فروش کارواش خانگی در یزد

کارواش خانگی

فروش کارواش خانگی در یزد : کارواش خانگی ابزاری است که برای تمیز کردن قسمت‌های مختلف ساختمان یا ماشین مورد استفاده قرار می‌گیرد. در گذشته بهترین راه برای حل مشکلاتی از قبیل پاک کردن لکه روغن کف پارکینگ یا گرد و خاکی که در قسمت ورودی منزل یا ماشین نشسته است. استفاده از جارو، آب و مواد شوینده بود. اما الان روش‌های کارآمدتر و سریع‌تری برای حل‌شان وجود دارد.

استفاده از کارواش برای چنین کارهایی علاوه بر اینکه وقت و انرژی کمتری از شما می‌گیرد. در مصرف آب هم صرفه‌جویی می‌کند. به زبان ساده‌تر کارواش یک موتور الکتریکی (درون سوز) است. که پمپ آبی را می‌چرخاند، این پمپ پس از دریافت آب ورودی با بالا بردن فشار آن و سپس بیرون راندنش از درون یک سوراخ کوچک، باعث افزایش قابل توجه سرعت آب خروجی می‌شود. که با بهره بردن از آن می‌توان برای از بردن لکه‌ها و جدا کردن تکه‌های گل‌و‌لای از تمام سطوح استفاده کرد.

انواع کارواش های خانگی از لحاظ ابعاد

کارواش ها از نظر سایز و ابعاد به سه دسته کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم بندی می شوند. هر یک از این مدل ها ویژگی و کاربری خاص خود را دارند. بنابراین با توجه نیاز و نوع مصرف تان می توانید گزینه مناسب را انتخاب نمایید. کارواش خانگی کوچک از حداقل مقدار فشاری برابر با 100 بار برخوردار بوده که کاربرد آن در شستشوی خودرو، موتور، حیاط و دوچرخه می باشد.

در حالی که کارواش خانگی سایز متوسط معمولا از میزان فشار 130 بار برخوردار بوده. و در فعالیت هایی نظیر شستشوی دیوار، نمای ساختمان و نرده کاربرد دارد. همچنین اگر برای مصارف صنعتی و خانگی، جرم گیری و رنگ برداری از سطوح مختلف نیاز به کارواش دارید. بهترین گزینه برای شما کارواش خانگی بزرگ است. که حداقل میزان فشار آب 160 بار تولید می کند.

نمونه ای از انواع کارواش رونیکس

با توجه به اهمیت کارواش ها در مصارف مختلف خانگی، شرکت رونیکس به عنوان یکی از تولیدکنندگان معتبر در زمینه تولید ابزارالات اقدام به طراحی و تولید انواع کاروش خانگی کرده است. تا نیاز کاربران را از داشتن یک کارواش برقی برطرف سازد. در ادامه به نمونه ای از انواع کارواش رونیکس می پردازیم:

کارواش 100 بار ذغالی رونیکس مدل RP-U100

مدل RP-U100 از کارواش های برقی رونیکس با موتور یونیورسال است. که کاربرد فراوانی در نظافت و شستشوی سطوح مختلف دارد. موتور این کارواش برقی رونیکس با توان 1400 وات و حداکثر فشار 100 بار می تواند 6.5 لیتر آب در دقیقه را در اختیار افراد قرار دهد. وزن این دستگاه برابر با 6 کیلوگرم است.

فروش کارواش خانگی در یزد

کارواش 100 بار دینامی رونیکس مدل RP-0100

مدل RP-0100 رونیکس جزء کارواش های دینامی با موتور اینداکشن است. که از توان 1400 وات برخوردار می باشد. این کارواش برقی با حداکثر فشار 100 بار 6.5 لیتر آب در دقیقه برای افراد فراهم می کند. کارواش 100 بار دینامی رونیکس از وزن 10.5 کیلوگرم برخوردار است. که نسبت به کارواش رونیکس مدل 100 بار ذغالی وزن بیشتری دارد.

توجه داشته باشید که گران ترین و بزرگ ترین کارواش ها بهترین آن ها نیست. و نیاز است تا با شناخت نیاز خود، مناسب ترین مدل را انتخاب نمایید.

کارواش هم مانند هر دستگاه دیگری در مدل‌های مختلف و با قابلیت‌ها و قدرت‌های متفاوتی عرضه می‌شود. دقت به جزییات و ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه‌های مختلف به مصرف کننده کمک می‌کند. که بسته به نوع کاربرد بتواند بهترین و مناسب‌ترین نوع کارواش را انتخاب کند. نکاتی که در ادامه آمده است در انتخاب کارواش قابل توجه می‌باشند.

فروش کارواش خانگی در یزد

فشار و حجم آب در کارواش خانگی

اصولا فشار تولیدی دستگاه با نوع و اندازه موتور ارتباط مستقیم دارد. فشار آب خروجی میزان قدرت در تمیزکاری را مشخص می‌کند. اما باید توجه داشت که فشار بالاتر به معنی تمیزکاری بهتر نیست. بلکه فشار تولیدی دستگاه بر اساس نوع کاربری وسیله تعیین می‌شود. به عنوان مثال انتخاب کارواش صنعتی برای مصارف خانگی نه تنها هزینه ‌بر است بلکه می‌تواند خطرناک نیز باشد.

به طور کلی توانایی تولید شستشوی تحت فشار 100 تا 200 بار (bar) برای مصارف خانگی مناسب است. علاوه‌بر این حجم آب خروجی دستگاه هم مهم است که معمولاً بر حسب لیتر بر دقیقه بیان می‌گردد. که این پارامتر نیز با توجه به نوع کاربری باعث صرفه‌جویی در هزینه مصرفی و همین‌طور مصرف آب می‌شود.

موتور کارواش

موتور الکتریکی کارواش‌های امروزی در دو نوع القایی و یونیورسال و با توان‌ها و قدرت‌های مختلفی ارائه می‌شود. اما نکته‌ای که قبل از انتخاب توان باید مورد توجه قرار بگیرد نوع موتور است. به طور کلی موتورهای القایی نسبت به نوع یونیورسال قابلیت کار مداوم بیشتر و نیاز به خنک‌کاری کمتری دارند. که این مساله می‌تواند در استفاده کارگاهی از این دستگاه ضروری باشد. همچنین در توان‌های مساوی موتور یونیورسال از وزن کمتری نسبت به موتورهای القایی برخوردار است. که دانستن این نکته در تهیه کارواش برای مصارف خانگی کاربردی است.

فروش کارواش خانگی در یزد

نازل و تنظیم آب خروجی

علاوه بر فشار آب خروجی، نحوه و شکل پاشش آب نیز در بهره‌وری کارواش خانگی تاثیر گذار است. شکل پاشش آب به نازل سر تفنگ آب پاش (لانسر) بستگی دارد که این نازل خروجی قابل تعویض است و انواع متفاوتی دارد.کارواش خانگی همان گونه که از شکل بالا بر می‌آید، تفاوت نازل‌ها در زاویه خروجی آن‌ها است.

هرچه این زاویه بیشتر شود سرعت و تمرکز آب خروجی کمتر شده و همچنین سطح بیشتری را پوشش می‌دهد. اما هرچه زاویه نازل کمتر شود با وجود اینکه سطح کمتری را تحت پوشش قرار می‌دهد. اما به‌خاطر داشتن سرعت بالاتر برای کندن تکه‌های چسبیده به سطوح و پاک کردن لکه‌های مقاوم مناسب‌تر است.

فروش کارواش خانگی در یزد

نکات ایمنی و نگهداری کارواش خانگی

توجه به نکات ایمنی و نگهداری درست از کارواش خانگی از مواردی است که با رعایت آن ها نه تنها باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. بلکه آسیب و خطری فرد را تهدید نمی کند.

چنانچه هر یک از قطعات کارواش مثل نازل، النس، تفنگ آب پاش، شلنگ، کابل برق و… دچار آسیب دیدگی هستند. آسیب دیدگی را برطرف کرده، قطعات آسیب دیده را با قطعات استاندارد و اصلی تعویض نموده سپس از دستگاه استفاده نمایید. استفاده از قطعات غیر استاندارد ممکن است باعث خرابی دستگاه شده و آن را از گارانتی خارج نماید.

فروش کارواش خانگی در یزد

  • هرچند که این دستگاه نسبت به رطوبت مقاوم بوده و برای اجزای الکتریکی آن مشکلی پیش نمی‌آید. اما این نکته به معنی ضد آب بودن آن نیست، لذا برای ایمنی بیشتر بایستی از پاشیدن آب یا غرق کردن دستگاه در آب بپرهیزید.
  • با توجه به اینکه این دستگاه یک وسیله الکتریکی و ابزاری صنعتی است از هرگونه شوخی و انجام اعمال غیر ایمنی با آن بپرهیزید. برخورد آب خروجی این دستگاه با بدن به علت فشار بالایی که دارد (به خصوص زمانی که از نازل صفر درجه استفاده می‌کنید) می‌تواند باعث ایجاد پارگی و صدمه فیزیکی گردد.
  • می بایست میزان فشار ورودی با مقداری که بر روی دستگاه نوشته شده است، مطابقت داشته باشد.
  • پس از اتمام کار حتما باقی مانده آب درون کارواش و شلنگ را تخلیه کنید.
  • قبل از استفاده سالم بودن کابل کارواش را بررسی کنید.
  • از پاشش آب بر روی پریز برق جلوگیری نمایید.

فروش کارواش خانگی در یزد 

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ: 09131540297

اینستاگرام:  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، فروش سمپاش ، قیمت تیلر .

فروش الکتروپمپ ، قیمت الکترو پمپ ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد، تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ ، لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش کارواش خانگی در یزد ، کارواش خانگی چیست

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

 

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟