فروش گیربکس صنعتی

فروش گیربکس نعتی

فروش گیربکس صنعتی

گیربکس صنعتی یک وسیله پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد. گیربکس صنعتی می تواند در صنایع مختلف کار هارا راحت کند. و شما بتوانید با آسودگی بهتر کار خود را دنبال کنید

برای مشاهده لیست قیمت گیربکس صنعتی و گرفتن مشاوره درمورد گیربکس صنعتی به سایت توان موتور یزد مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید.

گیربکس صنعتی یکی از پرکاربردترین انواع تجهیزات صنعتی در جهان است. آنها به عنوان منابع حیاتی انتقال نیرو برای تقریباً هر نوع مشاغلی که در بخش گسترده ای از بازار صنعتی فعالیت می کنند مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه ، با پیشرفت تر شدن برنامه های کاربردی گیربکس های صنعتی ، تولید کنندگان در حال پاسخگویی با تولید طیف گسترده ای از طرح های گیربکس برای پاسخگویی به نیازهای در حال تحقق مشتریان خود هستند. پیشرفت در فن آوری گیربکس ، به ویژه جعبه دنده های محصور ، به طراحان این امکان را داده است. تا ضمن حفظ همان مقدار قابلیت انتقال قدرت ، از اندازه کلی گیربکس بکاهند. این نوع پیشرفتها منجر به سیستمهایی می شود که تقاضای بسیار بیشتری را برای روانکارها قرار دهند.

فروش گیربکس صنعتی

بنابراین ، چگونه مشتریان می توانند از خرید روغنکاری اطمینان حاصل کنند. که به حداکثر رساندن عمر تجهیزات گیربکس بحرانی کمک می کند؟ در این مقاله به تشریح روندهای مهم در طراحی گیربکس می پردازیم. و نکات روشنگری ارائه می شود. که می تواند به هر مدیر گیاه ، متخصص نگهداری و یا خریدار کمک کند. تا در انتخاب بهترین روغن دنده برای نیازهای شغلی خود تصمیم گیری آگاهانه ای داشته باشد.

گیربکس صنعتی

تغییرات طراحی گیربکس: ۱۰ سال گذشته

در سالهای اخیر ، فناوری گیربکس پیشرفت چشمگیری یافته است. به طور خاص ، تولید کنندگان تمرکز خود را بر روی توسعه سیستم هایی انجام داده اند که فشرده تر ، کارآمدتر هستند. و ظرفیت بار بالاتری را تحویل می دهند. این واحدهای جدید از لحاظ عملکرد بهتر ، از مزایای قابل توجه ای برخوردار هستند. و کاهش اندازه آنها باعث می شود فضای کمتری در یک گیاه به خود اختصاص دهند.

AMG-GEAR-BOX

گفتنی است ، توجه به این نکته حائز اهمیت است که ، در مقایسه با مدل های قبلی ، این واحدهای جدید با کارآیی بالا به طور معمول به روانکارهایی نیاز دارند. که محافظت کاملتری را ارائه می دهند. بنابراین بسیار مهم است که شرکت ها روان کننده دنده ای را انتخاب کنند که بتواند از تمام اجزای گیربکس محافظت کند.

برخی از بهترین راهها برای به حداکثر رساندن عملکرد گیربکس چیست؟ صرف نظر از اینکه یک سیستم گیربکس قدیمی یا جدیدتری داشته باشد. برخی از اصول اساسی تعمیر و نگهداری وجود دارد که باید رعایت شود.

AMG-GEAR-BOX

اول ، اکیداً توصیه می شود که مدیران گیاهان از روغن با کیفیت و مرغوب استفاده کنند. ثانیا ، مدیران کارخانه باید با OEM جعبه دنده خود و / یا تامین کننده روغن کاری آنها همکاری نزدیکی داشته باشند. تا به طور پیشگیرانه برنامه تعمیر و نگهداری پیشگیرانه را تهیه کنند. به طور خاص ، انجام حداقل بازرسی های بصری سالانه و همچنین انجام یک تجزیه و تحلیل دقیق روغن روی روغن در هر چهارم برای مهمترین گیربکس در سیستم های تولیدی آنها بسیار مهم است.

علائم رایج روغنکاری ناکافی گیربکس

خرید گیربکس صنعتی

بدون بازرسی و تجزیه و تحلیل روغن ، سر و صدا ، لرزش و نشت روغن اغلب اولین علائم عملکرد گیربکس مشکل دار هستند. نشانه رایج روغن کاری ناکافی که اغلب از آن غافل می شود .اما بسیار مهم است  ریزگرداندن است.

میکروپیچینگ خستگی سطحی است که عمدتا در چرخ دنده ها مشاهده می شود. اما در یاتاقان های عنصر نورد نیز می تواند رخ دهد. میکروپیچینگ باعث سایش مخرب می شود. که می تواند در چند ساعت اول کار ایجاد شود. در صورت عدم کنترل ، میکروپیچینگ می تواند منجر به کاهش دقت دنده و حتی شکستگی دنده شود.

predictive-tools-improve-gearbox-performance

ریزگردها پدیده جدیدی نیست. با این وجود ، با افزایش چگالی توان گیربکس ها ، و افزایش بعدی استفاده از جعبه دنده های سخت شده (کاروره شده ، نیترید ، القایی و سخت شدن شعله) بسیار برجسته تر است. اگرچه تعدادی از عوامل می توانند بر رشد میکروپیگمنتیشن تأثیر بگذارند. اما به طور مستقیم با زبری سطح و سختی چرخ دنده ها و یاتاقان ها ارتباط دارد.

فروش گیربکس صنعتی

زبری سطح معمولاً به دلیل سختی هایی که از فرایند اتمام باقی مانده است. تئوری پذیرفته شده در مورد میکروپیگمنتیشن این است که ، به عنوان برخورداری از دو صفت از سطوح مخالف ، هر یک به طور الاستیک و / یا پلاستیک تغییر شکل می دهند. و منجر به خستگی فلز در زیر ناهنجاری می شوند. ریزگرداندن روی چرخ دنده ها ممکن است نه تنها به مشکلاتی در چرخ دنده ها منجر شود. بلکه به یاتاقان ها و درزگیرها نیز منجر می شود. نگرانی اصلی در مورد میکروپیچینگ این است که این سایش که غالباً از آن غافل می شود. می تواند باعث تغییر شکل دندان دنده شود.

جلوگیری از میکروپیچینگ

انتخاب درجه ویسکوزیته مناسب اولین و مهمترین مرحله در انتخاب روغن برای هر نوع کاربرد است. برای پیدا کردن ویسکوزیته مناسب ، خوب است. که با کتابچه راهنمای کاربر نصب شده به عنوان نقطه شروع مشورت کنید. با این حال ، بسیاری از دستورالعمل های پیشنهادی OEM لزوماً فاکتورهایی را در نظر نمی گیرند. که گیربکس در شرایط شدید مانند بارهای سنگین و درجه حرارت بالا کار کند. حتی در شرایط شدید ، صرفاً افزایش درجه ویسکوزیته ISO لزوماً ترجیح داده نمی شود. در عوض ، انتخاب یک روان کننده با شاخص ویسکوزیته بالاتر ، ضریب کشش کمتر یا هر دو باید در نظر گرفته شود. شاخص گرانروی بالاتر می تواند یک فیلم روان کننده ضخیم تر را در شرایط عملیاتی فراهم کند. ضریب کشش پایین می تواند به کاهش خستگی سطح کمک کند.

با توجه به ضریب ویسکوزیته بالا و ضریب کشش پایین ، حرکت به سمت روغن دنده مصنوعی می تواند به کنترل ریزگرد کمک کند. علاوه بر ویسکوزیته و کشش ، شیمیایی مواد افزودنی در روان کننده های به پایان رسیده می تواند تأثیر چشمگیری در عملکرد ریزگرد داشته باشد.

فروش گیربکس صنعتی

به عنوان مثال ، نشان داده شده است که مواد افزودنی خاصی ، به ویژه مواد افزودنی فشار قوی معمولی ، می توانند تأثیر منفی بر عملکرد ریزگرد داشته باشند. انتخاب روغنی که به طور خاص برای محافظت از میکروپینتینگ طراحی شده باشد. نه تنها خطر میکروپیچینگ را کاهش می دهد. بلکه اغلب مزایای دیگری از جمله افزایش دوام و عملکرد سیستم گیربکس و مهمترین اجزای آن را نیز به همراه خواهد داشت.

فروش گیربکس صنعتی

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

قیمت کفکش انشی ، خرید کفکش انشی

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ:

 09131540297

اینستاگرام:

  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش پمپ کشاورزی ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، نمایندگی شیمچه در یزد. فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی. لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، فروش سمپاش ، قیمت تیلر ، تیلر بنزینی ، فروش پیکور هاش رونیکس در یزد .

فروش الکتروپمپ ، فروش انواع موتور برق ، قیمت الکترو پمپ ، علف زن ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  فروش کفکش آبراه ،  الکتروپمپ کالمو ، دستگاه جوش رونیکس ، تاریخچه تجهیزات و ادوات کشاورزی ،  فروش الکتروموتور در یزد ، ابزارهای کاربردی کشاورزی ، فروش موتور پمپ  ، قیمت موتور برق جیانگ دانگ .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، فروش عمده لوازم کشاورزی ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی. ادوات کشاورزی یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، فروش تیلر ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ ،  اسپلیت دیواری ، ست کنترل پنتاکس ایتالیایی ، ماشین آلات کشاورزی مهم‌ترین ادوات کشاورزی ، پمپ‌ کارواش‌ صنعتی ، مهم‌ترین لوازم کشاورزی ، فروش ادوات و تجهیزات کشاورزی ، فروش پمپ آب کشاورزی و صنعتی.

قیمت کفکش انشی ، خرید کفکش انشی ، قیمت کفکش دراپ DROP .

فروش چکش تخریب ، دریل بتن کن حرفه ای ، فروش هواکش خانگی و صنعتی در یزد ، ابزار ادوات و تجهیزات کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی ، فروش تجهیزات آبیاری ، فروش اره برقی و بنزینی ، خرید شیر فشار شکن .

لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ،  ادوات و ماشین آلات کشاورزی ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش کارواش خانگی در یزد . کارواش خانگی چیست.خرید ادوات کشاورزی ، فروش پمپ آب پنتاکس در یزد Pentax ، فروشگاه ادوات کشاورزی ، فروش پمپ لجن کش در یزد ، توان موتور نمایندگی شیمجه یزد ، خرید بهترین ابزارآلات کشاورزی و باغبانی ، فروش ابزار آلات رونیکس در یزد ، نمایندگی فروش ادوات کشاورزی .

فروشگاه ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات و ادوات کشاورزی ، فروش انواع پمپ کفکش ، کفکش پنتاکس ، توان موتور ، اسپلیت دیواری استریم ، لجن کش و کف کش ، پمپ‌کارواش‌صنعتی .

کفکش فلوتردار توان تک ، قیمت کفکش فلوتردار توان تک ، تیلر بنزینی ، فروش کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک در یزد ،الکتروپمپ پنتاکس ایتالیایی قیمت ست کنترل براوو BRAVO .

غرفه اینترنتی فروشگاه اینترنتی توان موتور یزد

فروش موتور پمپ ، فروش الکتروپمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی ، کفکش آبراه ، فروش الکتروموتور ، قیمت الکتروموتور ، الکتروموتور دو سرعته ، تیلر کشاورزی ، خرید شیر فشار شکن ،فروش ادوات و تجهیزات کشاورزی ، نمایندگی موتور برق در یزد .

قیمت کفکش انشی ، خرید کفکش انشی ، قیمت موتور برق جیانگ دانگ ، فروش گیربکس صنعتی .

فروش کولر گازی Stream ، اسپلیت استریم ، نماینده فروش محصولات شیمجه در یزد . فروش تیلر کشاورزی ، خرید انواع تیلر و کولتیواتور ، مهم‌ترین ادوات کشاورزی ، فروش انواع موتور برق ، فروش اره برقی و بنزینی، فروش پیکور هاش رونیکس در یزد ، پمپ‌ کارواش‌ صنعتی ، فروش ابزار آلات رونیکس در یزد ،فروش پمپ لجن کش ، خرید انواع هواکش خانگی و صنعتی ، فن تهویه ، اره بنزینی ، فروش موتور پمپ ، قیمت کفکش دراپ DROP ، فروش گیربکس صنعتی .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟