خرید پمپ | قیمت پمپ | فروش پمپ | 09131540297

خرید پمپ

مقدمه

خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ

به طور کلی سیالات به دسته ای از مواد گفته می شود که شکل ثابتی ندارند. و به همین خاطر به سادگی قابلیت جا به جا شدن ندارند. این گروه از مواد، بسیار متنوع بوده. و از مایعات بسیار رقیق مانند آب تا مایعات بسیار غلیظ مانند روغن را شامل می شوند.

پمپ چیست؟

پمپ یا تلمبه، ابزاری است که برای جا به جایی این سیالات در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع به بیان ساده تر، پمپ، وسیله ای ست که با ایجاد اختلاف فشار در دو نقطه ی مورد نظر به روش الکترومکانیکی، سیال را از نقطه ی مبدا به نقطه ی مقصد منتقل می کند. این انتقال باعث بهره وری و کسب درآمد می شود. لذا خرید پمپ  و انتخاب درست آن بسیار حائز اهمیت می باشد.

دسته بندی پمپ ها

پمپ ها اعم از پمپ آب خانگی و یا صنعتی بر اساس ساختار کارکردشان به چند دسته ی کلی مادر تقسیم می شوند. که در ادامه به اختصار توضیح داده خواهند شد:

خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ

  1. پمپ سانتریفیوژ

دارای یک یا چند پروانه هستند. و غالبا برای سیالات رقیق مورد استفاده قرار می گیرند. و بالاترین سرعت پمپاژ را بین تمامی انواع پمپ ها دارند.

  1. پمپ جریان محوری

دارای سرعت جریان بسیار بالا و هد پایین می باشند. و کاربرد آن ها در آبگیری از سیلاب ها، رودخانه ها و دریاها و نیز پمپاژ آب برای شست و شو و آبیاری می باشد.

  1. بوستر پمپ

برای افزایش و تقویت فشار در به گردش آوردن سیالات استفاده می شوند. و بسیار مناسب برای فرآیند آب رسانی و آبیاری می باشند. پمپ آب کوچک و پمپ آب خانگی جزو این دسته از پمپ ها می باشند. نکته ی مثبت در مورد این نوع از پمپ ها این است که به دلیل توان بالایی که دارند. قادر به انتقال مایع از فواصل دور و یا با فشار بالا می باشند. بنابراین خرید پمپ ها از این نوع با توجه به کارایی شان به شدت توصیه می شوند.

  1. پمپ سیرکولاتور یا چرخشی

در ساختار آن ها دریچه ی مکش و تخلیه ی پمپ در یک راستا به صورت خطی قرار دارند. پس بنابراین فضای کمتری را اشغال می کنند. و برای تهویه ی مطبوع ساختمان و دستگاه های خنک کننده ی آب بسیار مناسب می باشند. مایع مورد استفاده در این نوع پمپ غالبا آب می باشد.

  1. پمپ آب سرد

همانطور که از اسم آن مشخص است برای مایعات با دمای پایین طراحی شده است. پس در محیط های بسیار سرد و در موارد خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ

  1. پمپ مکش از ته

در این نوع پمپ ها، مکش مایعات از قسمت انتهایی پمپ و خروجی آن در بالای پمپ قرار می گیرد. فاقد پروانه و از طریق مایعات اطراف مخزن خنک می شود. از مزایای این نوع پمپ هزینه نگهداری پایین آن می باشد.

انواع پمپ

اما این دسته بندی ها تنها تفاوت های کلی ساختار پمپ ها را مشخص می کند. هر یک از این دسته بندی ها دارای انواع متفاوتی از پمپ ها می باشند که شامل موارد زیر هستند:

پمپ طبقاتی

پمپ شناور

پمپ لجن کش

پمپ کف کش

پمپ بشکه کش

پمپ دوزینگ پمپ

پمپ دیافراگمی

پمپ سیرکولاتور

پمپ لوب پمپ

پمپ دنده ای

پمپ پیستونی

پمپ پریستالتیک

پمپ آب و فاضلاب

پمپ روغن داغ

پمپ مونو پمپ

پمپ پلیمری

پمپ سیستم تصفیه آب خانگی

پمپ آب خانگی

پمپ بوستر پمپ

پمپ اسلاری پمپ

خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ

کاربرد پمپ ها

جدا از تنوع پمپ ها، این قطعه، کاربرد های بسیار گسترده ای نیز دارد. از تلمبه های قدیمی و رایج برای باد کردن چرخ دوچرخه و تایر خودرو تا پمپ آب خانگی برای به گردش درآوردن آب در ساختمان ها و پمپ های بسیار بزرگ برای پر کردن حوضچه های تعمیر کشتی. در واقع هر فعالیت و صنعتی که در خلال آن لازم باشد سیالی از مکانی به مکان دیگر منتقل شود. از پمپ هایی مانند پمپ آب کوچک استفاده می شود.

راهنمای خرید پمپ و انتخاب آن

خرید پمپ با توجه به تنوع پمپ ها ممکن است برای کار مورد نظر ما سخت به نظر بیاید. در حالیکه با در نظر داشتن مواردی خاص می توان به راحتی پمپ دلخواه خود را یافت. این موارد به شرح زیر می باشند:

  • هد پمپ:

این مقیاس در واقع میزان توان پمپ را در جا به جایی مایعات در ارتفاع عمودی نشان می دهد.  لازم به ذکر است که هر یک متر اختلاف ارتفاع برابر با 10 متر اختلاف مکانی افقی می باشد.

خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ

  • میزان آبدهی یا دبی پمپ:

مقیاسی است برای مشخص کردن توانایی هر پمپ برای جا به جایی متر مربع سیال در واحد زمان.

  • ویسکوزیته سیال:

از جمله مواردی است که برای انتخاب پمپ باید مورد توجه قرار گیرد. و به معنای میزان مقاومت سیال در برابر جاری شدن می باشد.

  • بررسی نمودار پمپ:

هر پمپ با توجه به هد و دبی که دارد، دارای یک نمودار پمپ می باشد. به این صورت که یکی از محور های نمودار هد و دیگری دبی پمپ را مشخص می کند. و در واقع رابطه ی معکوس بین آن ها را نیز نشان می دهد.

  • سر و صدا:

اصولا کارکرد پمپ ها با سر و صدا همراه می باشد. پس اینکه قرار است پمپ در چه فضایی مورد استفاده قرار گیرد. روی انتخاب انواع آن بی تاثیر نیست. البته برای کاهش این آلودگی صوتی راهکار هایی مانند تعبیه ی پوششی روی پمپ موجود می باشد.

  • مصرف انرژی:

امروزه دغدغه ی اکثر کاربران وسایل برقی، میزان مصرف انرژی و در نتیجه ی آن هزینه ای است که باید در ازای آن متحمل شوند. بنابراین لازم است که در انتخاب پمپ به مصرف انرژی آن توجه ویژه ای شود.

خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ

  • قابلیت اطمینان و کیفیت:

اینکه پمپ مورد نظر، از لحاظ کیفی در چه حدی باشد بسیار مهم و در طول عمر آن تاثیرگذار می باشد. بنابراین توصیه می شود فارغ از قیمت پمپ، ابتدا کیفیت پمپ انتخابی، مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

خرید اینترنتی انواع پمپ

خرید پمپ به دلیل تنوع گسترده ای که دارد کاری دشوار به نظر می رسد. خصوصا که قیمت آن و نیز سلامت کالا بسیار حائز اهمیت می باشد. این امکان نیز وجود دارد که نوع خاصی از پمپ مد نظر مشتری در بازار موجود نباشد. فروش اینترنتی پمپ علاوه بر رایج بودن آن در اغلب نقاط دنیا، این امکان را به مشتری می دهد تا در وقت خود صرفه جویی کرده. و تنها با چند کلیک ساده محصول مورد نظر خود را خریداری کند. مثال بارز آن خرید اینترنتی پمپ های آب کوچک خانگی می باشد. که محبوب ترین نوع پمپ محسوب می شود.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ: 09131540297

اینستاگرام:  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، قیمت تیلر .

فروش الکترو موتور ، قیمت الکترو موتور 

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد، تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ.

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟