دستگاه جوش رونیکس | فروش دستگاه جوش رونیکس

دستگاه جوش رونیکس

دستگاه جوش رونیکس

اتصال و استحکام اتصالات در فلزات مقوله بسیار مهمی است. با وجود اینکه اتصالات پیچ و مهره از کیفیت بهتری برخوردار است.

و حتی برای اسکلت ساختمان‌ها هم ازاین‌گونه اتصالات استفاده می‌کنند. اما هنوز جوش دادن فلزات با جوش برق یا گاز، جایگاه خود را برای اتصال فلزات و حتی در ساختن اتصالات اسکلت سازه‌ ها حفظ کرده است.

در بسیاری از مواقع امکان اتصال فلزات به‌ جز با جوشکاری برق به‌ صورت دیگری امکان‌پذیر نیست. و در این مواقع راهی جز استفاده از دستگاه جوش وجود ندارد. اگر جوش‌کاری به شکل اصولی انجام شود. مقاومت بالایی داشته و فشار و وزن بالایی را تحمل خواهد کرد.

فروش دستگاه جوش رونیکس

در بسیاری از مواقع این نوع اتصال از اتصال با پیچ و مهره نیز استحکام و مقاومت بیشتری دارد. دستگاه جوش برق با توان و جریان‌های خروجی متفاوتی تولید شده‌اند. که ابعاد مختلفی هم دارند. کسانی که از این دستگاه استفاده می‌کنند. و هم‌ اکنون قصد خرید یکی از این دستگاه‌های جوش زا دارند. ترجیح می‌دهند که دستگاهی را خریداری کنند. که در کنار قدرت بالا و رنج بالای جریان خروجی از ابعاد کوچکی برخوردار باشد.

تا بتوان به‌راحتی آن را جابجا کرد. و مورد استفاده قرار داد. کسانی که کاربر این دستگاه به شمار می‌آیند. و روزانه مجبور به جابجایی مکرر آن به نقاط مختلف هستند. به‌خوبی می‌دانند که اگر حجم این دستگاه زیاد باشد. حمل و جابجایی آن به‌خصوص در طبقات و ارتفاع چقدر مشکل و حتی خطرناک خواهد شد.

دستگاه جوش رونیکس

پس باید به فکر خرید یک دستگاه جوش با حداکثر قدرت و آمپر خروجی و حداقل ابعاد باشیم. شرکت رونیکس یکی از این نوع دستگاه جوش را تولید کرده است. مدل RH-4620 تولید این شرکت است که نوع جوش آن قوس الکتریکی (استاندارد SMAW) است. ابعاد آن 25×16×40 سانتی‌متر و وزن آن 9.4 کیلوگرم است.

این دستگاه با برق 230 ولت کار می‌کند. و چرخه جوشکاری 60% است. رنج جریان RH-4620 بین 10 تا 200 آمپر است. که با ولوم و نمایشگر دیجیتالی کنترل و نمایش داده می‌شود. این دستگاه دارای قابلیت ضد چسبندگی الکترود هنگام جوشکاری (Anti-Stick) است. و در صورت تهیه لوازم جوشکاری TIG می‌تواند این جوش را هم با آن انجام داد.

اگر قصد خرید این دستگاه را دارید. با این دستگاه با کیفیتی مطلوب و با دو کابل 3 متری به همراه انبرهای جوش و اتصال بدنه در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

فروش دستگاه جوش رونیکس در یزد

جوشکاری در حقیقت عمل چسباندن دو فلز شبیه به هم به وسیله ذوب هر دوی آنها یا ذوب فلز دیگری به عنوان پر کننده و چسباننده دو قطعه کار است. به این نوع اتصال، اتصال دائم گفته می شود. اتصالات دائمی انواع چسب ها ، جوشکاری ، لحیم کاری ، پرچ و… هستند. که همان طور که از این مثال ها مشخص است. اتصالات دائمی می توانند موقت نیز باشند. در بین تمام اتصالات اما جوشکاری دائمی ترین نوع اتصال است. که در حقیقت دو قطعه با تغییر شکل در یکدیگر نفوذ کرده. و باهم ادغام می شوند. و تشکیل یک اتصال دائمی می دهند.

در جوش قوس الکتریک، در حقیقت قوس الکتریکی به وجود آمده بین الکترود و فلز قطعه کار. باعث ذوب شدن الکترود و عمل کردن آن به عنوان چسباننده دو قطعه کار می شود. نحوه کار دستگاه جوش در واقع دریافت جریان متناوب (AC) با ولتاژ بالا و شدت جریان پایین، و سپس تبدیل آن به جریان مستقیم (DC) با ولتاژ پایین و در عوض شدت جریان بالا است.

دستگاه های متفاوت توانایی تولید شدت جریان های متفاوتی را دارند. که هرچه کاربر به جوش قوی تری نیاز داشته باشد. و استفاده دستگاه به سمت صنعتی و کارگاهی برود توانایی تولید شدت جریان بالای دستگاه هم بالاتر می رود. در واقع شدت جوشکاری مورد نیاز ما رابطه مستقیم با ضخامت قطعه کار ما دارد.

دستگاه جوش رونیکس

جدیدترین اینورتر جوشکاری رونیکس با کد RH-4604 وارد بازار ابزار شده است. اینورتر جدیدی که تمامی طراحی ها اعم از پنل جلو و پنل عقب، پوسته و قطعات الکترونیکی، برد الکترونیکی و انتخاب قطعات تماما توسط تیم الکترونیک واحد تحقیق توسعه رونیکس انجام شده است. اینورتر RH-4604 رونیکس با توجه به این که با قیمت فوق العاده رقابتی به بازار عرضه شده. در عین حال از لحاظ کیفی دارای استانداردهای بسیار بالایی است.

از ویژگی های جدیدترین اینورتر جوشکاری رونیکس که با چشم هم قابل مشاهده است. برخورداری از دوو ولوم می باشد. به این صورت که ولوم دوم آن معروف به ولوم ARC FORCE است. و ولوم اول که مربوط به تنظیم عمق جوش می باشد. علاوه بر این جدیدترین اینورتر جوشکاری رونیکس همانند سایر مدل های تولید شده توسط این برند دارای صفحه نمایشگر دیجیتال است.

این دستگاه تمام تجهیزات و متعلقات لازم را همانند انبر جوشکاری، انبر اتصال، ماسک جوشکاری، فرچه و چکش جوشکاری دارا می باشد.

سیستم های حفاظتی و سوئیچ 40 آمپر

یکسری سیستم های حفاظتی به صورت همزمان در جدیدترین اینورتر جوشکاری رونیکس مدل RH-4604 طراحی و تعبیه شده است. یعنی این دستگاه در عین حال هم سیستم حفاظتی ولتاژ، شدت جریان، دما و اور لود را به صورت همزمان دارد.

حال این که چرا تیم خلق محصول رونیکس از یک سوئیچ 40 آمپر استفاده کرده است؟ دلیل استفاده از سوئیچ 40 آمپر این است که وقتی آمپراژ سوئیچ بالا می رود. کابر می تواند نوسانات برق ورودی دستگاه را به خوبی کنترل کند. این کار باعث می شود استهلاک دستگاه کمتر شود.

و بالطبع عمر دستگاه هم بالاتر رود. در اینورتر جوشکاری RH-4604 رونیکس طراحی بدنه به نحوی انجام شده که بهترین نوع گردش هوا برای سیستم خنک کننده خوب حاصل شود.

دستگاه جوش رونیکس

به این صورت که در این دستگاه طراحی بدنه، پنل جلویی، پوسته کاور و قسمت زیرین دستگاه به نحوی انجام شده که بهترین نوع گردش هوا را در حین کار داشته باشد. در واقع در قسمت های ذکر شده هندسه خاصی طراحی شده که به گردش هوای مطلوب دستگاه در هنگام استفاده کمک می کند. از طرفی یک فن دور بالا و با قدرت در قسمت پشتی دستگاه وجود دارد. که این سیستم خنک کننده را به بهترین نحو می تواند هدایت کند.

 

در جدیدترین اینورتر جوشکاری رونیکس اتفاقاتی رخ داده که باعث شده مصرف کننده یا جوشکار زمانی که مشغول به جوشکاری است. یک عملکرد باکیفیت را تجربه کند. یعنی یک جوش بسیار نرم، با پاشش مناسب و با کیفیت جوشکاری و مداومت کاری مناسب را داشته باشد. این اتفاقات به دلیل انتخاب قطعات الکترونیکی باکیفیت و طراحی مناسب برد الکترونیک مناسب به وجود آمده است.

تکنولوژی IGBT

تیم خلق محصول این برند در جدیدترین اینورتر جوشکاری رونیکس از قطعات IGBT فوجی ساخت ژاپن با 4 دیود 70 آمپر استفاده کرده است. همچنین این تیم از یک ترانس کاهنده باکیفیت که ظرفیت اشباع بالایی دارد در این دستگاه استفاده کرده است.

شاید یکی از مهمترین چالش هایی که فروشندگان اینورترهای جوشکاری و مصرف کننده ها با آن درگیر هستند. این است که آیا جدیدترین اینورتر جوشکاری رونیکس یک اینورتر جوشکاری 200 آمپر واقعی است؟ چرا که در برخی از دستگاه ها آمپر واقعی بر روی جعبه و دستگاه درج نشده است. اما با قاطعیت می توان گفت مدل RH-4604 رونیکس یک اینورتر 200 آمپر واقعی است. و این موضوع به راحتی توسط اهل فن قابل تشخیص است.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ:

 09131540297

اینستاگرام:

  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، فروش سمپاش ، قیمت تیلر .

فروش الکتروپمپ ، قیمت الکترو پمپ ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  فروش کفکش آبراه ،  الکتروپمپ کالمو ، دستگاه جوش رونیکس .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ.

لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش کارواش خانگی در یزد . کارواش خانگی چیست ، فروش پمپ آب پنتاکس در یزد Pentax ، فروشگاه ادوات کشاورزی ، فروش پمپ لجن کش در یزد.

کفکش فلوتردار توان تک ، قیمت کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک در یزد ،الکتروپمپ پنتاکس ایتالیایی قیمت ست کنترل براوو BRAVO .

غرفه اینترنتی فروشگاه اینترنتی توان موتور یزد

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی ، کفکش آبراه .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟