ست کنترل ایکار | فروش ست کنترل ایکار

ست کنترل ایکار

فروش ست کنترل ایکار در فروشگاه توان موتور یزد

ست کنترل کابلی پریزدار ایکار به دلیل سیم بلند دارای کاربری گسترده در زمینه تنظیم فشار آب می باشد. خرید ست کنترل با قیمت مناسب ایکار یک انتخاب مناسب برای فروشندگان می باشد.

این یک محصول موثر جهت تنظیم فشار آب بوده. و دارای افت بسیار پایینی می باشد.

ست کنترل یا کلید کنترل اتوماتیک ایکار یکی از ست کنترل های ارزان با سیم بلند دارای پریز می باشد. که تحت عنوان ست کنترل سیم بلند معروف بوده. و جهت تنظیم و کنترل فشار آب استفاده می گردد.

قیمت ست کنترل اتوماتیک برند ایکار مدل IC-8.2 در فروشگاه اینترنتی بی واسط با فروش ویژه و قیمت ارزان عرضه می گردد. ست کنترل ایکار در کنترل فشار آب بسیار موثر عمل کرده. و سبب می شود که میزان فشار آب بصورت یکسان و ثابت برقرار شود.

فروش ست کنترل ایکار

مهمترین فاکتور خرید ست کنترل ایکار قیمت مناسب و کیفیت بالای این محصول می باشد. که در کنار انواع پمپ سیال توانسته مرغوبیت خود را در بازار برای مشتریان ثابت کند.

همان طوری که مستحضر هستید، ست کنترل یا کلید کنترل اتوماتیک ایکار یک وسیله ای هوشمند می باشد. که با روشن و خاموش کردن پمپ آب در زمان قطع و وصل آب مانع از افزایش فشار بر پمپ آب خانگی شده. و از افزایش مصرف برق جلوگیری می کند.

کلید کنترل ایکار

حساسیت اتوماتیک پمپ آب ایکار نسبت به ورود آب بسیار حساس بوده. و حتی وجود کمترین نشتی نسبت به آب در ساختمان پمپ آب را بصورت اتوماتیک روشن نگه میدارد. ست کنترل ایکار در صورت انتخاب درست و مطابق با قدرت پمپ آب آن را برای کلیه دستگاه ها بصورت یکسان نگه می دارد.

نحوه عملکرد این محصول  به دین گونه می باشد، زمانی که مقدار آب در لوله خروجی از حد قابل توجه پاین تر برود. کلید اتوماتیک پمپ آب روشن می شود.

خصوصیات فنی ست کنترل یا کلید اتوماتیک ایکار(ICAR) مدل IC-8.2

دستگاه ست کنترل ایکار(ICAR) مدل IC-8.2 دستگاه ست کنترل سیم بلند شناخته می شود.کلید ایکار به عنوان دستگاه سنجش و کنترل میزان فشار آب و قطع کن خودکار می باشد. که به عنوان یکی از بهترین کلید کنترل اتوماتیک موجود در بازار شناخته می شود. ست کنترل ایکار به عنوان یک برند چینی با کیفیت موجود در بازار بازار می باشد .که به دلیل عملکرد منحصر بفرد شناخته می شود.

کلید کنترل ایکار

کلید کنترل اتوماتیک یا ست کنترل ایکار معمولا دارای عقربه فشار سنج، دو شاخه و جای پریز می باشد. که دو شاخه پمپ آب به پریز موجود در کلید اتوماتیک وصل شده به وسیله این دستگاه پمپ آب خاموش و روش می گردد. ست کنترل اتوماتیک ایکارICAR تحت لیسانس ئ استانداردهای اروپا می باشد. که برای مجتمع مسکونی بسیار مقرون به صرفه می باشد. از لحاظ کیفیت ساخت ست کنترل ایکار دارای مواد اولیه با کیفیت بود. و به دلیل کیفیت بالا دارای طول عمر نسبتا بالای نیز می باشد.

قیمت ست کنترل ایکار

در میان انواع ست کنترل های موجود در بازار کلید اتوماتیک و یا ست کنترل ایکار در رده برندهای ماننده وونیکو، استرم و پارس قرار گرفته ولی دارای قیمت ارزان می باشد.

اگر قصد خرید ست کنترل بصورت عمده و تک فروشی را دارید فروشگاه اینترنتی توان موتور در خدمت شما می باشد. مهمترین مزیت خرید عمده ست کنتر از توان موتور این است که فروشگاه اینترنتی توان موتور انواع مدل های مختلف ست کنترل را به قیمت مناسب  برای فروشندگان عزیز عرضه می کند.

ست کنترل ایکار برندی چند ساله در بازار ایران از جنسی خوب هم از نظر کارایی هم مرغوب بودن جنس بدنه آن توانسته خود را در بین متخصصین این حرفه جا کند. خصوصیات دیگر اینکه دارای کابل ورودی و خروجی می باشد.

نصب ست کنترل هم بسیار راحت تر از نمونه کلید اتومات و منبع تحت فشار می باشد. هم اینکه با قطع شدن آب شهری و نبودن آب پمپ را قطع کرده و مانع کارکرد آن بدون آب می شود.

دستور کار آن به این صورت است که هنگام باز کردن شیر آب پمپ را روشن کرده. و هنگام بستن شیر آب پمپ را خاموش می کند.

از لحاظ راحتی دیگر اینکه دارای کابل ورود و خروج ضخیم همراه با دوشاخه و پریز صنعتی است.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ:

 09131540297

اینستاگرام:

  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، فروش سمپاش ، قیمت تیلر .

فروش الکتروپمپ ، قیمت الکترو پمپ ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  فروش کفکش آبراه ،  الکتروپمپ کالمو Calmo.

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ.

کف کش دراپ ، فروش کف کش دراپ ، قیمت کفکش دراپ

لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش کارواش خانگی در یزد . کارواش خانگی چیست ، فروش پمپ آب پنتاکس در یزد Pentax ، فروشگاه ادوات کشاورزی ، فروش پمپ لجن کش در یزد.

کفکش فلوتردار توان تک ، قیمت کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک در یزد ،الکتروپمپ پنتاکس ایتالیایی قیمت ست کنترل براوو BRAVO .

غرفه اینترنتی فروشگاه اینترنتی توان موتور یزد

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی ، کفکش آبراه .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟