فروش گیربکس کشاورزی و صنعتی در یزد

فروش گیربکس کشاورزی

قبل از معرفی انواع گیربرکس ها و بررسی کارکرد هریک، لازم است بدانید گیربکس چیست؟ و به چه علت استفاده می گردد؟

گیربکس در زبان فارسی به معنای چرخ دنده می باشد. و ماشینی است برای انتقال توان مکانیکی از منبع تولید کننده به مصرف کننده.
به بیانی دیگر می توان گفت گیربکس بین منبع تولید کننده ی توان و مصرف کننده، مانند یک واسطه عمل می نماید. این وسیله قادر است توان و دور را از الکتروموتور بگیرد. سپس گشتاور و دور خروجی را با توجه چرخ دنده ها، تنظیم نماید.

امروزه گیربرکس ها کاربرد گسترده ای در صنعت داشته و بخش وسیعی از خرید ادوات کشاورزی را به خود اختصاص داده اند. این وسیله به طور کلی به دو دسته کاهنده و افزاینده تقسیم بندی می گردند. یکی از پرکاربردترین گیربکس های افزاینده، گیربکس پشت تراکتوری می باشد. که موجب می شود چرخ های عقب تراکتور به راحتی به گردش درآمده و حرکت کنند.

گیربکس کشاورزی و صنعتی

اجزای تشکیل دهنده گیربکس ها شامل چرخ دنده، یاتاقان، پوسته گیربکس، درپوش و غیره می باشد. در بین اجزای ذکر شده چرخ دنده از اصلی ترین قسمت گیربکس است. که دارای شکل های متفاوتی می باشد.

پوسته گیربکس نیز به جهت قراره گیری دنده ها استفاده شده. و جنس آن عموما از چدن ریخته گری می باشد.

گیربکس پشت تراکتوری ، گیربکس کشاورزی

گیربکس پشت تراکتوری که با نام های گیربکس افزاینده و گیربکس دور بالا نیز شناخته شده است. با استفاده از کوپلینگ به پمپ و در پشت تراکتور نصب می گردد. عمده استفاده از این نوع، در زمین هایی می باشد. که قرار است آبیاری به صورت قطره ای صورت گیرد.
علاوه بر تراکتور به کامیون ها و ماشین آلات باربری متصل می گردد.

گیربکس صنعتی:

گیربکس های صنعتی در صنایع کشور بسیار پرکاربرد می باشند. و عموما در صنعت به عنوان قطعات حساس و تجهزات گران قیمت شناخته می شوند، به همین جهت ضروری است برای تهیه و نگهداری این تجهیزات، مهندسین و دست اندرکاران آن ، آموزش های ویژه ای گذرانده باشند

کاربرد مهم گیربکس چیست؟

یکی از نکات مهم در سیستم های متکی به موتور، نحوه انتقال قدرت آن ها می باشد. گیربکس ها یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات در صنایع مختلف می باشد که وظیفه انتقال نیرو و توان را از یک چرخ دنده به چرخ دنده دیگر دارند.

در واقعیت گیربکس ها دو مولفه گشتاور و سرعت را به یکدیگر تبدیل می کنند تا با استفاده از این خصوصیت در زمان مناسب سرعت و یا گشتاور مورد نظر را را ایجاد کند.

موضوعی که اهمیت دارد این است که در تمام گیربکس ها رابطه گشتاور و سرعت دورانی عکس یکدیگر است.

گیربکس ها در فارسی به نام جعبه دنده نیز معروف می باشند که استفاده از آن ها در خودروها نیز دیده می شود. گیربکس های صنعتی می توانند تاثیر بسزایی در افزایش کارآیی یک واحد تولیدی بکنند.

فروش گیربکس کشاورزی و صنعتی

گیربکس صنعتی عنصری مکانیکی و یکی از مهم‌ترین اجزاء انتقال نیرو است. گیربکس صنعتی به‌ عنوان یک ماشین ساده به شمار می‌رود و عموماً بعد از الکترو موتور قرار می‌گیرند. تا بتوانند با تغییر نسبت چرخش الکتروموتور ، گشتاور مورد نیاز را فراهم کند.

گیربکس های صنعتی دارای ماهیت یکسانی نسبت به گیربکس های موجود در خودرو می باشند با این تفاوت که در صنعت گیربکس ها یک واسط می باشند. در واقع گیربکس های صنعتی وظیفه انتقال توان بین یک مصرف کننده (خروجی) و یک تولید کننده (ورودی) را دارند.

این انتقال می تواند برای افزایش گشتاور و یا سرعت مورد نیاز کاربر باشد. گیربکس ها در صنایع به عنوان یک واسط بین مصرف کننده و تولید کننده توان هستند و یک تعادلی را میان این دو طرف ایجاد می کنند.

مهمترین مورد در انتقال توان و نیرو توسط گیربکس دریافت توان لازم از سمت یک ورودی و انتقال آن به سمت خروجی می باشد. ایجاد نسبت مناسب بین ورودی و خروجی جزو مشخصه های اصلی گیربکس می باشد.

از گیربکس های صنعتی همچنین می توان برای تغییر جهت چرخش نیز استفاده کرد. خروجی اکثر گیربکس های صنعتی به صورت گشتاور است و مصرف کننده باید توان دریافت توان به صورت گشتاور را داشته باشد تا در صورت نیاز آن را به شکل مورد نظر خود تغییر دهد.

گیربکس های صنعتی در صنایع مس، فولاد، پتروشیمی سیمان سازی، معادن و انتقال مواد ذوب کاربرد دارد. توربین های گازی، بادی، آبی، بخار، موتورهای احتراقی و جت از جمله تجهیزاتی هستند که به گیربکس نیاز دارند.

فروش گیربکس کشاورزی

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ: 09131540297

اینستاگرام:  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، قیمت تیلر .

فروش الکتروپمپ ، قیمت الکترو پمپ ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد، تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ ، لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد .

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟