موتور برق کاما | فروش موتور برق دیزلی و بنزینی

موتور برق کاما

مشخصات فنی موتور برق دیزل کاما

موتور برق کاما ، شرکت کاما موتور برق های دیزلی خود را از توان 1.8 تا 5.5 کیلووات ارائه می دهد که در ادامه به بررسی انواع مدل آن می پردازیم.

معرفی انواع مدل موتور برق دیزلی کاما

موتور برق دیزل Kama KDE2500E

موتور برق دیزلی مدل KDE2500E دارای توان 1.8 کیلووات می باشد. این موتور برق بسیار مناسب برای مصارف خانگی می باشد. اما برای کسانی که می خواهند از این موتور برق برای مصرف دائم استفاده کنند به هیچ وجه مناسب نمی باشد.

این موتور برق در زمان قطع برق برای افرادی که می خواهند وسایل مورد نیاز و اضطراری خود را روشن کنند مناسب بوده و قابلیت راه اندازی چند عدد روشنایی، یخچال و تلویزیون کوچک را دارد. البته برای روشن کردن تمامی این وسایل به طور همزمان باید از موتور برق با توان بالاتری استفاده کنیم.

مشخصات فنی موتور برق گازوئیلی کاما KDE2500E

دارای دو پورت خروجی

چرخ و دسته جهت جا به جایی و حمل و نقل آسان

باک بزرگ

سیستم AVR

موتور برق دیزل کاما KDE3500E

موتور برق دیزلی مدل KDE3500E دارای توان 2.8 کیلووات می باشد. این موتور برق برای مصارف خانگی بوده است و دارای قابلیت راه اندازی یخچال، کولر آبی، تلویزیون و چند روشنایی را دارد. همچنین از این موتور برق می توان در جهت راه اندازی وسایل کارگاهی مانند سنگ فرز دستی استفاده نمود.

از این موتور برق می توان برای انواع شغل ها که ساعت کارکرد برای آن ها مهم است برای مثال برای کسانی که پرورش ماهی دارند بسیار مناسب بوده است.

مشخصات فنی موتور برق گازوئیلی کاما مدل KDE3500E

دارای دو پورت خروجی

دارای حجم باک 12.5 لیتری

دارای قابلیت کارکرد 12 ساعت کار مداوم

دارای چرخ جهت حمل و نقل و جا به جایی آسان

موتور برق دیزل کاما KDE5500E

موتور برق دیزلی مدل KDE5500E دارای توان 4.2 کیلووات می باشد. این موتور برق مناسب برای مصارف خانگی می باشد و می تواند وسایل خانه را به جزء کولر گازی را به راحتی راه اندازی کند. از این موتور برق برای استفاده و راه اندازی پمپ آب 2 اسب نیز مناسب می باشد.

مشخصات فنی موتور برق گازوئیلی کاما مدل KDE5500E

دارای دو پورت خروجی

چرخ جهت جا به جایی و حمل و نقل اسان

سیستم AVR

موتور برق دیزل مدل KDE5500TW

موتور برق دیزلی کاما مدل KDE5500TW دارای توان 4.5 کیلووات می باشد. این موتور برق دارای قابلیت راه اندازی دستگاه های سه فاز را با توان مصرفی پایین دارد.

این موتور برق دارای کانوپی بوده است که توانسته میزان صدای موتور برق دیزل را به شدت کاهش دهد و برای افرادی که صدای موتور برق برای آن ها بسیار مهم است می توانند این موتور برق را به راحتی انتخاب کنند.

مشخصات فنی موتور برق گازوئیلی کاما مدل KDE5500TW

سیستم AVR

دارای دو پورت خروجی

چرخ و دسته جهت جا به جایی و حمل و نقل آسان

موتور برق دیزلی KDE5500E3

موتور برق گازوئیلی کاما مدل KDE5500E3 دارای توان 4.5 کیلووات می باشد. این موتور برق سه فاز میتواند دستگاه های صنعتی سه فاز را با توان پایین را به راحتی راه اندازی کند. این موتور برق دارای سیستم AVR یا همان سیستم تنظیم ولتاژ می باشد.

مشخصات فنی موتور برق دیزل کاما مدل KDE5500E3

چرخ جهت جا به جایی و حمل و نقل آسان

دارای دو پورت خروجی

باک بزرگ

موتور برق دیزلی کاما مدل KDE6500E

موتور برق گازوئیلی مدل KDE6500E دارای توان 5 کیلووات می باشد. این موتور برق دیزل به راحتی میتواند تمامی وسایل یک واحد مسکونی را به جز کولر گازی راه اندازی کند.

کاربرد موتور برق دیزل کاما مدل KDE6500E

مورد استفاده در باغ ها و ویلا ها جهت راه اندازی یک یخچال، یک تلویزیون، وسایل برقی آشپزخانه، کولر آبی و روشنایی ها

مورد استفاده در کارگاه های صنعتی و ساختمانی جهت راه اندازی بتونیر و باالابر تا قدرت 2 اسب

مشخصات فنی موتور برق دیزل کاما مدل KDE6500E

دارای سیستم AVR

چرخ جهت جا به جایی و حمل و نقل آسان

دو پورت خروجی

موتور برق دیزلی کاما KDE6500T

موتور برق گازوئیلی مدل KDE6500T دارای توان 4.6 کیلووات می باشد. این موتور برق دارای قابلیت راه اندازی دستگاه های صنعتی و ساختمانی تا توان 1.5 اسب را دارا می باشد. این موتوربرق دیزل دارای کانوپی بوده است و توانسته میزان صدا را تا 70 دسیبل کاهش دهد.

این موتور برق مورد استفاده برای خانه ها و باغ ها نیز می باشد. با توجه به توان این موتور برق می توانیم یک یخچال، تلویزیون و چند روشنایی و یک کولر آبی را به راحتی راه اندزی کنیم.

مشخصات فنی موتور برق دیزل کاما مدل KDE6500T

دارای چرخ و دسته جهت جا به جایی و حمل و نقل آسان

دارای دو پورت خروجی

دارای سیستم تنظیم ولتاژ

دارای موتور تک سیلندر چهار زمانه

موتور برق دیزلی کاما KDE6500T3

موتور برق گازوئیلی مدل KDE6500T3 دارای توان 4.6 کیلووات می باشد. این موتور برق درای قابلیت راه اندازی دستگاه های سه فاز می باشد. دستگاه های سه فاز صنعتی و ساختمانی مانند ویبره بدنه و گاو صندق آسانسوری را تا توان 2.2 را اره اندازی کند.

این موتور برق سه فاز کاما دارای کانوپی می باشد که می تواند میزان صدا را 70 دسیبل کاهش دهد. کانوپی به دلیل پوشش و عایق بی صدایی که دارد باعث می شود صدای اضافه موتور برق گرفته شود.

مشخصات فنی موتور برق دیزل کاما مدل KDE6500T3

چرخ و دسته جهت جا به جایی و حمل و نقل آسان

سیستم AVR یا سیستم تنظیم ولتاژ

دارای سه پورت خروجی

موتور برق گازوئیلی کاما KDE6500E3

موتور برق دیزل مدل KDE6500E3 سه فاز با توان 5 کیلووات می باشد. این موتور برق به صورت سه فاز بوده است و می تواند دستگاه های صنعتی و ساختمانی مانند ستون ریز سه فاز، ویبراتور بتون سه فاز و دیگر دستگاه های ساختمانی را اره اندازی کند.

مشخصات فنی موتور برق دیزلی کاما مدل KDE6500E3

دارای سیستم تنظیم ولتاژ

چرخ و دسته جهت جا به جایی و حمل و نقل آسان

دارای دو پورت خروجی

موتور برق گازوئیلی کاما KDE7500ME

موتور برق دیزل مدل KDE7500ME دارای توان 5.5 کیلووات می باشد. این موتور برق دارای قابلیت راه اندازی دستگاه های دارای الکتروموتور با قدرت 2 اسب را نیز می باشد.

این موتور برق دارای قابلیت راه اندازی دستگاه هایی با الکتروموتور های سه اسب را نیز دار. اما این نکته را در نظر بگیرید که در هنگام راه اندازی وسیله های الکتریکی مقداری زیر فشار قرار می گیرد و به مرور زمان دچار استهلاک می شود.

این نکته را در نظر داشته باشید که در هنگام استفاده از موتور برق نباید به طور کامل از توان موتور برق استفاده کرد این کار باعث طول عمر بیشتر موتور برق خواهد شد.

مشخصات فنی موتور برق دیزلی کاما مدل KDE7500ME

دارای چرخ و دسته جهت جا به جایی و حمل و نقل آسان

دارای دو پورت خروجی

سیستم تنظیم ولتاژ یا AVR

موتور برق گازوئیلی کاما KDE7500MT

موتور برق دیزل  مدل KDE7500MT دارای توان 5.5 کیلووات می باشد. این موتور برق دارای توان راه اندازی دستگاه های صنعتی و ساختمانی مانند بالابر ساختمانی، وینچ و بتونیر تا توان 2 اسب می باشد.

 

این موتور برق دارای کانوپی می باشد که می تواند صدای اضافه موتور برق را جذب کند و میزان صدا تا 70دسیبل کاهش داده و دلیل وجود کانوپی وزن و ابعاد این موتور برق نیز تغیر کرده است. از این موتور برق بیشتر مناسب برای مکان هایی می باشد نیاز است از نظر صوتی صدا پایین باشد.

مشخصات فنی موتور برق دیزلی کاما مدل KDE7500MT

دارای چرخ و دسته جهت جا به جایی و حمل و نقل آسان

دارای دو پورت خروجی

سیستم AVR یا تنظیم ولتاژ

موتور برق جوش کاما KDE5500EW

موتور برق جوش مدل KDE5500EW دارای توان 1.8 کیلووات می باشد. این موتور برق دارای قابلیت راه اندازی دستگاه هایی مانند تلویزیون، یخچال کوچک و چند عدد روشنایی را دارد. این موتور برق به عنوان یک دستگاه جوش با جریان خروجی 160 امپر می تواند کار های جوشکاری سبک را راه اندازی کند.

این موتوربرق دارای مدل KDE5500EW می باشد که دارای کانوپی است و می تواند میزان صدا را تا 70 دسیبل کاهش دهد.

مشخصات فنی موتور برق جوش کاما مدل KDE5500EW

دارای دو پورت خروجی

دارای چرخ جهت جا به جایی و حمل و نقل آسان

دارای استارت استارتی

موتور برق جوش کاما KDE6500EW

موتور برق جوش کاما مدل KDE6500EW دارای توان 1.8 کیلووات می باشد. این موتور برق دومین سری از از موتور برق جوش های کاما می باشد.

این مدل به نسبت موتور برق سری KDE5500EW دارای افزایش مقدار جریان خروجی و حجم موتور است که مناسب برای افراد جوشکار می باشد که به موتور برق جوشی نیاز دارند که بتواند جریان بالایی را در اختیار آنها قرار بدهد.

این موتور برق می تواند تلویزیون، چند روشنایی و یک یخچال مسافرتی را روشن کند اما بیشترین کاربرد در موتور جوش بودن آن است.

موتور برق جوش مدل KDE6500TW با ویژگی های موتور برق جوشکاری KDE6500EW بوده و دارای کانوپی نیز می باشد. این موتور برق جوش به دلیل وجود کانوپی میزان صدا را تا 77 دسیبل کاهش داده و وزن آن 177 کیلوگرم و ابعاد آن نیز به 910*530*710 تغیر یافته است.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ:

 09131540297

اینستاگرام:

  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، فروش سمپاش ، قیمت تیلر .

فروش الکتروپمپ ، قیمت الکترو پمپ ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  فروش کفکش آبراه ،  الکتروپمپ کالمو Calmo.

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ.

کف کش دراپ ، فروش کف کش دراپ ، قیمت کفکش دراپ

لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش کارواش خانگی در یزد . کارواش خانگی چیست ، فروش پمپ آب پنتاکس در یزد Pentax ، فروشگاه ادوات کشاورزی ، فروش پمپ لجن کش در یزد.

کفکش فلوتردار توان تک ، قیمت کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک در یزد ،الکتروپمپ پنتاکس ایتالیایی قیمت ست کنترل براوو BRAVO .

غرفه اینترنتی فروشگاه اینترنتی توان موتور یزد

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی ، کفکش آبراه .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟