فروش چاله کن | فروش ادوات کشاورزی

فروش چاله کن

فروش چاله کن 

حفاری زمین می تواند بسیار خسته کننده و زمان بر باشد. این بدان معناست که اگر تجهیزات مناسب داشته باشید. می توانید در زمان و میزان انرژی به زیادی صرفه جویی کنید. برای کسانی که در زمین خود کار فعالیت خاصی مانند باغبانی ، کشاورزی یا فعالیت های صنعتی نیاز مند حفاری های خاص انجام می دهند.  داشتن چاله کن ضروری است. این دستگاه ها ابزاری برای باغبانی هستند که از مته های چرخشی مارپیچ شکل برای تکان دادن وخارج کردن خاک به صورت دورانی  و انجام عملیات حفاری با عمق و قطر معین استفاده می کنند.

فروش چاله کن

چاله کن وسیله ای است که با چرخاندن ابزاری به نام مته، خاک را تا عمق و قطر معینی (حجم مشخص) تکان می دهد. و آن را از طریق ساختار مارپیچی مانند مته به بیرون از گودال منتقل می کند. بسته به نوع مصرف چاله کن های مختلفی مانند دستی، موتوری و یک تراکتور وجود دارد. گودال های تولید شده توسط چاله کن ها برای حفر، کاشت درخت، حصار کشی و نصب صاعقه گیر استفاده می شود. اگرچه استفاده از چاله کن ساده است.  اما مانند سایر تجهیزات مکانیکی است و نیاز به توجه به ایمنی دارد.

در ادامه با کاربردهای این دستگاه ها آشنا می شوید:

کاربردهای انواع چاله کن ها

حفاری جهت قرار دادن ستون برای  فنس کشی زمین

نصب صاعقه گیر در نقاط مختلف

حفر محل لوله کشی پای درختان انواع نهال  به منظور آبیاری محلی

خاک پای درخت را عوض کنید

نهال یا درخت بکارید و خاک را عوض کنید

برای قرار دادن یک تیرک یا حصار یک سوراخ حفر کنید

بهترین راهنمای خرید دستگاه چاله کن

اکنون که به طور کامل با این ابزار و کاربردهای آن آشنا شدید. وقت آن است که یاد بگیرید هنگام خرید به دنبال چه چیزی باشید تا بتوانید بهترین چاله کن را برای نیازهای خود خریداری کنید.

انواع موتورهای چاله کن

این نوع چاله کن مکانیکی را عموماً چاله کن دستی می نامند زیرا در طول فرآیند کار به نیروی انسانی نیاز دارد. و می توان به دو نوع تقسیم کرد:

 

چاله کن تک نفره

دارای دسته

قطر مته کمتری دارد

مجهز به قدرت موتور کمتر

نیاز به نیروی انسانی

چاله کن دوبل یا دو نفره

دو دسته دارد

قطر مته بزرگتر دارد

مجهز به قدرت موتور بیشتر

برای انجام کار به دو نفر نیازمند است.

نحوه کار چاله کن

چاله کن بنزینی

همانطور که از نام محصول مشخص است سوخت مورد نیاز بنزین است. چاله کن بنزینی نوعی موتور چاله کن است. و قدرت آن کمتر از 5 اسب بخار است. بد نیست بدانید این تجهیزات به صورت ترکیبی از بنزین و روغن کار می کند. موتور نصب شده در واحد بنزینی چاله کن یک موتور دو زمانه است که وزن سبکی دارد. بنابراین حمل و نقل آن آسان است. و فشار زیادی به افراد وارد نمی کند. اینها مزایای چاله کن بنزینی است. که منجر به فروش بالای محصول می شود.

می توان گفت استارت چاله کن بنزینی بسیار راحت است. علاوه بر این، طراحی این محصول بسیار خاص است، حتی یک نفر به راحتی می تواند آن را حمل و استفاده کند. جالب اینجاست که خود چاله کن بنزینی به دو دسته عمده تقسیم می شود که با توجه به نیاز کاربران به دو دسته تقسیم  و ساخته و به فروش می رسد. نسخه تک نفره دستگاه همان طور که از نامش پیداست. برای یک نفر قابل استفاده است. اما چاله کن بنزینی در نوع دو نفره آن برای زمین های بسیار وسیع استفاده می شود.

فروش چاله کن

دو نفر به این معنی نیست که تعداد کاربران باید بیشتر از یک نفر باشد. بلکه به این معناست که این نوع از تجهیزات چاله کن برای باغ های بزرگ استفاده می شود. البته لازم به ذکر است که علاوه بر چاله کن بنزینی نوع هیدرولیک آن نیز وجود دارد. که موتور آن با موتور چهار زمانه است و باید گیربکس آن با روغن پر شود.

تعمیر و نگهداری دستگاه چاله کن بنزینی

تعمیر و نگهداری دستگاه چاله کن بنزینی یکی از نکات کلیدی است که کاربران باید به آن توجه کنند. به عنوان مثال، اگر فردی در حین کار با دستگاه چاله کن بنزینی  از یک مته بزرگ استفاده کند.  در صورتی که دستگاه دارای قدرت کم باشد .  به مرور زمان دستگاه دچار مشکل شده و دچار ایرادات فنی بسیاری می شود. بنابراین هنگام استفاده از تجهیزات و دستگاه چاله کن ، نکته کلیدی استفاده از مته استاندارد مناسب با اندازه تجهیزات و توان دستگاه و قدرت موتور آن است.

مشکل دیگری که گاهی در استفاده از این دستگاه پیش می آید. دیر روشن شدن یا روشن نشدن موتور دستگاه است. در این صورت ممکن است نقص در برخی از قسمت های دستگاه رخ دهد که در ادامه به برخی از این ایرادات می پردازیم.

فروش چاله کن

  1. هنگامی که دستگاه راه اندازی می شود، کلید سوئیچ ممکن است خاموش باشد.
  2. ممکن است شفت گشتاور در انتهای موتور نصب نشده باشد.
  3. مخزن سوخت دستگاه نیز ممکن است بسیار خالی باشد.
  4. علت روشن نشدن دستگاه ممکن است کاهش روغن موتور باشد. همچنین ممکن است شمع دستگاه سوخته باشد.

چاله کن برقی :

همانطور که از نام آن پیداست، این دستگاه ها با کمک برق کار می کنند. این دستگاه ها به دلیل استفاده از برق یکی از پرکاربردترین چاله کن ها هستند. و همین عامل باعث افزایش سرعت و قدرت این دستگاه ها می شود. اما عیب این دستگاه این است که بدون برق نمی توان از آن ها استفاده کرد.

چاله کن پشت تراکتوری یا هیدرولیکی  :

اگر قطر سوراخ بیش از 35 سانتی متر باشد، به دلیل افزایش وزن چاله کن و نیروی زیاد مورد نیاز برای استفاده از چاله کن، نمی توان از دستگاه حفاری دستی استفاده کرد. چاله کن در پشت تراکتور یک انتخاب عالی برای حفر سوراخ هایی با قطر بیش از 30 سانتی متر است. این چاله کن ها را برای اتصال سه نقطه پشت تراکتور نصب کنید. و حرکت آنها را از شفت خروجی تراکتور دریافت کنید.

فروش چاله کن

قیمت کشنده های چاله کن با توجه به اجزای آن در نوسان است. به طور کلی ارزان ترین تراکتور چاله کن تراکتور مکانیکی چاله کن است. که از مجموعه ای از شاسی، بیت چاله کن، گیربکس تراکتور چاله کن و دنده فرمان تشکیل شده است. اصل کار چاله کن تراکتور مکانیکی به این صورت است. فقط وزن اجزاء دستگاه چاله کن می تواند نفوذ مته را کامل کند. بهترین تراکتور چاله کن تراکتور هیدرولیک چاله کن است. که می تواند عملیات حفاری را سرعت بخشد. با کمک فشار جک هیدرولیک، دکل حفاری چاله کن به سرعت به سطح زمین نفوذ می کند. و بیشترین سطوح چاله کن را در کمترین زمان تکمیل می کند.

چاله کن سنگین

این چاله کن در قسمت عقب کامیون نصب می شود. و در قسمت های مورد نیاز سوراخ ها و چاله ها با توجه به شرایط و استانداردهای مهندسی به کمک کامیون حفاری می شود. این چاله کن بزرگتر از سایر دستگاه های چاله کن است. به همین دلیل است که کشاورزان یا کاربران نمی توانند از آن برای حفر چاه به تنهایی به کار بگیرند. بلکه باید آن را به صورت تیمی استفاده کنند. به همین دلیل است که در پشت کامیون نصب می شود.

نکات امنیتی در مورد چاله کن

به همین دلیل، برخی نکات امنیتی برای استفاده صحیح از چاله کن در زیر آورده شده است:

عدم توجه به دستورالعمل های ایمنی ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. اول از همه مراقب افراد اطرافتان باشید.

فروش چاله کن

توجه:

در مناطقی که ممکن است سیم برق از زمین عبور کند سوراخ نکنید.

موارد زیر از جمله مهم ترین نکات هنکام کار بستن دستگاه چاله کن است

1- هرگز چاله کن را بدون نصب صحیح شفت گشتاور روشن نکنید.

2- قبل از خاموش کردن هرگز مته را از سوراخ خارج نکنید.

3- از مته فقط زمانی استفاده کنید که دستگاه در حالت کار ماکسیمم توان باشد.

4- از مته های آسیب دیده استفاده نکنید.

5- دست‌ها، پاها و لباس‌های خود را از عوامل محرک دور نگه دارید.

6- از قرار گرفتن قطعات در جای خودشان در حالت ایمن اطمینان حاصل کنید.

7- مطمئن شوید که کسی نزدیک وسایل نباشد.

8- از عینک ایمنی استفاده کنید.

9- میزان سوخت موتور و روغن موتور را بررسی کنید.

10در شرایط نامناسب جوی هرگز از دستگاه استفاده نکنید

11-هنگام کار با دستگاه به آن فشار بیش از اندازه وارد نکنیم

12-مراقب میله مارپیچ باشیم تا در حین کار دچار آسیب و انحنا نشود

نتیجه گیری

چاله کن ها انواع تجهیزات و ماشین آلات باغبانی و صنعتی هستند. از آن ها جهت کاربرد های مختلف استفاده می شود عمده چاله کن ها به چاله کن دستی ، بنزینی،هیدرولیکی و سنگین طبقه بندی می شود. تهیه نوع خاص آن بسته به نوع کاربرد شما می باشد. و برای استفاده از دستگاه چاله کن همانند سایر تجهیزات نکات ایمنی عمومی و تخصصی مصوص دستگاه را مد نظر خودتان قرار دهید. تا بیشترین و بهتری راندمان در کار را داشته باشید.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ: 09131540297

اینستاگرام:  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، قیمت تیلر .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد، تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی .

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن .

شیر فشار شکن ، فروش  چمن زن ، فروش علفزن ، فروش الکتروموتور سه فاز، فروش لانس سمپاش  .

فروش الکترو پمپ ، گیربکس کشاورزی ، الکترو موتور ، هواکش صنعتی ، کفکش توان تک ، قطعات کفکش توان تک ، شیر فشار شکن ، فروش شلنگ های خرطومی ، تیلر کولتیواتور ، فروش ادوات کشاورزی ،  توان موتور ، اره موتوری  .

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟