پمپ آب کفکش

پمپ آب کفکش

پمپ آب کفکش

پمپ آب کفکش از جمله پمپ هایی است که به منظور انتقال سیالاتی همچون آب مورد استفاده قرار می گیرد. و از دسته پمپ ها ی غوطه ور در آب است. که بیشتر برای تخلیه ی چاه و استخر که آب آن ها تمیز و زلال است مورد استفاده قرار می گیرد .

این پمپ از نظر ساختاری همچون توربین عمودی است. و به واسطه یک موتور الکتریکی به حرکت در می آید. به طور کلی اجزای پمپ کف کش شامل پروانه، موتور، حلزون، محور، مکانیکال سیل و کابل می باشد. که در سه نوع استیل، چدنی و برنز ساخته می شود.

یکی از مهمترین نکاتی که پیرامون پمپ کف کش نقش اساسی دارد قدرت موتور، میزان آبدهی و ارتفاع می باشد. که در زمان ساخت و تهیه آنها باید به این موارد توجه شود. این پمپ های آبرسانی به گونه ای ساخته شده است که در زمان استفاده انرژی کمی مصرف می کنند. و در مصرف برق صرفه جویی می شود. از دیگر اجزای پمپ کف کش الکتروموتور است که در دو نمونه و مدل تک فاز و سه فاز به بازار عرضه می شود. که به بهترین و بالاترین شکل عمل می کند.

نحوه عملکرد پمپ آب کفکش

یک موتور الکتریکی درون پمپ کفکش وجود دارد. که پمپ را به حرکت در می آورد. و انرژی جنبشی محرک جهت انتقال سیال را بوجود می آورد.که این امر باعث انتقال سیال از جایی به جای دیگر می شود.

تقسیم بندی پمپ های کفکش

کفکش ها با توجه به کاربری آن ها به انواع مختلفی دسته بندی می شوند. که آن ها را می توان به صورت زیر تقسیم بندی کرد:

پمپ کف کش ساده

در این مدل از کفکش ، دستگاه به فلوتر مجهز نبوده و باید پمپ را به صورت دستی روشن و خاموش کرد.در این نوع مدل از کفکش احتمال سرریز شدن سیال و خشک کار کردن دستگاه وجود دارد .

پمپ کف کش فلوتر دار

این نوع از پمپ آب کفکش دارای فلوتر برقی است و این فلوتر با توجه به سطح سیال دستگاه را خاموش و روشن می کند.نکته قابل توجه این است که فلوتر پمپ کفکش را باید بر اساس سطح آب مورد نظر تنظیم کنیم.

پمپ کف کش آب از بغل

در این مدل از کفکش لوله خروجی دستگاه در کنار پمپ تعبیه شده است .

پمپ آب کف کش خروجی از بالا

برخی از کف کش ها به صورتی طراحی می شوند. که لوله خروجی آن ها از بالای پمپ عبور می کند. که به آن ها کفکش خروجی بالا می گویند.

پمپ آب کفکش تک فاز

این نوع پمپ از منبع تک فاز تغذیه می کند. و غالبا در مصارف خانگی از آن استفاده می شود.

پمپ آب کفکش سه فاز

این نوع  پمپ از منبع سه فاز تغذیه می کند .

کاربرد کفکش

کفکش ها کاربرد های مختلفی دارند که به چند مورد آن اشاره میکنیم :

– پمپاژ آب صاف

– صنایع کشاورزی

– صنایع ساختمانی

– پمپاژ آب چاه

– انتقال آب از مخزن و استخر

– آبیاری باغ و گلخانه

– فواره

– انتقال سیالات مختلف در صنایع غذایی و دارویی

– تخلیه پساب های فاضلاب

– صنایع چوب و …

مزایا و معایب پمپ ها کفکش

از مزایای پمپ آب های کفکش می توان به ظرفیت بالا ، هزینه تعمیر و نگهداری کم و کارآمد بودن آن اشاره کرد . و از معایب آن می توان به این مورد اشاره کرد. که این پمپ ها فقط در آب های تمیز و بدون آلودگی قابل استفاده می باشند.

نکات مهم در انتخاب پمپ کفکش

هد و دبی دو معیار بسیار مهم در انتخاب پمپ کف کش است. پمپ کف کش بهترین گزینه برای تخلیه آب چاه ها و استخر ها می باشد. بررسی محیطی محل نصب پمپ کف کش می تواند تاثیر بسیار زیادی در شرایط عملکردی پمپ داشته باشد. شرایط محیطی مانند میزان گرد و خاک، رطوبت، دما و نحوه نصب دارای اهمیت بالایی هستند.

در هنگام انتخاب پمپ کف کش باید به ولتاژ برق ورودی به موتور توجه کنید. کم بودن ولتاژ ورودی می تواند موجب نیم سوز شدن پمپ و عملکرد نامناسب آن شود. بالا بودن بیش از حد ولتاژ پمپ می تواند موجب افزایش بیش از حد دور موتور و سوختن موتور شود. نوع جریان برق ورودی پمپ ها نیز اهمیت زیادی در انتخاب مدل پمپ مورد نظر دارد.

در هنگام خرید پمپ کفکش باید مواردی هم چون : قدرت موتور،میزان بازدهی پمپ و قطر دهانه ورودی و خروجی پمپ مورد توجه قرار گیرد. تا بتوانیم کفکش مورد نظر خود را تهیه کرده. و در زمان استفاده از آن دچار مشکل نشویم.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ:

 09131540297

اینستاگرام:

  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش پمپ کشاورزی ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، نمایندگی شیمچه در یزد. فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی. لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، فروش سمپاش ، قیمت تیلر ، تیلر بنزینی ، فروش پیکور هاش رونیکس در یزد .

فروش الکتروپمپ ، فروش کارواش خانگی ، فروش انواع موتور برق ، قیمت الکترو پمپ ، علف زن ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  فروش کفکش آبراه ،  الکتروپمپ کالمو ، دستگاه جوش رونیکس ، تاریخچه تجهیزات و ادوات کشاورزی ،  فروش الکتروموتور در یزد ، ابزارهای کاربردی کشاورزی ، پمپ آب کفکش .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، فروش عمده لوازم کشاورزی ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی. ادوات کشاورزی یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، فروش تیلر ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ ،  اسپلیت دیواری ، ست کنترل پنتاکس ایتالیایی ، ماشین آلات کشاورزی مهم‌ترین ادوات کشاورزی ، پمپ‌ کارواش‌ صنعتی ، مهم‌ترین لوازم کشاورزی .

فروش چکش تخریب ، دریل بتن کن حرفه ای ، فروش هواکش خانگی و صنعتی در یزد ، ابزار ادوات و تجهیزات کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی ، فروش تجهیزات آبیاری ، فروش اره برقی و بنزینی ، خرید شیر فشار شکن .

لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ،  ادوات و ماشین آلات کشاورزی ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش کارواش خانگی در یزد . کارواش خانگی چیست.خرید ادوات کشاورزی ، فروش پمپ آب پنتاکس در یزد Pentax ، فروشگاه ادوات کشاورزی ، فروش پمپ لجن کش در یزد ، توان موتور نمایندگی شیمجه یزد ، خرید بهترین ابزارآلات کشاورزی و باغبانی ، فروش ابزار آلات رونیکس در یزد ، فروش کارواش خانگی ایتالیایی .

.

فروشگاه ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات و ادوات کشاورزی ، فروش انواع پمپ کفکش ، کفکش پنتاکس ، توان موتور ، اسپلیت دیواری استریم ، لجن کش و کف کش ، پمپ‌کارواش‌صنعتی .

کفکش فلوتردار توان تک ، قیمت کفکش فلوتردار توان تک ، تیلر بنزینی ، فروش کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک در یزد ،الکتروپمپ پنتاکس ایتالیایی قیمت ست کنترل براوو BRAVO .

غرفه اینترنتی فروشگاه اینترنتی توان موتور یزد

فروش موتور پمپ ، فروش الکتروپمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی ، کفکش آبراه ، فروش الکتروموتور ، قیمت الکتروموتور ، الکتروموتور دو سرعته ، تیلر کشاورزی ، خرید شیر فشار شکن ، پمپ آب کفکش .

فروش کولر گازی Stream ، فروش کارواش خانگی ایتالیایی ، اسپلیت استریم ، نماینده فروش محصولات شیمجه در یزد . فروش تیلر کشاورزی ، خرید انواع تیلر و کولتیواتور ، مهم‌ترین ادوات کشاورزی ، فروش انواع موتور برق ، فروش اره برقی و بنزینی، فروش پیکور هاش رونیکس در یزد ، پمپ‌ کارواش‌ صنعتی ، فروش ابزار آلات رونیکس در یزد ،فروش پمپ لجن کش ، خرید انواع هواکش خانگی و صنعتی ، فن تهویه ، اره بنزینی .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟