علف تراش و علف زن | فروش علف تراش و علف زن

علف تراش

علف زن و علف تراش

علف زن و علف تراش حاشیه زن ابزاری برای هرس کاری و کوتاه کردن گیاهان بوده. و جایگزین ادوات سنتی نظیر داس و اره دستی می باشد. کارکردن با این ابزار بسیار ساده بوده. و راندومان کاری را بسیار بالا می برد. از این ابزار ها به طور کلی در جاهایی که امکان استفاده از دروگرها و علف زن های دو چرخ مقدور نیست ، استفاده می کنند.

این دستگاه ها در علفزارها و یونجه زارها می توانند همانند یک ماشین دروگر عمل کنند. این ابزار با نامهایی چون حاشیه زن ، علفتراش ، علف چین و یا دروگر دستی شناخته شده است. در سال های متمادی الحاقیاتی برای این ابزار ارائه شد. و این دستگاه را به ابزاری محبوب در حوزه کشاورزی تبدیل کرده است. از مهمترین لوازم الحاقی علف زن می توان به تیغه روتیواتور و شخم زن و هد دروگر اشاره کرد. علف زن بنزینی قیمت علف زن

کاربردهای علف زن و علف تراش :

به طور کلی رشد علف های هرز  و رشد چمن و علف های بی مصرف ، همیشه مشکل جدی برای باغداران و کشاورزان و شهرداری ها برای زیبا سزی شهر می باشد. وجود این گیاهان و علف های هرز می توانند رشد دیگر گیاهان زراعی را با مشکل روربرو کنند. از علف زن ها اغلب به منظور حذف و از بین بردن علف های هرز در باغات و فضای سبز و مسیر عبور آب و نهالستان ها و …. استفاده می کنند. از این دستگاه ها در باغات و فضای سبز شهری برای هرس علف های هرز و ساماندهی به فضای سبز شهری استفاده می کنند.

 

دسته بندی انواع علف تراش ها بر اساس نیروی محرکه:

به طور کلی علفتراش ها همانند دیگر ابزارهای باغبانی با دو پیشرانه بنزینی و برقی ( شارژی ) عرضه می شوند. علف زن بنزینی به لحاظ توان و قدرت کارکرد در مقایسه با علف زن برقی ( علف زن شارژی ) بالاتر بوده. ولی به لحاظ هزینه نگهداری، طبیعتا هزینه نگهداری بالاتری دارد.

در مدل های علف زن بنزینی از  یک پیشرانه بنزینی به عنوان نیروی محرکه دستگاه بهره گرفته شده است. طبیعتا عدم نیاز به نیروی برق و قابلیت استفاده در هر جایی از ویژگی های مثبت این مدل ها می باشند. قدرت این موتور ها در بازه 1 الی 3 اسب بخار بوده. و بسته به اشل و وسعت کاری می توان دستگاه مناسب خود را انتخاب نمود.

در علف زن برقی از یک پیشرانه الکتریکی برای دستگاه بهره گیری شده است. در این مدل ها برای مصارف خانگی استفاده می شود. و نیاز مبرم به برق از معایب این دستگاه ها در کارکرد باشد.

تفاوت علف تراش ( علف زن ) دو زمانه و چهار زمانه ( علف تراش دو زمانه بخریم یا چهار زمانه ؟؟!!! )

به طور کلی علف زن های موتوری در دو مدل 2 زمانه و 4 زمانه عرضه می شوند. هر کدام از این مدل ها بالطبع مزایا و معایب  خود را دارند. به طور کلی این دو مدل در مشخصه هایی از قبیل مانور پذیری ، سرعت کارکرد ، نگهداری و استهلاک دستگاه ، وزن دستگاه و توان خروجی و قیمت با یکدگیر متفاوت هستند.

دانستن ویژگی ها و مزایا و معایب هر کدام از این مدل ها می توانند فاکتورهایی را برای خرید این ابزار فراهم سازند. که در ادامه به شرح هر یک می پردازیم :

تفاوت علف تراش دو زمانه با چهار زمانه

موتور های چهار زمانه : به طور کلی به این موتورها چهار زمانه گویند چرا که فرآیند کاری در این موتور ها طی چهار مرحله : 1 ) مکش ، 2) تراکم ، 3) احتراق ، 4) تخلیه انجام می گیرد. یعنی تولید توان در این موتور ها در 4 مرحله انجام می شود.

ویژگی های موتور چهار زمانه حاشیه زن :

-جدا بودن منبع بنزین و روغن دستگاه اشاره کرد. در این موتور ها همانند موتور های خودروها سواری مخزن روغن و بنزین جدا بوده و نیازی به اختلاط بنزین و روغن با هم نمی باشد.

-به دلیل اینکه تولید توان در این موتور ها در چهار مرحله صورت می گیرد ، به همین خاطر کارکرد بی صدا تر و راندومان کاری بیشتری دارند.

با توجه به موارد فوق یکی دیگر از تفاوت های این موتور ها با مدل  های دو زمانه ، وزن بیشتر آنها می باشد. البته لازم به ذکر است این وزن بیشتر زیاد محسوس نبوده. و پارامتر کلیدی ای برای انتخاب علف زن به شمار نمی رود.

در مقایسه با مدل های دو زمانه این مدل ها قیمت بیشتری داشته. و برای خرید آنها به بودجه بیشتری نیاز است.

این موتور ها در کارکرد بی صدا تر از مدل های دیگر هستند. این مدل ها در هنگام نصب ادواتی الحاقی نظیر کولتیواتور و اره زنجیری عملکرد بهتری دارند. در زمین هایی با تراکم بالای علوفه موتور های چهار زمانه انتخاب بهتری هستند.

روشن کردن موتور های چهار زمانه :

همان طور که گفته شد در این موتور ها مخزن بنزین و روغن جدا از هم می باشند. این ویژگی باعث می شود روشن شدن این موتورها با یک هندل به سادگی اتفاق بیفتد ( در صورتی که در موتور های دو زمانه در شرایطی که عملیات ترکیب روغن و بنزین دقیق انجام نشده باشد. ممکن است به سادگی روشن نشوند !!!!! )

یکی دیگر از پارامترهایی که امروزه بسیار حائز اهمیت می باشد. میزان آلایندگی دستگاه ها می باشد. و در علف زن های دو زمانه سوخت ناقص و هیدروکربن های ناسوخته به هوا وارد شده. و آلودگی بیشتری نسبت به مدل های چهار زمانه دارند.

موتورهای دو زمانه :

در موتور های دو زمانه عملیات احتراق و تولید توان در دو مرحله انجام می گیرد. به بیان ساده تر : در این موتور ها توان بیشتری در موتوری با حجم کوچکتر تولید می شود.:

ویژگی های موتور دو زمانه حاشیه زن :

-وزن پایین تر نسبت به موتور های چهار زمانه.

-در مقایسه با یک موتور چهارزمانه با اندازه یکسان ، توانایی تولید توان بیشتر در دور های بالا را دارند.

در این موتور ها بر خلاف موتور های چهار زمانه ، مخزن روغن و بنزین یکسان بوده و باید روغن و بنزین با نسبت مشخصی ترکیب شوند. و در یک مخزن ریخته شوند.

نسب به موتور های چهارزمانه قیمت پایین تری داشته. و جز خرید های اقتصادی به شمار می روند.

توجه : لازم به ذکر است علف زن های موتوری در هر دو مدل پشتی و دوشی قابل ارائه با موتور های دو زمانه و چهار زمانه هستند.

خرید علف زن بنزینی

علف زن یکی از تجهیزات کشاورزی و باغبانی مدن و حرفه ای می باشد. که جهت راحتی و افزایش کاربر به وجود آمده است. و جایگزین ابزارهای سنتی در باغبانی شده است. و از علف زن برای برش و اصلاح گیاهان استفاده می‌شود. دستگاه علفزن از بخش های مختلف همچون الکتروموتور یا موتور بنزینی، تیغه، دسته یا نگهدارنده و همچنین ملزومات دیگر تشکیل گردیده است.

در این دسته از علف تراش ها، نیروی محرکه توسط یک موتور بنزینی تامین می گردد. در این دسته از دستگاه علف تراش نیازی به دسترسی به برق وجود نداشته. و در مکان های مختلف می توان با آن ها کار نمود.

ماشین علف تراش بنزینی دارای قدرت و سرعت بیشتری نسبت به نوع الکتریکی بوده، اما بیشتر در معرض آسیب می باشن. و نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری دارند. همچنین در مکان هایی که دسترسی به برق وجود نداشته باشد. این دستگاه ها بسیار پرکاربرد می باشند.

قیمت علف زن بنزینی در ابزارمارکت

علف زن بنزینی مانند سایز ابزارهای باغبانی دارای برندهای مختلف مانند علف زن بنزینی رونیکس، علف زن بنزینی آینهل، علف زن بنزینی تاپ گاردن، علف زن بنزینی اکتیو، علف زن بنزینی آروا، علف زن بنزینی هیوندای و … در بازار وجود دارد. که ابزار مارکت اقدام به فروش آنان نموده است. و با خرید از ابزار مارکت امکان ارسال رایگان به همراه ضمانت اصالت و سلامت کالا و پشتیبانی کادر فروش بهره مند گردید.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ:

 09131540297

اینستاگرام:

  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، نمایندگی شیمچه در یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، فروش سمپاش ، قیمت تیلر .

فروش الکتروپمپ ، قیمت الکترو پمپ ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  فروش کفکش آبراه ،  الکتروپمپ کالمو ، دستگاه جوش رونیکس ، تاریخچه تجهیزات و ادوات کشاورزی ،  فروش الکتروموتور در یزد .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، فروش عمده لوازم کشاورزی ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ ،  اسپلیت دیواری ، ست کنترل پنتاکس ایتالیایی .

فروش چکش تخریب ، دریل بتن کن حرفه ای

لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ،  ادوات و ماشین آلات کشاورزی ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش کارواش خانگی در یزد . کارواش خانگی چیست ، خرید ادوات کشاورزی ، فروش پمپ آب پنتاکس در یزد Pentax ، فروشگاه ادوات کشاورزی ، فروش پمپ لجن کش در یزد ، توان موتور نمایندگی شیمجه یزد .

فروشگاه ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات و ادوات کشاورزی ، فروش انواع پمپ کفکش ، کفکش پنتاکس ، توان موتور ، اسپلیت دیواری استریم .

کفکش فلوتردار توان تک ، قیمت کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک در یزد ،الکتروپمپ پنتاکس ایتالیایی قیمت ست کنترل براوو BRAVO .

غرفه اینترنتی فروشگاه اینترنتی توان موتور یزد

فروش موتور پمپ ، فروش الکتروپمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی ، کفکش آبراه .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

فروش کولر گازی Stream ، اسپلیت استریم ، نماینده فروش محصولات شیمجه در یزد .

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟