فروش موتور پمپ | قیمت موتور پمپ | موتور پمپ در یزد

موتور پمپ

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد

موتور پمپ آب ETQ

همانطور که از نام موتور پمپ بر می آید، اجزای اصلی تشکیل دهنده این دستگاه از دو قسمت موتور و پمپ تشکیل شده اند. و توسط یک شاسی و کوبلینگ با هم در ارتباط هستند. که این اجزای موتور پمپ با هدف انتقال سیالات از جمله آب در کنار هم تهبیه شده اند.

انواع موتور پمپ آب

اگر بخواهیم موتور پمپ های موجود در بازار را از نظر سیالاتی تقسیم کنیم. به دو دسته موتور پمپ بنزینی و موتور پمپ دیزلی تقسیم می شوند.

موتور پمپ آب دیزلی

موتور پمپ دیزلی از سوخت گازوئیل به عنوان ماده تامین کننده انرژی موتور استفاده می کند. این انرژی به سیال های موتور انتقال می دهد و موتور پمپ دیزلی باعث پمپاژ آب می شود.

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد

موتور پمپ آب بنزینی

موتور پمپ بنزینی؛ همانطور که از اسم این موتور پمپ بر می آید. از سوخت بنزین برای کارکرد خود استفاده کرده. و همچنین موتور پمپ های بنزینی معمولا قابل حمل و جابجایی نیز می باشند.

بهترین موتور پمپ برای زمین کشاورزی

بهترین موتور پمپ برای زمین های کشاورزی موتور پمپ هایی هستند. که از جنس آلمینیوم به دلیل سبک بودن این فلز ساخته شده. تا به راحتی برای جا به جایی آن بر سر زمین های کشاورزی استفاده شود.

موتور پمپ فشار بالا

برای انتقال آب به ارتفاع های بالا، بهترین موتور پمپی که نیاز است از فشار بالا برای انتقال آب بهرمند باشد. باید یک پمپ گریز از مرکز بوده. که با اضافه شدن چند طبقه آب را با فشار بالاتری خارج می کند. از این موتور پمپ های آب معمولا برای آب و فاضلاب شهری ، زهکشی زمین های کشاورزی استفاده می شود.

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد

کاربرد موتور پمپ

موتور پمپ وسیله ای است که به منظور انتقال آب از یک محل به محل دیگر از آن استفاده می شود. کاربرد موتور پمپ بیشتر در محل هایی است که دسترسی به برق وجود ندارد؛ به همین جهت آن را بیشتر در زمین های کشاورزی می توان مشاهده کرد.

انواع موتور پمپ بر مبنای سایز خروجی : 1 اینچ، 2 اینچ، 3 اینچ و 4 اینچ به بالا
انواع موتور پمپ بر مبنای سوخت مصرفی : بنزینی، دیزلی ( گازوئیل ) و نفت و بنزین.

نکات مهم موتور پمپ

  • موتور پمپ دارای مکش بسیار قوی نیست. به این معنی که برای چاه با عمق بیش از 6-7 متر نمی توان از موتور پمپ استفاده کرد. راهکار جایگزین استفاده از پمپ کف کش  به همراه است.
  • موتور پمپ ها از نظر ارتفاع متغیر بوده. و برخی از موتور پمپ ها ارتفاع بالا پرتاب آب حتی تا 100 متر را نیز دارا می باشند.
  • از موتور پمپ نباید بیشتر از 4 ساعت به شکل مداوم کار کشید. لازم است مدتی آن را خاموش کرده و اجازه خنک شدن دهید.
  • موتور پمپ ها غالباً جهت پمپاژ آب تمیز کاربرد دارند.

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد

موتور پمپ یکی از لوازم پر مصرف صنعتی خصوصاً در شمال کشور است.  موتور پمپ بنزینی و نفتی بنزینی از جمله پمپ های پر مصرف است. روبین ژاپن جزء بهترین موتور پمپ ها در جهان است. و در ایران هم بسیار مشهور است.  موتور پمپ روبین نمونه های مشابه چینی هم دارد. و باید توجه داشت که کالای اصلی را خریداری بفرمایید. بهترین مارک موتور پمپ در ایران را باید در برند های ژاپنی سرچ کرد اما ممکن است به صورت بسیار محدود مارک هایی باشد که کیفیت خوبی دارد.

ساختار موتور پمپ

موتور پمپ ها از دو قسمت اصلی پمپ و موتور طراحی و  تولید می شوند. این دو قسمت توسط یک شاسی به یکدیگر متصل می شوند. تا به راحتی بتوانید موتور پمپ را جابه جا کنید. عملکرد پمپ بر این اساس که  انرژی مکانیکی را از یک موتور یا یک منبع خارجی دریافت می کنند. و این انرژی دریافتی را به سیال منتقل می کند. و سبب افزایش فشار سیال خروجی از پمپ می شود. وظیفه موتور تامین انرژی پمپ است.

دسته بندی موتور پمپ

موتور پمپ به 3 دسته کلی تقسیم می شوند:

  • دسته اول بنزینی که با بنزین کار می کنند.
  • دسته دومدیزلی است که با گازوئیل کار می کنند.
  • دسته سوم موتور پمپ های نفت و بنزینی می باشند که با بنزین راهاندازی می شوند و با نفت کار می کنند.

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد

دسته بندی موتور پمپ بر اساس عملکرد

از نظر عملکرد موتور پمپ به 2 دسته مختلف تقسیم می شوند:

  • موتور پمپ آب تمیز
  • موتور پمپ آب لجن کش

کاربردهای موتور پمپ

در مزارع کشاورزی و باغی که دسترسی به برق آسان نیست و به سختی می توانید آب را تهیه کنید. موتور پمپ آب کشاورزی بهترین گزینه می باشند. البته به دلیل گران بودن بنزین می توانید از موتور پمپ دیزلی استفاده کنید.

می توانید برای کشیدن آب از چاه ها و استخرها حداکثر تا عمق 8 متر برای تهیه آب از موتور پمپ ها استفاده کنید. اگر نیاز به استخراج آب از اعماق بیشتر داشته باشید. می توانید به کمک یک کفکش این کار را انجام دهید. زیرا موتور پمپ نهایتا 8 متر مکش دارند.  کفکش برقی و اگر نیاز به پمپاژ سیالات با ذرات جامد معلق داشته باشید. پمپ لجن کش پیشنهاد می شود که برای فاضلاب صنعتی و خانگی مناسب است.

پرمصرف ترین نوع موتور پمپ در ایران

پر مصرف ترین آنها در ایران دسته اول ( بنزینی ) و دسته سوم (موتور پمپ نفتی بنزینی ) می باشند. موتور پمپ ها در شمال کشور بیشترین مصرف و کاربرد دارند. یکی از بهترین مارک های پمپ آب در جهان موتور پمپ روبین سوبار ژاپن است. که از نظر کیفیت بسیار بالا است بدیهی است. زمانی  که محصولی در بازار می درخشد تولید کنندگان در صدد برمی آیند تا از آن محصول تولید کنند.

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ: 09131540297

اینستاگرام:  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، قیمت تیلر .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد، تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی .

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد

شیر فشار شکن ، فروش  چمن زن ، فروش علفزن ، فروش الکتروموتور سه فاز  .

فروش الکترو پمپ ، گیربکس کشاورزی ، الکترو موتور ، هواکش صنعتی ، کفکش توان تک ، قطعات کفکش توان تک ، شیر فشار شکن ، فروش شلنگ های خرطومی ، تیلر کولتیواتور ، فروش ادوات کشاورزی ،  توان موتور ، اره موتوری  .

دیدگاه‌ها 2

*
*

    غلامرضا پاسخ

    سلام ی موتور ۳اینج میخاستم قیمت چند هس

      powermotor پاسخ

      سلام وقت بخیر در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ جسارتا اطلاعات خدمتتون ارسال میشه👇👇👇 جهت سفارش تماس بگیرید09131540297
      موتور پمپ ۳ اینچ بنزینی برند sana
      قیمت ۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان
      یه مدل دیگه هم دارم ۳ اینچ بنزینی برند استریم قیمت: ۳/۳۰۰/۰۰۰ تومان

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟