سمپاش | دستگاه سمپاش | فروش انواع سمپاش در یزد

سمپاش

فروش سمپاش در یزد

دستگاه های سمپاش انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای ویژگی های خاصی است. و برای مکان های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. …. یکی از بزرگ ترین و معتبرترین مراکز فروش ادوات کشاورزی در یزد است. که بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های سمپاش را در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

 

انواع دستگاه سمپاش

این وسیله از نظر کاربرد و کاربری به انواع مختلفی تقسیم می شوند که عبارت است از:

 

دستی:

برای سمپاشی زمین های زراعی کوچک و متراژ پایین استفاده از سمپاش های دستی بسیار مناسب می باشد. این سمپاش ها در دو جنس پلاستیکی و استیل تولید می شود. سمپاش های دستی برای گلخانه های کوچک بسیار کاربردی است.

 

فرغونی:

سمپاشی های فرغونی یکی از گزینه های ایده آل برای زمین و باغچه های بزرگ می باشد. این سمپاش ها دارای مخزن بزرگی هستند. و شما می توانید حجم بالایی از سم را در آن جای دهید. همچنین سمپاش های فرغونی همانند فرغون است. و دارای دو چرخ می باشد و شما می توانید به راحتی آن را حمل کنید.

 

پشت تراکتوری:

سمپاش های تراکتوری یکی از سمپاش های مخصوص مزارع و باغات بسیار بزرگ است. و با استفاده از آن می توان باغ های بزرگی همچون پسته و هلو را سمپاشی کرد. این سمپاش ها در پشت تراکتور وصل می شود. و از این رو سمپاشی بسیار آسان و راحت خواهد شد.

 

زنبه ای:

سمپاش های زنبه ای دارای یک مخزن بزرگ بنزین است. و با استفاده از موتور بنزینی کار می کند. این دستگاه ها دارای مخزن نسبتا مناسبی است. که با استفاده از آن می توان تمامی باغ و زمین کشاورزی را سمپاشی نمود.

 

تریلرهای سمپاش:

سمپاش های تریلری همان طور که از نامش مشخص است. که سمپاش بر روی تریلر قرار می گیرد. برای حمل راحت تر این سمپاش ها دو چرخ در زیر آن نصب می شود. می توان این سمپاش ها را در پشت تراکتور نصب کرد.

 

فشاری:

سمپاش های فشاری که به آن سمپاش های تلمبه ای نیز می گویند. از دیگر دستگاه سمپاش است. این دستگاه از یک پیستون و یک مخزن ساخته شده است. برای این کار شما باید تلمبه موجود در سمپاش را چند مرتبه به صورت متوالی فشار دهید. تا سم در دستگاه به بیرون پاشش شود.

 

پشت تخت اهرم دار:

این نوع از سمپاش ها دارای دسته هایی بوده. که همانند یک کوله پشتی بر روی شانه ها قرار می گیرد. و با استفاده از آن به راحتی می توانید گل ها و گیاهان را سمپاشی کنید. این سمپاش ها باغی بوده و کار کردن از آن آسان می باشد.

 

راهنمای انتخاب دستگاه سمپاش

برای خرید انواع مختلف این دستگاه به صورت کلی دو راه وجود دارد:

  • مراجعه حضوری به شرکت‌ کشاورزی توان موتور ارائه کننده این محصول و بازدید و دریافت مشاوره
  • خرید از فروشگاهاهه اینترنتی توان موتور و مقایسه راحت تر انواع محصولات .

سمپاش دارای تنوع بالایی در نوع و جنس است. در نتیجه قیمت این دستگاه ثابت نبوده. و عوامل متعددی بر روی هزینه این دستگاه تاثیر می گذارد. از جمله فاکتورهایی که بر روی قیمت دستگاه های سمپاشی موثر است. می توان به کیفیت، جنس بدنه، میزان پاشش ذرات، نحوه عملکرد، نوع و … اشاره کرد.

برای افزایش شادابی و طراوت گل و گیاهان بهتر است که این دستگاه خریداری شده کیفیت و ساختاری بسیار اصولی و استانداردی داشته باشد. جهت استعلام قیمت انواع سمپاش ها تنها کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

کاربرد دستگاه سمپاش چگونه است؟

کاربرد این دستگاه به نوع کاربری آن بستگی دارد. به صورت کلی می توان گفت که سم پاش ها نه تنها سرعت سمپاشی را راحت تر می کنند، بلکه با صرفه جویی در مصرف سم ها باعث کاهش هزینه های سمپاشی خواهد شد.

دستگاه سمپاش دستی چیست؟

برای سمپاشی زمین های زراعی کوچک و متراژ پایین استفاده از نوع دستی این دستگاه بسیار مناسب می باشد. این نوع در دو جنس پلاستیکی و استیل تولید می شود. نوع  دستی آن برای گلخانه های کوچک بسیار کاربردی است.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ:

 09131540297

اینستاگرام:

  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، فروش سمپاش ، قیمت تیلر .

فروش الکتروپمپ ، قیمت الکترو پمپ ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  فروش کفکش آبراه ،  الکتروپمپ کالمو ، دستگاه جوش رونیکس .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ.

لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ،  ادوات و ماشین آلات کشاورزی ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش کارواش خانگی در یزد . کارواش خانگی چیست ، فروش پمپ آب پنتاکس در یزد Pentax ، فروشگاه ادوات کشاورزی ، فروش پمپ لجن کش در یزد.

فروشگاه ادوات کشاورزی در یزد

کفکش فلوتردار توان تک ، قیمت کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک در یزد ،الکتروپمپ پنتاکس ایتالیایی قیمت ست کنترل براوو BRAVO .

غرفه اینترنتی فروشگاه اینترنتی توان موتور یزد

فروش موتور پمپ ، فروش الکتروپمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی ، کفکش آبراه .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟