فروش اره موتوری | قیمت اره موتوری

اره موتوری

فروش اره موتوری ، قیمت اره موتوری

وسایل و ابزارآلات امروزی سبب افزایش سرعت و کارایی در کار می‌شوند. و راندمان کار را بالا می‌برند. ابزارآلات فنی جای وسایل فنی کلاسیک و دستی را گرفته‌اند. و کمتر از نیروی جسمانی استفاده می‌کنند. در گذشته برای بریدن، هرس کردن و قطعه ‌قطعه کردن چوب و درخت از انواع اره دستی استفاده می‌شد. که زمان زیادی نیاز داشت.

استفاده از اره‌های کلاسیک نیازمند نیروی دست و جسمانی بالا است. و در حالی که وسایل جدید مجهز به موتور هستند. و نیروی محرکه‌ی خود را از برق و انواع سوخت‌ها تامین می‌کنند.

اره زنجیری ، اره موتوری یا اره برقی یک ابزار ساده و در عین حال بسیار کاربردی و مؤثر است. این وسیله همان‌طور که از اسمش پیداست از دو قسمت کلیدی و اصلی یعنی «زنجیر» و «اره» تشکیل شده است.

اره موتوری چیست؟

زنجیر این وسیله تقریباً شبیه زنجیر دوچرخه است. با این تفاوت که حالت برندگی دارد؛ چون بر روی آن حدود 30 دندانه بسیار تیز وجود دارد. که از یک آلیاژ استیل بسیار مقاوم ساخته شده. و با فاصله معینی از یکدیگر دور تا دور زنجیر قرار دارند. با حرکت زنجیر این دندانه‌ها نیز حرکت کرده و مثل تیغه تیزی شروع به برش می‌کنند.

این اره در ایران با نام اره برقی معروف شده اما اره زنجیری عنوان صحیح‌تری برای این ابزار است. چون همان طور که در ادامه نیز خواهیم گفت این وسیله ممکن است با برق، بنزین یا هر منبع انرژی دیگری کار بکند. اگرچه اختراع این وسیله کمک زیادی به روند نابودی جنگل‌ها در سرتاسر دنیا کرده. اما همچنان استفاده‌های مفید زیادی ازآن می‌شود.

و در حوادث مختلف برای نجات جان افراد، باز کردن مسیر‌های بسته شده توسط درختان سقوط کرده. هرس درختان، بهره برداری پایدار از درختان جنگل، جلوگیری از انتشار آتش وسوزی، و حتی برای ساخت مجسمه‌های چوبی یا یخی و بسیاری موارد دیگر کارکرد بسیار موثری دارند.

اره موتوری و کارکرد آن

اره موتوری کار باغبانان و نجارها را دوچندان آسان کرده است. به کمک این دستگاه بدون صرف زمان زیاد در هر لحظه می‌توان چوب را تکه کرد. اره زنجیری که بانام اره برقی یا اره شارژی هم معروف است. علاوه بر نجاری و باغبانی در آتش‌نشانی و برخی از کارهای صنعتی نیز کاربرد دارد. اره شارژی نیروی خود را از باتری تأمین می‌کند. و به نسبت ظرفیت باتری توانایی چندین ساعت کار را دارد.

هنگام کار با اره‌ی زنجیری رعایت اصول ایمنی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. دندانه‌های این اره‌ها بسیار برنده و خطرناک هستند. از این رو بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده برای آن‌ها کاور مناسب تهیه می‌کنند. بهتر است هنگام استفاده، اره به سمت خارجی گرفته شود. و بخش برنده‌ی آن از بدن فاصله داشته باشد. برای خرید اره‌ی برقی باید به توانایی موتور، طول تیغه و سرعت حرکت زنجیر توجه کرد.

فروش اره موتوری ، قیمت اره موتوری

کاربرد اره زنجیری

اکثر تولید کننده‌های اره زنجیری  ، انواع مختلفی از این اره را طراحی کرده‌اند. که هر یک از آن‌ها برای کاربردهای خاصی مناسب است. بعضی از آن‌ها چند منظوره بوده. و برای چندین کاربرد قابل استفاده هستند.از کاربردهای اره زنجیری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قطع و انداختن درختان خشک
  • تهیه هیزم از درختان
  • هرس کردن درختان
  • قطع درختان جنگل در صورت وقوع آتش سوزی در جنگل به منظور مهار آتش
  • برداشت چوب از مزارع تولید چوب
  • بریدن بتن و آسفالت
  • بریدن یخ
  • پزشکی و جراحی

انواع اره زنجیری

از جهت نحوه تأمین نیروی محرکه به چهار دسته تقسیم می‌شود که در ادامه به توضیح و بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

اره زنجیری بنزینی (احتراقی)

این نوع از اره زنجیره‌ای محبوب‌ترین و متداول‌ترین نوع اره زنجیری است. که هم برای افراد حرفه‌ای و هم برای افراد مبتدی قابل استفاده است. نیروی محرکه اره زنجیری احتراقی از طریق سوخت بنزین تامین می‌شود. و به همین دلیل به آن اختصاراً اره بنزینی گفته می‌شود.

اره زنجیری برقی-سیمی

اره زنجیری برقی-سیمی دارای یک سیم است که به پریز برق وصل می‌شود. و از الکتریسیته برای روشن شدن استفاده می‌کند. و از این رو نیازی به سوخت ندارد. با اینکه به غلط این طور تصور می‌شود که اره زنجیری برقی-سیمی به دلیل آن که باید به یک پریز برق متصل شود. ثابت و غیرقابل حمل است. اره زنجیری باتری دار (برقی بدون سیم)

اره زنجیری باتری دار که از آن به عنوان اره برقی بدون سیم نیز یاد می‌شود. به جای تغذیه شدن توسط برق مستقیم یا سوخت، انرژی مورد نیاز برای ایجاد نیروی محرکه را از باتری‌های قابل شارژ تامین می‌کند.

اره زنجیری دستی

اره زنجیری دستی هیچ نیازی به سوخت یا برق ندارد. چون اصلاً موتوری ندارد و با نیروی دست کار می‌کند. این نوع اره زنجیری کمتر توسط تولیدکنندگان تأمین و فروخته می‌شود. بلکه اغلب توسط افراد و با استفاده از یک زنجیر (زنجیر مخصوص اره های زنجیری موتوری) و مواد متریالی که به راحتی در دسترس همگان است ساخته می‌شود.

بعضی از افراد که نمی‌توانند هزینه کنند یا به هر دلیلی، نمی‌خواهند اره زنجیری‌های رایج موتوری را خریداری کنند. از این روش برای برش چوب و یا تر و تمیز کردن چوب استفاده می‌کنند.

مزایای استفاده از اره زنجیری

  • اره زنجیری از یک مجموع تیغه‌ که به صورت یک زنجیر به هم متصل شده اند ساخته شده است. این زنجیر معمولا از حدودا ۳۰ عدد تیغه تیز تشکیل شده که دور یک صفحه فلزی پیچیده شده و به دور همان صفحه دوران می‌کند.
  • یک موتور بنزینی یا برقی دارد که انرژی لازم برای اره را فراهم کرده و توسط یک جعبه دنده این انرژی را به زنجیر منتقل می‌کند. موتور‌های بنزینی معمولا یک سیلندره و دو زمانه هستند که با کاربراتور کار می‌کنند.
  • علت اصلی محبوبیت این وسیله سرعت بالای آن است.
  • در مقایسه با اره دستی  یک اره زنجیری سرعت بسیار بالاتری دارد. به نحوی که می‌شود گفت کار با آن بیشتر از ۱۰ برابر سریع‌تر است.
  • به علاوه از آن جا که نیروی لازم برای اره کردن توسط یک موتور تامین می‌شود. مقدار انرژی مصرف شده توسط نیروی انسانی در زمان کار به شدت کاهش پیدا می‌ کند. که خود همین مسئله هم به تنهایی باعث بالاتر رفتن سرعت کار می‌شود.

فروش اره موتوری ، قیمت اره موتوری

  • در کنار مزایایی که این وسیله دارد موضوع ایمنی در زمان کار با آن از مسائل بسیار مهم است.
  • اره زنجیری ابزاری خطرناک به حساب می‌ آید و مطابق آمار‌ها فقط در ایالات متحده موجب بیش از ۳۰ هزار حادثه شده.
  • به علاوه این اره‌ها نیاز به نگهداری و تعمیرات دارند. و باید به طور منظم تمیز کاری بشوند تا خرده‌های چوب و ذرات خاک اره وارد بخش‌های مکانیکی دستگاه نشود. و آسیبی به بخش‌های مختلف آن نرساند.

فروش اره موتوری ، قیمت اره موتوری

  • طول تیغه اره از فاکتورهای مهمی است که می‌توان با توجه به آن یک اره مناسب برای کاربرد مورد نظر را پیدا کرد.
  • اره‌هایی که بلند‌تر اند برای بریدن چوب‌های با قطر بیشتر مناسب اند. و کار را راحت‌تر می‌کنند.
  • اره‌هایی با طول ۱۵ تا ۵۰ سانتیمتر برای استفاده معمولی و اره‌های با طول بیش از ۵۰ سانتیمتر توسط کاربران حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • همچنین وزن دستگاه و توانایی بدن فرد هم از موارد مهمی است. که خریدار در زمان تهیه ابزار باید به آن توجه بکند.
  • از نظر شکل دسته هم دو مدل مختلف وجود دارد.
  • یک مدل دسته بالای اره قرار گرفته که کنترل و تعیین مسیر حرکت دستگاه را از بالا اماکن پذیر می‌کند. و برای کسانی است که بالاتر از محل برش قرار می‌گیرند.
  • اما مدلی که دسته آن در پشت اره قرار گرفته برای استفاده روی زمین و در سطح محل برش مناسب‌تر است.

در ابتدا شما باید بدانید که هدف شما از خرید اره موتوری چیست؟

انجام امور باغ شخصی خود مثل هرس درختان ، بریدن کنده ها یا اینکه شما تجارت و یا درآمدی در صنعت چوب دارید. و روزانه ساعت های طولانی از اره موتوری خود جهت بریدن درختان و چوب ها استفاده می کنید.

اگر روزانه کار زیادی با اره موتوری دارید بهتر است. سراغ برنده های ارزان در اره موتوری و اره موتوری های چینی نروید. بهتر است برندی را انتخاب کنید که امکان تهیه قطعات یدکی اره موتوری شما فراهم باشد. چرا که در حالت پر مصرف به دلیل کارکرد بالای اره موتوری قطعات پر اصطکاک اره موتوری مانند :

فروش اره موتوری

پیستون اره موتوری ، رینگ اره موتوری ، سیلندر اره موتوری ، هواکش اره موتوری ، تیغه اره موتوری ، زنجیر اره موتوری ، اویل پمپ اره موتوری یا پمپ روغن اره موتوری ، اسپراکت اره موتوری و … زودتر دچار خرابی می شوند.

و نیاز به تعویض این قطعات در اره موتوری شما بیشتر می شود. در نتیجه در انتخاب برند اره موتوری به شدت دقت کنید. تا در آینده در تهیه لوازم یدکی اره موتوری به مشکل برخورد نکنید.

اما در صورتی که نیاز شما در حد کارهای روزمره باغ شخصی است. و به طور مثال ماهی یکی دوبار از اره موتوری استفاده می کنید. نیاز به انجام هزینه اضافی وجود ندارد. و می توانید با انتخاب یک برند  اره موتوری چینی با کیفیت که یدکی آن هم در بازار موجود باشد. کار خود را انجام دهید.

برای اینکه بتوانید خرید موفقی در زمینه اره موتوری یا اره برقی داشته باشید. باید به نکات خرید اره موتوری یا اره برقی  توجه کنید.

  • نخستین موضوع مهم در خرید اره بنزینی توجه به قدرت تولیدی آن است.قدرت این اره با حجم موتور آن در ارتباط مستقیم است.
  • حجم موتور این اره با سی سی مشخص می گردد. هر چه عدد مربوط به حجم موتور بیشتر باشد، یعنی قدرت اره موتوری نیز بیشتر می شود.حجم زیاد  موتور در این اره ها به معنی سنگین بودن آن ها نیز هست.

به گونه ای که هر چه قدر حجم موتور در اره موتوری افزایش یابد. به همان میزان وزن آن نیز افزایش خواهد داشت. حجم مناسب برای اره بنزینی بین 24  تا 64 سی سی قرار دارد. این حجم ضمن اینکه قدرت مناسبی برای کارکرد اره می باشد. وزن ایده آلی را نیز برای وسیله به همراه دارد.

  • در واقع این وزن، وزنی متوسط برای اره موتوری می باشد.
  • قدرت موتور در اره برقی بر حسب وات نمایش داده می شود.
  • در هنگام  خرید اره برقی باید به میزان وات درج شده بر روی وسیله توجه نمایید. این موضوع نشان می دهد. که اره برقی دارای چه میزان قدرتی است. هر چه عدد در نظر گرفته شده برای اره برقی بیشتر باشد. به همان نسبت قدرت تولیدی موتور آن بیشتر خواهد بود.

توجه به برخی از نکات ایمنی و ضروری

توجه به نکات ایمنی زیر بسیار ضروری است:

  • لازم به ذکر است که از انجام برش هایی بالاتر از ارتفاع شاخه خود پرهیز نمایید. به دلیل ان که این کار کنترل دستگاه را بسیار سخت خواهد کرد
    •    حتما در هنگامی که از دستگاه استفاده نمی کنید. ترمز زنجیر را فعال نمایید
    •    به صورت دوره ایی از تیز بودن زنجیر اطمینان حاصل کنید. اگر زنجیر کند باشد از سرعت کار شما کم می شود و هم چنین به دلیل کیک بک های بیشتر دستگاه، احتمال آسیب افزایش خواهد یافت.
    •    بهتر است که برای استفاده از اره موتوری دو نفر این کار را انجام دهند.
    •    حتما از وسایل ایمنی ذکر شده استفاده نمایید.


سوهان کاری زنجیر اره موتوری:

برای آن که زنجیر اره موتوری خود را تیز نمایید. به سوهان کاری آن نیاز دارید. برای انجام سوهان کاری اره موتوری بهتر است که به موارد ذکر شده در زیر توجه داشته باشید:

  • اره خود را بر روی سطحی مسطح و سفت قرار دهید
    •    مطمئن شوید سوهان استاندارد و مناسب با اره خود انتخاب نمایید.
    •    سوهان ریز و نازک به همراه دسته جهت انجام این کار مناسب است
    •    به منظور تیز کردن اره خود باید سوهان موازی با لبه دندانه بوده و حرکت به صورت محکم و یکنواخت صورت گیرد
    •    سوهان را روی دندانه در حالی که همزمان آن را به سمت پایین فشار می دهید. تحت زاویه دندانه به سمت بیرون حرکت دهید. و در هنگام بازگشت سوهان را بر روی دندانه کاملا آزاد کنید. این عمل را برای تمامی دندانه های اره در طول زنجیر انجام دهید.
    •    اگر از زاویه دندانه ها در ۲ طرف زنجیر یکسان نباشد در این صورت اره نمی تواند یک برش کاملا مستقیم را ایجاد کند. و جهت انجام این کار یک خط نشانه درنحوه صحیح برش انواع چوب، کنده و تنه درختان  و…

فروش اره موتوری ، قیمت اره موتوری

در هنگام برش، شما کشش دستگاه را به سمت و سوی های مختلف احساس خواهید کرد. برای مثال زمانی که می خواهید با قسمت زیرین تیغه برش دهید، شما به سمت جسمی که برش می دهید کشیده خواهید شد.

اما زمانی که می خواهید با قسمت بالایی تیغه برش دهید، دستگاه شما را به عقب پرتاب می کند!بنابراین برای برش انواع اجسام باید به نکاتی دقت کنید. و به روش صحیح عملیات برش را انجام دهید. در زیر به مهمترین نکات در خصوص برش با اره موتوری را در اختیار شما قرار می دهیم:
•    کنده های درخت ممکن است دارای شاخه هایی باشد. بنابراین بهتر است که در ابتدا شاخه ها را از کنده جدا کنید. برای این کار می توانید موتور دستگاه را به خود کنده تکیه  دهید تا ایمنی بیشتری داشته باشد.
•    برای برش خود کنده درخت، در ابتدا از قسمت بالایی آن شروع کنید. و تا یک سوم قطر ان برش دهید، حال اره را در زیر کنده گذاشته و تا قسمتی که از بالا بریده بودید، برش دهید تا کنده کاملا قطع شود.
•    برای برش درخت در حالی که قطر تنه بیش از 50 سانت می باشد. باید بر طبق دستور العمل ها عمل نمایید

چگونه یک اره برقی یا اره موتوری خوب خریداری کنیم؟

خرید اره علاوه بر جنبه های اختصاصی، جنبه های عمومی نیز دارد. یکی از این جنبه ها مربوط به طول اره یا همان تیغه آن می باشد.این طول باید متناسب با نیاز شما انتخاب شود.به عنوان مثال اگر قصد دارید از این اره ها برای برش درختان قطور استفاده کنید،باید طول های بیش از 50 سانتی متر را برای اره انتخابی خود مد نظر قرار دهید.اگر بتوانید طول مناسب برای اره موتوری یا مدل برقی را تشخیص دهید، از خرید خود رضایت خواهید داشت.

سایر نکات :

اگر قصد دارید از اره برای کار در منزل استفاده کنید، احتمالاً می توانید آن را در نمونه هایی با طول کم انتخاب کنید.ضمن اینکه اگر قرار باشد این اره در اموری همچون باغبانی یا نجاری مورد استفاده قرار بگیرد، بهتر است در نوع طویل انتخاب شود.

گزینه دوم برای انتخاب یک اره برقی یا اره موتوری مناسب، توجه به قدرت تولیدی آن هاست. این میزان قدرت بر روی هر دو نوع اره درج شده است.قدرت اره اتومات بر مبنای وات نمایش داده می شود. در اره های موتوری نیز این قدرت بر حسب سی سی قید می شود.

اگر شما این قدرت اره بنزینی یا برقی را متناسب با استفاده خود انتخاب کنید. دیگر نیاز به صرف انرژی بیشتر در حین کار نخواهید داشت.

فروش اره موتوری ، قیمت اره موتوری

در گام سوم خرید خود باید بر روی نکات امنیتی مربوط به اره ها متمرکز شوید. به عنوان مثال باید اطلاعات کافی در مورد وسیله داشته باشید.یعنی بدانید چگونه باید با آن کار کنید. یا اینکه چه افرادی می توانند با آن ها کار کنند. همان طور که قبلاً گفتیم مدل برقی برای افراد آماتور و اره موتوری برای افراد حرفه ای مناسب می باشد.

تجهیزات ایمنی مربوط به این اره ها شامل محافظ گوش، عینک، کلاه، کفش و لباس مناسب می شود. برای بالا رفتن ایمنی باید کلیه این وسایل را نیز در انتخاب اره برقی یا موتوری مورد توجه قرار دهید.

در گام چهارم به توان جسمی فردی که می خواهد از این اره استفاده کند، فکر کنید.همان طور که می دانید اره های بنزینی بسیار سنگین هستند. بنابراین هر کسی نمی تواند به عنوان کاربر آن ها مطرح شود.

مهمترین نکات نگهداری:

در این قسمت قصد داریم تا نکاتی مهم که معمولا به آنها توجه نمیشود را بیان کنیم. تا عمر اره موتوری و زنجیر اره موتوری شما افزایش یابد.

نکته شماره یک نگهداری:

هرگز زنجیری را که برای درختان و چوب های خیس استفاده می کنید به الوار یا چوب های خشک نزنید. به زبان ساده تر یک زنجیر مخصوص برش چوب های تر(خیس) و یک زنجیر مخصوص چوب های خشک داشته باشید. رعایت این نکته بر روی عمر اره موتوری شما تاثیر زیادی ندارد. اما عمر زنجیر اره موتوری را به شدت بالا می برد.

نکته شماره دو نگهداری :

حتما دقت کنید که ترکیب بنزین و روغن را به درستی رعایت کنید. اگر از بنزین مخصوص موتورهای دو زمانه استفاده می کنید از ترکیب یک به بیست جهت ترکیب سوخت اره موتوری استفاده کنید. یعنی به ازای هر 20 لیتر بنزین یک لیتر روغن بریزید.اما اگر از روغن چهارزمانه استفاده می کنید.این ترکیب را به حالت یک به پنچاه تبدیل کنید.

نکته سوم نگهداری:

دندانه های زنجیر اره موتوری را طبق برنامه مشخص و زمان بندی شده تمییز و تیز کنید. تا از کند شدن زودهنگام زنجیر اره موتوری جلوگیری کنید. دقت کنید که حتما از سایز سوهان مناسب جهت انجام این کار بر روی اره موتوری استفاده کنید.

نکته چهارم نگهداری:

فیلتر هوای اره موتوری از قسمت های ارزان ولی به شدت موثر در عمر اره موتوری می باشد. فیلتر هوا را خوب تمییز کنید. هر از چند گاه یکبار فیلتر هوا را با آب ولرم و ماده ای شوینده بشورید. بعد از خشک شدن فیلتر هوا آن را در محا مخصوص خود روی اره موتوری قرار دهید.

نکته پنجم نگهداری :

دقت کنید که زنجیر اره موتوری خود را نه خیلی شل و نه خیلی سفت نکنید. زنجیر اره باید در یک حالت میانی بین سفت بودن و رهایی باشد. تا هم بتواند به راحتی حرکت کند. و هم اینکه در اثر سرعت بالای حرکت از تیغه اره موتوری خارج نشود.

نکته ششم نگهداری:

هر از چند گاه یکبار شیار تیغه ، تیغه اره و زنجیر اره موتوری را خارج کنید. و کلیه سوراخ ها ، منافذ و قسمت های اره را از خاک اره ، تکه های ریز چوب ، روغن و یا هر آلودگی پاک کنید.

نکته هفتم نگهداری :

برجستگی ها و ناصافی های ایجاد شده روی لبه های زنجیر اره موتوری را با کمک سوهان صاف کنید. تا زنجیر اره به حالت یکنواخت اولیه باز گردد.برخی از نکات مهم ایمنی که در هنگام کار با اره زنجیری به ویژه اره بنزینی باید رعایت شود:

  • دستورالعمل های ایمنی کارخانه سازنده را مطالعه کنید.
  • دستکش، عینک ایمنی، کلاه ایمنی، چکمه‌های محافظتی و گوشی محافظ بپوشید.
  • همراه با شخص دیگری به محل کار بروید.
  • در هنگام عزیمت به محل کار ابزارهای ارتباطی همچون تلفن همراه را نیز همراه خود ببرید.
  • یک وسیله نقلیه نزدیک خود داشته باشید که در موارد اضطراری مورد استفاده قرار گیرد.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

خرید موتور برق

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ: 09131540297

اینستاگرام:  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، قیمت تیلر .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد، تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی .

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن .

شیر فشار شکن ، خرید موتور برق ، فروش  چمن زن ، فروش علفزن ، فروش الکتروموتور سه فاز، فروش لانس سمپاش  .

فروش الکترو پمپ ، گیربکس کشاورزی ، الکترو موتور ، هواکش صنعتی ، کفکش توان تک ، قطعات کفکش توان تک ، شیر فشار شکن ، فروش شلنگ های خرطومی ، تیلر کولتیواتور ، فروش ادوات کشاورزی ،  توان موتور ، اره موتوری  .

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟