فروش پمپ لجنکش در یزد | 09131540297

فروش پمپ لجنکش

فروش پمپ لجن کش در یزد

لجنکش از دسته الکترو پمپ های مستغرق می باشد. که قابلیت کشیدن آب گل آلود از چاه و منبع و استخر و کانالهای آب را دارد. یکی از مزایای لجنکش نسبت به کفکش و الکترو پمپ شناور نوع پروانه های آن می باشد.

پروانه های الکترو پمپ های لجنکش نسبت به کفکش باز تر بوده. و قابلیت رد شدن آب و آب گل آلود و ذرات معلق تقریبا درشت از قبیل لجن برگ و خوره چوب و شن و ماسه را دارد. بعضی از انواع لجن کش های ایرانی و اروپایی موجود در بازار دارای پروانه خورد کن هستند. که قابلیت خورد کردن اجسام درشت تر را دارند.

مصرف کننده ها عموما از پمپ لجن کش استخر برای تخلیه استخر های کشاورزی که آب همراه با لجن دارند. و هم برای آبیاری قطره ای و آبیاری سنتی از این مدل استفاده می کنند. به دلیل راکت ماندن آب و گندیدن و همچنین لجن ایجاد شده در کف استخر باید چند وقت یک بار آب استخر تخلیه شده. و سپس شست و شو شود به همین دلیل  جهت تخلیه استخر از لجن کش استفاده می کنند.

انواع پمپ لجنکش استخری

یکی از انواع پمپ، نوع لجن‌کش است. این پمپ برای انتقال آب که ناخالصی دارد استفاده می‌شود. برعکس پمپ کف‌کش که برای انتقال آب تمیز استفاده می‌شود، نوع لجن‌کش برای انتقال آب فاضلاب یا لجن استفاده می‌شود. که در مدل‌های مختلف در بازار عرضه می‌شود. که شاخص‌ترین آن عبارت است از:

  • پمپ لجن‌کش فلوتردار
  • پمپ لجنکش بدون فلوتر

فلوتر به معنای قطع‌کن است. و زمانی که از پمپ لجن‌کش فلوتردار صحبت می‌شود. منظور آن است که اگر سطح آب از حد خاصی کمتر شد، پمپ به طور خودکار روشن‌ شده و انتقال آب رخ می‌دهد.

یکی دیگر از تقسیم ‌بندی‌های پمپ لجن‌کش تعداد فاز پمپ است. پمپ لجن‌کش به دو گروه تک‌فاز و سه‌فاز تقسیم می‌شود. که پمپ تک‌فاز به طور معمول از توان کمتری نسبت به پمپ سه ‌فاز برخوردار است. و برای همین برای استخر یا حوضچه ‌هایی استفاده می‎شود. که میزان آبدهی بالا نیاز ندارد. به ‌طور معمول قیمت پمپ لجن کش تک ‌فاز ارزان‌تر از نوع سه‌فاز است.

قیمت پمپ لجن کش استخر ایرانی

خرید لجن کش برای افرادی که آشنایی کافی با این ابزار ندارند کمی سخت است. زیرا در بازار هم پمپ لجن‌کش ایرانی و هم برندهای خارجی یافت می‌شود. توان موتور انواع برند را در اختیار خریدار می‌گذارد. تنها یک نکته باید در نظر گرفته شود که قیمت لجن کش ایرانی نسبت به برند خارجی ارزان‌تر است.

برای اینکه بدانیم در پرداخت هزینه برای پمپ لجن‌کش چه فاکتورهایی را در نظر بگیریم موارد زیر را مدنظر قرار دهید.

جنس بدنه پمپ لجنکش :

ازآنجاکه پمپ لجن‌کش استخری یک پمپ مستغرق است. برای همین این نوع از پمپ برخورد زیادی با آب و رطوبت خواهد داشت. که همین عامل موجب خوردگی بدنه پمپ می‌شود. لذا جنس بدنه پمپ عامل مهم در قیمت لجن‌کش است. مثلاً پمپی که جنس بدنه آن استیل است. و در برابر رطوبت کمتر دچار خوردگی می‌شود. قیمت گران‌تری نسبت به پمپ چدنی دارد.

توان پمپ:

هرچه توان پمپ بیشتر باشد. قیمت پمپ نیز بالاتر خواهد بود. دبی پمپ رابطه مستقیم با قیمت پمپ لجن‌کش دارد.

مقدار فاز پمپ:

یکی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت لجن کش استخر، تعداد فاز پمپ است. پمپ لجن‌کش سه‌فاز به دلیل توان ورودی بالاتر گران‌تر از نوع تک‌فاز خواهد بود. به‌ طورکلی پمپ لجنکش سه‌فاز برای مصارف صنعتی استفاده می‌شود. یا برای استخرهای بزرگ که نیاز به دبی خروجی بالای آب است.

تکنولوژی به‌کاررفته:

تکنولوژی در دستگاه لجن‌کش عبارت است از:

کلاس حفاظتی: تمام پمپ‌های لجن‌کش دارای یک استاندارد حفاظتی هستند که به شکل IP XY نشان داده می‌شود. X و Y دو کد حفاظتی هستند. عدد اول X محافظت در برابر اشیاء خارجی را نشان می‌دهد. و بین صفر تا شش است. هرچه این عدد به سمت شش میل کند. محافظت بالاتر خواهد بود. رقم دوم اعداد بین صفر تا هشت است که این عدد محافظت در برابر آب را نشان می‌دهد. پس هر پمپی که فناوری بالاتری دارد، عدد IP آن به سمت 68 میل خواهد کرد. مثلاً پمپ لجنش با IP 57 از پمپ با IP 67 فناوری ضعیف‌تری خواهد داشت.

ضد انفجار بودن: بسیار پیش می‌آید که مواد وارد پمپ شده و براثر اینکه قطعات فلزی با ابزار برقی برخورد می‌کند. موجب انفجار در دستگاه شود؛ برای همین ضد انفجار بودن پمپ موجب افزایش قیمت آن خواهد شد.

میزان انتقال آب: در پمپ لجن‌کش باید آب به طور عمودی از استخر بیرون برود. یکی از مواردی که میزان دبی پمپ را بالا می‌برد، هد مکانیکی است. هرچه هد پمپ آب لجن‌کش قوی‌تر است، میزان ارتفاعی که آب به شکل عمود بالا می‌رود بیشتر خواهد بود. متخصصان رابطه بین هد و توان پمپ را نسبت مستقیم فرض کرده‌اند. البته لازم به ذکر است که میزان انتقال آب علاوه بر هد پمپ به عوامل دیگری مثل دمای آب، فشار بخار مایع و ارتفاع استاتیکی بستگی دارد.

در زمان خرید پمپ لجن‌کش باید به دبی آب نیز توجه داشت. دبی آب در پمپ‌های مختلف متفاوت است. به طور معمول کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی یک نمودار انتقال آب یا میزان دبی مخصوص به خود دارند. که گویای میزان انتقال آب به شکل عمودی است.

فروش پمپ لجن کش با تضمین کیفیت

پمپ لجنکش از قطعات مختلف تشکیل شده است. که بسیاری از خریداران آگاهی کافی نسبت به آن ندارند. لذا امکان تقلب در فروش کالای فیک به ‌جای اصل بسیار زیاد است. توان موتور علاوه بر فروش برندهای معتبر کلیه اجناس را از لحاظ کیفیت و اصل بودن تضمین می‌کند.

خرید دستگاه پمپ لجن کش از فروشگاه توان موتور یزد

بهترین وسیله جهت تخلیه آب نهرها، استخرها و پمپ‌ها دستگاه‌هایی هستند که جهت مکش سیالات و گازها استفاده می‌شوند. و دارای انواع مختلف هستند. دراین بین پمپ‌های گسسته با جابجایی مثبت هستند که از این پمپ‌ها بیش‌تر برای افزایش فشار در سیال استفاده می‌شود. آن‌ها سیال را با دبی کم و فشار بالا انتقال می‌دهند. و در حین انتقال سیال قسمت ورودی و خروجی پمپ به وسیله قطعه‌ای از هم جدا و با هم در ارتباط نمی‌باشند و در واقع هر آن چه وارد پمپ شود به سمت خروجی رانده می‌شود.

توان موتور یزد با چندین سال سابقه ارائه انواع ادوات کشاورزی در یزد می پردازد.

از برندهای معتبر اروپایی این نوع پمپ ها میتوان به برند داب و لوارا و پنتاکس و ابارا و گراندفوس اشاره کرد.

برندهای معروف ایرانی هم میتوان به لجنکشهای توان تک و بهار پمپ و دنا پمپ و آریا پمپ نوید سهند و از برندهای چینی می توان به دیانا و استریم و مارکیوس و تکنو و ویکتوری و… اشاره کرد.

فروش پمپ لجنکش در یزد

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ: 09131540297

اینستاگرام:  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، قیمت تیلر .

فروش الکتروپمپ ، قیمت الکترو پمپ ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد، تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ ، لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش پمپ لجنکش در یزد

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟