دستگاه سمپاش و مهم ترین اجزای آن برای کشاورزی مدرن

فروش سمپاش در یزد

معرفی دستگاه سمپاش

سمپاشی کردن یکی از ضروریات صنعت کشاورزی و باغداری است. هر کشاورز و یا باغدار، برای جلوگیری از ضررهای مالی، باید به سمپاشی مزارع و باغات خود بپردازد. هر آفت، سم مخصوص به خود را داشته. و بسته به وسعت زیر کشت، باید از دستگاه سمپاش و لوازم سمپاشی خاصی استفاده شود.
این دستگاه برحسب میزان حجمی که دارند، به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. برخی مانند سمپاش دستیو سم پاش شارژی کوچک بوده. و در دست نیز جای می گیرند. برخی دیگر دوشی و چرخدار مانند سمپاش موتوری و سمپاش فرغونی نوع بزرگ تر آن نیز، با کمک ماشین آلات بر روی گیاهان پراکنده می شود.

مخزن سمپاشی و ویژگی های آن

مخزن سمپاشی یکی از اجزای این دستگاه است. که به اندازه پمپ اهمیت دارد. این مخزن باید دارای بدنه ای محکم در برابر فشار، مواد شیمیایی و تغییرات محیطی داشته باشد. اصولا میان پمپ و مخازن سمپاشی باید نسبتی برقرار باشد، تا به پمپ فشار اضافی وارد نگردد. همچنین باید عنوان کرد که این مخزن سمپاشی، خود دارای حجم های مختلفی بوده که برای مصارف گوناگون استفاده می شود.

مخزن سمپاش فرغونی و مخزن سمپاشی تراکتوری حجم های بسیار بالایی دارند. و برای باغات و یا زمین های کشاورزی بزرگ استفاده می گردد.

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره ادوات کشاورزی و خرید آن، با کارشناسان توان موتور تماس بگیرید.

انواع پمپ سمپاش

هر سمپاش برای پخش کردن و پاشیدن سموم کشاورزی بر روی گیاهان، نیاز به یک نیروی محرکه دارد. برای این کار، از انواع پمپ های سمپاش استفاده می شود. این پمپ ها دارای اندازه و قدرت های متفاوتی بوده. و مصارف گوناگونی نیز دارند. نوع حجیم آن ها با ماشین حمل شده. و بدنه آنها از پلاستیک های مقاوم و ضد خوردگی ساخته می شود.

از جمله ویژگی های یک پمپ سمپاش خوب، قابلیت پودر و یا مه کنندگی سمی است. که درون مخزن آن است. ریز بودن ذرات ایجاد شده، سبب نفوذ بالای آن ها در لابه‌لای برگ گیاهان می شود. از این رو باید سمپاشی را انتخاب کنید. که قابلیت پودرکنندگی بالایی داشته باشد.

از جمله مدل های پمپ های سمپاشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پمپ های سمپاش فرغونی (این نوع پمپ ها را می توان بر روی یک فرغون حمل کرد.)
  • پمپ های سمپاش زنبه ای
  • پمپ های سمپاش پشت تراکتوری (این نوع از سمپاش ها دارای بیشترین حجم بوده و برای زمین های کشاورزی گسترده مورد استفاده قرار می گیرند.)
  • پمپ سمپاش پشتی موتوری
  • پمپ سمپاش دستی
  • پمپ سمپاش شارژی

کاربرد پمپ سمپاش

پمپ های سمپاشی دستی و شارژی هر کدام  ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. مثلا از پمپ های دستی برای متراژهای کم و از پمپ های شارژی برای مساحت های زیاد استفاده می شود. یکی از مزیت های پمپ های سمپاش کوله ای یا همان شارژی، این است که با خالی شدن شارژ آن، می توان به صورت دستی از آن ها استفاده کرد.

سمپاشهای دستی خود به انواع مختلفی تقسیم شده، که هر کدام کارایی متفاوتی دارند. مثلا سمپاش کتابی نوعی سمپاش دستی می باشد که برای باغچه و یا باغ کوچک از آن استفاده می شود.

بهترین نوع شیلنگ سمپاش

یکی دیگر از ادوات و لوازم باغبانی  ، شیلنگ سمپاش است. که از بخش های دستگاه سمپاش است. و وظیفه حمل سم از منبع، تا گیاه را بر عهده دارد. به همین دلیل این شیلنگ نیز مانند سایر لوازم و دستگاه های سمپاش، باید دارای ویژگی هایی از قبیل:

  1. برخورداری از مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی، اسیدی، نمک، الکل و نفت
  2. داشتن انعطاف پذیری بالا هنگام برخورد با اجسام
  3. استفاده از موادpvc درجه یک در ساخت آن ها
  4. استفاده از بست های محکم برای حالت فشار قوی
  5. داشتن وزن پایین و…

باشد.

قیمت دستگاه سمپاشی

فروشگاه توان موتور ، بستری را برای مقایسه و بررسی قیمت لوازم کشاورزی برای شما عزیزان فراهم کرده است. با توجه به قیمت های مختلف دستگاه ها، جهت اطلاع از نحوه کارکرد دستگاه ها و اطلاعات فنی مورد نیاز، به سایت توان موتور مراجعه نمایید. و خرید خود را آنلاین انجام دهید.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ: 09131540297

اینستاگرام:  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

 

ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد، تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، فروش الکترو پمپ ، گیربکس کشاورزی ، الکترو موتور ، هواکش صنعتی ، کفکش توان تک ، قطعات کفکش توان تک ، شیر فشار شکن ، فروش شلنگ های خرطومی ، تیلر کولتیواتور ، فروش ادوات کشاورزی ،  توان موتور ، اره موتوری  .

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟