قیمت پمپ آب هوندا | فروش پمپ آب هوندا

فروش پمپ آب هوندا

قیمت پمپ آب هوندا

قیمت پمپ آب هوندا در پایین ترین نرخ ها را تنها و تنها از طریق نمایندگی مجاز فروش تجهیزات کشاورزی نوین پیرکس دریافت کنید. این دسته از مدل پمپ ها دارای طراحی های ارگونومیک هستند. که از امکانات و مزایای شگفت انگیزی برخوردار می باشند. برای همین دلیل نیازهای کاربران خویش را در بهترین شیوه ممکن تأمین می کنند. در ادامه همراه ما باشید تا با دو نمونه از معروف ترین پمپ آب هوندا بیشتر آشنا شوید :

معرفی پمپ آب هوندا :

پمپ آب هوندا یکی از مدل های محبوب است که در انواع سایز و مدل های مختلف ساخته و طراحی شده است. موتور این دسته از پمپ های آب، دارای سوخت بنزینی است که از قدرت عالی بهره می برد.
همچنین دارای ویژگی چهار زمانه می باشد. که صرفه جویی قابل توجه ای در مصرف انرژی فراهم می کند. و از سرعت گشتاور بالا و آلاینده های خیلی کمتری نسبت به سایر موتور های دیگر دارد. یکی از مزایای این موتورهای پمپ اب هیوندا دارا بودن قطعه کنترل کننده روغن است. که در مواقع اضطراری به صورت خودکار موتور را خاموش می کند. تا از آسیب به آن جلوگیری کند.

شرح موتور پمپ بنزینی هوندا :

موتور پمپ بنزینی هوندا SEH-50X، از سری دسته های معروف است. که توسط کمپانی مشهور ژاپنی تولید و طراحی شده است. این محصول قادر به انتقال آب تمیز و غیر خورنده از مکانی به مکان دیگر به منظور افزایش سطح آب در مناطق کم آب می باشد.
این پمپ اب هوندا دارای قابلیت آبدهی به میزان ۳۶ متر مکعب بر ساعت و ۶۰۰ لیتر بر دقیقه می باشد. بالاترین مکش این پمپ اب ۸ متر است و از قدرت موتور ۳.۵ اسب بخار برخوردار می باشد. ابعاد و وزن این محصول بسیار مناسب و استاندارد است. و از جنس قطعات تشکیل دهنده مرغوب بهره می برد. که طول عمر بالای پمپ را تضمین می کند.

معرفی موتور پمپ بنزینی هوندا :

موتور پمپ بنزینی هوندا SEH-80X، از دیگر مدل های پرفروش است که در خطوط سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای حداکثر آبدهی به میزان ۵۸.۲ متر مکعب بر ساعت است. و دارای قدرت موتور ۴.۸ اسب بخار می باشد. از دیگر مشخصات فنی این مدل پمپ آب هوندا شامل خروجی ۳ اینچ، ارتفاع (هد) ۲۶ متر، بالاترین مکش ۸ متر، ظرفیت مخزن روغن ۰۶ لیتر، ظرفیت مخزن سوخت ۳٫۲ لیتر، میزان مصرف سوخت۰٫۷ لیتر در ساعت، حجم موتور ۱۶۳ سی سی و غیره می باشد.

ویژگی های پمپ آب هوندا :

پمپ آب هوندا دارای ویژگی های خاص و فوق العاده ای می باشد. برای نمونه از عملکرد کم صدا، موتور قدرتمند و نصب آسان و راندمان بالای پروانه بهره می برد. همچنین دارای جنس بدنه مقاوم است که در برابر فشار ها، رطوبت، زنگ زدگی و غیره دوام بالایی دارند.

موتور پمپ هوندا

فروش موتور پمپ بنزینی Honda

شرکت ژاپنی هوندا، که خالق نوآوری های مهندسی است می تواند نیاز صنعت، صنعتگران و جامعه را در حیطه طراحی و ساخت موتور پمپ های سانتریفیوژ برطرف نماید. از پر مصرف ترین موتور پمپ آب کشاورزی تولید شده، توسط شرکت هوندا می توان موتور پمپ بنزینی هوندا را نام برد.

مشخصات فنی موتور پمپ بنزینی هوندا

موتور پمپ های بنزینی هوندا، چهار زمانه می باشند که درای مزایایی از جمله، گشتاور بالاتر، مصرف سوخت پایین تر و نیز آلایندگی کمتری نسبت به موتور های دو زمانه هستند. از دیگر علل افزایش طول عمر دستگاه تفکیک سیستم توزیع بنزین و روغن می باشد. موتور های دو زمانه مکانیزمی بر اساس مخلوط روغن و بنزین دارند. که باعث افزایش آلایندگی می شود.

موتور پمپ های بنزینی هوندا، قطعه کنترل کننده روغن را دارا می باشند. که این قطعه اگر حجم روغن کم و یا کثیف شود با خاموش کردن موتور پمپ مانع از آسیب رسیدن به آن می شود. موتور پمپ بنزینی هوندا، دارای مصرف پایینی است. و با هر بار پر کردن باک می تواند 2 ساعت کار کند. که توصیه می شود بعد از هر دو ساعت فعالیت موتور پمپ، حدود نیم ساعت به دستگاه استراحت داده شود.

معرفی انواع موتور پمپ بنزینی Honda

موتور پمپ بنزینی هوندا SEH-50X

هوندا سری موتور پمپ بنزینی SEH-50X به راحتی با هندل روشن و با هوا خنک می شود. این موتور پمپ که محصول کشور ژاپن است، مناسب آب تمیز و آلوده بوده. و می تواند در ساخت و ساز های سنگین مورد استفاده قرار گیرد. و دلیل آن داشتن جنس فولاد و کربن سرامیکی مکانیکی است. این موتور پمپ در عین استحکام بالا سبک بوده. و با حداکثر آبدهی، 36 متر مکعب بر ساعت و توان 4.1 کیلو وات ارائه می شود. جنس پروانه ها از چدن بوده و قابلیت غوطه وری ندارد. این موتور پمپ دارای مسیر بای پس نبوده و نمره روغن مصرفی آن 40 می باشد.

قیمت پمپ آب هوندا :

در وب سایت ما انواع پمپ آب هوندا در مدل های مختلف با مزایای عالی در پایین ترین قیمت ها به فروش می رسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش آنلاین و غیر حضوری این محصولات هم اکنون با ما در تماس باشید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور همواره در تلاش است. محصولات با کیفیت ، با دوام همراه با قیمتهای مناسب به بازار ارائه کند.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. همچنین از شما می خواهیم لطفاً تجربیات و نظرات خود را در این باره با ما درمیان بگذارید.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ: 09131540297

اینستاگرام:  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، قیمت تیلر .

فروش الکتروپمپ ، قیمت الکترو پمپ ، توان موتور

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد، تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ ، لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی .

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟