فروش چکش تخریب | دریل بتن کن حرفه ای

فروش چکش تخریب

فروش چکش تخریب ، دریل بتن کن حرفه ای

دریل بتن کن حرفه‌ای و چکش تخریب یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین ابزارها در عملیات‌های عمرانی و صنعت ساختمان سازی است. که به خوبی جای کندن بتن با دست و چکش را گرفته است. تمام کاربرانی که در صنایع مختلف با بتن و تخریب بتن سر و کار دارند. لازم است که دریل بتن کن و چکش تخریب داشته باشند. دریل بتن کن و چکش تخریب از ابزارهایی است که در حرفه آن‌ها بسیار کاربردی است. برای خرید و استفاده درست و به کارگیری این ابزارها نیاز به راهنمای خرید بتن کن حرفه‌ای و چکش تخریب دارید. و باید بدانید که این راهنما دارای چه آیتم‌هایی است. و چه نکاتی را باید رعایت کنید تا بتوانید ابزارهایی با کیفیت عالی تهیه نمایید.

سوالی که ممکن است ذهن هر کاربری که آشنایی با این ابزارها را ندارد به خود مشغول کرده باشد. این است که دریل بتن کن و چکش تخریب چه کارایی دارند؟ راهنمای خرید دریل بتن کن و چکش تخریب چیست؟

باید بدانید که از این ابزارها می‌توان برای انجام کارهایی مانند تخریب و حفاری استفاده کرد. و همچنین برای استفاده بهتر برای ایمنی بیشتر در حین کار باید از این وسایل به صورت حرفه‌ای استفاده کرد. راهنمای خرید دریل بتن کن و چکش تخریب، در واقع آشنایی با این ابزارها است. برای اینکه در زمان خرید، درست‌ترین انتخاب را داشته باشید. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بتن کن چیست؟

نوع عملکرد بتن کن‌ها دارای شباهت بسیاری با چکش‌های تخریب است. ولی هر کدام از آن‌ها به صورت جداگانه دارای خصوصیات و عملکردهای خاص خود می‌باشند که به شرح زیر است:

دریل‌های بتن کن دارای نوعی عملکرد ترکیبی هستند. که به جزء خاصیت تخریب دارای حالت چرخشی را نیز هستند. که نوع عملکرد آن‌ها برای ضربه زدن مجهز به پیستون است. که قدرت تخریب در آن‌ها را بالا می‌برد و توسط نوع مکانیزم، حفاری‌های بسیار بزرگی انجام می‌شود.

لازم به ذکر است که بدانید بتن کن‌ها دارای مکانیزم مته و قلم گیر پیشرفته هستند. و مانند چکش تخریب می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. نوع دسته بندی بتن کن‌ها بر مبنای وزن و نوع قلم گیر در آن‌ها است. سیستم‌های قلم گیر به دسته‌های ۴ شیار، ۵ شیار و ستاره‌ای تقسیم می‌شوند.

فروش چکش تخریب ، دریل بتن کن حرفه ای

چکش تخریب چیست؟

به طور کلی چکش تخریب را می‌توان در طبقه چکش‌ها قرار داد. این وسیله نوعی چکش برقی سنگین و قدرتمند است. که در عملیات‌های عمرانی و تخریب ساختمان‌ها، انواع دیوار، بتن و همچنین برای کندن آسفالت سطح خیابان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چکش تخریب، یکی از بهترین وسیله‌هایی است که می‌توان برای وصل یک پنجره بر روی دیوار بتنی ازآن استفاده کرد. چکش تخریب برقی به دلیل قدرت تخریب بالای که دارد. می‌تواند بدون هیچ گونه عیب و نقصی پروژهای حفاری را برای شما انجام دهد.

اجزای تشکیل دهنده این ابزار شامل دسته بلند فلزی و بدنه سنگین است. اپراتور این کار، با عمود کردن این وسیله به محل مورد نظر، می‌تواند نیروی بسیار زیادی به نقطه مورد نظر وارد کند. و در نتیجه آن نقطه را تخریب کند. لازم به ذکر است. بدانید اپراتوری که بر روی این دستگاه کار می‌کند. باید دارای قدرت بدنی بالایی باشد. به دلیل اینکه می‌تواند آسیب‌های بسیار زیادی در حین کار با چکش تخریب به او وارد شود. و باعث ایجاد جراحت در شخص شود.

فروش چکش تخریب ، دریل بتن کن حرفه ای

چکش تخریب فقط برای عملیات تخریب به کار می‌رود. و این کار توسط ضربات وارد شده از سوی چکش اتفاق می‌افتد. برای اندازه گیری واحد سنجش قدرت چکش‌های تخریب بر اساس تعداد ضربات وارده شده به نقطه مورد نظر در هر دقیقه است. نوع دسته بندی چکش‌های تخریب بر اساس وزن آن‌ها صورت می‌پذیرد. به‌طور کلی برای انجام عملیات‌های تخریب بزرگ، از چکش‌های تخریب صنعتی استفاده می‌شود. میزان سرعت ضربات چکش تخریب، در بعضی از مدل ها قابل تنظیم است. و توسط آن‌ها می‌توان میزان قدرت را به نسبت محل کار تنظیم نمود.

کاربرد بتن کن‌ها چیست؟

استفاده از بتن کن‌ها این امکان را به ما می‌دهد. که دیگر از ابزار آلات دستی و نیروی انسانی برای کندن و برداشتن بتن‌های بسیار سخت استفاده نکنیم. بلکه کارگران به راحتی و با استفاده آسان از بتن کن‌ها، می‌توانند هرگونه بتن با هر میزان ضخامت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تخریب کنند.

 

برای سوراخ کاری دیوارهای بسیار سخت و تخریب ستون‌های بتنی از دستگاه بتن کن و همچنین پیمانکارها در نصب تاسیسات ساختمانی از این دستگاه استفاده می‌کنند. لازم است که بدانید دلیل کاربرد بسیار فراوانی که این دستگاه دارد. و استفاده آسان از آن باعث شده تا تعداد بالایی از افراد برای هر گونه سوراخ‌کاری و تخریب خودشان اقدام کنند.

فروش چکش تخریب ، دریل بتن کن حرفه ای

همین امر باعث این شده که در سراسر کشور شاهد این موضوع باشیم. خرید بتن کن توسط عموم مردم بسیار بالا رفته است. تعداد زیادی از فروشگاه‌های ابزار آلات صنعتی انواع مختلفی از این نوع بتن کن‌ها را به مشتریان ارائه می‌دهند.

اما توصیه‌ ما به شما این است که کار را به افرادی بسپارید. که در این زمینه از تخصص و تبحر کافی برخوردارند. چرا‌که در صورت عدم آشنایی با کارایی این دستگاه‌ها ممکن است خطراتی برای شما به وجود آید. شرکت توان موتور بتن کن و چکش تخریب های خود را با کیفیت بالا و خدمات بسیار مناسب ارائه می کند.

 

ابزار بتن کن چه امکاناتی دارد؟

قابلیت سوراخ‌کاری:

بتن کن‌ها توانایی سوراخکاری با تراکم و استاندارد بالا، جهت سوراخ‌هایی با قطرهای متفاوت در اجسامی مانند فلز و چوب را دارا هستند.

قابلیت تخریب:

برای ایجاد حفره و تخریب لازم است از مکانیزم چکشی‌های تخریب که دارای قدرت بیشتری است، استفاده کنید. با این قابلیت می‌توانید ضربه‌هایی سخت به محل هدف وارد کنید. و برای تخریب بتن‌های سخت از آن استفاده نمایید.

قابلیت سوراخ‌کاری چکشی:

هنگامی که می‌خواهید بتن‌های سخت را تخریب کنید. و همچنین سوراخ‌هایی را نیز در آن‌ها ایجاد نمایید از این قابلیت استفاده کنید. که دارای دو حالت چکشی و چرخشی با هم هستند.

انواع بتن کن‌ها

دسته بندی بتن کن‌ها با توجه به نوع مته گیر و وزن آن‌ها مشخص می‌شود. ولی معیار خرید و تهیه آن‌ها بر مبنای نوع مته‌گیر است. که همین موضوع باعث شده تا دو نوع بتن کن در بازار وجود داشته باشد. که شامل بتن کن چهار شیار و بتن کن پنج شیار می‌باشد.

فروش چکش تخریب ، دریل بتن کن حرفه ای

این بتن کن‌ها دارای برندهای بسیار متفاوتی در بازار هستند. البته تعدادی از استاد کارها بتن کن‌ها را بر مبنای حالتشان تقسیم بندی می‌کنند. با توجه به این تقسیم‌بندی، بتن کن‌های دو حالته و سه حالته وجود دارند.

شما می‌توانید این بتن کن‌ها را با توجه به عملکردی که به آن نیاز دارید؛ خریداری نمایید. در زمان خرید بتن کن‌ها دقت نمایید. که بهترین و با کیفیت‌ترین نوع این محصول را خریداری کنید تا از کارایی و طول عمر مفیدی برخوردار باشد. اینگونه دیگر لازم نیست برای تعمیر آن و یا حتی خرید مجدد بتن کن جدید هزینه صرف کنید.

مشخصات دریل بتن کن چهار شیار چیست؟

دریل بتن کن ۴ شیار، دارای یک موتور پرقدرت است. که از آرمیچر و بالشتک صنعتی که توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک تحت لیسانس اروپا ساخته شده است، تشکیل می‌شود.

همچنین دارای گیربکس صنعتی می‌باشد. که جنس آن از یک نوع آلیاژ به نام منیزیم است که به علت انتقال بهتر و سریع‌تر گرما، دارای عملکرد بهتری است.

شاتون این دستگاها نیز از بهترین آلیاژ و مواد اولیه ساخته شده است. و همین طور قسمت‌های دیگر آن مانند سنبه میانی و ضربه زن از کیفیت بالایی برخوردار است. تا عملکرد قسمت مکانیکی دستگاه و عمر قطعات را بالا ببرد. معمولا دریل بتن کن حرفه‌ای دارای سه نوع عملکرد متفاوت: سوراخ کاری، سوراخ کاری چکشی و تخریب است و قابل تنظیم می‌باشد. و همچنین کلید ضد غبار هم دارد.

یک کیف برزنتی که حاوی مته‌ها و قلم‌های مختلف است. داخل بسته بندی این بتن کن‌ها وجود دارد. محتویات این کیف شامل ۳ مته‌ی چهار شیار با  سایزهای ۸، ۱۰ و ۱۲ به طول ۱۵۰ میلی متر، یک قلم نوک تیز، یک قلم نوک پهن و خط کش عمق سنج است.

معمولا اکثر دریل بتن کن‌های چهار شیار دارای سیستم پیشرفته کلاچ ایمنی، دسته‌ی جانبی گردان ۳۶۰ درجه‌ و سیستم ضد لرزش هستند. که باعث کم کردن صدمات احتمالی در حین کار می‌شود.

مشخصات دریل بتن کن پنج شیار چیست؟

یکی دیگر از انواع بتن کن‌ها، دریل بتن کن پنج شیار است. که به دلیل داشتن موتوری قدرتمند و گیربکس و پیستون بزرگ، از نظر ظاهری بزرگ‌تر و سنگین‌تر از بتن کن ۴ شیار است.

به دلیل وجود سیستم پیستونی ضربه زنی، این دستگاه دارای سرعت و قدرت سوراخ کاری بالا است. بتن کن‌های پنج شیار معمولا دو کاره می‌باشند. با توجه به قدرت موتور دستگاه مته‌های استفاده شده در بتن کن‌ها از ۸ تا ۵۲ میلی متر هستند. و دارای قلم مخصوص تخریب نوک تخت و نوک تیز است. که برای تخریب مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

می‌توان گفت که به طور کلی انواع بتن کن‌ها با ظرفیت‌های متفاوت برای انجام سوراخ‌کاری یا کنده کاری و تخریب بتن و دیوار کاربرد دارند. به دلیل اینکه بتن کن‌های ۵ شیار می‌توانند عمل تخریب را نیز انجام دهند. به آن‌ها دریل بتن کن دوکاره گفته می‌شود. نوع استفاده آن‌ها عمدتا بیشتر برای انجام امور نصب و تاسیسات است.

 

معیارهای مهم در راهنمای خرید بتن کن و چکش تخریب

راهنمای خرید بتن کن

همیشه برای انتخاب ابزارهای تخصصی مثل: بتن کن‌ها و چکش‌های تخریب به دنبال ابزارهایی باشید. که از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار باشند. و استانداردهای کیفی بالایی داشته باشند. همچنین یکی از عواملی که باعث افزایش رضایتمندی شما از خرید ابزار آلات می‌شود. داشتن سیاست‌های حمایت از مصرف کننده و خدمات پس از فروش است.

البته خرید ابزار آلات بستگی به قیمت و میزان هزینه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده است دارد. به عبارت دیگر یکی از موثرترین عوامل در انتخاب و خرید ابزار، قیمت آن است. بنابراین باید همیشه توجه داشته باشید، که بین کیفیت و قیمت ابزار مختلف، یک تناسب برقرار باشد.

هنگام استفاده از چکش تخریب چه نکاتی باید رعایت شود؟

توجه کردن به نکات ایمنی در هنگام استفاده از چکش تخریب امری ضروری است. به دلیل اینکه بتن کن‌ها از وزن بالایی برخوردارهستند. افرادی که از آن‌ها استفاده می‌کنند باید توانایی کنترل و نگهداری آن را داشته باشند.

استفاده از تجهیزات ایمنی مانند عینک، دستکش، ماسک، محافظ گوش و لباس مناسب در هنگام عملیات تخریب ضروری است.

فروش چکش تخریب ، دریل بتن کن حرفه ای

علت و زمان انجام عملیات تخریب باید اخطار داده شود. تا فرد دیگری در آن محیط حضور نداشته باشد.

برای اینکه عملیات تخریب به خوبی انجام شود. نسبت به نقطه مورد نظر سعی کنید کمی زاویه دار باستید.

در موقع کار کردن با چکش تخریب باید به صورت مداوم و ثابت به دستگاه فشار وارد شود. تا این عملیات بدون عیب انجام شود.

هنگام کار با بتن کن چه نکات ایمنی باید رعایت شود؟

قبل از کارکردن با بتن کن، فیوزی را که می‌خواهید برای برق از آن استفاده کنید. را به یک محافظ مجهز کنید. تا در هنگام بروز مشکل به سرعت برق دستگاه قطع شود و به دستگاه آسیبی نرسد.

بزرگی کابل‌های برق این دریل‌ها، ممکن است برای اپراتور دست و پاگیر باشد و منجر به خطراتی شود. به این ترتیب زمان کار حتماً به این نکته دقت داشته باشید.

قبل از اینکه کار را شروع کنید از وجود هرگونه لوله آب، گاز و کابل برق در آن منطقه که برای حفاری انتخاب کردید اطمینان حاصل نمایید. حفاری کردن روی کابل‌های برق بسیار خطرناک است. مخصوصا زمانی که حفاری با عمق زیاد انجام می‌گیرد. بنابراین قبل از هرگونه عملیات عمرانی در مورد آن منطقه تحقیقات لازم را به عمل آورید تا دچار مشکل نشوید.

در زمان کار با دستگاه برای اینکه بتوانید تعادل و تسلط بیشتری روی دستگاه داشته باشید. پاهای خود را اندازه عرض شانه‌هایتان باز کنید.

فروش چکش تخریب ، دریل بتن کن حرفه ای

به منظور حفظ ایمنی و محافظت از چشم‌های‌تان، موقع  کار با بتن کن‌ها حتما از عینک استفاده کنید. به دلیل اینکه ذره‌های بسیار کوچکی که موقع کار از مصالح کنده می‌شود. برای سلامتی شما خطرناک است و ممکن است به چشم‌های شما اصابت کند.

برای اینکه بتوانید دستگاه را بهتر کنترل کنید. و مطمئن‌تر کار انجام دهید بهتر است که هنگام کار، هر دو دسته اصلی و دسته جلویی را نگه دارید.

جمع بندی

به شما توصیه می‌کنیم که برای هرگونه خرید و مشاوره در مورد ابزارهای صنعتی با متخصصین و مشاورین در گروه توان موتور تماس حاصل فرمایید. تا این ابزارها را با بهترین و مناسبترین قیمت تهیه و خریداری کنید.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ:

 09131540297

اینستاگرام:

  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، فروش سمپاش ، قیمت تیلر .

فروش الکتروپمپ ، قیمت الکترو پمپ ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  فروش کفکش آبراه ،  الکتروپمپ کالمو ، دستگاه جوش رونیکس ، تاریخچه تجهیزات و ادوات کشاورزی .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، فروش عمده لوازم کشاورزی ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ.

فروش چکش تخریب ، دریل بتن کن حرفه ای

لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ،  ادوات و ماشین آلات کشاورزی ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش کارواش خانگی در یزد . کارواش خانگی چیست ، خرید ادوات کشاورزی ، فروش پمپ آب پنتاکس در یزد Pentax ، فروشگاه ادوات کشاورزی ، فروش پمپ لجن کش در یزد.

فروشگاه ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات و ادوات کشاورزی ، فروش انواع پمپ کفکش ، کفکش پنتاکس ، توان موتور.

کفکش فلوتردار توان تک ، قیمت کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک در یزد ،الکتروپمپ پنتاکس ایتالیایی قیمت ست کنترل براوو BRAVO .

غرفه اینترنتی فروشگاه اینترنتی توان موتور یزد

فروش موتور پمپ ، فروش الکتروپمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی ، کفکش آبراه .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟