فروش تجهیزات آبیاری | آبیاری چیست؟ | 09131540297

فروش تجهیزات آبیاری

در مورد آبیاری چه می‌‌دانید؟

فروش تجهیزات آبیاری در توان موتور یزد : آبیاری از دو واژه آب و یاری تشکیل شده است. جدا از معنایی که اکنون در مورد آبیاری به کار می‌‌برند و به معنی آب دادن به گیاهان است.

آبیاری به معنی هدایت آب می‌‌باشد. زیرا برای آب دادن به گیاهان لازم است آب به گونه‌ای هدفمند هدایت و کنترل شود. و به اصطلاح آب را یاری کنیم تا به سر منزل مقصود برسد.

در دنیای امروز آبیاری به یک علم تبدیل شده است. و به نوعی می‌‌توان گفت یکی از پیشرفته‌ترین علومی است که در عصر حاضر به آن نیاز داریم.

زیرا منابع آبی ما برای آبیاری گیاهان محدود است.

شاید از خود بپرسید بیش از نیمی از کره زمین را آب فرا گرفته است پس چرا حرف از کمبود منابع آبی می‌‌زنیم. در پاسخ می‌‌توان گفت که آب مناسب آبیاری دارای ویژگی‌هایی است یکی از این ویژگی‌ها شور نبودن آب است.

حال می‌‌دانید که آب‌هایی که کره زمین را فرا گرفته‌اند عموما شور هستند. و برای این کار مناسب نیستند. در حالی که آب مناسب برای آبیاری در دسته آب‌های شیرین قرار گرفته‌ است. که مصارف گوناگون دیگری علاوه بر آبیاری گیاهان دارند از جمله آشامیدن و شست و شو.

با توجه به منابع کنونی آب‌های شیرین و آب‌های مناسب آبیاری می‌‌توان گفت از آب باید به صورت مهندسی شده و دقیق استفاده کرد.

فروش تجهیزات آبیاری

یکی از موضوعات تحقیق شده که اکنون مورد بررسی و مطالعه قرار داده شده است، مصرف آب در زمین‌های کشاورزی است. زیرا از طرفی نیاز ما به محصولات کشاورزی بیشتر شده است. و از طرف دیگر نیاز داریم تا از آب بهینه استفاده کنیم تا در آینده با کم آبی و خشکسالی شدید رو به رو نشویم.

زیرا در صورت ایجاد خشکسالی هزینه‌های زندگی افزایش یافته و باعث می‌شود. زندگی برای مردم سخت‌تر شود. پیشرفت تکنولوژی، استفاده از سیستم آبیاری نوین و فروش تجهیزات آبیاری موجب شده است. تا بتوانیم از منابع آب به صورت بهینه و موثر نهایت استفاده را ببریم. و شاهد بهره‌وری بیشتر محصولات باشیم.

امروزه روش‎های نوینی برای آبیاری مزارع، باغ‌ها و گلخانه ابداع شده است. که از هدر رفت آب به میزان قابل توجهی کم می‌کند. متداول‌ترین روش‌های آبیاری نوین عبارتند از آبیاری قطره‎ای و آبیاری بارانی. برای راه‌اندازی سیستم‌های نوین آبیاری به تجهیزات آبیاری بارانی و قطره‎ای نیاز داریم.

سیستم‌های آبیاری نوین و تجهیزات آبیاری قطره ای باغ و گلخانه به کشاورزان، صاحبان گلخانه و باغداران کمک می‌کند. تا از هزینه‌های آبیاری آن‎ها به میزان قابل توجهی کم کند. و از طرفی بهترین محصولات با بالاترین کیفیت را به مصرف کنندگان عرضه کنند.

تجهیزات آبیاری قطره ای

یکی از آسان‌ترین راه‌های آب دادن به هر گیاهی مثل درختان و تاک‌ها استفاده از سیستم آبیاری قطره‌ای است. سیستم آبیاری قطره‌ای به دلیل کاربرد موثر آب و نیروی کارگر دارای مزایای اگرونومیکی، آگروتکنیکی و اقتصادی خاص است.

آبیاری قطره‌ای از هزینه‌های مصرف آب و هزینه‌های که بابت کارگر باید پرداخت شود. کم می‌کند و از نظر اقتصادی کاملا مقرون به صرفه است. کافی است با کیفیت‌ترین تجهیزات آبیاری قطره ای را برای مزارع، گلخانه و یا زمین کشاورزی خود خریداری کنیم. در آبیاری قطره‌ای آب از یک شبکه لوله کم فشار به صورت یک بیس از قبل مشخص شده پخش می‌شود. و از طریق قطره چکان آب از خاک خارج می‌شود.

فروش تجهیزات آبیاری

قطره چکان‌ها به وسیله یک نازل باریک یا مسیر جریان طویل، فشار موجود در شبکه لوله را کاهش می‌دهند. و باعث کاهش دبی تخلیه تا حدود چند لیتر بر ساعت می‌شوند. بعد از خارج شدن قطره چکان توسط نیروهای کاپیلارتی و ثقل در نیم‌رخ خاک جریان می‌یابد. آبیاری قطره‌ای دارای روش‌ها و مفاهیم مختلفی نظیر آبیاری دریپ، آبیاری زیر بستری، آبیاری فواره‌ای و آبیاری اسپری است. بهتر است برای خرید تجهیزات مرغوب با کارشناسان فروش تجهیزات آبیاری قطره ای مشورت کنیم. تا بهترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات را به ما معرفی کنند.

فروش تجهیزات آبیاری

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ:

 09131540297

اینستاگرام:

  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش پمپ کشاورزی ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، نمایندگی شیمچه در یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، فروش سمپاش ، قیمت تیلر .

فروش الکتروپمپ ، قیمت الکترو پمپ ، علف زن ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  فروش کفکش آبراه ،  الکتروپمپ کالمو ، دستگاه جوش رونیکس ، تاریخچه تجهیزات و ادوات کشاورزی ،  فروش الکتروموتور در یزد ، ابزارهای کاربردی کشاورزی .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، فروش عمده لوازم کشاورزی ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، فروش تیلر ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ ،  اسپلیت دیواری ، ست کنترل پنتاکس ایتالیایی ، ماشین آلات کشاورزی .

فروش چکش تخریب ، دریل بتن کن حرفه ای ، فروش هواکش خانگی و صنعتی در یزد ، ابزار ادوات و تجهیزات کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی ، فروش تجهیزات آبیاری .

لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ،  ادوات و ماشین آلات کشاورزی ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش کارواش خانگی در یزد . کارواش خانگی چیست ، خرید ادوات کشاورزی ، فروش پمپ آب پنتاکس در یزد Pentax ، فروشگاه ادوات کشاورزی ، فروش پمپ لجن کش در یزد ، توان موتور نمایندگی شیمجه یزد ، خرید بهترین ابزارآلات کشاورزی و باغبانی .

فروشگاه ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات و ادوات کشاورزی ، فروش انواع پمپ کفکش ، کفکش پنتاکس ، توان موتور ، اسپلیت دیواری استریم .

کفکش فلوتردار توان تک ، قیمت کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک در یزد ،الکتروپمپ پنتاکس ایتالیایی قیمت ست کنترل براوو BRAVO .

غرفه اینترنتی فروشگاه اینترنتی توان موتور یزد

فروش موتور پمپ ، فروش الکتروپمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی ، کفکش آبراه ، فروش الکتروموتور ، قیمت الکتروموتور ، الکتروموتور دو سرعته.

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

فروش کولر گازی Stream ، اسپلیت استریم ، نماینده فروش محصولات شیمجه در یزد . فروش تیلر کشاورزی ، خرید انواع تیلر و کولتیواتور .

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟