فروش کارواش خانگی | کارواش خانگی چیست؟

فروش کاواش خانگی

کارواش خانگی چیست ؟

فروش کارواش خانگی : کارواش خانگی یکی از ابزار هایی است که در نظافت و پاکیزگی منازل، گاراژها و موارد مشابه استفاده می شود. کارواش یا واتر جت دستگاهی است که به وسیله آن و با استفاده از خروج فشار قوی آب از طریق نازل ، می توان شستشو و جرم گیری سطوح، شستشوی نمای ساختمان و آلودگی های ایجاد شده را پاک کرد.

از کارواش به عنوان یک ابزار پر قدرت و کارآمد در صنایع مختلف استفاده می شود. کاربرد این دستگاه به گونه است است. که هنگام کار، می توان با سرعت بیشتری عملیات نظافت را انجام داد. سهولت استفاده از این ابزار باعث شد تا نمونه های خانگی آن نیز تولید شود. و در کمترین زمان می توان بیشترین حجم از نظافت و شستشوی سطوح مختلف را انجام داد. کارواش های خانگی در انواع و ابعاد مختلف تولید می شوند. که با توجه به نیاز و کاربرد ، می توان از آنها استفاده کرد. با توجه به اینکه ماهیت و کاربرد اصلی کارواش جهت شستشو است. باید در نظر داشت که چگونه باید از آن استفاده کرد.

کارواش های خانگی انواع مختلفی دارند. انواع کارواش های خانگی بر اساس نوع موتور و اندازه تقسیم بندی می شوند . در ادامه هر کدام از انواع کارواش خانگی را همراه با دسته بندی های انجام شده مورد بررسی قرار می دهیم.

انواع کارواش خانگی از لحاظ سایز و اندازه

کارواش خانگی یکی از وسیله های کاربردی و مهم برای نظافت در محیط های خانگی است. این دستگاه با توجه به توانایی های نظافتی و پاکیزگی که دارد می تواند کارهای سخت و غیر ممکن را که به روش های شستشوی سنتی امکان پذیر نیست. را به راحتی در مدت زمان کمتری انجام دهد.

کارواش های خانگی نسبت به نوع صنعتی قیمت کمتری دارند. و بیشتر آنها به راحتی قابلیت حمل را دارند. این کارواش ها در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ تهیه و تولید می شوند. که بر اساس اندازه قدرت و کارایی آنها متفاوت است.

فروش کارواش خانگی

کارواش ها در دو نوع خانگی و صنعتی تهیه و تولید می شوند. که هر کدام از این انواع ، ویژگی ها و کاربرد هایی به خصوص دارند. بین کارواش های خانگی و صنعتی تفاوت هایی وجود دارد. در ادامه به صورت مختصر هر کدام از کارواش های خانگی را بر اساس سایز و اندازه بررسی می کنیم.

کارواش خانگی کوچک

از کارواش های خانگی کوچک به منظور شستشوی درب حیاط خانه ، شستشوی حیاط ، ماشین و اثاثیه ی چوبی ، به سادگی استفاده می شود. کمترین میزان قدرت این کارواش ها ۱۰۰ بار است .

 

از مزیت های این کارواش ها اندازه کوچک و سهولت در جابه جایی آن ها می باشد . به کارواش های کوچک اصطلاحا کارواش همراه نیز گفته می شود. معمولا این کارواش ها دارای محل نصب لوازم جانبی مختلف می باشند .

 

کارواش های متوسط

کارواش های متوسط با توجه به حجمی که دارند نسبت به کارواش های کوچک قابلیت کار بیشتری دارند. و از این نوع کارواش ها علاوه برای شتشوی حیاط و کارهای کوچک می توان برای شستشوی نماهای ساختمانی و نرده ها نیز استفاده می شود. این کارواش ها حداقل دارای ۱۳۰ بار قدرت می باشند. این نوع از کارواش ها برای شستشوی قایق و نرده ها و نماهای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. و حداقل دارای ۱۳۰ بار قدرت می باشند.

فروش کارواش خانگی

کارواش بزرگ یا حرفه ای

کارواش های بزرگ کارایی وسیع تری نسبت به نوع کوچک و متوسط دارند. این ابزار ها با توجه به قدرت موتور و خروجی فشار آب قابلیت عملیات رنگ برداری و جرم گیری را دارند. یکی از کارهایی که برای نظافت های خانگی مهم است این است که بتوان نظافت های کاربردی نظیر جرم گیری و رنگ برداری را نیز انجام داد. این نوع از کارواش ها معمولا دارای حداقل ۱۶۰ بار خروجی فشار آب می باشند.

 

انواع کارواش خانگی به لحاظ نوع موتور

موتور کارواش های خانگی در دو نوع ذغالی و دینامی است. تفاوت اصلی در موتور های کارواش به خاطر نحوه عملکرد آنها است.

فروش کارواش خانگی

موتور دینامی

در موتور های دینامی جریان الکتریسته با عبور از سیستم سیم پیچی تبدیل به نیروی الکترومغناطیس می شود. و نیروی حرکتی موتور را به وجود می آورد.

 

کارواش خانگی چیست

موتور ذغالی

در این دسته از موتورها ،انتقال جریان الکترسیته به موتور توسط ذغال انجام می شود. و در طول مدت مصرف ،ذغال ها ساییده می شوند. هر کدام از موتور های کارواش خانگی ویژگی ها و مزیت های خاص خود را دارند.

 

سخن آخر :

در این مطلب شرح دادیم که کارواش خانگی چیست .کارواشهای خانگی از ابزار های شستشو هستند. که با توجه به کارایی خود، کارها را ساده و راحت کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید با همکاران ما در توان موتور تماس حاصل نمایید.

فروش کارواش خانگی

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ:

 09131540297

اینستاگرام:

  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، فروش سمپاش ، قیمت تیلر .

فروش الکتروپمپ ، قیمت الکترو پمپ ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  فروش کفکش آبراه ،  الکتروپمپ کالمو ، دستگاه جوش رونیکس ، تاریخچه تجهیزات و ادوات کشاورزی .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، فروش عمده لوازم کشاورزی ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ.

لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ،  ادوات و ماشین آلات کشاورزی ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش کارواش خانگی در یزد . کارواش خانگی چیست ، خرید ادوات کشاورزی ، فروش پمپ آب پنتاکس در یزد Pentax ، فروشگاه ادوات کشاورزی ، فروش پمپ لجن کش در یزد.

فروشگاه ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات و ادوات کشاورزی ، فروش انواع پمپ کفکش ، کفکش پنتاکس ، توان موتور.

کفکش فلوتردار توان تک ، قیمت کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک در یزد ،الکتروپمپ پنتاکس ایتالیایی قیمت ست کنترل براوو BRAVO .

غرفه اینترنتی فروشگاه اینترنتی توان موتور یزد

فروش موتور پمپ ، فروش الکتروپمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی ، کفکش آبراه .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟