خرید موتور پمپ آب چاه عمیق

موتور پمپ توان موتور

راهنمای خرید موتور پمپ آب چاه عمیق

موتور پمپ آب چاه عمیق به منظور استخراج منابع ارزشمند زیر زمینی بسیار حائز اهمیت است. کمبود آب یکی از معضلاتی است. که اکثر مناطق کشور ما با آن دست به گریبان هستند. و علت این امر را می توان در کاهش میزان بارندگی و همچنین کافی نبودن منابع آب روی زمین مانند رودخانه ها، چشمه ها ، استخرها و … دانست.

این مساله باعث شد که استخراج منابع آب زیر زمینی که برای تامین مصارف خانگی، صنعتی ، کشاورزی بسیار مورد احتیاج است مورد توجه فراوان قرار بگیرد.

مواردی که در این پست مورد بررسی قرار می‌گیرند عبارت اند از:

  • موتور پمپ آب چاه عمیق
  • انواع پمپ آب چاه
  • راهنمای خرید موتور پمپ آب چاه عمیق
  • مزایای خرید موتور پمپ آب چاه عمیق
  • موتور پمپ آب دوو

موتور پمپ آب چاه عمیق

این نوع موتور پمپ آب به طور کامل درون منابع آبی قرار گرفته. و به عبارت بهتر در آن غرق می شوند. و این مزیت، این امکان را به وجود می آورند که آب را به راحتی به سطح برسانیم، عملی که تقریبا از سایر انواع پمپ ها نمی توان انتظار داشت.

بسیاری از افراد هستند که میخواهند بدانند که موتور پمپ چیست؟ موتور پمپ در واقع یک دستگاهی است که برای پمپاژ آب مورد استفاده قرار میگیرد.

موتور پمپ خود با توجه به سوخت هایی که استفاده می کنند. به سه دسته کلی تقسیم بندی میشوند که عبارت اند از:

  • موتور پمپ بنزینی
  • موتور پمپ دیزلی
  • موتور پمپ نفت بنزینی

پمپ های شناور چاهی در زمینه های بسیاری از جمله آبیاری زمین های زراعی، سیستم های اطفا حریق، تامین آب آشامیدنی، صنعت، و سیستم های تصفیه و انتقال آب مورد استفاده قرار می گیرند.

پمپ های شناور چاهی در زمینه های بسیاری از جمله آبیاری زمین های زراعی، سیستم های اطفا حریق، تامین آب آشامیدنی، صنعت، و سیستم های تصفیه و انتقال آب مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع پمپ آب چاه

  • پمپ چاه عمیق
  • پمپ آب چاه کم‌عمق

پمپ چاه عمیق

یکی از انواع پمپ آب چاه، پمپ چاه عمیق است که در واقع برای زمین های زراعی و کشاورزی بیشتر مورد استفاه قرار می گیرد. می توان از این نوع چاه نیز برای ساختمان های مسکونی که کم آب هستند نیز استفاده شود.

معمولا از این پمپ چاه برای سطوحی استفاده می.شود. که سطح آب آن ها کم هستند. پمپ چاه عمیق برای چاه های با عمق بیش از 10 متر استفاده می شود.

پمپ آب چاه کم‌عمق

همانطور که از عنوان آن ها معلوم است، از این پمپ ها در مواقعی استفاده می شود که فاصله سطح آب تا دهانه آن کمتر از 7 متر باشد. و به عبارتی برای سطوحی که کم عمق هستند.

راهنمای خرید موتور پمپ آب چاه عمیق

۱) قطر چاه:

یکی از موارد مهم در مورد انتخاب پمپ شناور چاه عمیق قطر چاه مورد استفاده می باشد. و ضروری است که همواره تناسب بین قطر الکتروپمپ شناور و چاه رعایت شود.

۲) هد پمپ شناور درون چاهی:

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب پمپ شناور چاه عمیق، هد یا میزان ارتفاع پمپاژ می باشد. این عدد برابر با میزان ارتفاعی است که پمپ می تواند آب را بالا ببرد.

۳) قطر لوله خروجی:

از موارد حائز اهمیت در مورد پمپ شناور چاه عمیق، قطر لوله خروجی پمپ شناور که آب پمپاژ شده قرار است. از طریق آن انتقال یابد.

۴) دبی:

مقدار آب مورد نیاز که توسط پمپ باید از یک نقطه به نقطه دیگر پمپاژ شود. این مقدار به همراه هد یکی از مهم ترین مقادیری است که باید در هنگام انتخاب پمپ شناور در نظر داشته باشید.

۵) طبقه:

یک پمپ شناور درون چاهی در حقیقت یک پمپ گریز از مرکز طبقاتی است. که به صورت عمودی یا احیانا افقی کار می کند. همه کارخانه های تولید کننده پمپ شناور، نمودار راندمان و نحوه انتخاب پمپ خود را منتشر می کنند. با استفاده از این نمودار ها و دور موتور و میزان هد و دبی می توانید طبقه مناسب پمپ خود را معین کنید. که پمپ شناور در آن دارای بیشترین بهره وری است.

۶) سیستم خنک کنندگی پمپ شناور چاه عمیق:

سیستم خنک کردن این پمپ ها توسط آب صورت می گیرد. آب باید از طریق فضای بین موتور و چاه و یا موتور و غلاف خنک کننده با سرعت مناسب عبور کرده. و پمپ را خنک نماید.

۷) مواد ساخت پمپ شناور:

این فاکتور تاثیری بر روی عملکرد و بهره وری پمپ ندارد. اما به طور خاص بر میزان طول عمر پمپ موثر است.

۸) خدمات پس از فروش پمپ شناور:

یکی از نکات مهم در زمینه خرید پمپ شناور، داشتن خدمات پس از فروش می باشد. پمپ های شناور به گونه ای طراحی شده اند. که مدت زمان طولانی توانایی کار بدون تعمیر و نگهداری را داشته باشند. اما باید در نظر داشت که ممکن است برای پمپ شناور شما مشکلاتی به وجود بیاید. یا نیاز به تعویض قطعات مصرفی باشد. پس باید محصول انتخابی شما از خدمات گسترده پس از فروش برخوردار باشد.

مزایای خرید موتور پمپ آب چاه عمیق

با خرید پمپ آب چاه عمیق میتوانید موارد و مزایای زیر را بدست آورید.

۱) خود پر شوندگی:

پمپ های خود پر شونده به پمپ هایی اطلاق می شوند. که به صورت خودکار مجاری خود را از هوا پاک می کنند و پمپاژ سیال را شروع می کنند.پمپ های شناور این خاصیت را دارند. این پمپ ها به علت این که کاملا در آب قرار می گیرند، عملیات خود پر شوندگی در آن ها به صورت خودکار صورت گرفته و نیازی به آماده سازی ندارد. این مزیت سبب می شوند خطر وجود حباب های هوا که می تواند آسیب های جدی به قسمت های داخلی پمپ بزند رفع شود.

۲) راندمان:

پمپ های شناور بهره وری و عملکرد بسیار بالایی در مقایسه با سایر پمپ ها دارند. جدا از طراحی هوشمندانه این پمپ ها، به علت این که در آب غرق می شوند. انرژی زیادی صرف استخراج آب و انتقال آن به سطح نمی کنند.

۳) شیر یک طرفه:

این شیر ها این اطمینان را به وجود می آورند. که هیچ جریان برگشتی در خروجی وجود نخواهد داشت.

موتور پمپ آب دوو

دوو شرکت خوشه‌ ای کره‌ای بود، که در تاریخ ۲۲ مارس ۱۹۶۷ توسط کیم وو چونگ، در شهر سئول تأسیس شد. نام شرکت دوو از دو بخش (Dae) که در زبان کره‌ای، (woo) به معنی عالی و که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده‌است.

تا پیش از بحران مالی آسیا در سال ۱۹۹۷، شرکت دوو، پس از هیوندای، دومین شرکت بزرگ در کشور کره جنوبی محسوب می‌شد. شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی گروپ نیز، در رتبه‌های سوم و چهارم قرار داشتند.

شرکت دوو دارای بیش از ۲۰ شرکت تابعه و زیرمجموعه بود. که بعضی از آنها امروزه به عنوان شرکت‌های مستقل، در زمینه‌های مختلف صنعتی، فعالیت می‌نمایند. دوو برندی قدیمی و صاحب نام در حوزه تجهیزات فنی و قدرتی است. بخشی از تولیدات شرکت دوو، تولید دستگاه موتور پمپ آب می باشد.

فروشگاه اینترنتی توان موتور

موتور پمپ آب بنزینی مدل GAE50 دوو و موتور پمپ آب بنزینی مدل GAE80 دوو دو مدل از بهترین مدل های موجود در بازار می باشد. از مزایای دیگر موتور پمپ آب دوو نسبت به برندهای مشابه موجود در بازار، گارانتی و خدمات بعد از فروش این دستگاه می باشد. که به تعهد نارنج لند و به مدت شش ماه می باشد.

پمپ های شناور جدا از طراحی هوشمندانه، به علت این که در آب غرق می شوند. انرژی زیادی صرف استخراج آب و انتقال آن به سطح نمی کنند.در این مقاله در مورد موتور پمپ آب چاه عمیق مطالبی را بیان کردیم. حال به خوبی می‌توانید بسته به نیازی که دارید، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

از موارد قابل توجه به هنگام خرید موتور پمپ آب چاه عمیق می توان به قطر چاه، هد پمپ شناور درون چاهی، قطر لوله خروجی، دبی، طبقه، سیستم خنک کنندگی پمپ شناور چاه عمیق، مواد ساخت پمپ شناور و خدمات پس از فروش پمپ شناور اشاره کرد.

برای خرید موتور پمپ آب از برندهای باکیفیت و معتبر به فروشگاه اینترنتی توان موتور سر بزنید.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ادوات کشاورزی با شرکت توان موتور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت توان موتور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

 03537244763

 09131540297

واتساپ: 09131540297

اینستاگرام:  tavan_motor_

 ایمیل :

برای مشاهده انواع ادوات کشاورزی از فروشگاه اینترنتی توان موتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی توان موتور 

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

الکتروپمپ ، فروش الکتروپمپ ، الکتروپمپ یزد ، فروش الکتروپمپ در یزد ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات کشاورزی ، لوازم کشاورزی ، فروش لوازم کشاورزی در یزد ، قیمت تیلر .

فروش لوازم کشاورزی در یزد ، ادوات کشاورزی در یزد ، تجهیزات کشاورزی در یزد ، ماشین آلات کشاورزی .

دستگاه جوش ، ادوات کشاورزی ،  تجهیزات کشاورزی ، ابزار کشاورزی ، قطعات کشاورزی ، فروشگاه تجهیزات کشاورزی ، ادوات کشاورزی یزد، تجهیزات کشاورزی در یزد ، موتور برق ، فروش موتور برق ، فروش کفکش ، وسایل کشاورزی .

فروش موتور پمپ ، قیمت موتور پمپ ، موتور پمپ در یزد

شیر فشار شکن ، فروش  چمن زن ، فروش علفزن ، فروش الکتروموتور سه فاز، فروش لانس سمپاش  .

فروش الکترو پمپ ، گیربکس کشاورزی ، الکترو موتور ، هواکش صنعتی ، کفکش توان تک ، قطعات کفکش توان تک ، شیر فشار شکن ، فروش شلنگ های خرطومی ، تیلر کولتیواتور ، فروش ادوات کشاورزی ،  توان موتور ، اره موتوری  .

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟