فروش انواع موتور برق | انتخاب موتور برق براساس کیلووات

فروش انواع موتور برق

فروش انواع موتور برق ، انتخاب موتور برق براساس کیلووات

راهنمای خرید موتور برق بر اساس کیلووات مصرفی موضوع بسیار مهمی است. که در این مطلب به آن پرداخته می شود. امروزه در مناطقی که دسترسی به برق محدود است. مناطق صنعتی و در فصول گرم سال به دلیل افزایش قطعی برق، موتور برق‌ها کاربرد فراوانی دارند. در حال حاضر موتور برق‌های موجود در بازار، قادر به تولید جریان برق از چند کیلو ولت تا چندهزار ولت هستند. برای خرید موتور برق، ابتدا باید توان مصرفی مورد نیازتان را بدانید.

در واقع اگر موتور برقی که می‌خرید نتواند توان مورد نیازتان را تامین کند. از یک سو انگار پولتان را دور ریخته‌اید. و از سوی دیگر باعث آسیب به وسایل و دستگاه‌های مرتبط با آن می‌شوید. به همین دلیل ما در سایت توان موتور تصمیم گرفته‌ایم در قالب راهنمای خرید موتور برق  مهمترین نکاتی که باید حین خرید موتور برق به آن دقت کنید را بیان کنیم. در این مقاله شما با نحوه محاسبه توان مصرفی موتور برق‌ها نیز آشنا می‎‌شوید.

آشنایی با موتور برق

موتور برق یا مولد الکتریکی، دستگاهی است که با مصرف سوخت گاز، بنزین یا گازوئیل برق تولید می‌کند. موتور برق همان موتور ژنراتور است که اصطلاحا به ژنراتورهای کوچک هواخنک اطلاق می‌گردد.

از موتور برق‌ها در منازل، ویلاها، بیمارستان‌ها، مراکز مهم امنیتی، دیتا سنترها، کارگاه‌ها، بانک‌ها و امثالهم استفاده می‌شود. مهمترین کاربرد موتور برق برای روشنایی، برق رسانی به پمپ‌های آب‌، الکترو موتورها، کفکش‌ها، سیستم‌های برقی کوچک، ‌امداد و نجات و غیره می‌باشد. از آن‌جا که امروزه مدل‌های متنوعی از موتورهای برق در بازار وجود دارد. به کمک توان موتور  می‌توانید متناسب با نیازتان موتور برق بخرید. و از کارایی آن در مصارف مختلف بهره مند شوید.

یکی از نکات مهمی که در حین خرید موتور برق باید به آن دقت شود. توان مصرفی آن است که در ادامه به این موضوع نیز می‌پردازیم.

راهنمای خرید موتور برق براساس سوخت مصرفی / فروش انواع موتور برق

همان طور که گفته شد یکی از مهم‌ترین نکات در راهنمای خرید موتور برق، دقت به سوخت مصرفی آن است. به‌طور کلی موتور برق‌ها از سه سوخت بنزین، گازوئیل و گاز استفاده می‌کنند.

باتوجه به دسترسی شما به هر یک از این سوخت‌ها، می‌توانید موتور برق موردنظر را انتخاب کنید. البته موتور برق‌های گازسوز، به دلیل نوع گاز موجود در کشورمان چندان جوابگوی نیاز مشتریان نیستند. بنابراین توصیه می‌کنیم از بین موتور برق‌های بنزینی و گازوئیلی، خرید خود را انجام دهید.

راهنمای خرید موتور برق براساس توان مصرفی

یکی از موارد مهمی که حین خرید موتور برق باید به آن توجه شود توان مصرفی آن است. در واقع باید توان مصرفی موتور برقی که می‌خرید متناسب با کالایی که از آن برق می‌گیرد، باشد. اما از کجا بفهمیم توان مصرفی هر موتور برق چقدر است؟ و آیا متناسب با دستگاه‌های ما هست یا خیر؟

تصور کنید قرار است یک یخچال را با موتور برق راه‌اندازی کنیم. برای تعیین توان مصرفی موتور برقی که می‌خواهیم بخریم، ابتدا باید توان یخچال را محاسبه کنیم. برای محاسبه توان دستگاه‌ها و تبدیل آن به ولتاژ و جریان از فرمول زیر استفاده می‌شود؛ ولت × آمپر = وات.

حال که توان مصرفی دستگاه یا دستگاه‌هایی که قرار است از موتور برق، برق بگیرند را محاسبه کردیم. نوبت به خرید موتور برق می‌رسد. برای تعیین توان در راهنمای خرید موتور برق به دو نکته توجه داشته باشید.

الف) توان حقیقی موتور برقی که می‌خرید باید مساوی یا بیشتر از دستگاه‌های برقی شما باشد. برای جلوگیری از وقوع نوسان و افت ولتاژ، توان موتوربرق باید حدود ۲۰ درصد بیشتر از توان دستگاه‌ها تعریف شده باشد. در صورت عدم رعایت این نکته هنگام خرید، ممکن است بعدا وسایل برقی متصل به موتور برق، یا خود موتور برق دچار مشکل شوند.

ب) توجه داشته باشید که موتور برق‌ها دو نوع توان حقیقی و ظاهری دارند. برای خرید موتور برق، به توان حقیقی توجه باشید. تا بتوانید خروجی موتور را به‌دست آورید. البته اگر توان حقیقی را نداشتید اصلا نگران نباشید. با ضرب توان ظاهری در راندمان موتور، توان حقیقی به‌دست می‌آید.

خرید انواع موتور برق / فروش انواع موتور برق

 اصول مهم در راهنمای خرید موتور برق

انتخاب صحیح موتور برق باعث صرفه جویی در بسیاری از هزینه‌های شما می‌شود. خرید موتور برق با توجه به توان مصرفی آن بسیار ضرورت دارد. زیرا اگر موتور برق با توان کم بخرید اصلا به درد شما نمی‌خورد. و از سوی دیگر اگر یک موتور برق با توان مصرفی بسیار بالا بخرید. علاوه ‌بر مصرف سوخت بالا، هزینه زیادی نیز پرداخت کرده‌اید.

توجه داشته باشید که پس از روشن کردن موتور برق، اجازه دهید دور موتور ثابت شود. و برای گرم شدن موتور ۵ دقیقه به آن فرصت دهید. همچنین هرگز ظرفیت موتور را بالاتر از ظرفیت دستگاه قرار ندهید و وات یا آمپر آن را زیاد نکنید.

معرفی بهترین موتور برق موجود در بازار

پس از آشنایی شما با راهنمای خرید موتور برق بر اساس توان مصرفی وقت آن است که بهترین مدل های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. فراموش نکنید قیمت موتوربرق ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. جنس، کیفیت، برند و توان موتور برق بر قیمت این مولدها تاثیر گذار است. پرفروش ترین موتوربرق ها در بازار ایران عبارتند از:

موتور برق بنزینی آگرو ۷٫۵ کیلووات استارتی مدل AG9000EN

ویژگی های محصول :

  • قدرت موتور : ۷٫۵ کیلووات
  • حجم باک : ۲۵ لیتری
  • نوع موتور : تک سیلندر چهارزمانه – استارت الکتریکی
  • برق خروجی : تک فاز ۲۲۰ ولت
  • موتور برق بنزینی ویما skn-wm7000
  • ویژگی های محصول :
  • قدرت موتور : ۶٫۵ کیلووات
  • پیشرانه : بنزینی
  • نوع موتور : موتور تک سیلندر ۴ زمانه

موتوربرق ۱٫۲ کیلووات بنزینی اگرو مدل AG1200N

ویژگی های محصول :

  • قدرت موتور : ۱٫۲ کیلووات
  • پیشرانه : بنزینی
  • نوع موتور : تک سیلندر چهارزمانه
  • برق خروجی : تک فاز ۲۲۰ ولت

فروش انواع موتور برق

پایان

توان موتور در این مطلب به راهنمای خرید موتور برق بر اساس توان مصرفی با جزئیات آن پرداخت. حتما تا الان می دانید که موتور برق‌ها در اندازه‌ها و توان‌های مختلف و بسیار متنوعی تولید می‌شوند.

بنابراین اگر قصد خرید این دستگاه را دارید می‌توانید با توجه به نیاز و حجم برق مورد استفاده تان یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید. به عنوان مثال یک موتور برق ۱۰کیلوولتی برای مصارف ساده خانگی بسیار مناسب است. در حالی که برای تأمین برق یک مجتمع تجاری نه چندان بزرگ شما حداقل به یک مولد با توان ۱۰۰ کیلوولت نیاز دارید.

برای راهنمایی بیشتر و دیدن بهترین موتوربرفق های می توانید به سایت توان موتور مراجعه نمایید. و با مقایسه این دستگاه ها بهترین انتخاب را برای خود رقم بزنید.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ:

 09131540297

اینستاگرام:

  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش پمپ کشاورزی ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، نمایندگی شیمچه در یزد. فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی. لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، فروش سمپاش ، قیمت تیلر .

فروش الکتروپمپ ، فروش انواع موتور برق ، قیمت الکترو پمپ ، علف زن ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  فروش کفکش آبراه ،  الکتروپمپ کالمو ، دستگاه جوش رونیکس ، تاریخچه تجهیزات و ادوات کشاورزی ،  فروش الکتروموتور در یزد ، ابزارهای کاربردی کشاورزی .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، فروش عمده لوازم کشاورزی ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی. ادوات کشاورزی یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، فروش تیلر ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ ،  اسپلیت دیواری ، ست کنترل پنتاکس ایتالیایی ، ماشین آلات کشاورزی مهم‌ترین ادوات کشاورزی ، مهم‌ترین لوازم کشاورزی .

فروش چکش تخریب ، دریل بتن کن حرفه ای ، فروش هواکش خانگی و صنعتی در یزد ، ابزار ادوات و تجهیزات کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی ، فروش تجهیزات آبیاری .

لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ،  ادوات و ماشین آلات کشاورزی ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش کارواش خانگی در یزد . کارواش خانگی چیست.خرید ادوات کشاورزی ، فروش پمپ آب پنتاکس در یزد Pentax ، فروشگاه ادوات کشاورزی ، فروش پمپ لجن کش در یزد ، توان موتور نمایندگی شیمجه یزد ، خرید بهترین ابزارآلات کشاورزی و باغبانی .

فروشگاه ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات و ادوات کشاورزی ، فروش انواع پمپ کفکش ، کفکش پنتاکس ، توان موتور ، اسپلیت دیواری استریم ، لجن کش و کف کش .

کفکش فلوتردار توان تک ، قیمت کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک در یزد ،الکتروپمپ پنتاکس ایتالیایی قیمت ست کنترل براوو BRAVO .

غرفه اینترنتی فروشگاه اینترنتی توان موتور یزد

فروش موتور پمپ ، فروش الکتروپمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی ، کفکش آبراه ، فروش الکتروموتور ، قیمت الکتروموتور ، الکتروموتور دو سرعته ، تیلر کشاورزی .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

فروش کولر گازی Stream ، اسپلیت استریم ، نماینده فروش محصولات شیمجه در یزد . فروش تیلر کشاورزی ، خرید انواع تیلر و کولتیواتور ، مهم‌ترین ادوات کشاورزی ، فروش انواع موتور برق .

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟