فروش ادوات کشاورزی در یزد

ادوات کشاورزی

فروش ادوات کشاورزی در یزد

فروشگاه اینترنتی توان موتور فروش ادوات کشاورزی با قیمت مناسب در یزد می باشد .برای خرید انواع ادوات کشاورزی با شماره های ما تماس حاصل نمایید. برخی از خدمات این مجموعه در این زمینه را خدمتتان ارائه می نماییم.

  • فروش و ‌خدمات پس از فروش کلیه ادوات کشاورزی
  • طراحی و اجرای سیستم های آبیاری قطره ای تحت فشار
  • انجام مشاوره تخصصی در امور خرید ادوات کشاورزی

فروشگاه ادوات کشاورزی

دسته بندی تجهيزات و ماشين های باغبانی

انواع مختلفی از ابزار، ماشين ها و تجهيزات ساده و پيچيده در کشاورزی ، باغبانی و فضای سبز به کار می روند. اين وسايل و ماشين ها را می توان بر مبنای مختلف دسته بندی نمود. به همين دليل در کتاب ها و مراجع می توان دسته بندی های مختلفی در اين زمينه پيدا کرد. که هيچ کدام يکديگر را نفی نمی کنند. و فقط ممکن است از نظر مبنای دسته بندی با هم متفاوت باشند.

قبل از دسته بندی لازم است با مفاهيم « كاربرد » و « چگونگی تأمين نيروی محركه » زير آشنا شويد:

  • ابزار: اين وسايل توسط کاربر و به صورت دستی به کار گرفته می شوند. مانند چاقوی پيوند زنی.
  • وسايل غير موتوری :اين وسايل نسبتاً سبک بوده و ممکن است در حين کار توسط کاربر حمل شود يا روی زمين کشيده يا هل داده شود. مانند چمن زنی دستی غير موتوری، سمپاش پشتی استوانه ای.
  • وسايل موتوری :نيروی مورد نياز قطعات متحرک اين وسايل با يک موتور احتراقی يا برقی تأمين می شود و می توان آن ها را به سه دسته تقسيم کرد:
  • دستی (مانند هرس کن موتوری)
  • پشتی (سمپاش پشتی موتوری)
  • چرخدار (چمن زن بشقابی)

قیمت ادوات کشاورزی ، فروش ادوات کشاورزی در یزد

برای دریافت قیمت ادوات کشاورزی و خرید آسان می توانید با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایید و بهترین ادوات کشاورزی را خریداری نمایید.

ادوات تراکتوری

اين وسايل توسط تراکتور به کار می افتد. و ممکن است علاوه بر تأمين نيروی کشش از تراکتور، به محور انتقال نيروی تراکتور نيز وصل شده و از آن حرکت بگيرند. مانند:

سمپاش پشت تراکتوری

  • ماشين های خودگردان: اين ماشين ها دارای موتور محرکه ای هستند. که ضمن تأمين نيروی مورد نياز قطعات متحرک کاری، برای حرکت دستگاه به چرخ های دستگاه نيز نيرو می دهد. مانند
  • چمن زن خودگردان.

تجهيزات و ادوات کشاورزی

اين وسايل معمولاً به صورت موقت يا دائمی در بخش های مختلف نصب می شوند. و ممکن است شامل قطعات متحرک بوده يا تمام قطعات آن ثابت باشند، مانند کولر.

فروش ادوات کشاورزی در یزد

طبقه بندی انواع تراکتور

از آنجا که کاربرد تراکتور در دنیای جدید بسیار گسترده است , تراکتور هایی که ساخته می شوند. دارای توان , اندازه و طرح های متفاوتی هستند . تحویل تدریجی تراکتور , موجب به وجود آمدن طبقه بندی های گوناگون برای آن شده است . ترکتورهای ساخته شده :

الف) بر اساس تامین خاصیت کششی و خودرو بودن 

1- تراکتورهای چرخ دار
2- تراکتورهای زنجیری

ب) بر اساس موارد استفاده

1- تراکتور های عمومی یا تراکتورهای خدماتی
2- تراکتئرهای همه کاره یا تراکتور های ردیف کار
3- تراکتورهای پا بلند یا شاسی بلند
4- تراکتورهای باغی
5- تراکتورهای صنعتی
6- تراکتورهای یونیورسال
7- تراکتورهای باغچه ای و تراکتورهای چمن زن
8- تراکتورهای دو چرخ یا تیلر های موتوری
ج) بر اساس نوع شاسی یا قاب
1- تراکتورهای با شاسی
2- تراکتورهای نیمه شاسی
3- تراکتورهای بدون شاسی

قیمت ادوات کشاورزی تراکتور

فروشگاه ادوات کشاورزی

فروش ادوات کشاورزی در یزد

ادوات کشاورزی جدید

الف) طبقه بندی بر اساس خاصیت کششی و خودرو بودن 

تراکتورهای چرخ دار متمایز ترین و پیشرفته ترین نوع ماشین به خصوص جهت مقاصد کشاورزی هستند . این تراکتورها سه چرخ یا چهار چرخ ساخته می شوند. انواع تراکتورهای چهار چرخ به قرار زیر است:
تراکتورهای چهار چرخ معمولی, تراکتورهای چهار چرخ محرک, تراکتورهای چهار چرخ متحرک محرک با چرخ های کوچک جلو ,تراکتورهای چهار چرخ محرک با چرخ های بزرگ و و هم اندازه.
– طی سال های متمادی از تراکتورهای زنجیری به منظور کاهش فشار برروی خاک و بالا رفتن کشش در زمینهای نرم , که دارای مقاومت کمی هستند, استفاده شده اند .

این تراکتورها همچنین در زمین های مرطوب و باتلاقی, یا در مناطقی که پایداری چرخ های تراکتور با اشکال روبرو می شود.  مانند مناطق تپه ای با شیب های تند و زمین های ناهموار مورد استفاده قرار می گیرد.

بازار ادوات کشاورزی یزد 

مرکز فروش ادوات کشاورزی در یزد

گرچه استفاده از تراکتورهای زنجیری در کشاورزی محدود است , اما از این تراکتورها می توان به خوبی در موارد زیر استفاده کرد:

1- استفاده در باغات میوه و بیشه زارها
2- پاک کردن و احیای زمین
3- انجام عملیات حفاظتی خاک
4- ایجاد استخرهای ذخیره سازی آب در مزرعه
5- عملیات خاکبرداری و تسطیح زمین های زراعی به خصوص مزارع آبی
6- ایجاد نهرهای انتقال آب
7- به کار بردن زیر شکن ها و وسایل خاک ورزی عمیق
8- تعمیر جاده

ادوات باغبانی

ب) طبقه بندی بر اساس موارد استفاده

– یک تراکتور عمومی یا خدماتی, کم و بیش مشابه یک تراکتور چهار چرخ متداول و معمولی است. در این تراکتورها ممکن است فاصله ی بین چرخ های جلو یا چرخ های عقب ثابت یا قابل تنظیم باشد.
– تراکتورهای همه کاره یا تراکتور ردیف کار , تراکتوری است که عملا برای انجام تمام کارهای مزرعه به انضمام عملیات کاشت و وجین و سله شکنی در مزارعی که اندازه ی آنها متوسط است طراحی شده است.
– اکسل جلویی تراکتورهای پا بلند عریض و قابل تنظیم بوده و ارتفاع آن از سطح زمین زیاد است تا بتواند عملیات وجین و سله شکنی محصولات ردیفی پا بلند , مانند نیشکر را انجام دهد.
– در شرایطی که فاصله یبین درختان زیاد بوده و شاخه های درختان نیز بلند می باشند تقربا می توان از هر تراکتوری در باغ های میوه و بیشه زارها استفاده کرد. اما در صورتی که باغ های میوه , بیشه زارها و تاکستان ها از اهمیت بیشتری برخوردارند , بهتر است. از تراکتورهای مخصوص که برای کار در این شرایط طراحی شده اند استفاده نمود. تراکتورهای باغی ممکن است از نوع چرخ دار یا زنجیری باشند.

فروش ادوات کشاورزی در یزد

– تراکتورهای صنعتی ماشین هایی هستند. در اندازه و انواع مختلف که برای کارهای مخصوص صنعتی و حمل وسائل سنگین در کارخانجات , فرودگاه ها و غیره ساخته شده اند.

این تراکتورها را می توان به دستگاه های بالا بر, حفاری, بارکن مکانیکی و ضمائم مشابه که روی آنها سوار می شوند مجهز نمود. در بسیاری از مواقع می توان از بعضی تراکتورهای صنعتی در کارهای کشاورزی نیز استفاده نمود.
– تراکتورهای یونیور سالکه به واحد توان یا تراکتور مخصوص نیز معروف است. به طریقی طراحی شده است که بتواند هم تولید توان نموده و هم انواع مختلفی از ماشین های برداشت سوار, از قبیل ماشین ذرت چین , ماشین برداشت علوفه ی سیلو کردنی , کمباین و ماشین دانه کن ذرت و بعضی وسائل مخصوص را قبول و حمل کند.

این نوع تراکتور نه تنها دارای خصوصیت ماشین های خودرو است. بلکه دارای مزایای اقتصادی یک واحد تولید توان چند منظوره نیز هست.
– تراکتورهای باغچه ای یا باغی کوچک که به آنها تراکتورهای شاسی کوتاه نیز گفته می شود. تراکتورهای چهار چرخ کوچکی هستند که توان آنها بین حدود 8 تا 25 است بخار است. این تراکتورها برای انجام بسیاری از کارهای باغات کوچک و باغچه ها از قبیل خاک برداری , حفر گودال , برش چوب و غیره قابل استفاده هستند.

فروش ادوات کشاورزی در یزد

کار گاو آهن چیست؟

یکی از اصلی و ابتدایی ترین ادوات کشاورزی، گاو آهن می باشد. که به طور فنی با نام گاو آهن برگردان دار شناخته شده است. از ویژگی های گاو آهن انداختن شیار وجدا کردن و بلند کردن خاک می باشد.

بریدن و یا زیر خاک رفتن علف های هرز از عملکردهای گاو آهن می باشد. افزایش نفوذ و جریان آب نیز از دیگر کارایی های آن می باشد.
از ادوات کشاورزی می توان به ادوات خاک ورزی اولیه می توان به گاو آهن برگردان دار، گاو آهن بشقابی، گاو آهن چیزل، گاوآهن دوار، پشته ساز نهر کن. و سایر ادواتی که خاک را زیر و رو می کنند. و آن را ناهموار می نمایند اشاره نمود. اگر بخواهیم مهمترین و اولیه ترین ادوات کشاورزی را نام ببریم باید بگوییم در راس آن شخم قرار دارد.

چرا زمین را شخم می زنند؟

یکی از مهمترین عملیات کشاورزی خاک ورزی و یا شخم زمین می باشد. همیشه بلافاصله بعد از شنیدن کلمه کشاورزی در ذهن افراد اولین مطلبی که به ذهن می رسد شخم زدن می باشد.

هدف از شخم زدن در واقع تغییرات فیزیکی مناسب و مورد نیاز در خاک به منظور ارتقا و بهبود شرایط رشد و نمو گیاهان و محصولات کشاورزی می باشد. اصطلاح قابلیت کشت پذیری خاک به معنای رابطه ی بین شرایط فیزیکی خاک با رشد گیاه و محصول می باشد.

در طول سالیان سال از گذشته تا به امروز گاو آهن در آماده نمودن بستر بذر و ریشه مورد استفاده ی گسترده ای قرار می گرفته است. گاو آهن های برگردان دار و همچنین گاو آهن هایی که در گذشته و همچنین در حال حاضر در کشورهای توسعه نیافته مورد استفاده قرار می گیرند.

از تکامل چنگک های چوبی ساخته شده اند که در گذشته و حتی امروزه در برخی نقاط به وسیله ی دام بر روی خاک و اراضی کشاورزی کشیده می شده است.

– تراکتورهای دو چرخ یا تیلر های موتوری که به تراکتورهای دستی نیز معروف است. دارای دو چرخ محرک است که به وسیله ی دست حمایت و هدایت می شود.

ج) طبقه بندی بر اساس نوع شاسی یا قاب

– تراکتورهای با شاسی دارای یک قسمت حمایت کننده به نام شاسی یا قاب هستند.
– در تراکتورهای نیم شاسی دو تیرک یا محور طولی به دو طرف بدنه ی موتور  محفظه ی کلاچ و یا محفظه ی جعبه دنده به وسیله ی پیچ و مهره متصل می شود.
– تراکتورهای بدون شاسی فاقد هر گونه حمایت کننده اضافه هستند . د راین نوع بدنه ی تراکتور به صورت یکپارچه است.

وسایل کشاورزی

فروش ادوات کشاورزی در یزد

هنگامی‌که برای خرید ماشین آلات کشاورزی اقدام می‌کنید، باید اطلاعات کافی راجع به هر کدام از وسایل کشاورزی داشته باشید. در نتیجه با تحقیق در مورد انواع تجهیزات و برندها، می‌توانید انتخاب دقیقی داشته باشید.

با این اوصاف، اکثر کشاورزان در مقیاس کوچک گزینه‌های زیادی داشته اما پول کمی‌ دارند. بنابراین حتی شناختن کوچکترین تجهیزات کشاورزی بسیار اهمیت دارد. برای خرید انواع ادوات کشاورزی با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ: 09131540297

اینستاگرام:  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی .

ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد، تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش .

فروش الکترو پمپ ، گیربکس کشاورزی ، الکترو موتور ، هواکش صنعتی ، کفکش توان تک ، قطعات کفکش توان تک ، شیر فشار شکن ، فروش شلنگ های خرطومی ، تیلر کولتیواتور ، فروش ادوات کشاورزی ،  توان موتور ، اره موتوری  .

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟