دم برقی رونیکس | فروش دم برقی رونیکس در یزد

دم برقی رونیکس

فروش دم برقی رونیکس در یزد

دم برقی رونیکس دستگاهی است که برای تولید باد با حجم بالا به کار می رود. تولید فشار بالای باد، جریان یکنواخت و پرقدرت هوا، در کنار زیبایی، گرم شدن اندک دستگاه، وزن کم و مصرف بهینه انرژی از ویژگی های این دستگاه می باشد.

دم برقی معمولا برای ایجاد شعله و احتراق استفاده می شود. و در منزل، رستوران ها، کوره ها و… کاربرد دارد. همچنین برای خنک سازی و جریان پیدا کردن هوا در مکان های مختلف به کار می رود.

این دم برقی صنعتی که به دمنده یا بلوور برقی نیز معروف است. مجهز به موتور 260 واتی، کم صدا و بدون لرزش است. این دستگاه مجهز به بدنه ای از جنس آلومینیوم مقاوم و با کیفیت، پروانه تمام فلزی و سیم پیچی %100 مسی بوده. و پایه های پهن، محکم و بادوام آن قابلیت نصب بر روی میز جهت استقرار بهتر را دارد. در ضمن مدل 1222 رونیکس مجهز به خروجی هوا با قطر 2.5 اینچ و وزن 3.1 کیلوگرم می باشد.

قیمت دم برقی رونیکس

دمنده برقی ( دم برقی ) ۱۲۲۱ را برای گشت و گذار هایتان در کنار خود داشته باشید

این ابزار به خصوص رونیکس دارای یک موتور ۱۵۰ واتی با کیفیت می باشد. که قطعات داخلی با بروز ترین دستگاه های تمام اتوماتیک اروپایی ساخته و پرداخته شده است. سیم پیچ موتور نیز برای طول عمر و کارکرد بیشتر تماما مسی است.

بدنه موتور این مدل از بهترین آلیاژهای آلومینیوم است. و موتوری با صدای بسیار کم و کم ترین لرزش دارد.

کاربرد دم برقی 1221 رونیکس

از بهترین کاربردهای این ابزار بخصوص می توان به استفاده در پیک نیک ها یا دور همی های در طبیعت شما عزیزان اشاره کرد. که برای دمندگی هوا بر روی زغال و درست کردن زغال منقل کباب می توان از این وسیله استفاده کرد. که با توجه به سایز ورودی و خروجی هر دمنده می توان یک عدد لوله با سایز همسان ابزار تهیه کرد. و با قرار دادن لوله ، یک دمندگی با طول بیشتر داشت. تا راحت تر و بدون آسیب زغال ها را آماده کرد.

استفاده دم برقی رونیکس در زمینه های فنی

از دیگر کاربردهای دم برقی ۲ اینچ رونیکس مدل ۱۲۲۱ می توان به استفاده برای تهویه هوای مکان های نه خیلی بزرگ از آن استفاده کرد. و هوایی تمیز داشت. یا استفاده برای مکان هایی که تابلو برق با شدت جریان بالا دارند. که معمولا دمای این تابلوها به دلیل کشش برق بالا رفته. و امکان آتش سوزی دارد. که می توان با بهره گیری از دمنده برقی هوای داخل تابلو را تلطیف کرد. و از سانحه جلوگیری کرد.

در فعالیت های الکترونیکی

همچنین می توان در مکانهایی که تعداد کیس کامپیوتری زیاد است. مانند گیم نت ها که اکثر اوقات سیستم داغ می کند. و کیفیت بازی برای کاربر افت می کند. برای هر کیس یا دو کیس یک دم برقی تهیه کرد. و با لوله سایز همسان خروجی ابزار به پشت هر کیس یک انشعاب خارج شده. از دمنده را داد تا از داغ شدن کیس جلوگیری شود.

مزیت های دیگر دستگاه دمنده رونیکس

باید در نظر داشت که این مدل با سایز خروجی ۲ اینچ می باشد. و برای اتصال لوله و قطعات دیگر برای افزایش طول دمندگی ابزار می توان از قطعات و لوله های با سایز ۲ اینچ بهره برد. در قسمت انتهای دم برقی که همان قسمت پروانه نیز است. یک دریچه قرار دارد تا بتوان با باز و بسته کردن آن میزان هوای خروجی را به نسبت نیاز کنترل کرد. همچنین می شود این مدل ۱۲۲۱ رونیکس را روی یک پایه نصب کرد. و بدون لرزش و تکان خوردن از آن بهره برد.

مختصری بیشتر درباره دم برقی رونیکس 1221

دستگاه دمنده برقی ۲ اینچ رونیکس مدل ۱۲۲۱ داری یک موتور با کیفیت مطلوب با توان ۱۵۰ وات و ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت است. و قطعات داخلی همگی با کیفیت بالا و استاندارد CE اروپا طراحی شده است. سرعت گردش پروانه در این ابزار ۳۰۰۰ الی ۳۶۰۰ دور در دقیقه است. و همینطور حداکثر جریان هوای خروجی ۳۱۰ پاسکال می باشد.

این مدل امکان تنظیم هوای خروجی را با توجه به دریچه قابل باز و بسته کردن ابزار، فراهم می آورد. همچنین دارای پایه طور برای نسب روی میز و یا سطوح صاف است تا کارایی بیشتر شود. وزن سبک ۲ کیلوگرمی این ابزار نیز برای جابجایی توسط کاربر بسیار مناسب است.

از دیگر ویژگی های عالی این ابزار گارانتی ۱۲ ماهه معتبر شرکت رونیکس است که موجب می شود. کاربر با خیالی راحت تر ابزار را تهیه کرده و استفاده کند.

یکی از محصولاتی که هم مصرف خانگی و هم مصرف صنعتی را دارد بی اغراق انواع دمنده برقی می باشد. این محصول را شما بیشتر در کبابی ها و در کنار منقل های کباب مشاهده کرده اید اما کاربردهای بسیار متنوعی برای این محصول وجود دارد. اگر به دنبال خرید و یا دانستن قیمت دم برقی 2 اینچ رونیکس 1221 هستید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

مشخصات بدنه:

بدنه این محصول از آلومینیوم مقاوم و با کیفی بالا درست شده است.

مشخصات فنی:

اگر به مشخصات مندرج در کاتالوگ این محصول مراجعه کنید. مشخصات زیر را خواهید یافت:

  • دارای پروانه تمام فلزی
  • موتور کم صدا  و بدون لرزش
  • بدنه آلومینیوم مقاوم و با کیفیت
  • سیم پیچ 100% مسی
  • تولید جریان هوای یکنواخت با حجم و فشار بالا
  • قابلیت تنظیم فشار باد با کمک دریچه های جانبی
  • قابلیت نصب روی میز
  • توان 160 وات

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ:

 09131540297

اینستاگرام:

  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، فروش سمپاش ، قیمت تیلر .

فروش الکتروپمپ ، قیمت الکترو پمپ ، توان موتور ،فروش الکتروموتور  فروش کفکش آبراه ،  الکتروپمپ کالمو Calmo.

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

ادوات کشاورزی در یزد ، دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد. تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی ، خرید پمپ ، قیمت پمپ ، فروش پمپ.

لوازم یدکی موتور برق ، فروش پمپ کشاورزی و خانگی  ، فروش روتیواتور در یزد ، فروش تجهیزات و ادوات کشاورزی ، لوازم کشاورزی در یزد ، فروش شیر فشار شکن در یزد ، قیمت پمپ آب کشاورزی .

فروش کارواش خانگی در یزد . کارواش خانگی چیست ، فروش پمپ آب پنتاکس در یزد Pentax ، فروشگاه ادوات کشاورزی ، فروش پمپ لجن کش در یزد.

کفکش فلوتردار توان تک ، قیمت کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک ، فروش کفکش فلوتردار توان تک در یزد ،الکتروپمپ پنتاکس ایتالیایی قیمت ست کنترل براوو BRAVO .

غرفه اینترنتی فروشگاه اینترنتی توان موتور یزد

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد ، فروش چاله کن ، گیربکس کشاورزی ، کفکش آبراه .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟