دستگاه جوش | فروش دستگاه جوش (اینورتر جوشکاری)

دستگاه جوش

دستگاه جوش ، فروش دستگاه جوش (اینورتر جوشکاری)

مدت‌هاست که برای اتصال دو قطعه فلزی به هم، از عمل جوشکاری استفاده می‌شود. طی این عمل، قسمت‌های اتصال دو قطعه را به کمک ابزاری چنان داغ می‌کنند. که این قسمت‌ها  تغییر حالت داده و در هم فرو روند و یک سطح هموار بسازند. روش‌های زیادی برای این عمل به وجود آمد که بعضا دست و پا گیر و سخت بود. اما پس از اختراع این اینورتر های جوشکاری ، کار به حدی آسان شد که این دستگاه و نامش را به سرعت به تمام جهانیان شناساند. اینورتر جوشکاری جزء دسته‌بندی ابزار آلات جوش می‌باشد.

تاریخچه جوشکاری

قدمت و تاریخچه جوشکاری به چندین قرن پیش بر می گردد. یکی از مورخان یونان باستان اظهار داشته است گلاکوس از شهر خیوس به تنهایی جوشکاری آهن را اختراع کرده است. و سالهای بعد یک فرد روسی و لهستانی جوشکاری قوس الکتریکی با استفاده از الکترود کرین را به وجود آوردند. اما می توان گفت جهش در جوش کاری قوس الکتریکی در جنگ جهانی اول رخ داد. که در ساخت هواپیما، کشتی و…. از آن استفاده شد. و در سال ۱۹۳۲ کنستانتین خرنوف جوشکاری قوس الکتریکی در زیر آب را انجام داد. و بعد از آن جوشکاری قوس فلزی به وجود آمد.

انواع دستگاه جوش

با توجه به اینکه روش های جوشکاری بسیار متنوع هستند .دستگاه های جوشکاری متنوعی در بازار وجود دارند. در واقع تمام دستگاه های جوشکاری یا ولتاژ ثابت هستند. یا جریان ثابت می باشند. در این دستگاه ها با ثابت نگه داشتن تنها یک مورد، مورد دیگر را تغییر می دهند.هم چنین جریان الکتریکی توسط منبع تغذیه تامین می شود. این جریان می تواند متناوب یا مستقیم باشد. که تامین این انرژی الکتریکی از طریق منبع مولد های متفاوتی صورت می گیرد

ترانسفورماتورها

.یکی از ساده ترین و اولین دستگاه های جوشکاری ترانسفورماتورها هستند. که در این دستگاه ها جریان متناوب AC با شدت کم اما ولتاژ بالا به جریان الکتریکی با شدت بالا ولی ولتاژکم تبدیل می شود این دستگاه بسیار سنگین هستند، حجم بالا دارند و برق زیادی مصرف می کنند.

رکتی فایر

شبیه به ترانسفورماتورها هستند که یک مبدل یکسو کنندگی به آن ها اضافه شده است. و با جریان سه فاز کار می کنند.

دینام جوشکاری

این دینام ها در دو نوع الکتریکی و احتراقی وجود دارند. در نوع احتراقی آن ها از بنزین و گازوییل استفاده می شود. که باعث ایجاد سر صدای زیاد و آلودگی محیط زیست می شوند

اینورتر جوشکاری

امروزه برای حل تمامی معایب دستگاه های جوشکاری اینورتر های جوشکاری ساخته شده اند. که دستگاه های پر کاربردی هستند. اینورتر های جوشکاری مدرن ترین نسل دستگاه جوش هستند. که وزن سبک تری دارند. و به دلیل سیستم هایی که دارند کیفیت جوشکاری بالایی را ایجاد می کنند.در این دستگاه ها سوییچ حالت جامد و ریکتیفایر جریان متناوب به جریان مستقیم وجود دارد. که از دیگر مزیت های بزرگ این دستگاه جوش امکان تنظیم مقدار جریان و ولتاژ است

دستگاه جوش الکترود یا MMA، دستگاه جوش تیگ یا آرگون (TIG) و دستگاه جوش CO2 یا میگ (MIG) از انواع اینورتر های جوشکاری می باشند. برخی از دستگاه‌های اینورتر جوشکاری با یکسری تنظیمات می‌توانند هر سه نوع جوشکاری را انجام دهند. و برخی دیگر این توانایی را ندارند.

اینورتر جوشکاری چیست

به طور کلی هر دستگاهی که نام اینورتر بر روی آن باشد، در واقع یک مبدل است. اینورتر جوشکاری یک مبدل جریان برق AC به جریان مستقیم DC است. اینورترهای جوشکاری با دریافت جریان متناوب و با بالا بردن فرکانس، آن را به صورت جریان مستقیم تبدیل می‌کند.

این دستگاه‌های جوشکاری به جای فناوری رکتیفایر از فناوری سیلیکون و معمولا برای تقویت‌کردن و تثبیت‌ کردن ولتاژ از ترانزیستورهایی استفاده می‌کنند. اینورترهای جوشکاری آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کنند. کیفیت جوشکاری را بالا می‌برند. از انرژی کمتری استفاده می‌کنند و به آسانی قابل حمل و نقل‌اند.

چه دستگاه جوش اینورتری بخریم

برای خرید یک اینورتر مطلوب باید به یکسری از نکات توجه کنید. برای مثال هر چه آمپر بالاتر باشد، دستگاه قدرت بیشتری برای کارهای صنعتی دارد. سیستم‌های محافظتی و بدنه دستگاه بسیار مهم هستند؛ زیراکه تمام آنها مجموعا طول عمر دستگاه و نحوه عملکرد آن را تعیین می‌کنند. به جز این موارد، خدماتی که شرکت پس از فروش اینورترها ارائه می‌دهد نیز مهم است.

لوازم جانبی اینورتر جوشکاری چیست؟

انبر الکترود گیر و کابل رابط از مهم ترین لوازم های جانبی اینوتر می باشند. که نگه داشتن الکترود ها در سایز های مختلف توسط انبر صورت می گیرد. و کابل رابط وظیفه انتقال جریان به انبر و در نهایت به الکترود را دارد. و در صورتی که شدت جریان به طور کامل توسط کابل انتقال یابد؛ جوش کیفیت خوبی خواهد داشت. به همین علت جنس کابل و انبر بسیار مهم می باشد.

تفاوت اینورتر های جوشکاری ۲۰۰ آمپر

اینورتر های جوشکاری ۲۰۰ آمپر آروا از جمله ابزارآلات جوش هستند. که به وسیله آنها عملیات جوشکاری انجام می شود. اینورتر جوشکاری با توان ۲۰۰ آمپر دارای مدل های مختلفی است. که در ساخت آنها از بهترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. که دارای وزن کم و طراحی منحصر به فرد نیز هستند. به وسیله این اینورتر ها می توان از قطر های مختلف الکترود ها ،در جوشکاری استفاده کرد. اما نکته مهم این است که این مدل ها چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند. و چگونه می توان آنها را از یکدیگر تشخیص داد.

برای مشخص شدن تفاوت ها ،چند عامل مهم است. که باید آنها را در نظر گرفت مهم ترین تفاوت در نوع سوئیچ شدن است. که در دو عدد از این اینورتر ها (مدل ۲۱۱۲ و مدل ۲۱۰۴) از ماسفت استفاده شده. و در مابقی آنها از تکنولوژی IGBT استفاده شده است.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

فروش کولر گازی Stream ، اسپلیت استریم

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ:

 09131540297

اینستاگرام:

  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، نمایندگی شیمچه در یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، فروش سمپاش ، قیمت تیلر .

فروش الکتروپمپ ، قیمت الکترو پمپ ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  فروش کفکش آبراه ،  الکتروپمپ کالمو ، دستگاه جوش رونیکس ، تاریخچه تجهیزات و ادوات کشاورزی .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، فروش عمده لوازم کشاورزی ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ ،  اسپلیت دیواری ، ست کنترل پنتاکس ایتالیایی .

فروش چکش تخریب ، دریل بتن کن حرفه ای

لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ،  ادوات و ماشین آلات کشاورزی ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش کارواش خانگی در یزد . کارواش خانگی چیست ، خرید ادوات کشاورزی ، فروش پمپ آب پنتاکس در یزد Pentax ، فروشگاه ادوات کشاورزی ، فروش پمپ لجن کش در یزد.

فروشگاه ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات و ادوات کشاورزی ، فروش انواع پمپ کفکش ، کفکش پنتاکس ، توان موتور ، اسپلیت دیواری استریم .

کفکش فلوتردار توان تک ، قیمت کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک در یزد ،الکتروپمپ پنتاکس ایتالیایی قیمت ست کنترل براوو BRAVO .

غرفه اینترنتی فروشگاه اینترنتی توان موتور یزد

فروش موتور پمپ ، فروش الکتروپمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی ، کفکش آبراه .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

فروش کولر گازی Stream ، اسپلیت استریم ، نماینده فروش محصولات شیمجه در یزد .

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟