فروش هواکش خانگی | هواکش خانگی فلزی | هواکش خانگی لوله ای

فروش هواکش خانگی

هواکش خانگی

فروش هواکش خانگی ، فروش هواکش خانگی فلزی ، فروش هواکش خانگی لوله ای .

در این بخش از توان موتور می توانید با ساختار و انواع هواکش خانگی آشنا شوید. و محصول مناسب خود را با آگاهی انتخاب و خرید نمایید.

تهویه و جابه جایی هوا امری است که از گذشته تاکنون مورد توجه انسان بوده. و از اهمیت بالایی در اماکن و محیط های مختلف برخودار است. زیرا علاوه بر تاثیری که در بهداشت یک محیط دارد. در سلامتی و تنفس انسان نیز موثر است. به طور مثال در گذشته از سیستم ها یا هواکش های قدیمی برای تهویه و جا به جایی هوا استفاده می شده است.

ولی امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی سیستم های تهویه قوی جایگزین روش های قدیمی شده اند. و از المان های جدایی ناپذیر یک ساختمان یا محیط محسوب می شوند. در همین راستا هواکش ها در مدل های مختلف برای کاربری هایی متفاوتی ساخته و به بازار عرضه شده اند. مانند هواکش خانگی، هواکش های صنعتی، هواکش های تاسیساتی و غیره…

فروش هواکش خانگی ، فروش هواکش خانگی فلزی ، فروش هواکش خانگی لوله ای .

هواکش خانگی در دسته وسایلی قرار دارد که استفاده از آن در محیط های اداری، مسکونی و تجاری لازم است. زیرا در هر محیط جابه جایی و جریان داشتن هوا اصل مهمی است. که باید مورد توجه قرار گیرد. به طور کلی هدف از استفاده از هواکش خانگی تهیه کیفیت لازم برای هوای داخل ساختمان است. به این صورت که تهویه خانگی مانند یک پاک کننده عمل کرده. و هوای مرده و آلوده را با استفاده از سیستم های مکشی یا دمندگی از محیط دور یا خارج می کند. استفاده از هواکش خانگی همچنین باعث می شود. هوای سنگینی که در یک محل بر اثر انجام فعالیت یا وجود رطوبت ایجاد شده است. به بیرون از محیط منتقل شود. یا با هوای تازه بیرون جایگزین گردد. البته در گذشته تهویه هوا بدون استفاده از هواکش خانگی یا سیستم های مکانیکی تهویه هوا صورت می گرفته است. به این طریق که در یک ساختمان راه ورود و خروج هوا را فراهم می آوردند. تا هوا بتواند به راحتی در جریان باشد.

همانطور که می دانید فن ها وظیفه جابه جا کردن هوا را به عهده دارند. و در ساختمان داخلی آنها یک الکتروموتور، پروانه و قاب خارجی مشاهده می شود. طراحی داخلی سیستم هواکش خانگی به این صورت است. که جریان هوا به صورت موازی با محور اصلی هواکش وارد آن می شود.راندمان و کارایی این هواکش ها معمولا 70 الی 80 درصد است.

از انواع هواکش خانگی برای تهویه  هوا در اتاق های یک ساختمان ، اداره یا سرویس های بهداشتی استفاده می شود. هواکش خانگی نسبت به نوع صنعتی دارای اندازه کوچکتر و ساختار ساده تری است. و تعداد پره های آن ممکن است از دو پره به بالا باشد.

فروش هواکش خانگی ، فروش هواکش خانگی فلزی ، فروش هواکش خانگی لوله ای .

هواکش خانگی می تواند به عنوان هواکش آشپزخانه، هواکش دستشویی، حمامی و غیره مورد استفاده قرار گیرد. هواکش خانگی ایرانی و خارجی دارای مدل هایی با طرح های متنوع هستند. به طور مثال هواکش خانگی ضد آب حمامی یا هواکش بی صدای سرویس بهداشتی و غیره. در خرید یک هواکش مناسب برای محیط های داخلی باید به بی صدا بودن. و در عین حال پر قدرت بودن این محصولات توجه کرد. از طرفی سایز برش تهویه ها نیز در زمان نصب باید در نظر گرفته شود. در یک تقسیم بندی دیگر هواکش های خانگی بر اساس محور داخلی شان به سه دسته تقسیم می شوند. که در ادامه به معرفی مختصری از این مدل ها می پردازیم :

هواکش خانگی پروانه ای

ساده ترین نوع هواکش خانگی، هواکش خانگی پروانه ای می باشد. که پروانه آن معمولا دارای سه تا شش پره است. که این پره ها معمولا فلزی یا پلاستیکی هستند. و در یک قاب خارجی قرار می گیرند و نحوه اتصال آنها به الکتروموتور ممکن است به صورت مستقیم یا غیر مستقیم باشد.

هواکش خانگی لوله محوری

این نوع از فن های محوری ساختمان و عملکردی مشابه هواکش پروانه ای دارند. اما با این تفاوت که پروانه ها و الکتروموتور به جای قرار گرفتن در یک قاب خارجی درون یک محفظه استوانه ای شکل قرار دارند. از این نوع تهویه بیشتر به عنوان تهویه صنعتی استفاده می شود. و کاربرد آن به عنوان هواکش خانگی کمتر است.

هواکش خانگی پره محوری

این دسته از فن های محوری ساختمانی مشابه هواکش لوله محوری دارند. با این تفاوت که در آنها قبل از هواکش پره های راهنما اضافه می شوند .و تعداد این پره ها از انواع دیگر بیشتر می باشد.

فروش هواکش خانگی ، فروش هواکش خانگی فلزی ، فروش هواکش خانگی لوله ای .

امروزه انواع هواکش و تهویه خانگی در مدل ها و طرح های مختلفی برای سلیقه های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند بنابراین به دلیل وجود تنوع بالا باید در انتخاب آنها به نکات مختلفی توجه کرد، از آنجا که هواکش خانگی در محیط های داخلی استفاده می شود بنابراین تولید سروصدای آنها حائز اهمیت است.

و باید در هنگام خرید از انواع هواکش خانگی با صدای کمتر استفاده کرد نکته دیگری که در رابطه با تهویه خانگی اهمیت دارد توجه به درجه حفاظت آنها در برابر رطوبت و گردوغبار می باشد همچنین در انتخاب یک هواکش یا تهویه خانگی باید به محل نصب آن که روی دیوار یا روی شیشه پنجره است توجه نیز توجه نمود و البته جنس پره ها که ممکن است فلزی یا پلاستیکی باشند و رنگ آن ها نیز بسته به نظر مشتریان قابل تغییر است.

در حال حاضر شرکت های مختلفی دارای سابقه طولانی در طراحی و ساخت انواع هواکش خانگی می باشند. که در ادامه به معرفی مختصری از آنها می پردازیم :

شرکت دمنده یکی از تولید کنندگان بزرگ در عرصه سیستم های تهویه و هواکش  می باشد. که سعی کرده است محصولاتی با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار دهد. محصولات دمنده شامل انواع هواکش های صنعتی ، هواکش های خانگی دمنده ، هواکش های تاسیساتی دمنده و غیره می باشند.

که هواکش خانگی دمنده در سه مدل هواکش خانگی دمنده مدل توربو ، هواکش دمنده مدل هایلوکس، هواکش خانگی دمنده مدل دریچه دار و هواکش خانگی دمنده مدل فلزی تولید وبه بازار عرضه شده است.

فروش هواکش خانگی ، فروش هواکش خانگی فلزی ، فروش هواکش خانگی لوله ای .

شرکت نوستاپ نیز یکی از شرکت های تولید کننده سیستم های تهویه و انواع هواکش است. که محصولات مختلفی مانند هواکش خانگی نوستاپ را متناسب با سلایق مختلف تولید کرده. و به بازار عرضه نموده است، از محصولات شرکت نوستاپ می توان به انواع هواکش خانگی نوستاپ و انواع هواکش صنعتی نوستاپ اشاره کرد.

یکی از شرکت های دیگر که در زمینه تولید انواع سیستم های تهویه و هواکش فعال است شرکت خزرفن می باشد. که محصولات متنوعی مانند هواکش خانگی خزرفن و هواکش صنعتی خزرفن را تولید کرده است.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

فروش هواکش خانگی ، فروش هواکش خانگی فلزی ، فروش هواکش خانگی لوله ای .

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ: 09131540297

اینستاگرام:  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، قیمت تیلر .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد، تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی .

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن .

شیر فشار شکن ، خرید موتور برق ، فروش  چمن زن ، فروش علفزن ، فروش الکتروموتور سه فاز، فروش لانس سمپاش ، فروش کولتیواتور ، فروش لجن کش .

فروش الکترو پمپ ، گیربکس کشاورزی ، الکترو موتور ، هواکش صنعتی ، کفکش توان تک ، قطعات کفکش توان تک ، شیر فشار شکن ، فروش شلنگ های خرطومی ، تیلر کولتیواتور ، فروش ادوات کشاورزی ،  توان موتور ، اره موتوری  .

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟