کفکش توان تک | قطعات کفکش توان تک در یزد

کفکش توان تک

کفکش توان تک ، قطعات کفکش توان تک در یزد

از دیرباز بشر با این موضوع دست به گریبان بوده که چگونه بتواند آبهای زیرزمینی و زیر سطحی را به سطح زمین آورده. و از آن استفاده نماید. تا اینکه ارشمیدوس دست به کار شد. و وسیله ای مارپیچ درست کرد. که می توانست با چرخش آب را از سطح پایین تری به سطح بالاتری انتقال دهد.

خوشبختانه با گسترش علم دستگاهی به نام پمپ آب اختراع گردید. پمپ آب انواع مختلفی دارد. از پمپ آب سانترفیوژ سطحی گرفته تا کفکش آب همگی به وجود آمد. تا مشکل پمپاژ آب را حل نماید.

اگر شما بخواهید آب یا سیال را از ارتفاع حداکثر 5 متری پمپاژ نمایید. هر مدل پمپی به کارتان می آید. ولی اگر ارتفاع افزایش پیدا کرد دیگر باید از کف کش آب استفاده نمود. یا اگر سیال زیرسطحی دارای گل و لای و اجسام بزرگتری بود دیگر باید از لجن کش استفاده کرد.حال که به اهمیت موضوع کفکش آب پی بردیم، به مبحث کفکش و توضیحات مربوط به آن می پردازیم.

کف کش دارای یک پوسته معمولاً استوانه ای شکل بوده. که درون این پوسته محتویاتی همچون الکتروموتور، محفظه روغن ، بیرینگ ها ، سیل مکانیکی و پروانه ها وجود دارد.

فروش کفکش توان تک در یزد

اگر به دنبال کف کش با کیفیت و مناسب می باشید. اهمیت سیم پیچ کف کش و کیفیت سیل مکانیکی و جنس پروانه کف کش را دست کم نگیرید. سیم پیچی الکتروموتور کفکش بهتر است از نوع مسی با لاک مقاوم بوده. و سیل مکانیکی در برابر حرارت ناشی از موتور دوام خوبی داشته باشد.

کیفیت پروانه های کفکش نیز باعث می گردد تا پمپاژ به خوبی انجام گیرد و فشاری به شافت و موتور وارد نمی نماید. هم اکنون در بازار انواع کف کش های چینی ، اروپایی و ایرانی موجود می باشد. لیکن در حال حاضر کفکش ایرانی با کیفیت اروپایی و خدمات پس از فروش عالی تهیه و تولید گردیده است. یکی از این کفکشهای با کیفیت تولید داخل، کف کش توان تک می باشد.

کف توان تک :

شرکت کف کش توان تک و لجن کش توان تک در سال 1362 تأسیس و در ابتدا با تولید پمپ کف کش توان تک و بعد با تولید پمپ لجن کش توان تک توانست سهمی در بازار پمپ برای خود بگیرد.

کیفیت بالای کف کش توان و لجن کش توان باعث گردید که این محصول دارای بیشترین مشتری در بین پمپ کف کش ایرانی گردد. استفاده از کف کش توان تک بسیار راحت بوده. و در دو مدل کف کش فلوتردار و بدون فلوتر تولید و عرضه می گردد.

لوازم یدکی کف کش توان تک به راحتی قابل دسترس بوده. و تعمیرات آن بسیار آسان می باشد. این پمپ کف کش دارای بدنه غیر قابل نفوذ بوده. و حداکثر در عمق 30 متری قابل استفاده می باشد. و دمای کارایی کف کش حداکثر 40 درجه سانتی گراد می باشد. کف کش توان تک در انواع مدل های کف کش توان TMR ، کف کش توان TPT ، کف کش توان TPD ، کف کش توان تک TPB ، کف کش TPC ، لجن کش توان تک HTP ، لجن کش TPK و لجن کش TPA تولید گردیده است.

کف کش توان تک مدل TMR4 دارای 11 مدل کف کش بوده. و در رنج 14 متری تا 80 متری با پروانه آلومینیومی و استیل و خروجی کف کش 1/4 1 اینچ تولید گردیده است. این سری کف کش توان تک دارای دو مدل فلوتردار و ساده می باشد. وظیفه ی فلوتر کف کش این است که اگر ارتفاع آب چاه پایین آمد برق کف کش را قطع کرده. و از روشن شدن و خشک کارکردن آن جلوگیری می کند.

فروش قطعات کفکش توان تک در یزد :

پمپ کفکش توان تک از جمله برند های بسیار معروف و با کیفیت، ساخت ایران است. دقت نمایید که کفکش توان تک برای انتقال آب تمیز از یک چاه، چاله، استخر و … بدون سنگریزه و گل و لای استفاده می شود. و اگر سایز این ذرات بزرگ باشد باید از لجن کش های توان تک استفاده کنید.

کلاس ایمنی و یا درجه حفاظتی کفکش برند توان تک IP68 می باشد. که در واقع آخرین درجه مقاومت در برابر گرد و غبار و هم چنین ارتفاع آب بالاتر از کفکش است.

از جمله مزیت های کفکش های توان تک می توان به قطر کمتر پمپ ها نسبت به سایر برند ها اشاره کرد. این ویژگی از این نظر حائز اهمیت است که در بسیاری از کاربرد ها سایز چاه و یا چاله ای که می خواهیم. کفکش در آن ها استفاده کنیم، کوچک است. و نیاز به استفاده از یک کفکش با قطر کوچکتر می باشد.

بدنه کفکش های توان تک با استفاده به کاربری مورد نظر می تواند از جنس چدن، آلومینیوم و یا تکنوپلیمر باشد. هم چنین جنس پروانه های این برند می تواند از جنس استیل، نوریل، برنج و چدن باشد. همچنین شفت این پمپ ها از جنس استینلس استیل می باشد.

که در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم است. در واقع بدنه پمپ از جنس چدن ضد زنگ می باشد که در مقابل زنگ زدگی بسیار مقاوم تر است. بدنه الکتروموتور ها معمولا از جنس آلومینوم می باشد. چراکه تبادل حرارت راحت تر صورت می گیرد. و از داغ شدن موتور جلوگیری می گردد. در نتیجه اگر به دنبال کفکش های ضد زنگ هستید کفکش های این برند پیشنهاد ماست.

کف کش توان تک

کفکش توان تک در چهار سری TMR4, TMR6, TPT4, TPT6 تولید و عرضه می گردد. در واقع کد کالای این برند نشانگر سایز خروجی پمپ و هم چنین میزان ارتفاعی که کفکش می تواند ایجاد کند، می باشد. لازم به ذکر است که F در آخر کد برخی از محصولات قید شده، نشان دهنده فلوتر دار بودن کفکش می باشد.

فلوتر و یا شناور در واقع یک قطعه پلاستیکی سنسور دار است. که بر روی سطح آب قرار می گیرد. و در صورتی که سطح آب پایین بیاید به کفکش دستور خاموش شدن را ارسال می کند.

در نتیجه پمپ در صورت نبود و یا کمبود آب خاموش می شود. و از سوختگی کفکش به علت خشک کار کردن، جلوگیری به عمل می آید.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ: 09131540297

اینستاگرام:  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، قیمت تیلر .

فروش الکتروپمپ ، قیمت الکترو پمپ ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد، تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ ، لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد .

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟