الکتروپمپ کالمو Calmo | قیمت پمپ کالمو

الکتروپمپ کالمو

معرفی برند کالمو

الکتروپمپ کالمو Calmo : کالمو برندیست که به تازگی راه خود را به بازار ایران باز کرده است و با کیفیت خوب و قیمت های باورنکردنی خود انتخاب بسیاری از متقاضیان این مارکت شده است. الکتروپمپ Calmo تحت لیسانس ایتالیا تولید شده که با وجود قیمت بسیار مناسب از مواد درجه یک و با دقت بسیار ساخته شده‌است.

خوب است بدانید شرکت آرمان صنعت تنها نماینده انحصاری برند کالمو در ایران است و کالمو تنها برندیست که اقدام به ارائه گارانتی تعویض (وارانتی) یک ساله کرده است.

فروش الکتروپمپ کالمو Calmo

خط و مش شرکت Calmo برابری، تقسیم کردن، مشارکت و همیاری بوده و هسته مرکزی فعالیتهایش “احترام به مردم” میباشد؛ به همین سبب هم در سیر تولید محصولات خود به فردیت و عزیمت افراد و کارکنان توجه بسیاری داشته و میتوان گفت موفقیت‌های این شرکت به سبب پشتیبانی و حمایت قوی بین خریداران و کارمندان بوده است.

پمپ کالمو چینی یکی از پمپ های با کیفیت است که به تازگی وارد بازار ایران شده است. پمپ کالمو دارای مدل های مختلفی می باشد که هر یک برای کاربری متفاوتی طراحی و تولید شده است. الکتروپمپ، پمپ مگنتی، پمپ ساید چنل و انواع بلوئر از سری محصولات شرکت کالمو می باشد.

قیمت الکتروپمپ کالمو Calmo

پمپ چینی کالمو دارای کیفیتی در سطح پمپ های ایتالیایی است که با قیمتی به مراتب پایین تر ارائه می گردد. پمپ کالمو دارای یک سال گارانتی تعویض است. پمپ کالو به صورت یک مجموعه کامل به شما ارائه می گردد که این مجموعه شامل تمامی لوازم جانبی از جمله ست کنترل پمپ است.

چرا انتخاب الکتروپمپ برند کالمو

میتوان به جرات گفت که برند Calmo ارائه دهنده بهترین و ارزانترین پمپ آب در بازار ایران است و شعار این شرکت پیشرفت دائم و بهبود تولیدات بوده و همواره در تلاش است تا در حین ارائه محصولات با کیفیت، بهترین قیمت ممکن را به بهترین قیمت ممکن را به بازار ارائه دهد که این خود یکی از ویژگی‌های مهم این برند در شرایط اقتصادی فعلی میباشد.

از دیگر برتریهای این برند میتوان ارائه خدمات پس از فروش فوق العاده آن را نام برد، این شرکت از معدود تولیدکنندگانی است که برخلاف دیگر رقیبان خود اقدام به ارائه وارانتی (گارانتی تعویض) کرده است و علاوه برآن بروی پمپهای خود 10 سال خدمات پس از فروش نیز ارائه میدهد.

سیم پیچ تمامی الکتروپمپهای برند کالمو تماما از مس بوده و با وجود مجهز شدن به محافظ حرارتی برای دائم کاری و کار سنگین بسیار مناسبند. علاوه براین شفت آنها در بخشی که در تماس مستقیم با سیال است از استینلس استیل میباشد.

الکتروپمپ کالمو Calmo

کالمو Calmo برندیست که با کیفیت خوب خود انتخاب بسیاری ازمتقاضیان این مارکت شده است.

محصولات Calmo تحت لیسانس ایتالیا تولید شده که با وجود قیمت بسیار مناسب از مواد درجه یک و با دقت بسیار ساخته شده‌است.

خط مشی شرکت  Calmo برابری، تقسیم کردن، مشارکت و همیاری بوده و هسته مرکزی فعالیتهایش “احترام به مردم” می باشد.

به همین سبب هم در سیر تولید محصولات خود به فردیت و عزیمت افراد و کارکنان توجه بسیاری داشته

و می توان گفت موفقیت‌های این شرکت به سبب پشتیبانی و حمایت قوی بین خریداران و کارمندان بوده است.

کالمو به عنوان یک محصول ایتالیایی شناخته شده است. در ساخت انواع محصولات پمپ های خانگی ، کفکش ، مگنتی و ساید چنل و… استفاده می شود. و کیفیت آن نسبت به قیمت بسیار مناسب بوده. و امکان به کار بستن در فرایند مختلف را  دارا می باشد.

خرید الکتروپمپ کالمو Calmo

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ:

 09131540297

اینستاگرام:

  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، فروش سمپاش ، قیمت تیلر .

فروش الکتروپمپ ، قیمت الکترو پمپ ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  فروش کفکش آبراه ،  الکتروپمپ کالمو Calmo.

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ.

کف کش دراپ ، فروش کف کش دراپ ، قیمت کفکش دراپ

لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش کارواش خانگی در یزد . کارواش خانگی چیست ، فروش پمپ آب پنتاکس در یزد Pentax ، فروشگاه ادوات کشاورزی ، فروش پمپ لجن کش در یزد.

کفکش فلوتردار توان تک ، قیمت کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک در یزد.

غرفه اینترنتی فروشگاه اینترنتی توان موتور یزد

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی ، کفکش آبراه .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟