فروش موتور پمپ بنزینی | موتور پمپ بنزینی چیست

موتور پمپ بنزینی

موتور پمپ بنزینی چیست؟

فروش موتور پمپ بنزینی در یزد ، موتور پمپ بنزینی به دلیل ابعاد کوچک، وزن کمتری دارند و به راحتی قابل حمل می باشند. همچنین علاوه بر سهولت و کم بودن هزینه تعمیرات، از طول عمر بیشتری نیز نسبت به سایر موتورپمپ های آب  برخوردارند. افزایش طول عمر در این موتور پمپ ها به دلیل ضریب تراکم کم تر آنها می باشد. به این معنا که در دور موتور یکسان مثلا 3000 ~ 3600 دور در دقیقه موتور پمپ بنزینی ضریب تراکمی بین 8 تا 11 و موتور دیزلی ضریب تراکمی بین 13 تا 17 دارد. این موضوع موجب افزایش فشار به اجزاء موتور دیزلی می گردد. از این رو در قدرت های برابر موتورهای دیزلی را در ابعاد بزرگتری می سازند. این باور عمومی مبنی بر طول عمر بالاتر موتورهای دیزلی نیز، در خصوص موتور های دیزلی بزرگ از دور موتور بین 100 تا 1800 صادق است. لازم به ذکر است سوخت بنزین در ایران بسیار گران تر از سوخت هایی نظیر گازوئیل و نفت می باشد. و در هوای سرد موتور پمپ های گازوئیلی (دیزلی) عملکرد ضعیف تری نسبت به نوع بنزینی داشته. و به راحتی موتور پمپ های بنزینی روشن نمی شوند.

دسترسی آسان به سوخت آن در کل مناطق کشور از مزایای این پمپ بوده. و هم از لحاظ اینکه مانند سوخت گازوئیل در فصل سرما و زمستان یخ نمی زند. به طور معمول از موتور های 43 سی سی دو زمانه برای پمپ های 1 تا حداکثر 1.5 اینچ استفاده می شود. ولی از موتور چهار زمانه از 1 تا 6 اینچ استفاده می شود. موتور های چهار زمانه از 98 تا 460 سی سی می باشند.

فروش موتور پمپ بنزینی

موتور پمپ بنزینی بصورت مداوم نمی تواند در ساعات کاری زیاد روشن باشد. از این سری از پمپ ها باید به طور متناوب و با حفظ تایم استراحت استفاده شود.

موتور پمپ های بنزینی یک موتور چهار زمانه تک سیلندر است، که خنک کاری آن توسط هوا بوده. و در اصلاح هوا خنک نامیده می شود. آلیاژ به کار رفته در پوسته موتور آلومینیوم می باشد. سیستم سوخت رسانی موتور پمپ بنزینی به وسیله کاربراتور انجام شده. و کاربراتورها عموما از نوع تک سوزن می باشند. در موتورهای 2.5 تا 5.5 اسب حجم کاربراتور برابر است. سیستم ساسات (هواکش داخل موتور) در موتورهای پمپ بنزینی به صورت دستی می باشد. و در دو وضعیت روشن و خاموش کردن، و در حین انجام کار تنظیم می شوند. تنظیم کننده دور موتور که به آن گاز می گویند دستی بوده. و به وسیله یک پیچ تنظیم می شود. موتور و پمپ بر روی یک شاسی که از لوله خم کاری شده طراحی و ساخته شده است نصب می شود. و از موتور پمپ حفاظت می کند.

مشخصات فنی موتور پمپ بنزینی

در موتور پمپ های بنزینی، حداکثر دمای مجاز برای آب 40 درجه سانتیگراد و برای محیط 45 درجه سانتیگراد می باشد. روغن مورد استفاده در این موتور پمپ ها، در زمستان روغن 30 و در فصل تابستان روغن 40 می باشد. حداکثر زمان کارکرد این موتورها بصورت دائم کار 4 ساعت می باشد که توصیه می شود موتور پمپ بصورت متناوب استفاده شود.

انواع موتور پمپ بنزینی از نظر سایز

  • موتور پمپ بنزینی۱ اینچ
  • موتور پمپ بنزینی2 اینچ
  • موتور پمپ بنزینی3 اینچ
  • موتور پمپ بنزینی4 اینچ

فروش موتور پمپ بنزینی

اجزای موتور پمپ بنزینی

  1. فریم (قاب)
  2. موتور
  3. کاور پمپ
  4. اورینگ (واشر حلقوی)
  5. سیل مکانیکی (مکانیکال سیل)
  6. پروانه
  7. دیفیوزر
  8. اورینگ (واشر حلقوی)
  9. بدنه پمپ
  10. سیل (آببند)
  11. دهانه خروجی
  12. درپوش (پلاگ)
  13. شیر یکطرفه
  14. دهانه ورودی

کاربرد موتور پمپ بنزینی

  • در صنعت
  • در باغات و مزارع کشاورزی
  • تخلیه چاه ها و فاضلاب ها
  • ساختمانی و عمرانی
  • تخلیه و پر کردن استخر ها

فروش موتور پمپ بنزینی

موتور پمپ بنزینی چیست؟

موتور پمپ بنزینی از دو قسمت پمپ و موتور، که سوخت مصرفی موتور آنها بنزین می باشد تشکیل شده است. و به وسیله یک شاسی به هم وصل شده و در مناطقی که به برق دسترسی ندارند برای پمپاژ و انتقال آب مورد استفاده قرار می گیرد.

میزان مصرف سوخت موتور پمپ بنزینی چقدر است؟

میزان مصرف موتور پمپ بنزینی با توجه به مدل موتور پمپ متفاوت می باشد ولی به طور تقریبی موتور پمپ بنزینی هر 10 ساعت 8 لیتر بنزین مصرف می کند.

فروش موتور پمپ بنزینی

بهترین موتور پمپ آب بنزنیی کدام است؟

بهترین برند موتور پمپ بنزینی که در ایران موجود است برند های ژاپنی می باشند. البته برند های چینی نیز که در ایران وجود دارند، نسبت به برند ژاپنی دارای سطح کیفیت و قیمت خوبی می باشند.

مزایای موتور پمپ بنزینی چیست؟

موتور پمپ بنزینی به دلیل ابعاد کوچک و وزن پایین، قابلیت حمل آسان دارند. سوخت آنها در دسترس بوده و آلایندگی کمی دارد و هزینه تعمیرات آن نیز پایین می باشد.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ: 09131540297

اینستاگرام:  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، قیمت تیلر .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد، تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی .

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد

شیر فشار شکن ، فروش  چمن زن ، فروش علفزن ، فروش الکتروموتور سه فاز  .

فروش الکترو پمپ ، گیربکس کشاورزی ، الکترو موتور ، هواکش صنعتی ، کفکش توان تک ، قطعات کفکش توان تک ، شیر فشار شکن ، فروش شلنگ های خرطومی ، تیلر کولتیواتور ، فروش ادوات کشاورزی ،  توان موتور ، اره موتوری  .

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟