قیمت پمپ آب کشاورزی

پمپ آب کشاورزی

قیمت پمپ آب کشاورزی

پمپ آب کشاورزی یکی از مهم ترین اختراعات بشر است. با اختراع پمپ، کشاورزی رونق بیشتری گرفت و کشاورزان توانستند در زمین هایی که از قناعت دور بودند. نیز از طریق چاه های آب به تولید محصول بپردازند. پمپ آب کشاورزی در مدل ها و با سوخت های مختلفی در بازار موجود است. که در ادامه به معرفی انواع آن ها پرداخته و سپس درباره مزایای آن ها و مخصوصا الکتروپمپ کشاورزی توضیح خواهیم داد.

انواع پمپ آب کشاورزی

پمپ آب کشاورزی با اختراع موتورهای دیزلی به وجود آمد. از موتور هایی با سوخت دیزل برای به چرخش در آوردن پمپ های آب و کشیدن آب از ته چاه ها استفاده شد. بدین ترتیب بود که کشاورزی شکلی مکانیزه به خود گرفت و به سمت پر محصول شدن گام برداشت. پس از زیاد شدن موتور های الکتریکی این الکتروپمپ کشاورزی بود. که جای موتور های دیزل قدیمی را گرفت. الکتروپمپ کشاورزی با توجه به تفاوت زمین ها و چاه ها دارای انواع مختلفی است. که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.
الکتروپمپ کشاورزی معمولی (تک فاز) : این مدل پایه برای پمپ آب کشاورزی برقی است. که در مصارف عادی کشاورزی و برای چاه های متوسط و استاندارد مناسب است.
الکتروپمپ کشاورزی قوی (سه فاز) : این پمپ ها قدرت مکش و پرتاب آب بالایی دارند. و برای چاه های عمیق مورد استفاده قرار می گیرند.
الکتروپمپ کشاورزی کف کش : این مدل پمپ ها در داخل چاه رفته و در زیر آب کار می کنند. و بدین ترتیب هر میزان که آب پایین برود نیز می توانند به کار خود ادامه دهند.

مزایای استفاده از پمپ آب کشاورزی

پمپ آب کشاورزی همانطور که مشخص است در کشاورزی و برای آبیاری مزارع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر بیشترین استفاده نیز از الکتروپمپ کشاورزی است. زیرا برق در تمامی نواحی پخش شده و نیازی به استفاده از موتور های دیزل نیست. این پمپ ها دارای ویژگی های زیر می باشند.
• پمپ آب کشاورزی قابلیت مکش آب از هر مکانی را دارد. و می توان از آن ها برای چاه، قنات و آب بندان ها استفاده کرد.
• در صورت استفاده از الکتروپمپ کشاورزی دیگر نیازی به بردن سوخت و روغن به مزارع ندارید. و فقط با وصل برق موتور شروع به کار می کند.
 پمپ آب کشاورزی در صورتی که به درستی استفاده شود. و پس از هر دوره کشاورزی مورد بازبینی و تعمیر قرار بگیرد. می تواند سال های زیادی عمر کند.

قیمت پمپ آب کشاورزی

پمپ آب در کشاورزی و باغداری زمانی به کار می رود که آب باید از پایین دست زمین کشاورزی یا باغ تأمین شود. کار دستگاه پمپ آب، پمپ کردن آب با فشار به سمت بالا و ورود آن به لوله هایی است. که به بخش آبیاری متصل هستند. پمپ ها در انواع مختلف هستند که با توجه به شرایط محیط و دسترسی به منابع انرژی نوعی مناسب از آن ها انتخاب می شود. همچنین انواع مختلفی از آن ها با قطر لوله ی متفاوت وجود دارد. برای بخش هایی که مقدار آب کم است و به صورت عادی نمی تواند به سمت زمین های کشاورزی هدایت شود. یا باید از نقاطی مانند چاه آن ها را برداشت کرد. از پمپ آب استفاده می شود که بر روی چاه یا رودخانه ها نصب می گردد.

انتخاب و خرید انواع پمپ آب برای کشاورزی

برای خرید پمپ آب باید دستگاهی با قطر مناسب را مورد استفاده قرار دهید. به عنوان مثال خرید پمپ آب 1 یا 2 اینچ می تواند بسته به نیاز آب که باید تامین شود انتخاب شود. همچنین مقدار آب موجود نیز در انتخاب سایز پمپ تأثیر دارد.
پمپ های تامین کننده ی آب در انواع بنزینی، نفتی، برقی و دوگانه سوز نفت و بنزین وجود دارند. اگر به خرید عمده دستگاه های پمپ آب نیاز دارید می توانید با تولید کننده های برتر در این زمینه در تماس باشید. و به سفارش خود بهترین و مناسب ترین انواع پمپ را به تعداد مورد نیاز خود دریافت کنید. با خرید عمده نیز می توانید هزینه ی کمتری پرداخت کنید.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ: 09131540297

اینستاگرام:  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، قیمت تیلر .

فروش الکتروپمپ ، قیمت الکترو پمپ ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد، تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ ، لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟