی دارد. و حتی خطر جانی نیز ممکن است به همراه داشته باشد. مانند سقوط از درخت و آسیب نخاعی، به همین سبب دستگاه هایی برای تکاندن و برداشت این محصولات وجود دارد. که به شیکر گردو یا گردو تکان و یا شیکر پشت تراکتوری معروفند. شیکر درخت در دو نوع گردو تکان و شیکر پشت تراکتوری تولید می شوند.

علف تراش :

علف تراش یک تجهیز مدرن در کشاورزی و باغبانی می باشد. که جایگزین ادوات سنتی مثل، داس، قیچی یا اره شده است. از علف تراش به منظور برش، هرس علوفه، چمن، درو گیاهان، کندن علف های هرز و… استفاده می کنند. علف تراش از نظر نوع موتور به 2 دسته بنزینی و برقی تقسیم می شود.

 

کولتیواتور :

کولتیواتور در واقع یک ابزار ثانویه در خاکورزی به حساب می آید. و قابلیت نصب روی تراکتور را دارد. وظیفه اصلی کولتیواتور آماده سازی بستر خاک برای کاشت بذر است. و سبب از بین رفتن علف های هرز نیز می شود. از مزایای آن می توان  به هوادهی خاک، آماده نمودن بستر برای کاشت بذر و نابودی علف های هرز اشاره نمود.

لوازم کشاورزی در یزد ، قیمت ادوات کشاورزی

محلول فوگر حرارتی :

محلول دستگاه فوگر حرارتی یا مه ساز حرارتی، در ایجاد مه به صورت یکنواخت بسیار موثر است. در حقیقت با استفاده از مه تولید شده توسط محلول فوگر حرارتی می توان به شکلی یکنواخت بر تمام سطوح استفاده نمود. این محلول به نام واتر آید هم معروف است. که یک ترکیب شیمیایی تمام خنثی می باشد.

نهر کن :

نهر کن جزو ادواتی است که در کشاورزی برای ایجاد نهر یا جوی آب مورد استفاده قرار می گیرد. نهر کن شامل، دوخیش است که از پیشانی به هم متصل هستند. و همزمان خاک را به راست و چپ هدایت می کنند. تیغه هایی مثلثی شکل دارای انحنا از وسط نهر کن را شکل می دهد. نحوه ی اتصال آن نیز به محور سه نقطه تراکتور است. و تراکتور با کشیدن آن اقدام به ایجاد جوی می کند.

قیمت ادوات کشاورز :

قیمت ماشین آلات کشاورزی  به عوامل مختلف بستگی دارد . شما می توانید جهت اطلاع از قیمت ادوات کشاورزی یا ماشین الات کشاورزی با مجموعه توان موتور یزد تماس حاصل نمایید.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ: 09131540297

اینستاگرام:  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، قیمت تیلر .

فروش الکتروپمپ ، قیمت الکترو پمپ ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد، تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ ، لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد .

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟