ابزار ادوات و تجهیزات کشاورزی | فروش لوازم کشاورزی

ابزار ادوات و تجهیزات کشاورزی

ابزار ادوات و تجهیزات کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی

شما چقدر با ابزار، ادوات و تجهیزات کشاورزی آشنا هستید؟ آیا انواع مختلف آن را می‌شناسید؟ در صورتی که نیاز به یک ابزار یا ادوات کشاورزی خاص داشته باشید آن را از کجا تهیه می کنید؟ با توان موتور همراه شوید. تا با بررسی انواع ابزار و ادوات های کشاورزی بهترین فروشگاه خرید این ابزار را به شما معرفی کنیم.

تاریخچه ابزار و ادوات کشاورزی

برای اولین بار در سال ۱۷۹۷ چارلز نیوبولد، اولین گاوآهن چدنی را اختراع کرد. ۴۰ سال بعد جان دید با تولید گاوآهن فولادی راه توسعه این ابزار را به سرعت به سمت پیشرفتی جدید در صنعت خاک ورزی باز کرد. در سال ۱۸۴۰ ماشین های چاله کن عملی ودرو کننده مک کورمیک به ابزارهای قبلی اضافه شدند. و کشاورزی را وارد مرحله جدیدی نمودند.

در سال ۱۸۶۲ روش کار در مزارع از نیروی انسانی به سمت اسب هایی که توانایی حمل بارهای سنگین را داشتند تغییر کرد. این موضوع بعدها به عنوان اولین انقلاب کشاورزی آمریکا شناخته شد. از سال ۱۹۴۵ تا ۱۹۷۰ تراکتور توسعه یافت و استفاده از اسب ها در زمین‌های کشاورزی و مزارع تقریبا منسوخ  شد. از دهه ۱۹۸۰ تاکنون صنعت کشاورزی روز به روز در حال پیشرفت است. تا جایی که ابزار و ادوات و انواع ماشین آلات کشاورزی نقش بسیار اساسی در حفظ کره زمین و تامین منابع تغذیه انسان و دام ایفا کرده است.

ابزار ادوات و تجهیزات کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی

ابزار و ادوات کشاورزی چیست؟

به تمام وسایلی که برای سهولت عملیات کشاورزی و امور باغبانی به کار برده می‌شود. ابزار و ادوات کشاورزی می‌گویند. در یک دسته بندی کلی ابزار و ادوات کشاورزی به سه دسته ابزار، ادوات موتوری و غیر موتوری و تجهیزات تقسیم می‌شود.

مزایای ادوات مختلف کشاورزی

در گذشته های بسیار دور عملیات کشاورزی در مزارع توسط انسان، دام و یا ابزارهای بسیار ساده چوبی انجام می‌گرفت. به مرور زمان با شکل گیری ابزار و ادوات کشاورزی، صنعت کشاورزی و باغبانی رونق گرفت. افزایش کیفیت کار زراعی و باغی، امکان انجام عملیات مختلف در کمترین زمان ممکن، افزایش تولید و کاهش چشمگیر هزینه ها از مزایای این ابزار و ادوات بود.

تنوع ابزار و ادوات کشاورزی

ابزار و ادوات مختلف کشاورزی بسیار متنوع هستند. برخی از این ابزار ساده و برخی دارای ساختار و طراحی پیچیده ای می باشند. ابزار و ادوات کشاورزی را می‌توان بر اساس عوامل مختلفی چون کاربرد نیروی محرکه، کارایی و غیره در گروه‌های مختلفی دسته بندی کرد. توان موتور در ادامه مطلب به بررسی بیشتر ابزار و ادوات کشاورزی می‌پردازد.پس با ما همراه باشید.

ابزار ادوات و تجهیزات کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی

مهمترین ابزار کشاورزی و باغبانی

ابزارهایی که باغبانان و کشاورزان به صورت دستی از آن در انجام عملیات مختلف کشاورزی استفاده می‌کند ابزار کشاورزی هستند. چاقوی پیوندزنی، وسایل شخم زنی خاک، حمل کود، حمل شن و ماسه و غیره از رایج ترین ابزارهای کشاورزی موجود در بازار است. به عنوان مثال چاقوی پیوندزنی یکی از مهمترین لوازم دستی هرس و باغبانی است.

از چاقوی پیوند زنی برای پیوند زدن گیاهان مختلف، قلمزنی و برش ساقه و غیره استفاده می شود. قیچی های باغبانی نیز انواع مختلفی دارند. از این قیچی در هرس و بریدن شاخه های اضافی گیاهان و درختان استفاده می‌شود. قیچی هرس، قیچی سر شاخه زن، قیچی شمشاد زن، قیچی هرس دسته بلند و غیره از انواع قیچی های باغبانی هستند.

وسایل موتوری و وسایل غیر موتوری

وسایل غیر موتوری وزن و ابعاد بیشتری نسبت به ابزار کشاورزی دارد. این وسایل گاهی به وسیله کاربر حمل و یا روی زمین هل داده می‌شود. سمپاش پشتی، چمن زن دستی و … از انواع وسایل غیر موتوری در بازار لوازم کشاورزی است. به تجهیزاتی که نیروی لازم برای راه اندازی خود را به وسیله موتور تامین می‌کنند نیز وسایل موتوری می گویند. موتور این تجهیزات یا احتراقی است یا برقی. وسایل موتوری خود به سه دسته تجهیزات موتوری دستی، پشتی و چرخدار تقسیم می‌شود.

ابزار ادوات و تجهیزات کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی

ادوات تراکتور

ادوات تراکتور توسط انواع تراکتور به کار می‌افتند و آماده کار می شوند. ادوات تراکتور نیروی کشش خود را از تراکتور تامین می‌کند. این ادوات می‌توانند به محور انتقال نیروی تراکتور وصل شوند. و به وسیله آن حرکت کنند. سمپاش پشت تراکتوری و غیره از انواع ادوات تراکتور هستند. کولتیواتور، روتیواتور، نهرکن، انواع گاوآهن، پنجه غازی، بذرپاش، انواع پمپ های سمپاش و… از مهمترین ادوات تراکتور می باشد.

ماشین های خودگردان

ماشین های خودگردان به وسیله نیروی محرکه موتور متحرک کار می‌کند. این دستگاه‌ها هم نیروی مورد نیاز قطعات متحرک و هم نیروی لازم برای حرکت چرخ دستگاه را تامین می‌کند.

تجهیزات کشاورزی

تجهیزات کشاورزی در بخش‌های مختلف ماشین آلات کشاورزی نصب و به کار برده می‌شود. این وسایل معمولا ً یا به صورت دائم و یا موقت هستند. تجهیزات کشاورزی یا دارای قطعات متحرک هستند یا تمام قطعات آن ثابت می باشد.

قیمت ابزار و ادوات کشاورزی

جنس، مدل، برند، توان و ظرفیت انواع ادوات و ماشن آلات کشاورزی بر قیمت آنها تاثیرگذار است. برخی ابزار خارجی هستند. و معمولاً به دلیل کیفیت بالا،  قیمت بیشتری هم دارند. درهرحال توان موتور قیمت ابزار و انواع ادوات و ماشین آلات کشاورزی داخلی و خارجی را به گونه‌ای تعیین و اعلام می کند که برای مشتریان خود در سرتاسر ایران کاملاً به صرفه باشد.

ابزار ادوات و تجهیزات کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی

خرید ابزار و تجهیزات کشاورزی از توان موتور

اگر شما کشاورز و باغبان هستید و یا در حوزه کشاورزی فعالیت می کنید؛ می توانید از طریق سایت فروشگاهی توان موتور برای خرید انواع ابزار، ادوات و ماشن آلات کشاورزی اقدام کنید.

توان موتور تلاش می کند تمام ابزارها و ادوات کشاورزی مورد نیاز شما را از تولید کنندگان داخلی و خارجی به صورت مستقیم خریداری کند. و در فروشگاه خود به شما مشتریان محترم عرضه نماید. در فروشگاه توان موتور کاربران می‌توانند ابزار و تجهیزات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند. و از بین محصولات مختلف بهترین ابزار را برای مصارف خود انتخاب نمایند.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ:

 09131540297

اینستاگرام:

  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، نمایندگی شیمچه در یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، فروش سمپاش ، قیمت تیلر .

فروش الکتروپمپ ، قیمت الکترو پمپ ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  فروش کفکش آبراه ،  الکتروپمپ کالمو ، دستگاه جوش رونیکس ، تاریخچه تجهیزات و ادوات کشاورزی ،  فروش الکتروموتور در یزد .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، فروش عمده لوازم کشاورزی ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ ،  اسپلیت دیواری ، ست کنترل پنتاکس ایتالیایی .

فروش چکش تخریب ، دریل بتن کن حرفه ای ، فروش هواکش خانگی و صنعتی در یزد ، ابزار ادوات و تجهیزات کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی .

لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ،  ادوات و ماشین آلات کشاورزی ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش کارواش خانگی در یزد . کارواش خانگی چیست ، خرید ادوات کشاورزی ، فروش پمپ آب پنتاکس در یزد Pentax ، فروشگاه ادوات کشاورزی ، فروش پمپ لجن کش در یزد ، توان موتور نمایندگی شیمجه یزد .

فروشگاه ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات و ادوات کشاورزی ، فروش انواع پمپ کفکش ، کفکش پنتاکس ، توان موتور ، اسپلیت دیواری استریم .

کفکش فلوتردار توان تک ، قیمت کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک در یزد ،الکتروپمپ پنتاکس ایتالیایی قیمت ست کنترل براوو BRAVO .

غرفه اینترنتی فروشگاه اینترنتی توان موتور یزد

فروش موتور پمپ ، فروش الکتروپمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی ، کفکش آبراه .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

فروش کولر گازی Stream ، اسپلیت استریم ، نماینده فروش محصولات شیمجه در یزد .

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟