فروش هواکش صنعتی | راهنمای خرید هواکش صنعتی

فروش هواکش صنعتی

فروش هواکش صنعتی ، راهنمای خرید هواکش صنعتی

راهنمای خرید هواکش صنعتی:

متنی که امروز می‌خوانیم، مقاله‌ای مفصل است در مورد هواکش. وسیله‌ای که همه ما در اطرافمان دیده‌ایم. اما احتمالا کمتر به آن دقت کرده‌ایم. در این مقاله می‌خواهیم کمی بیشتر به این وسیله بها دهیم و اطلاعات مفیدی را کسب کنیم.

اینکه اصلا هواکش صنعتی چیست؟ انواع هواکش صنعتی کدام است؟ چرا استفاده از آنها مهم هست؟ چه کاربردی دارند؟ و بسیاری از سوالات دیگر، بخشی از مطالبی است که در این مقاله خواهیم خواند.

هواکش صنعتی

. هواکش‌ها انواع مختلفی دارند که در این مقاله با آنها آشنا می‌شویم

هواکش صنعتی چه کاری انجام می‌دهد؟

اصلی‌ترین کاری که یک هواکش صنعتی انجام می‌دهد، تهویه هوا است.

تهویه، یک سیستم است که هوای تازه بیرون از یک فضا را به داخل هوای داخلی آلوده را به بیرون می برد.

در محل کار از تهویه برای جلوگیری از در معرض آلاینده های موجود در هوا قرار گرفتن استفاده می شود. از هواکش صنعتی و سیستم تهویه، عموما برای از بین بردن آلاینده هایی مانند دود ، گرد و غبار و بخارات وبخ منظور فراهم آوردن محیط کار سالم و ایمن استفاده می شود.

البته اگر بحثمان فقط صنعت نباشد. و به طور تخصصی روی هواکش صنعتی بحث نکنیم. تهویه با استفاده از روشهای طبیعی و یا فیزیکی هم انجام می‌شود. (به عنوان مثال باز کردن پنجره و یا استفاده از پنکه)

فروش هواکش صنعتی

به جز هواکش‌های صنعتی، مدل‌های دیگر سیستم تهویه هوا وجود دارند.

برای خرید انواع هواکش میتوانید وارد صفحه خرید هواکش صنعتی بشوید.

چرا باید از هواکش صنعتی استفاده کنیم؟

هواکش صنعتی و به طور کلی از سیستم تهویه به عنوان یک عمل کنترل شده برای از بین بردن یا کنترل آلاینده های آزاد شده در محیط های کاری داخلی در نظر گرفته می شود.

استفاده از هواکش صنعتی، یکی از راه های پیشنهادی برای حفظ کارمندان از آلاینده های موجود در هوا و فضای صنایع مختلف است.

علاوه بر استفاده از هواکش صنعتی، راهکارهای دیگر هم برای حفظ کارمندان از آلاینده‌ها وجود دارد. که می‌توان به “تغییر روند کار” و یا “کاهش مواد شیمیایی” اشاره کرد.

انواع هواکش صنعتی چیست؟

وقتی صحبت از “صنعت” می‌کنیم، قطعا می‌دانیم با دنیای بزرگتری نسبت به خانه و یا فضای باز مواجه هستیم. همین امر می‌تواند این موضوع را به ما نشان دهد که یک نوع هواکش قطعا کافی نیست. برای داشتن بهترین عملکرد و بهترین سیستم تهویه، انواع مختلفی از هواکش صنعتی تولید شده است. در ادامه به تعریف انواع این هواکش‌ها می‌پردازیم.

هواکش صنعتی

هواکش‌های صنعتی انواع مختلفی دارند:

هواکش صنعتی را می توانیم به انواع مختلف تقسیم کنیم. هرکدام از این مدل‌ها در جای خود می‌توانند بهترین عملکرد را نشان دهند. در ادامه معیارهایی برای انتخاب صحیح انواع آنها بر اساس نیاز، فضا و پارامترهای دیگر بیان خواهیم کرد.

5 مدل هواکش صنعتی عبارتست از:

هواکش آکسیال

این نوع هواکش صنعتی، برای تخلیه یا انتقال هوای بین دو فضای مجاور استفاده می شوند .

هواکش سانتریفیوژ بکوارد

این نوع از هواکش صنعتی، در دو نوع یک طرفه و دو طرفه طراحی و تولید می شوند . استفاده آن‌ها در صنایع، برای ایجاد فشارهای هواده و یا مکش هوا در یک فضا است.

هواکش سانتریفیوژ فوروارد

این مدل از هواکش صنعتی هم مانند نوع بکوارد، در دو مدل تولید می‌شود. کاربرد این مدل از هواکش‌ها، برای ایجاد فشار در دمنده سیستم ها می باشد .

هواکش سانتریفیوژ رادیال

هواکش سانتریفیوژ رادیال، در مکنده سیستم‌های تهویه ایجاد مکش و هوای کِشنده می‌کند. البته هواکش سانتریفیوژ رادیال نسبت‌ به مدل‌های دیگر هواکش صنعتی، حجم هوای کمتری را متحمل می‌شود.

هواکش سانتریفیوژ فشار قوی

این مدل هواکش صنعتی، در واقع به صورت کمپرسور عمل می‌ کند. و برای انتقال مواد از خارج به داخل یک فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی های اصلی یک هواکش صنعتی چیست؟

یک هواکش‌ صنعتی مناسب، باید بتواند مقدار زیادی از هوا را به داخل یک فضا منتقل کند. انتخاب نوع مناسب هواکش صنعتی، می‌تواند با توجه به توضیحاتی باشد. که در همین مقاله در مورد آن‌ها بحث کردیم. اما به طور کلی، این هواکش‌ها را در دیوارها و یا سقف کارخانه‌ها قرار می‌دهند.

فروش هواکش صنعتی

هواکش صنعتی عموما روی دیوارها و سقف کارخانه‌ها قرار می‌گیرد.

تهویه رقیق آلودگی های ایجاد شده در محل کار را با تهویه کل محل کار کنترل می کند. استفاده از تهویه عمومی ، تا حدودی آلاینده ها را در کل محل کار توزیع می کند. و بنابراین می تواند افرادی را که از منبع آلودگی دور هستند ، تحت تأثیر قرار دهد.

همچنین این ویژگی هواکش صنعتی می تواند موثر تر باشد. اگر بتوانیم سیستم های تهویه هوایی را در نزدیکی کارمندان قرار دهیم. با این کار هوای آلوده پشت کارمند را با هوای تنفسی او تا حد امکان جدا می کنیم. و می توانیم به هدفمان که “کار کردن ایمن و سلامت” هست نزدیک و نزدیک تر شویم.

هواکش صنعتی بدون محدودیت نیست…

قطعا نمی‌توانیم سیستم تهویه و هواکش صنعتی را بدون محدودیت بدانیم. این را باید در نظر بگیریم که برای رسیدن به عملکرد حداکثری یک سیستم باید شناخت کافی از آن سیستم را داشته باشیم. شناخت حد و حدود و محدودیت‌های یک سیستم، به طرز شگفت‌انگیزی می‌تواند به ما کمک کند تا بتوانیم بهره وری حداکثری را از آن سیستم انتظار داشته باشیم.

سیستم تهویه رقیق دارای 5 محدودیت است. شناخت این محدودیت‌ها علاوه بر اینکه کمک می‌کنند بهره‌ وری حداکثری از سیستم را داشته باشیم. کمک می‌کند تا بتوانیم کارمندانی که در کارخانجات صنعتی کار می‌کنند را ایمن‌ تر نگه داریم.

فروش هواکش صنعتی

  • شناخت محدودیت‌های هواکش صنعتی ضروری است.
  • این سیستم، آلودگی ها را به طور کامل از بین نمی برد.
  • برای مواد شیمیایی بسیار سمی قابل استفاده نیست.
  • سیستم تهویه رقیق برای گرد و غبارها یا دودهای فلزی یا مقادیر زیادی گاز یا بخار مؤثر نیست.
  • این سیستم برای گرم کردن یا خنک شدن مقادیر زیادی هوا آرایش نیاز دارد.
  • سیستم تهویه رقیق برای جابجایی گازها یا بخارها یا انتشار نامنظم مؤثر نیست.

هواکش صنعتی کجاها استفاده می‌ شود؟!

هواکش صنعتی علاوه بر استفاده در کارخانه‌های صنعتی پیشرفته در صنایعی به کار می‌رود. که تجهیزات و کامپیوترهایشان باید خنک شوند. به عنوان مثال، حتی یک دفتر ادیت و تدوین فیلم و ویدئو هم نیاز مبرم به یک هواکش صنعتی را دارد! چراکه مدام از سیستم‌های کامپیوتری برای تدوین فیلم‌ها استفاده می‌شود. و قطعا اجزای داخلی کامپیوترها نیاز به خنک شدن و خنک ماندن پیدا خواهند کرد. همچنین شرکت های کامپیوتری بزرگ هم به هواکش صنعتی نیاز دارند. بطور کلی در این زمانه هر صنعتی که با کامپیوتر و لوازم برقی سر و کار دارد. باید از یک هواکش صنعتی برای امنیت دستگاهش استفاده کند!

حتی ممکن است خود شما که در حال خواندن این مقاله هستید. در حال استفاده از یک هواکش صنعتی باشید!!! اگر زیر لبتاب شما یک خنک‌ کننده وجود دارد. باید بدانید که آنها هم نوعی از هواکش‌ صنعتی هستند. و برای جلوگیری از آسیب دیدن کامپیوتر و یا لبتاب استفاده می شوند.

در صنعت معدن کاوی هم به هواکش صنعتی نیاز است. در این صنعت باید برای یافتن منابع طبیعی مانند سوخت، مس و حتی فلزات گران‌بها و جواهرات به اعماق زمین بروند. در این صنعت از هواکش‌ صنعتی استفاده می‌شود تا با ایجاد هوای تازه برای افراد، اکسیژن لازم برای آنها را فراهم کنیم.

فروش هواکش صنعتی

آلودگی و آلاینده‌ها روزبه‌روز در حال افزایش هستند.

همچنین استفاده از هواکش صنعتی و به طور کلی یک سیستم تهویه در کارگاه و محل کار ما بسیار مهم است. چون همان طور که گفته شد می تواند تضمین کننده سلامت ما، خانواده ما و همکاران ما در بلندمدت باشد. هواکش صنعتی می تواند چگالی مواد آلوده را در هوا تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. و همین امر باعث جلوگیری از استنشاق طولانی مدت مواد آلاینده خواهدشد. این در حالی است که این مشکلات را افراد معمولی و بدون دانش فنی متوجه می‌شوند. قطعا اگر نظر یک کارشناس و یا متخصص علم شیمی را در این مورد بخواهیم. با توجه به تغییرات میزان آلاینده ها در شرایط مختلف آب و هوایی (مثل محل کارخانه و یا حتی فصول مختلف مثل تابستان و زمستان) دلایل بسیار علمی تر و محکم تری برای ارائه خواهد داشت. دلایلی که ما را از هر جهت برای داشتن و تهیه کردن یک هواکش صنعتی مناسب و به طور کلی یک سیستم تهویه هوای مناسب قانع می‌ کند.

اگر سری به بیمارستان ها زده باشید. و یا حتی در فیلم ها دیده باشید، در اکثر بخش های یک بیمارستان از یک هواکش صنعتی و سیستم تهویه مناسب استفاده می‌شود. در بیمارستان ها که مرکز شیوع میکروب هست. یکی از اصلی ترین لوازم و وسایل مورد نیاز برای سلامتی کارکنان و تسریع بهبود بیماران یک هواکش صنعتی مناسب است. حتی تصور اینکه روزانه چه مقدار آلودگی، ویروس و میکروب در فضای بیمارستان و آزمایشگاه ها در هوای تنفسی پراکنده می شود سخت است. با یک سرچ ساده در اینترنت و مشاهده میانگین این مقدار بیش از پیش به لزوم استفاده از هواکش صنعتی در بیمارستان و آزمایشگاه پی خواهید برد!

لزوم استفاده از هواکش صنعتی در محیط کار

قطعا دوست نداریم خودمان و یا همکارانمان در اثر مواردی که قابل پیشگیری هستند دچار مشکلات جبران ناپذیر شوند.

هواکش صنعتی یکی از وسایلی هست که می‌ تواند امنیت ما در محل کار را تضمین کند. امنیتی که با اطمینان کامل می‌توان گفت می تواند ضامن آرامش در حین کار باشد.

اگر می پرسید چه خطراتی در فضای کار وجود دارد. که هواکش صنعتی می‌تواند آنها را رفع کند، نظر شما را به تیترهای زیر جلب می‌کنیم.

فروش هواکش صنعتی

هرروز در معرض آلاینده‌های بسیار زیادی قرار داریم.

آلاینده های هوا خطرات جدی برای سلامتی دارند.

در عصری زندگی می‌کنیم که آلاینده‌های معمولی در هوا هم می‌تواند سلامتی یک انسان را به خطر بیندازد. حال تصور کنید این آلودگی‌ها با آلودگی هایی که از مواد شیمیایی صنایع مختلف ترکیب شود!

سلنیوم، سرب و کربن فقط بخشی از آلاینده هایی هستند. که روزانه در اکثر کارخانجات تولید می‌شوند. این را بدانید که حتی تصور مضرات استشمام مدام این آلاینده‌ها برای اکثر انسان‌ها سخت است.

این مشکل با استفاده از یک هواکش صنعتی مناسب به راحتی قابل حل است!

مقادیر زیادی گرد و غبار یا دود ایجاد می شود.

مسلما واکنش های شیمیایی انجام شده در کارخانجات صنعتی یکی از منابع اصلی ایجاد کننده دود و گرد و غبار در فضای صنایع هستند. استشمام این ذرات در طولانی مدت می‌تواند منجر به ایجاد بیماری های مزمن مانند برونشیت و یا تنگی نفس شود. اگر بخواهیم هوشمندانه کار کنیم، برای جلوگیری از این وضعیت، استفاده از یک هواکش صنعتی را در اولویت قرار می‌دهیم!

منابع انتشار آلودگی زیادی وجود دارد.

فکر نمی‌کنم با متراژ کارخانه‌های صنعتی ناآشنا باشیم! قطعا فضای به این بزرگی یک، دو و یا سه منبع برای درز و تولید آلودگی ندارد. و تعداد بسیار زیادی از وسایل و دستگاه‌ها قابلیت تولید دودهای سمی و یا خطرناک را دارند. به همین دلیل است که در آزمایشگاه‌های کنترل کیفی پیشنهاد می‌شود. در همه بخش‌های این کارخانجات با ماسک مخصوص تردد کنیم.

منابع انتشار آلودگی، نزدیک مناطق تنفسی کارگران است.

خیلی از دستگاه‌ها خودکار نیستند! این می‌ تواند خبر بدی باشد…

خبر بدی که نشان دهنده این است که نه تنها برخی کارگران احتمال استشمام طولانی مدت گازهای سمی را دارند. بلکه این خطر هم آن ها را تهدید می‌کند. که از نزدیک با این گازها برخورد کنند. برخورد نزدیک‌تر یعنی احتمال آلودگی بیشتر و احتمال آلودگی بیشتر به معنای مبتلا شدن به بیماری های تنفسی در بازه زمانی کوتاه مدت است.

فروش هواکش صنعتی

کارمندان کارخانجات صنعتی بیشتر از همه در معرض آلاینده‌ها هستند.

استفاده از هواکش صنعتی، یکی از معقول‌ترین گزینه های موجود است. تا امکان بروز این اتفاقات را تا حد ممکن کاهش دهیم. متخصص کنترل کیفی کارخانه باید با سنجش فضا، نیاز کارخانه و البته نوع فعالیت صنعت بتواند بهترین نوع هواکش صنعتی را برای جلوگیری از این پیشامدها انتخاب کند.

سیستم عملکرد یک هواکش صنعتی چگونه است؟

همه ما انواع مختلف هواکش را دیده‌ایم و مید‌انیم که چگونه کار می‌کنند. هواکش صنعتی هم مکانیزم عملکرد مشابه با دیگر هواکش‌ها را دارد. این مدل هواکش هم شامل چند پره هست. که از یک انتها به یک موتور و یا توربین متصل شده‌اند. و با عملکرد منظم این سیستم، عمل تهویه هوا انجام می‌شود.

مکانیسم کارکرد هواکش صنعتی تا حد زیادی پنکه شبیه هست! پنکه هایی که اکثرا در فصل تابستان برای فرار از گرما استفاده می‌کنیم. دقیقا مانند آن ها جریان هوایی را ایجاد می‌کنند. و هوا را جا به جا می کنند. البته هواکش های صنعتی با توجه به نیازی که صنعت دارد، می‌تواند جریان‌های مختلفی نیز ایجاد کند.

اهداف ما از استفاده از هواکش صنعتی

احتمالا تا الان با توجه به مطالب گفته‌ شده تا حدودی می توانید حدس بزنید، که چرا از هواکش صنعتی استفاده می‌ کنیم. در این بخش از مقاله به اهداف اصلی استفاده از این وسیله اشاره می‌کنیم. اهدافی که عمدتا به خاطر آن ها هواکش صنعتی تهیه می‌شود.

البته هیچ چیز به طور قطعی نیست. و مسلما می‌توانیم کارکردهای بیشتری برای این وسیله در نظر بگیریم.

استفاده از هواکش صنعتی و به طور کلی سیستم تهویه دارای 4 هدف اصلی است.

تامین هوای تازه در محیط

هواکش های صنعتی اگر درست انتخاب شوند. و با توجه به نیاز محیط و فضای کار گزینش شوند، می توانند به صورت مداوم هوای تازه را برای محلی که در آن هستیم تهیه کند

کنترل دما و رطوبت

هدف دیگر ما از استفاده از هواکش صنعتی این است که بتوانیم دما و رطوبت محیط را راحت تر کنترل کنیم. و در شرایط مختلف با توجه به نیازهایمان آن ها را تنظیم کنیم.

خطرات احتمالی حریق یا انفجار را کاهش دهید.

می دانیم که اکسیژن یکی از اجزای مورد نیاز برای تهیه آتش است. بنابراین ما با استفاده از هواکش صنعتی مناسب، تلاش می کنیم که میزان فشار هوا و همچنین میزان آلاینده های آتش زا در هوا را کاهش دهیم. تا خطر انفجار و حریق تا حد امکان کاهش پیدا کند.

آلاینده های موجود در هوا را حذف یا رقیق کنیم.

همانطور که چندین بار در خلال این متن اشاره کردیم. هوای تنفسی ما دارای آلاینده های بسیار زیادی است. ترافیک کاری هر روز کارخانه‌ها روزانه این مقدار را نیز زیادتر می‌کند. همچنین افرادی که در این کارخانه ها مشغول فعالیت هستند. هر روز بیشتر از روز قبل در معرض این آلودگی ها قرار می‌گیرند. یکی از اهداف استفاده ما از هواکش صنعتی و به طور کلی سیستم تهویه، این است که تا حد امکان این آلاینده ها را حذف کنیم. و اگر مستقیما امکان حذف آن ها نبود. تا حد امکان آن ها را با مواد بی خطر مانند H2O (آب) ترکیب کنیم.

فروش هواکش صنعتی

ترکیبات شیمیایی آلاینده‌ها در طولانی‌مدت کشنده است!

سخن آخر

داشتن و استشمام هوای پاک رویایی هست که غیر ممکن نیست…

همه ما با هر عنوان و رسالتی در جامعه هستیم باید سعی کنیم سهم خودمان را در ایجاد این هوا به خوبی و شایستگی پر کنیم و نقش خودمان را انجام دهیم.

یک دست صدا ندارد. همه ما در هر جایی از این سرزمین هستیم باید خودمان را موظف کنیم. که حتی شده 0.1 درصد در پاکسازی محیط زیست و هوای تنفسی مان نقش داشته باشیم. امیدوارم همین الان تصمیم بگیریم برای اینکه این نقش اجتماعی خود را به درستی انجام دهیم برنامه ریزی کنیم!

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

فروش الکتروموتور

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ:

 09131540297

اینستاگرام:

  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش پمپ کشاورزی ، فروش الکتروموتور ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، نمایندگی شیمچه در یزد. فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی. لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، فروش سمپاش ، قیمت تیلر ، تیلر بنزینی ، فروش پیکور هاش رونیکس در یزد ، قیمت کفکش ، فروش پمپ کفکش ، خرید کفکش .

فروش الکتروپمپ ، فروش انواع موتور برق ، قیمت الکترو پمپ ، علف زن ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  فروش کفکش آبراه ،  الکتروپمپ کالمو ، دستگاه جوش رونیکس ، تاریخچه تجهیزات و ادوات کشاورزی ،  فروش الکتروموتور در یزد ، ابزارهای کاربردی کشاورزی ، فروش موتور پمپ  ، قیمت موتور برق جیانگ دانگ .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی ، خرید پیکور ، خرید بتن کن و دریل بتن کن ، فروش بوستر پمپ .

ادوات کشاورزی در یزد ، قیمت کفکش ، فروش عمده لوازم کشاورزی ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی. ادوات کشاورزی یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، فروش تیلر ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ ،  اسپلیت دیواری ، ست کنترل پنتاکس ایتالیایی ، ماشین آلات کشاورزی مهم‌ترین ادوات کشاورزی ، پمپ‌ کارواش‌ صنعتی ، مهم‌ترین لوازم کشاورزی ، فروش ادوات و تجهیزات کشاورزی ، فروش پمپ آب کشاورزی و صنعتی.

قیمت کفکش انشی ، خرید کفکش انشی ، قیمت کفکش دراپ DROP ، فروش الکتروموتور . فروش فرز و مینی فرز .

فروش چکش تخریب ، دریل بتن کن حرفه ای ، فروش هواکش خانگی و صنعتی در یزد ، ابزار ادوات و تجهیزات کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی ، فروش تجهیزات آبیاری ، فروش اره برقی و بنزینی ، خرید شیر فشار شکن .

لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ،  ادوات و ماشین آلات کشاورزی ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش کارواش خانگی در یزد . کارواش خانگی چیست.خرید ادوات کشاورزی ، فروش پمپ آب پنتاکس در یزد Pentax ، فروشگاه ادوات کشاورزی ، فروش پمپ لجن کش در یزد ، توان موتور نمایندگی شیمجه یزد ، خرید بهترین ابزارآلات کشاورزی و باغبانی ، فروش ابزار آلات رونیکس در یزد ، نمایندگی فروش ادوات کشاورزی .

فروشگاه ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات و ادوات کشاورزی ، فروش انواع پمپ کفکش ، کفکش پنتاکس ، توان موتور ، اسپلیت دیواری استریم ، لجن کش و کف کش ، پمپ‌کارواش‌صنعتی ، قیمت کفکش ، فروش پمپ کفکش ، خرید کفکش ، خرید انواع پمپ و بوستر پمپ .

دستگاه کارواش ، فروش کارواش ، قیمت کارواش

کفکش فلوتردار توان تک ، قیمت کفکش فلوتردار توان تک ، تیلر بنزینی ، فروش کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک در یزد ،الکتروپمپ پنتاکس ایتالیایی قیمت ست کنترل براوو BRAVO .

غرفه اینترنتی فروشگاه اینترنتی توان موتور یزد

فروش موتور پمپ ، فروش الکتروپمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی ، کفکش آبراه ، فروش الکتروموتور ، قیمت الکتروموتور ، الکتروموتور دو سرعته ، تیلر کشاورزی ، خرید شیر فشار شکن ،فروش ادوات و تجهیزات کشاورزی ، نمایندگی موتور برق در یزد .

قیمت کفکش انشی ، خرید کفکش انشی ، قیمت موتور برق جیانگ دانگ ، فروش گیربکس صنعتی .

فروش کولر گازی Stream ، اسپلیت استریم ، نماینده فروش محصولات شیمجه در یزد . فروش الکتروموتور ،  فروش تیلر کشاورزی ، خرید انواع تیلر و کولتیواتور ، مهم‌ترین ادوات کشاورزی ، فروش انواع موتور برق ، فروش اره برقی و بنزینی، فروش پیکور هاش رونیکس در یزد ، پمپ‌ کارواش‌ صنعتی ، فروش ابزار آلات رونیکس در یزد ،فروش پمپ لجن کش ، خرید انواع هواکش خانگی و صنعتی ، فن تهویه ، اره بنزینی ، فروش موتور پمپ ، قیمت کفکش دراپ DROP ، فروش گیربکس صنعتی ، انواع پمپ آب خانگی ، فروش الکتروموتور ، خرید پیکور ، خرید بتن کن و دریل بتن کن ، فروش فرز و مینی فرز ،خرید انواع پمپ و فروش بوستر پمپ .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟