پمپ لجن کش توان تک

پمپ لجن کش توان تک

پمپ لجن کش توان تک

شرکت پمپ آب توان تک در سال 1362 شروع به فعالیت نمود. و در ابتدا شروع به ساخت ادوات کشاورزی و پمپ های آب مخصوصا پمپ های کف کش نمود.

کیفیت بالای محصولات این شرکت همراه با استاندارد های معتبر، باعث شد که این شرکت محصولات خود را در همه ی زمینه ها گسترش دهد.

شرکت توان تک با به کارگیری نیروهای متخصص و ماشین آلات مجهز و کارآمد، توانسته محصولات خود را باکیفیت بیشتر تولید کرده. و همچنین تنوع در محصولات را بالا ببرد.

ویژگی پمپ لجن کش توان تک

  • استفاده سریع و آسان
  • طراحی و تولید ساده جهت تعمیرات راحت تر
  • استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و به روز دنیا
  • سرویس دهی و خدمات در دسترس و آسان

پمپ لجن کش توان تک در سری های TPA,TPB,TPC,TPD,HTP تولید و عرضه می گردند. که سری TPA آن جهت تخلیه فاضلاب ها با غلظت بالا و همچنین فاضلاب هایی که دارای الیاف یا مواد فیبری می باشند، مناسب می باشد.

قطعات تشکیل دهنده این سری پمپ آب لجن کش  ، شامل رابط خروجی، درب و دسته، درب الکتروپمپ، بدنه الکتروموتور، بلبرینگ، شفت و روتور، استاتور، سیل مکانیکی، لاستیک آب بندی، حلزونی، پروانه و رابط مکش و تکیه گاه می باشد.

جنس پروانه و درب موتور از نوع چدن و دارای خروجی 2 اینچ می باشد. بدنه الکتروموتور از نوع آلومینیوم فشرده است. که همین مورد سبب خنک شدن این دستگاه می گردد. همچنین لازم به ذکر است که این نوع پمپ آب  در دو نوع تک کاناله و چند کاناله و به صورت تک فاز و سه فاز تولید و عرضه می گردد.

سری TPB جهت مکش فاضلاب های صنعتی که دارای بعضی املاح شیمیایی غیر خورنده. و یا فاضلاب های دارای مواد فیبری و الیاف های مصنوعی، به کار می روند، پروانه ها از جنس چدن بوده. و در دو نوع تک کاناله و چند کاناله موجود می باشند.

بدنه الکتروموتور از چدن بوده و کاملا ضد آب می باشد، همچنین می توان گفت این نوع پمپ آب  می توانند تا عمق 20 متری در زیر آب کار کنند. حداکثر دمای قابل قبول در این پمپ ها 40 درجه سانتی گراد بوده. و دهانه خروجی آنها 2 و 3 اینچ می باشد.

لجن کش توان تک

سری TPC در فاضلاب های کوچک صنعتی، استخر ها، جوی های آب، زهکشی ها، همه مواد فیبری و الیاف مصنوعی، کاربرد دارد. پروانه ها و درب پمپ آب از نوع چدن می باشد. و در دو نوع تک کاناله و چند کاناله تولید می گردند، الکتروموتور ضد آب بوده. و به راحتی در زیر آب کار می کنند. حداکثر دمای قابل قبول در این پمپ ها 40 درجه سانتی گراد می باشد. و همچنین لازم به ذکر است این پمپ ها در دونوع تک فاز و سه فاز ارائه می گردند.

و در نهایت سری TPD در پمپ آب لجن کش توان تک، در تخلیه آب های صاف و گل آلود وهمچنین آبهای دارای املاح با غلظت پایین، لجن، فاضلاب های خانگی و صنعتی به کار میرود. کلیه قسمت های این پمپ به دلیل اینکه در تماس با مایعات قرار می گیرند. همه از جنس چدن هستند.

این نوع پمپ آب لجن کش در دو نوع 2 و 3 اینج ساخته و عرضه می شود. و پروانه ها از نوع ورتکس بوده. و همچنین باید گفت، الکتروموتورها می توانند تا عمق 20 متری در آب فعالیت کنند. این نوع الکتروموتورها در دو نوع فلوتر دار و ساده فروخته می گردند. و حداکثر دمای قابل قبول در این پمپ ها 40 درجه سانتی گراد می باشد.

 

مشخصات فنی پمپ لجن کش توان تک

در ادامه به تشریح این دو مدل خواهیم پرداخت و ویژگی های هر کدام را شرح خواهیم داد.

پمپ لجن کش توان تک TPD

ویژگی های ساختاری پمپ لجن کش TPD توان تک

تمامی قطعات پمپ لجن کش  توان تک سری TPD، چدنی بوده. و بدنه الکترو موتور آن، با توجه به سفارش مشتری از آلومینیوم فشرده ساخته می شود. نوع پروانه این پمپ Vortex بوده و در ابعاد 2 و 3 اینچ طراحی و تولید می شوند. به داخل الکتروموتور این لجن کش، که همواره در تماس با مایعات است، هیچ گونه آبی قابل نفوذ نیست. و قابلیت کارکرد تا حداکثر 20 متر زیر آب را دارا می باشد. دمای مجاز کارکرد این الکتروپمپ، C 40 بوده و به دو صورت ساده و فلوتردار طراحی و تولید می شود.

کاربرد پمپ لجن کش TPD توان تک

  • تخلیه آبهای صاف یا گل آلود
  • تخلیه آبهای دارای املاح با غلظت پایین
  • تخلیه لجن و فاضلابهای خانگی و صنعتی با توجه به میزان آبدهی، ارتفاع و نوع مایعات

انواع مدل های پمپ لجن کش توان تک TPD

با توجه به گنجایش و کاربری های متفاوت، پمپ لجن کش TPD با پروانه چدنی در 6 مدل طراحی و تولید و به بازار عرضه می گردد.

جنس قطعات تشکیل دهنده پمپ لجن کش توان تک سری TPD

  • درب: چدن
  • بدنه الکتروموتور: چدن
  • شفت و روتور: فولاد ضد زنگ
  • حلزونی: چدن
  • پروانه: چدن
  • رابط مکش: چدن
  • سیل مکانیکی: سیلیکون کارباید

جدول آبدهی پمپ لجن کش توان تک سری TPD

کلیه دبی ها (Q) بر حسب لیتر در دقیقه می باشد.

موتور پمپ لجن کش HTP28 توان تک

پمپ لجن کش HTP در 2 مدل تک فاز بر طبق ظرفیت و کاربری های مختلف طراحی و تولید می شوند. بعضی از این پمپ ها به صورت اتوماتیک در زمان کم شدن آب خاموش می گردند. این پمپ ها در تخلیه آب های آلوده، فاضلاب و مایعات دارای ذرات معلق و املاح زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. پمپ لجن کش HTP با لوله 1.5 اینچ که برای مصارف صنعتی و تخلیه فاضلابهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

لجن کش توان تک

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ: 09131540297

اینستاگرام:  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، قیمت تیلر .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد، تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی .

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن .

شیر فشار شکن ، خرید موتور برق ، فروش  چمن زن ، فروش علفزن ، فروش الکتروموتور سه فاز، فروش لانس سمپاش ، فروش کولتیواتور ، فروش لجن کش .

فروش الکترو پمپ ، گیربکس کشاورزی ، الکترو موتور ، هواکش صنعتی ، کفکش توان تک ، قطعات کفکش توان تک ، شیر فشار شکن ، فروش شلنگ های خرطومی ، تیلر کولتیواتور ، فروش ادوات کشاورزی ،  توان موتور ، اره موتوری ، لجن کش توان تک .

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟