اره برقی رونیکس | فروش اره برقی رونیکس در یزد

اره برقی رونیکس

اره برقی رونیکس

بهترین مدل اره برقی رونیکس یا در بازار کدام است؟ موضوع این مطلب معرفی اره زنجیری رونیکس می باشد.

اره برقی که معمولاً در انواع برقی و بنزینی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً در کارهایی مانند بریدن تنه درختان ، هرس و برش چوب و برخی مواد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. نوع بنزین این اره ها با موتور تک سیلندر دو زمانه بیشتر از انواع دیگر شناخته شده است.

اره برقی توسط طیف گسترده ای از مردم استفاده می‌شود. از جمله صاحب خانه ها، باغداران، باغبان ها، باغبانان، چوبگیرها، آتش نشانی ها، نجارها، هنرمندان و … . در واقع افرادی که به هر دلیلی  نیاز دارند. که درختان را برش دهند احتمالا به اره برقی نیاز پیدا خواهند کرد.

خرید اره برقی رونیکس در یزد

اگر قصد خرید این ابزار را دارید اما تا به حال نتوانسته‌اید منبع مناسبی برای کسب اطلاعات در مورد انتخاب اره درخت بر برقی مناسب پیدا کنید. نگران نباشید! با مطالعه این مطلب راهنمایی و اطلاعات مفیدی در این باره در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اره برقی رونیکس

ابزاری قدرتمند برای برش درخت است. می‌توان ادعا کرد که اره درخت بر برقی یکی از کارآمدترین ابزارآلات صنعتی است. که البته به دلیل قدرت بالایی که دارد یکی از خطرناک‌ترین و پرسرو صداترین ابزارها نیز محسوب می‌شود.

بنابراین هنگام انتخاب یک اره درخت بر برقی باید خیلی حساس و با اطلاعات کامل عمل شود. تا بتوانیم انتخاب مناسبی داشته باشیم.

انتخاب اره برقی رونیکس مناسب

قبل از خرید این دستگاه و در گام نخست، کارهایی را که می‌خواهید انجام دهید را در حتما نظر بگیرید. مثلا اندازه و نوع چوب‌هایی که قرار است با استفاده از این ابزار برش داده شوند.

علاوه بر نیازهای پروژه، بودجه وقدرت فیزیکی در واقع شما باید محصولی را انتخاب کنید که علاوه بر انجام کار، استفاده راحت‌تر و ایمنی حداکثری را نیز دارا باشد. برای این منظور می‌توان به موارد زیر توجه کرد:

طول ساطور برش

اندازه مناسب برای این طول به نیاز شما و کاری که قرار است انجام دهید بستگی دارد. مثلا برای هرس و پیرایش درختان طول‌های کمتر و برای برش درختان با قطر متوسط طول‌های بیشتر مورد نیاز است.

قدرت موتور اره برقی رونیکس

هر چه توان موتور بالاتر باشد مسلما اره برقی قدرتمندتر است.

ایمنی و راحتی

اره برقی یک ابزار معمولی نیست. و به دلیل خطراتی که دارد توجه به ایمنی آن بسیار مهم است. برخی اره‌ های برقی دارای ویژگی‌هایی هستند که راحتی کار و ایمنی بالاتر را به دنبال خواهد داشت. به عنوان مثال اره درخت بر برقی رونیکس مجهز به سیستم ترمز اضطراری جهت کاربری ایمن در طولانی مدت و سیستم تنظیم کشش زنجیر بدون نیاز به آچار است.

فیزیک و قدرت بدنی کاربر

توانایی کاربر برای کنترل و استفاده از این ابزار نیز بسیار مهم است. شما باید طوری انتخاب کنید که  بین توان بدنی و این ابزار هماهنگی وجود داشته باشد. تا بتوانید آن را کنترل کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های اره برقی رونیکس این است. که به دلیل طراحی خاص و ارگونومیک، با انواع مختلف فیزیک‌های بدنی هماهنگ است.

شرکت رونیکس در راستای تحقق نیازهای مشتریان خود به تولید انواع اره برقی رونیکس اقدام کرده است.

انواع اره برقی عمود بر رونیکس با کدهای 4150، 4155، 4110، 4111، 4120 و 4165 در بازار ابزار به فروش می رسند.

اره های عمود بر یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ابزارآلات مورد نیاز در صنایع مختلف از جمله صنایع چوب و MDF و حتی مشاغلی که با فلز سر و کار دارند، هستند.

انواع مختلف اره عمود بر رونیکس با توان و سرعت گردش مختلفی تولید شده اند. تا بتوانند نیاز کاربران را در فعالیت های متفاوت برطرف سازند.

فروش اره برقی رونیکس در یزد

نوع دیگری از اره های برقی که در دسته بندی اره برقی رونیکس وجود دارند، اره های درخت بر هستند. معمولا این اره ها در بین کاربران به اره برقی معروف شده اند. اما نام اصلی آن ها اره زنجیری درخت بر می باشد. چرا که اره های درخت بر در نوع بنزینی هم موجود هستند. و اصطلاح اره برقی برای آن ها نادرست می باشد. این نوع از اره ها با کدهای 4740، 4742 و 4716 تولید شده اند. و فروش آن ها با استقبال زیادی روبه رو شده است.

انواع اره برقی درخت بر رونیکس از توان و سرعت گردش متفاوتی برخوردار هستند. رونیکس در طراحی این گروه از ابزارآلات خود توجه ویژه ای به کاربری آسان داشته است. تا کاربر در استفاده های طولانی مدت دچار کمترین میزان خستگی شود.

گروه دیگری از اره های برقی که در این دسته بندی قرار گرفته اند، اره های افقی بر هستند. اره افقی بر 705 وات مدل 4221 نمونه ای از این دستگاه ها می باشد. که با طراحی ارگونومیک و وزن سبک موجب بهبود عملکرد و جلوگیری از خستگی کاربر می شود.

اره برقی رونیکس

آخرین گروهی که در دسته بندی اره برقی رونیکس قرار گرفته، اره های گردبر می باشند. اره برقی گردبر 4320، 4318، 4323، 4311 و 4310 نمونه ای از این ابزارآلات هستند. که نسبت به سایر ابزارهای نجاری کوچکتر بوده. اما بسیار پرکاربرد و غیر قابل جایگزین است. برش توسط این دستگاه با چرخش تیغه گرد آن انجام می شود. این اره برقی امکان برش با زاویه قائمه و یا هر زاویه دیگر را فراهم می ‌کند. و در انواع هنرهای چوبی بکار گرفته می شود.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ:

 09131540297

اینستاگرام:

  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، فروش سمپاش ، قیمت تیلر .

فروش الکتروپمپ ، قیمت الکترو پمپ ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  فروش کفکش آبراه ،  الکتروپمپ کالمو Calmo.

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ.

لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش کارواش خانگی در یزد . کارواش خانگی چیست ، فروش پمپ آب پنتاکس در یزد Pentax ، فروشگاه ادوات کشاورزی ، فروش پمپ لجن کش در یزد.

کفکش فلوتردار توان تک ، قیمت کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک در یزد ،الکتروپمپ پنتاکس ایتالیایی قیمت ست کنترل براوو BRAVO .

غرفه اینترنتی فروشگاه اینترنتی توان موتور یزد

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی ، کفکش آبراه .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟