قیمت کارواش صنعتی در یزد

کارواش صنعتی

دستگاه کارواش صنعتی

دستگاه کارواش صنعتی چیست و چه کاربردی دارد ؟

به دستگاه واترجتی که کارآیی آن در محیط های صنعتی است. به اصطلاح کارواش صنعتی گفته می شود.

هر دستگاه کارواش صنعتی از دو تکه پمپ که به صورت پیستونی است. و یک تکه دیگر به نام الکتروموتور ساخته شده است.

پمپ هایی که در کارواش های صنعتی فلامک ماشین به کاربرده شده است. کاملا ساخته ایتالیا می باشد. و از کیفیت بالایی برخوردار است.

در کارواش های صنعتی تک فاز از الکتروموتور تک فاز برای قسمت های پمپ پیستونی دستگاه استفاده شده است. که قادر است ۱۰۰ بار را ایجاد کند. و در کارواش های سه فاز از التروموتور های سه فاز که قادراند فشاری با قدرت بیشتر از ۱۰۰ بار را ایجاد کنند.

دستگاه کارواش صنعتی

کارواش صنعتی چیست؟

کارواش صنعتی یا واترجت همان دستگاه شوینده فشار قوی است. که با تولید جریان آب پر فشار عملیات لایه برداری از سطوح را انجام می دهد.

دستگاه کارواش صنعتی مجهز به یک پمپ جا به جایی مثبت رفت و برگشتی است. که آب را با فشار معمولی دریافت می کند. و خروجی آن جریان آب با فشار و سرعت بالا خواهد بود.

این دستگاه به منظور شستشوی انواع سطوح به کار می رود. و با افزایش فشار آن می تواند لایه های سخت تر مانند رنگ های قدیمی و زنگ زدگی را نیز از میان بردارد.

دستگاه کارواش صنعتی از لحاظ فشار عملیاتی در رده های گوناگونی تولید شده تا بتواند انواع نیازهای مشتریان را پاسخ دهد.

بسته به شدت آلودگی، جنس سطح و نوع عملیات دستگاه  مناسب انتخاب شده. و مورد استفاده قرار می گیرد. واتر جت در مدل های خانگی، تجاری، صنعتی و صنعتی سخت کار طراحی و تولید شده است. و از همین رو در محیط های مختلف به کار می رود.

 

انواع نازل کارواش صنعتی

جریان آب فشار قوی از نازل واترجت خارج می شود. که این نازل در انواع گوناگون موجود می باشد.

نازل های تخت، دوار، سوزنی و نازل زمین شوی از پر کاربردترین نازل های یک واترجت هستند. که کاربران با توجه به وضعیت سطح مورد نظر انتخاب می کنند.

نازل های تخت دارای زاویه های مختلفی هستند. و هر چه اندازه زاویه بیشتر باشد فشار کمتر شده و مقدار بیشتری از سطح تمیز می شود.

مشخصه های کلیدی دستگاه کارواش صنعتی

در یک شوینده فشار قوی، فشار و دبی دو مشخصه اصلی دستگاه بوده. و تعیین کننده میزان توانایی دستگاه واترجت در از بین بردن آلودگی ها می باشند.

با بیشتر شدن فشار آب خروجی قدرت دستگاه واتر جت در حذف آلودگی افزایش می یابد. و افزایش نرخ جریان (دبی) نیز سبب بالا رفتن سرعت عملیات شستشو و نظافت می شود.

دستگاه های کارواش صنعتی بسته به میزان فشار و دبی در انواع مختلف و مدل های متنوع از رده های خانگی گرفته. تا دستگاه هایی در سطح تجاری و صنعتی و فوق فشار قوی تولید شده اند. که این تنوع امکان استفاده از کارواش صنعتی را در محیط های گوناگون جهت رفع نیازهای مختلف مشتریان به وجود می آورد.

 

 مزایای استفاده از دستگاه کارواش صنعتی

شوینده فشار قوی یک ابزار کارآمد و ایمن بوده. و کاربر با اطمینان و ایمنی کامل می تواند دستگاه را به کار گیرد. علاوه بر این رده های گوناگون دستگاه های کارواش صنعتی آلودگی، جرم،رسوبات و … را از میان بر می دارند. بدون آن که کوچک ترین آسیبی به سطح اصلی وارد شود.

ابداع این طیف از دستگاه های نظافت صنعتی فعالیت های سخت و دشوار لایه برداری، جرم بری، رسوب زدایی، زنگ بری، حذف رنگ های پوسیده، حذف آلودگی های چرب و روغنی و بسیاری دیگر از فرآیندهای نظافتی را به میزان قابل توجهی سهولت و سرعت بخشیده و نتیجه ای با کیفیت و بی نظیر بر جای می گذارد.

کاهش در هزینه ها و افزایش بهره وری در کنار ارتقا کیفیت نظافت از جمله مزایای استفاده از دستگاه های کارواش صنعتی یا همان واترجت های صنعتی در نظافت می باشد.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ: 09131540297

اینستاگرام:  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، قیمت تیلر .

فروش الکتروپمپ ، قیمت الکترو پمپ ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد، تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ ، لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟