اره موتوری | هرآنچه درباره اره موتوری باید بدانید

اره موتوری

هرآنچه درباره اره موتوری باید بدانید

اره موتوری به دستگاهی می‌گویند که از یک تیغه اره که زنجیر دندانه‌ای بر روی آن تعبیه شده است، به وجود می‌آید. زنجیره‌ای که داری دندانه‌های بسیار است با روشن کردن دستگاه عملیات برش را انجام می‌دهند. همچنین موتوری که در اره برقی تعبیه شده است. موتور بنزینی یا موتور الکتریکی است.

دندانه‌های زنجیر استفاده شده بر روی تیغه اره از جنس فولاد سخت بوده. و به هیچ عنوان دچار شکستگی نمی‌شود. موتور این دستگاه از یک پیستون تشکیل شده است. که با حرکت آن، نیروی تولید شده شاتون را به حرکت در می‌آورد. زمانی که شاتون حرکت خود را آغاز کند، پیستون به صورت دورانی چرخیده. و شرایط را برای چرخش میل لنگ فراهم می‌کند. در نهایت چرخش میل لنگ منجر به چرخش زنجیر شده و کار دستگاه شروع می‌شود.

بررسی انواع اره موتوری

این نوع از اره بر اساس نحوه عملکرد، نیرو محرکه، منبع تولیدکننده نیرو و بسیاری از موارد دیگر به انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شود. که در ادامه درباره آن‌ها توضیحات بسیار مفیدی را ارائه داده‌ایم.

اره زنجیری بنزینی

اره زنجیری بنزینی همانطور که از نام آن پیداست توسط سوخت بنزین انرژی لازم برای برش را دریافت می‌کند. متخصصان در تولید این محصول مسائل مهمی را رعایت کرده‌اند. تا استفاده از آن برای افراد مبتدی و حرفه‌ای فراهم باشد. در ساختار این نوع اره از یک موتور تک سیلندر استفاده شده است. که برای تامین نیروی کافی آن از بنزین و روغن استفاده می‌کنند. همانطور که می‌دانید بنزین یک سوخت فوق‌العاده قوی برای نیرو محرکه این موتور‌ها است. به همین دلیل اره زنجیری بنزینی نسبت به انواع دیگر اره از توان و بازه بالاتری برخوردار بوده. و به شدت پیشنهاد می‌شود.

از مزایای این اره می‌توان به مواردی همچون سرعت بالا، عدم نیز به برق و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. این تجهیز با لرزش و صدای بسیار زیاد بسیاری از افراد را برای خرید آن دلسرد می‌کند. اگر قصدتان از تهیه اره، کار در مساحت‌های بالا و دور از سیستم بر‌ق‌رسانی است. ما به شما اره زنجیری بنزینی را پیشنهاد می‌کنیم.

 

اره موتوری بنزینی

اره زنجیری برقی

اره زنجیری برقی یکی از تجهیزات برشی است که نیروی خود را از برق دریافت می‌کند. این اره نسبت به انواع دیگر اره‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده. و به دلیل عدم نیاز به بنزین و باک بنزین دارای اندازه کوچک‌تری است. البته باید به این موضوع توجه کرد که اره برقی فقط برای مصارف خانگی و آسان مناسب است. اگر می‌خواهیم در یک توضیح کلی این اره را با اره زنجیری بنزینی مقایسه کنیم. باید به درباره صدا و لرزش حداقلی آن سخن بگوییم.

اره زنجیری برقی

اره زنجیری شارژی

این اره از دیگر اره‌هایی که تابه‌حال معرفی کرده‌ایم گران‌تر بوده. و نیروی خود را از طریق باتری شارژی تامین می‌کند. البته این باتری وزن اره را به میزان زیادی افزایش داده است. که یکی از معایب آن به حساب می‌آید. از اره زنجیری شارژی برای قطع درختان کوچک استفاده می‌شود. اگر قصد خرید یک اره قابل استفاده در هر محیطی را دارید، پیشنهاد ما اره زنجیری شارژی است.

 اره زنجیری سرشاخه زن یا های کاتر

اره زنجیری سرشاخه زن یک نوع از انواع اره است که نیرو محرکه آن با استفاده از برق، بنزین و موتور شارژی تامین می‌شود. از این اره برای قطع یا هرس شاخه‌های بلند که در فاصله زیادی از افراد قرار دارد، استفاده می‌شود.

اره زنجیری سرشاخه زن یا های کاتر

اره موتوری چه مزایایی دارد؟

همانطور که می‌دانید امروزه موتور‌ها تامین کننده نیروی بسیاری از تجهیزات مانند اره هستند. اره زنجیری که با نام اره موتوری نیز معروف است .زمان لازم برای برش اجسام را به حداقل میزان ممکن کاهش می‌دهد. از آنجایی که بریدن درختان یا هرس آن‌ها کار بسیار سختی بوده. و به نیروی بالایی نیاز دارد. اره برقی با توان و بازده بسیار بالا بهترین گزینه برای این کار است. متخصصان در طراحی این دستگاه بیشترین دقت را به کار گرفته‌اند. تا اره قادر به برش محل‌های مختلف با کم‌ترین میزان خطا باشد.

بررسی کاربرد‌های اره زنجیری

اره زنجیری یکی از بهترین ابزار برای قطع و هرس درختان و گیاهان به شمار می‌آید. همچنین این محصول در صنایع فوق‌العاده دیگری نیز کاربرد دارد که در ادامه به اصلی‌ترین آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • صنایع پزشکی و جراحی
  • صنعت ساخت‌و‌ساز
  • صنعت شهرسازی
  • آتش‌نشانی
  • صنعت کشاورزی

نکات مهم برای انتخاب اره زنجیری

افرادی که قصد خرید اره موتوری را دارند. باید در هنگام تهیه آن به موارد زیادی دقت کنند. یکی از موارد بسیار مهم در هنگام خرید این اره کیفیت تیغه به‌کاربرده شده در آن است. به عبارتی تیغه تعبیه شده در اره زنجیری باید از شفافیت و تیزی بالایی برخوردار باشد. اره‌هایی که از لرزش‌گیر برخوردار هستند. توانایی برش قسمت‌های مختلف را با کم‌ترین میزان ممکن دارند. همچنین اره‌های موتوری برای افزایش سرعت برش باید دارای قابلیت تنظیم طول زنجیر باشند.

کسانی که از اره‌های موتوری در مکان‌های دور از دسترس برق استفاده می‌کنند. باید اره زنجیری بنزینی یا شارژی را تهیه کنند. همچنین اره برقی‌های استاندارد دارای ترمز‌گیر هستند. که این موضوع خطرات ناشی از عدم کنترل بر روی دستگاه را کاهش می‌دهد. به عبارتی زمانی که دستگاه به هر دلیلی از محل قرارگیری خود خارج شود. و در حال چرخش زنجیر باشد. ترمز‌گیر به سرعت از چرخش آن جلوگیری کرده. و صدمات ناشی از آن را به کم‌ترین میزان ممکن می‌رساند.

کلام آخر

اره موتوری یکی از تجهیزات مهم در صنایع مختلف است. و برای انجام کار‌های برش گزینه مناسبی به حساب می‌آید. همچنین این محصول دارای انواع مختلفی همچون بنزینی، برقی و شارژی است. که هر کدام برای صنایع مختلفی کاربرد دارند. کسانی که قصد خرید این محصول را دارند باید به نکاتی همچون تیغه تیز، قدرت بالای موتور بسیاری از موارد دیگر دقت کنند. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که اره‌های موتوری فقط برای برش درختان و هرس آن‌ها استفاده می‌شوند. در صورتی که این تفکر کاملا غلط بوده و در صنایع مختلف همچون شهر‌سازی، ساخت‌‌و‌ساز، صنایع پزشکی و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد. در میان انواع اره‌های موتوری که در بالا به آن پرداختیم، نوع برقی این دستگاه از صرفه اقتصادی بالایی برخوردار است. و برای مصارف خانگی و سبک بهترین گزینه ممکن به حساب می‌آيند.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ: 09131540297

اینستاگرام:  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد، تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی .

فروش الکترو پمپ ، گیربکس کشاورزی ، الکترو موتور ، هواکش صنعتی ، کفکش توان تک ، قطعات کفکش توان تک ، شیر فشار شکن ، فروش شلنگ های خرطومی ، تیلر کولتیواتور ، فروش ادوات کشاورزی ،  توان موتور ، اره موتوری  .

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟