فروش کارواش خانگی | قیمت کارواش خانگی

کارواش خانگی

فروش کارواش خانگی

تمیز بودن ماشین، پاسیو، پنجره ها و حتی نمای بیرونی منزلتان اهمیت زیادی دارد. دستگاه کارواش خانگی با قدرت پاشش قوی آب، عملیات شست و شو را انجام می دهد. که به مراتب راحت تر و کارآمدتر از شست و شو توسط دست و نیروی انسانی است .کارواش خانگی به دلیل فشار قوی که در آب ایجاد می کند. باعث می شود تمامی آلودگی ها از سطح کار برداشته شود. و محیط تمیزی داشته باشیم.

روزانه مقدار زیادی آب برای شست و شوی خودرو و تمیز کردن شیشه و پنجره هدر می رود. که دستگاه کارواش یا همان واترجت خانگی با مصرف مقدار کمی آب برای زدودن آلودگی ها در میزان مصرف آب تا حد زیادی صرفه جویی می کند. طرز کار کارواش به این صورت است که آب وارد پمپ شده. و پس از افزایش فشار آب توسط موتور از طریق شلنگ از دستگاه خارج می شود.

فروش کارواش خانگی

قدرت فشار آب توسط دکمه نازل که در انتهای دستگاه کارواش تعبیه شده کنترل می شود. میزان فشاری که به دستگاه وارد می شود باید متناسب با ابعاد و مقاومت دستگاه باشد. چون اکثرا دستگاه های کارواش خانگی را با ابعاد کوچک می سازند. که قابلیت حمل و نقل داشته باشند پس باید فشار وارد به دستگاه چک شود تا فشار بالا سبب خرابی دستگاه نشود.

 انواع دستگاه کارواش خانگی

کارواش سیار: کارواش سیار دستگاهی است که می تواند جریان معمولی آب را به جریان با فشار قوی تبدیل کند. کارواش سیار در دو نوع خانگی و صنعتی تولید می شود که کارواش های صنعتی فشار بالاتری نسبت به دستگاه های خانگی دارد. آبی که وارد دستگاه کارواش می شود در دو نوع سرد و گرم می باشد. که آب گرم برای ضدعفونی سطح های با آلودگی بیشتر استفاده می شود. منبع تغذیه کارواش سیار به دودسته الکتریکی و بنزینی تقسیم می شود. کارواش الکتریکی نیازمند منبع الکتریکی و کارواش بنزینی نیازمند سوخت فسیلی است. و از آنجا که کارواش الکتریکی آلودگی ندارد برای محیط های بسته نیز مناسب می باشد.

کارواش دستی: یکی از دلایلی که هنوز کارواش دستی طرفداران خاص خودش را دارد. این است که باعث پس انداز کمی در حساب ما می شود. در روش شست و شوی ماشین به روش دستی هر نقطه ای از ماشین را که بخواهیم می توانیم به راحتی بشوییم و برای شست و شوی گوشه کنارهای ماشین مشکلی نداریم چون به آسانی دست به تمامی قسمت های ماشین دسترسی دارد.

خرید آنلاین کارواش خانگی

خرید کردن یکی از کارهای وقت گیری است که در عین حال می تواند لذت بخش نیز باشد. اما امروزه با توجه به ترافیک های سنگینی که شاهدش هستیم به صرفه نیست که برای خرید کارواش خانگی مسیر زیادی طی کنیم. چون می توانیم به صورت اینترنتی خریدمان را انجام داده. و درب منزل آن را تحویل بگیریم. کارواش خانگی جزء دستگاه هایی است که باید هنگام خریداری از سالم بودنش مطمئن باشیم.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ: 09131540297

اینستاگرام:  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، قیمت تیلر .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد، تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی .

شیر فشار شکن ، فروش  چمن زن ، فروش علفزن ، فروش الکتروموتور سه فاز  .

فروش الکترو پمپ ، گیربکس کشاورزی ، الکترو موتور ، هواکش صنعتی ، کفکش توان تک ، قطعات کفکش توان تک ، شیر فشار شکن ، فروش شلنگ های خرطومی ، تیلر کولتیواتور ، فروش ادوات کشاورزی ،  توان موتور ، اره موتوری  .

 

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟